Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Prince 1.6 THP variklių pagrindinės bėdos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 662
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2017 vasario 17 - 13:10

Atradau straipsnį, paskaičiau ir patiko. Viskas konkretu, aišku, kas turi pežiką su tokiu varikliu, ar nori pirkti, visai geras gidas pasiskaityti kas gali laukti ateityje.

Jeigu senas straipsnis ir jau buvo tai sorry.

http://www.etuners.g...-servicing-101/

 

Sierrai, skaitęs jau turbūt? :)


Šį pranešimą redagavo Samtron: 2017 vasario 17 - 13:11

  • 0

I <3 HATERS


#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.889
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 vasario 17 - 13:56

Čia tik apie turbinius, bet panašios bėdos galioja ir atmosferikams, išskyrus visas Direct injection, Turbo ir Pressure Sensors ir pan. bėdas.

 

Dar būna kitokių bėdų. Dabar vienam atmosferikui 88kw pakeičiau visą grandinės komplektą. Netgi su naujais VANOSais, nes vienas buvo užstrigęs. Tai pusė klaidų dingo, bet dar vistiek šis bei tas liko. Po dviejų savaičių nuodugnaus galvos sukimo pradeda aiškėti bėda - ant išmetimo velenėlio kodas neatitinka kitų matytų tokių variklių velenėlių kodų. Radau internete porą turbininio variklio velenėlių ir TIK PYST - kodas toks pats... Ką žmogui pasakyt, jis tai mašiną neseniai nupirkęs...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.171
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2017 vasario 17 - 14:56

Taiklus straipsnis, jei atvirai aš nusipirkau automobilį, tik tada pradėjau domėtis varikliu. Pirma savaitę buvo tokia: OMG kiek bėdų! Po savaitės dar, Holly shit, it is so easy!

jei atvirai, tie visi davikliai ir pan, yra sudukai, didziausia bedos dvi:
 

  • Clogged intake valves
    In direct injection engines the injectors sit in the cylinders. They do not spray the intake valves with fuel, like they do in traditional indirect injection engines. Whatever dirt and oil residues land on the intake valves will stay there, building layers of a thick rubber-like substance. The thicker these layers become they more the inhibit airflow around the valves and the more the engine loses its performance. You can read more on this in detail here.
    This usually happens every 50.000-60.000km and the engine can lose as much as 20% of its  power. It is a big headache because this is a mechanical problem: it cannot be detected with engine diagnostics because it does not show up as an error anywhere.
    Remember to clean your intake valves as often as you can. It can extend the life of your engine and make sure it is working properly! There are many ways to do it without removing the cylinder head.
  • Thermostat
    Although the thermostat is electronically controlled, its mechanical valve starts to under-perform over time. This leads to longer warm-up periods in the morning. It also leads to the coolant temperature going colder when travelling downhill or off throttle. Both these problems usually become evident after 70.000km. Replacing the unit fixes them.

 

Bet pirmoji beda isprendziama lengvai, ir pas mane variklyje sita beda galioja, bet nemeta jokios klaidos del to, nes turi buti 120AG, bet nelabai panasu i tiek, tai pavasari kelsiu galva ir ziuresiu ir matosi devejimosi zymes ir yra judejimas velenelio.

o termostatas ten kazkoks mandras, masinos temperaura normali yra 90 laipsniu, bet svarbiausia jog termostatas kainuoja kazka apie 100EUR.

Tai va, tema visumoje manau kitiems pravers, bet asmeniskai man sis variklis neatrodo baisus. Greiciau atvirkciai, labai idomus ir + neblogai murkia kaip 1,6 ;)


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.889
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 vasario 17 - 15:58

Taiklus straipsnis, jei atvirai aš nusipirkau automobilį, tik tada pradėjau domėtis varikliu. Pirma savaitę buvo tokia: OMG kiek bėdų! Po savaitės dar, Holly shit, it is so easy!

jei atvirai, tie visi davikliai ir pan, yra sudukai, didziausia bedos dvi:
 

