Peršokti prie turinio


Nuotrauka

407 sw dyzelis(2l hdi) ar benzinas/dujos (3l v6)?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

Apklausa: 407 sw dyzelis(2l hdi) ar benzinas/dujos (3l v6)? (30 nariai(-ių) jau prabalsavo)

dyzelis (2.0hdi) ar benzinas/duja (3l v6)

  1. dyzelis (2.0hdi) (9 balsai(-ų) [30.00%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 30.00%

  2. benzinas/dujos (3l v6) (21 balsai(-ų) [70.00%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 70.00%

Balsuoti Svečiai balsuoti negali

#21 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 vasario 09 - 08:48

Kaip turetu susilti ziemos metu (tarkim kaip dabar -15 laipsniu lauke) sis variklis? Vazineju tokiu varikliu ES9A 155kw
Ryte uzkuriu, pastoviu kokias 30 sec ir pajudu i darba (10km atstumas) atvaziavus i darba buna beveik darbine temp, visai nebetoli 90 laipsniu.. galvoju, kad nesamone, jog taip letai syla v6 benzas... salonas irgi syla kaip dyzelis vos ne.. atrodo buves 607 2.2hdi salonas greiciau zymiai susildavo, bet pas ji stovejo el. tenai, tai ner ko noret..
Snd grizau is darbo, buvo virs 80 laipsniu kazkas temp. Pastovejau ant laisvu kokias 5 min, ziuriu temp 70 laipsniu su biski...

Termostatą pradžioj pasikeičiam. Nėra labai brangus, 15-20eur. Tik keitimas toks gan bjaurokas, bet bent jau iš viršaus ir ant galvos ir rankų antifryzas nebėga, taigi būna ir bjauresnių :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 09 - 08:48

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#22 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Parašyta 2017 vasario 09 - 10:40

Zmones sneka, jog del duju gali silpniau silti :) nes dalis antifrizo tenka dujoms.. sake reikia stebet ausinimo skyscio lygi, nuo to lb viskas priklauso.. nors pas mane dabar norma atrodo, bet reiks dasipilt iki max zymos :) manau puslitriukas subegs, ir ziuresiu kaip tada viskas atrodys ir aisku termostata bandyt keist reiks

Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2017 vasario 09 - 10:40

  • 0

#23 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 vasario 09 - 13:05

Taip, reduktoriui pasildyti iseikvojama nemazai energijos.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#24 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Parašyta 2017 vasario 09 - 15:13

Zmones sneka, jog del duju gali silpniau silti :)

ar tik nebus duju reduktoriaus šildymas pajungtas lygegriačiai pečiuko radijatoriui ? , čia yra dažna duju mestrų klaida .


  • 0

#25 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 vasario 09 - 16:02

 

Zmones sneka, jog del duju gali silpniau silti :)

ar tik nebus duju reduktoriaus šildymas pajungtas lygegriačiai pečiuko radijatoriui ? , čia yra dažna duju mestrų klaida .

 

 

Ne klauida, o PAGRINDE taip visi ir daro, nes juk BLYN kaip lengva :ax:


  • 1

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#26 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 vasario 09 - 20:22

Ne klaida tuomet, jeigu įdėti žikleriai tinkamai parinkti arba jeigu pečiuko praeinamumas lengvesnis, negu reduktoriaus.

Realiai, žiemą jeigu reikia geros šilumos - tik nuosekliai ir tik ant grįžtamos iš pečiuko.

