Jei butu galimybe rinktis - tik 3.0V6 benzinas. Nera jokiu f-in turbo laagu, full POWER nuo 0 RPM iki 8000 rpm. Eat ma dast JOHN DEERE. Bet galimybes siais laikais nebera. Jei ji yra, tada gaunasi labai brangu ja isigyt.
Paskaiciuojam BLOGIAUSIUS SCENARIJUS masinoms, kurios lekusios virs 300 000km (turbut 99% pardavime):
3.0V6 benz:
1. Žvakės; 60e
2. Babynos (pas naujaji V6 eina 3 dubliuotos eilej, viso 2, pas senaji kiekvienai zvajeu atskira); abi 220e
3. Lambda zondai; 4vnt po 20e
4. Daugiau nieko. NIEKO. NIEKO. NIEKO. Kad ir 500k vaziavus, pofig tam varikliui ant kompresijos, kad ir po 7, vedasi ir prie -20, sunkiai, bet vedasi, o jei viskas tvarkoj, 700k lekes 3.0V6 man uzsivede ir prie -34, patarshkedamas kaukdamas, bet vedesi. 6 benzininiai kulokai uzsives betkada.
Daugiau problemu nera. Jei ir yra, tai nezinau kiek jau turi buti nuvaziavusi.
Pas 2.0HDi:
1. Pakaitinimo žvakės (pekeitimas blogiausiu atveju gali keinuoti tiek, kiek benzui visos žvakės ir babynos ir dar savaitgalis druskininkuose su šeima), vien jau tai kad jos SUBINEJ variklio manes nezavi. Nuo 150e iki 300e jei lush.
2. Purkštukai(kaip zinome siemens tik nauji, remontas BULLSHIT neveikia) - vieneto kaina ~200e x4; Buna ir delfi, jie remontuojasi, vnt. kaina 120-150e.
3. Turbina - 450e; Na dar + nuemimas 100e minimum.
4. FAP, EGR isprogramavimas nuo 100e iki 200e (cia kaip pas ka ir dar kaip padarys); Na arba 900e naujas FAP ir papildymas eolio;
5. Jei mechanine, smagratukas TUKUTUKU 700e;
6. Jei sudegindi cilindrai, nera kompresijos, traktoriui ragas, keisti indeklus ir pan - ligiau kitas variklis 450e + 300e pakeitimas.
TAIP, galima nupirkti DYZELIOKA ir nekisti nagu kokius 5-metus, bet su salyga, jog nupirkai GERA, o GERAS kainuoja TIEK, kiek nenori niekas moket, tad perka nujibashintas, nuvadalotas, bet skyluxu ispustais salonais tarkas ir paskui prie alaus girias va, kox as kiektas kaip pigiai nupirkau. Paskui PYPT PYPT pezho ta b... gavno prasiknisau neveltui prancuzas.
Naujasis dyzelis iki 300k, na MAX, paskui mano paminetos investicijos garantuotos. nebegamina tu geruju milijoniniu motoru, nafig jie NENAUDINGI "niekam". Ir isvis kaip man BIESINA, pasimi sena pasata(kaip pvz) 1.9TD, blyn net ne "i", taip trauka siek tiek menkesne, bet ima tuos pacius 6 litrus salerkos kaip ir tik is salono isriedejes pasalis su EURO6+. Vazineja cia kolegos, sako vidurkis apie 7 litrus, dokumentuose vid. sanaudos 4.8ltr...
Dabar palyginam senaji motora su naujuoju:
Ir ka lengviau remontuot. Ta pasata ant kelio suremontuoji, o sita? Tiesiog negali suremontuot, nes kaikurios detales atsukant specialiai skyla pusiau, nes turi buti "ONE TIME USED".
Taip nauji benzai irgi triperiai.
Bet Viliau, jei tikrai yra galimybe, tikrai pirkciau tik 3.0V6. Visvien Peugeot 407 2.0Hdi 100kw kuro vidurkis bus tikrai 8 litrai, nepradekit cia saukti is visokiu mazeikiu ar siauliu (klaipeda ir kaunas irgi ne tas), taip pas jusu gali but mieste 6 litrai. Vilnius sorriukas, bet toks nedidelis miestas palyginti su Europa, o TOX bardakas su kamsciais, uzsienieciai nesupranta atvaziave, kaip galima mieste kuriam tik tiek gyventoju stovet probpokese 1.5 val. kai tuo tarpu paryziiaus megapolyje su 10mln atstovi 2.5 val, kai gyventuju skaicius 14 kartu didesnis. NETVARKA. Sorry uz offtopic.
Toliau skaiciuojam:
407 2.0HDi 10000 km ivekti - 800 litru dyzelio x 1.0e = 800e;
407 3.0V6 10000 km iveikti - 1300 litru benzino x 1.1e = 1430e;
407 3.0V6 10000 km iveikti - 1500 litru duju x 0.46e = 690e;
Skaiciuoji, jei duju iranga kainuoja 1000e (tiek kainuos tikrai BRC, ir tik BRC, ne kokie KYYYYBAI ir pan), tai atsipirks per 30000km. Tai jei tiek nenuvaziuosi neverta net deti.
Paskirtymo dirza(su pompa ir man) pakeisti ant V6 kainuos 500-600e, ant 2.0HDi PERPUS pigiau.
BET KAM CIA kvarsinu galvas, visvien pirkti TRAKTORIUKA, nes nebus to V6, jei bus tai bus kox lauzhas kurio "ten" nebepirko. Man patinka dyzeliai, bet tik iki 200 000km , paskui labai jau loterija. Nuo sirdies sakau nauji dyzeliai liux, bet tas neilgaamziskumas biesina
Edited by Laimonas, 2017 January 31 - 08:57.