Taiklus straipsnis, jei atvirai aš nusipirkau automobilį, tik tada pradėjau domėtis varikliu. Pirma savaitę buvo tokia: OMG kiek bėdų! Po savaitės dar, Holly shit, it is so easy!
jei atvirai, tie visi davikliai ir pan, yra sudukai, didziausia bedos dvi:
- Clogged intake valves
In direct injection engines the injectors sit in the cylinders. They do not spray the intake valves with fuel, like they do in traditional indirect injection engines. Whatever dirt and oil residues land on the intake valves will stay there, building layers of a thick rubber-like substance. The thicker these layers become they more the inhibit airflow around the valves and the more the engine loses its performance. You can read more on this in detail here.
This usually happens every 50.000-60.000km and the engine can lose as much as 20% of its power. It is a big headache because this is a mechanical problem: it cannot be detected with engine diagnostics because it does not show up as an error anywhere.
Remember to clean your intake valves as often as you can. It can extend the life of your engine and make sure it is working properly! There are many ways to do it without removing the cylinder head.
- Thermostat
Although the thermostat is electronically controlled, its mechanical valve starts to under-perform over time. This leads to longer warm-up periods in the morning. It also leads to the coolant temperature going colder when travelling downhill or off throttle. Both these problems usually become evident after 70.000km. Replacing the unit fixes them.
Bet pirmoji beda isprendziama lengvai, ir pas mane variklyje sita beda galioja, bet nemeta jokios klaidos del to, nes turi buti 120AG, bet nelabai panasu i tiek, tai pavasari kelsiu galva ir ziuresiu ir matosi devejimosi zymes ir yra judejimas velenelio.
o termostatas ten kazkoks mandras, masinos temperaura normali yra 90 laipsniu, bet svarbiausia jog termostatas kainuoja kazka apie 100EUR.
Tai va, tema visumoje manau kitiems pravers, bet asmeniskai man sis variklis neatrodo baisus. Greiciau atvirkciai, labai idomus ir + neblogai murkia kaip 1,6 ;)
Sierai, pas tave Turbo?
Nes jei ne, taip nesupratau apie Clogged intake valves nieko. Kiek pamenu, sakei, kad pas tave tas pats 5FW atmosferinis be jokio tiesioginio įpurškimo, o ten purkštukai į kolektorių ant vožtuvų beveik purškia. Tai būtų labai įdomu pamatyti, kaip apsineša įsiurbimo vožtuvai, kurie plaunami benzinu nuolat
O dėl traukos, tai vis vien pirmiausiai grandinė ir VANOS mechanizmas.
Nes jei variklis dirba avariniu rėžimu (downgrande mode), tai išsijungia tiek VVT, tiek Valvetronic sistemos, tai įsiurbimo vožtuvus darinėja mažai, abu Vanosai maksimaliai užsiankstina (berods, kiek bent jau pavyko išmąstyt žiūrint į sistemą, bet gal mano akis grybiška ir suklydo) ir tuomet tai jau tikrai nevažiuoja Ir prikolas tas, kad lemputę ne visada skydely dėl to uždega.
Edited by tadas1991, 2017 February 17 - 15:59.