  • Clogged intake valves
    In direct injection engines the injectors sit in the cylinders. They do not spray the intake valves with fuel, like they do in traditional indirect injection engines. Whatever dirt and oil residues land on the intake valves will stay there, building layers of a thick rubber-like substance. The thicker these layers become they more the inhibit airflow around the valves and the more the engine loses its performance. You can read more on this in detail here.
    This usually happens every 50.000-60.000km and the engine can lose as much as 20% of its  power. It is a big headache because this is a mechanical problem: it cannot be detected with engine diagnostics because it does not show up as an error anywhere.
    Remember to clean your intake valves as often as you can. It can extend the life of your engine and make sure it is working properly! There are many ways to do it without removing the cylinder head.
  • Thermostat
    Although the thermostat is electronically controlled, its mechanical valve starts to under-perform over time. This leads to longer warm-up periods in the morning. It also leads to the coolant temperature going colder when travelling downhill or off throttle. Both these problems usually become evident after 70.000km. Replacing the unit fixes them.

 

Bet pirmoji beda isprendziama lengvai, ir pas mane variklyje sita beda galioja, bet nemeta jokios klaidos del to, nes turi buti 120AG, bet nelabai panasu i tiek, tai pavasari kelsiu galva ir ziuresiu ir matosi devejimosi zymes ir yra judejimas velenelio.

o termostatas ten kazkoks mandras, masinos temperaura normali yra 90 laipsniu, bet svarbiausia jog termostatas kainuoja kazka apie 100EUR.

Tai va, tema visumoje manau kitiems pravers, bet asmeniskai man sis variklis neatrodo baisus. Greiciau atvirkciai, labai idomus ir + neblogai murkia kaip 1,6 ;)

Sierai, pas tave Turbo?

Nes jei ne, taip nesupratau apie Clogged intake valves nieko. Kiek pamenu, sakei, kad pas tave tas pats 5FW atmosferinis be jokio tiesioginio įpurškimo, o ten purkštukai į kolektorių ant vožtuvų beveik purškia. Tai būtų labai įdomu pamatyti, kaip apsineša įsiurbimo vožtuvai, kurie plaunami benzinu nuolat :)

O dėl traukos, tai vis vien pirmiausiai grandinė ir VANOS mechanizmas.

Nes jei variklis dirba avariniu rėžimu (downgrande mode), tai išsijungia tiek VVT, tiek Valvetronic sistemos, tai įsiurbimo vožtuvus darinėja mažai, abu Vanosai maksimaliai užsiankstina (berods, kiek bent jau pavyko išmąstyt žiūrint į sistemą, bet gal mano akis grybiška ir suklydo) ir tuomet tai jau tikrai nevažiuoja :) Ir prikolas tas, kad lemputę ne visada skydely dėl to uždega.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 17 - 15:59

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.171
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2017 vasario 17 - 16:27

joa joa, sorry, ne taip supratau tuos clogged, bet aprašiau del Vanosu :) gerai pataisei Tadai :) pas mane ne turbo :) 


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.889
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 vasario 18 - 03:10

PATAISIAU !!!

Pakeistas velenėlis į su truputį kitokiu kodu (skiriasi vienas pats paskutinis skaičiukas), nuo 3008 (įdėjau į 308), bet tikrai nuo 5FW variklio. Vistiek nenorėjo normaliai be klaidų dar dirbti. Tai pasirodo adaptacija šitam varikliui adaptuoja ir tuos daviklius velenėlių padėties. Tai arba jie buvo patys prisiadaptavę per ilgą laiką prie netinkamo ir neteisingai pastatyto velenėlio, arba kažkas tokiai situacijai buvusiai esant, jau buvo daręs tą adaptaciją.

Žodžiu, dabar jokių klaidų nuo 650 iki 6500rpm. Traukia tikrai neblogai, net su AL4. Mechankė manau labai smagiai važiuotų išvis, nes paspaudus staigiau gazą nuo žemų - velenėliai staigiai sureaguoja, turėtų būti nemažai momento, lyginant su paprastomis sistemomis be VVT :) Su bukoku automatu traukos nuo žemų nepajausi, nes nesukabina pūslės prie tokių apsukų dar, bet visvien smagu,


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0