Turėjau ir pats tokį vargelį kadais su benzininiu BX. Kaltinau ką tik nori. Iki -10 nebūdavo didelių problemų, bet jei šalčiau - trasoj važiuojant Taškentas, o mieste praktiškai neįmanoma, kojos šąla. Stovint vietoj ant laisvų išvis nešildydavo praktiškai, drungnas oras. Jei galingas didelis variklis, tai dar užšildo pakankamai visą antifrizą ir ties didžiule temperatūra pečiukui užtenka ir mažo srauto, kad šildytų pakankamai, bet ten buvo 1,4i, tai tokiam pirskiui ant laisvų jau per mažai. Buvo lygiagrečiai pajungta, bet tuo metu aš to svarbos dar nežinojau.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 09 - 20:22

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#27 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Parašyta 2017 vasario 10 - 08:24

Termostatą pradžioj pasikeičiam. Nėra labai brangus, 15-20eur. Tik keitimas toks gan bjaurokas, bet bent jau iš viršaus ir ant galvos ir rankų antifryzas nebėga, taigi būna ir bjauresnių :)

Galvoju pats keistis, uztenka tiesiog sena isimt ir idet nauja? Kazkoks manzetas dar dedasi?
  • 0

#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 vasario 10 - 09:45

Ten esmė, kad termostatas dirba ne taip, kaip standartinis termostatas, kuris pats turi vožtuvėlį, kurį atidaro arba uždaro, plius kai kurie dar gale pypuką/plokštelę, kuris užspaudžia dar vieną pratekėjimo kanalą. Ten termostatas yra kiauras ir tiek išsiskleidęs, tiek susiskleidęs yra kiaurai permatomas ir perpučiamas. Jis dirba pats savo korpusu. Manžetą turi nuosavą - sandarinimui. Bet dar galvos viduje yra dar vienas manžetas, būtent kuris su slankiojančiu termostato korpusu ir sudaro sandarinimo porą, kuri atsidaro arba užsidaro. Jei tas manžetas vidinis išplyšęs, bus šilta (nes šitas variklis turi užtenkamai karščio), bet karšta prie didžiųjų šalčių tikrai nebus. Taigi, jei tas manžetas sveikas (o jis dažniausiai būna sveikas, tai taip - užtenka išimt seną ir uždėt naują. Ant žemės (t.y. ant pavarų dėžės, jei neišleisi sistemos) išbėgs apie 4-5litrai antifrizo, maždaug 20 varžtų, kokios penkios fiškės, oro filtras, kokios penkios žarnos, iš kurių kai kurios nepatogios, ir dar reikia tokią termostato korpusą nuimti trukdančią ausį atlenkti, o paskui prilenkti. Nes kad tos ausies nereiktų lenkti, tu nenori sužinot, kokio didumo šūdą reikia nuimti iš variklio galo :)

Tiesa, dar yra toks o-ringas, kur jungia termostato korpusą su kitu dideliu galingu aušinimo flanšiniu bloku. Jį reiktų keisti, iš tikro, bet dažniausiai irgi tiesiog gražiai nuvalomas ir patepamas hermetiku, kad geriau priliptų.

Kiek pamenu, labai tvarkingai ir gražiai dirbant, neskubant, su nuorinimais ir pašildymais apie 3h darbo. Įprasi - bus gerokai greičiau, bet pirmais kartais ten kebloka.

Nepalyginsi su kokiu senuoju 2.0HDi, arba senaisiais XU benzais kur atsuki tris arba du varžtelius, žarnos net neatjuginėji, o patrauki kartu su flanšiuku, prispaudžiančiu termostatą. Išimi seną, jei yra oksidų ir šiukšlių, išvalai, jei yra išgraužtų gilių sandarinimo vietose - tepi hermetiko, dedi naują termostatą ir atgal prisuki varžtus :)

 

Va instrukcija anglų daryta. Tik čia seno tipo varikliui, bet mažai kuo skiriasi, tiesiog kitokie laidai ir jų daugiau, gal truputį priėjimas dar skirsis.

http://www.406coupec...4 V6 engine.pdf

 

Labai atsargiai su žalvariniais nuorinimo varžteliais, kurie įsukti į aliuminį. Lūžta. Prieš sukant, nepakenktų jam švelniai užvažiuoti lengvu plaktuku per įkištą sukimo galvutę. Lengvu dėl to, kad korpusas iš aliuminio, bet aišku stuksenti mergaitiškai tikrai nepadės :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 10 - 09:47

  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0