Dažniausiai būtent dujos ir būna kaltos. Šitie varikliai su Magnetti Marelli kompais yra super jautrūs bet kokiam nukrypimui nuo gero mišinio. O prisiadaptuot benzo purkštukų darbą gali iki negalėjimo, iki pat apatinės ar viršutinės ribos, jei nors kiek negeras mišinys. Tada ir meta trečio cilindro misfiringą.
Sakyčiau taip, remonto eiga tokia. Važiuojat pas rimtus meistrus ir jiems atiduodat mašiną.
Tuomet kaip daryčiau aš:
Ištraukiu dujų saugiklį ir jei dar vistiek veikia, dar kažką atjungiu, kad neveiktų ir nesijungtų dujos.
Jungiuos Lexia ir pasižiūriu, ar bake yra kuro, ar tik skydelis rodo tuščią baką. Jei kuro trūksta, dapilu ir čekiukas ant sėdynės.
Padarau variklio kompo "nunulinimą", kitaip sakant valau adaptacijas ir liepiu kompui pačiam iš naujo prisiadaptuot. Seniems kompams pakakdavo ilgam atjungti akumuliatorių. Šitiems nebepadeda, reikia rankiniu būdu įjungti.
Duodu pasidaryt stovint ant laisvų adaptacijas. Kai ji baigiasi, išvažiuoju pasivažinėt visais rėžimais, nuo pensininko iki ribotuvo.
Jei mašina benzinu vistiek nedirba, lendam į kompą ir žiūrim, ką rodo. Jei rodo negerai, tai tvarkom kas negerai.
Jei kyla įtarimas katuliui, tai jį galima nuimti ir pabandyti. Šitam dar neturėtų avarinio rėžimo jungti, kiek pamenu. Garso bus, bet jei trauka pasitaiso (ne efektingai, o efektyviai, turiu omeny), tai galima ir jį apkaltint. Šiaip, katulis sugenda, kai ilgąlaik važinėjama su blogu mišiniu. Arba kai lambda blogi, arba kai dujos nesureguliuotos. Pagal galinį Lambda be problemų matosi, ar katulis dar atlieka savo funkciją, kitaip sakant ar dar gyvas, ar katalizuoja . Pagal jį, ir manau ir pagal priekinį, taip pat turėtų matytis ir ar neužsikimšęs. Aišku, jei abu veikiantys. Deja, bet nežinau, kaip turėtų atrodyti tie parodymai. Gal kas žino kitas?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 03 - 11:16