Ten esmė, kad termostatas dirba ne taip, kaip standartinis termostatas, kuris pats turi vožtuvėlį, kurį atidaro arba uždaro, plius kai kurie dar gale pypuką/plokštelę, kuris užspaudžia dar vieną pratekėjimo kanalą. Ten termostatas yra kiauras ir tiek išsiskleidęs, tiek susiskleidęs yra kiaurai permatomas ir perpučiamas. Jis dirba pats savo korpusu. Manžetą turi nuosavą - sandarinimui. Bet dar galvos viduje yra dar vienas manžetas, būtent kuris su slankiojančiu termostato korpusu ir sudaro sandarinimo porą, kuri atsidaro arba užsidaro. Jei tas manžetas vidinis išplyšęs, bus šilta (nes šitas variklis turi užtenkamai karščio), bet karšta prie didžiųjų šalčių tikrai nebus. Taigi, jei tas manžetas sveikas (o jis dažniausiai būna sveikas, tai taip - užtenka išimt seną ir uždėt naują. Ant žemės (t.y. ant pavarų dėžės, jei neišleisi sistemos) išbėgs apie 4-5litrai antifrizo, maždaug 20 varžtų, kokios penkios fiškės, oro filtras, kokios penkios žarnos, iš kurių kai kurios nepatogios, ir dar reikia tokią termostato korpusą nuimti trukdančią ausį atlenkti, o paskui prilenkti. Nes kad tos ausies nereiktų lenkti, tu nenori sužinot, kokio didumo šūdą reikia nuimti iš variklio galo
Tiesa, dar yra toks o-ringas, kur jungia termostato korpusą su kitu dideliu galingu aušinimo flanšiniu bloku. Jį reiktų keisti, iš tikro, bet dažniausiai irgi tiesiog gražiai nuvalomas ir patepamas hermetiku, kad geriau priliptų.
Kiek pamenu, labai tvarkingai ir gražiai dirbant, neskubant, su nuorinimais ir pašildymais apie 3h darbo. Įprasi - bus gerokai greičiau, bet pirmais kartais ten kebloka.
Nepalyginsi su kokiu senuoju 2.0HDi, arba senaisiais XU benzais kur atsuki tris arba du varžtelius, žarnos net neatjuginėji, o patrauki kartu su flanšiuku, prispaudžiančiu termostatą. Išimi seną, jei yra oksidų ir šiukšlių, išvalai, jei yra išgraužtų gilių sandarinimo vietose - tepi hermetiko, dedi naują termostatą ir atgal prisuki varžtus
Va instrukcija anglų daryta. Tik čia seno tipo varikliui, bet mažai kuo skiriasi, tiesiog kitokie laidai ir jų daugiau, gal truputį priėjimas dar skirsis.
http://www.406coupec...4 V6 engine.pdf
Labai atsargiai su žalvariniais nuorinimo varžteliais, kurie įsukti į aliuminį. Lūžta. Prieš sukant, nepakenktų jam švelniai užvažiuoti lengvu plaktuku per įkištą sukimo galvutę. Lengvu dėl to, kad korpusas iš aliuminio, bet aišku stuksenti mergaitiškai tikrai nepadės
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 10 - 09:47