Taigi, susipažinau su naujuoju 208.
Buvau su šeima atostogauti ir kaip man įprasta nuomavausi automobiįi iš pigiausios toje vietoje bendrovės, už pigiausią tuo metu kainą.
Didelių lūkesčių ir vilčių i nuomojamą auto nedėjau, galvojau gausiu kokį Fiat panda, ar tai vw UP, ar dar kokį kibirėlį su 0.9l pusantro cilindro varikliu, kuris į kalną važiuojant, atrodo, kad jau tuoj tuoj sustos ir pradės atgal riedėt.
Bet šįkart pasisekė gerokai labiau nei visad, atvykom gerokai po vidurnakčio ir nuomos kompanija jau buvo išdalinus visas savo pigienas kitiem nelaimėliam, taigi gavom Peugeot 208, su 3000km rida ir 1.6hdi su 5 bėgių mechanine pavarų dėže..Kiek kW nepasakysiu, dokumentuose tokie duomenys pateikti nebuvo, tačiau pagal turbinos dydį itariu silpniausią versiją.:)Kad jau pradėjau pasakoti įspūdžius iš po kapoto, tai turiu pasakyti, kad maloniai nustebino sumontuota Bosch kuro sistema su elektromagnetiniais, o ne pjezo purkštukais, tikėtina, kad bus pakankamai standartiškai remontuojama, kai to prireiks ir nauji elementai nakainuos kosmoso.šis aspektas nudžiugino iš profesinės pusės..
Bet čia nusprendžiau parašyti ne dėl variklio, kuris iš tikro puikus ir ekonomiškas, čia rašau dėl to, kad man iš tikro labai patiko naujasis Peugeot 208.
Netgi galėčiau pasakyti, kad tai pirmasis šiuolaikinis Peugeot(imant modelius nuo 2014), kuris man iš tiesų paliko itin gerą įspūdį.tai iš tikro geriausias mano iki šiol vairuotas kompaktas, savo smagumu lenkiantis tokius modelius kaip P308 ir net P508..
Taigi įspūdžiai:
Garso izoliacija laabai gera..net važiuojant 150km/h(greičiau nedrįsau svečioj šaly), salone tylu tarsi važiuotum 50km/h.
Jėgos agregatas taip pat dirba gana tyliai, užtikrina gerą įsibėgejimą ir yra ekonomiškas..mums gavos vidurkis 5l/100km, važiuojant be jokių bandymų taupyti, nemažai sukiojantis mieste, važiuojant į kalnus, lekiant autostradom ir slenkant vingiuotais kaimo keliukais, žodž toks itin kombinuotas rėžimas..
Pavarų dėžė itin gera, jei pirmos trys trumpesnės ir leidžia dinamiškai įsibėgeti, tai 4 ir 5 pailgintos, tam kad važiuojant didesniais greičiais apsukos butu kuo mažesnės(važiuojant 150km/h apsikos tesiekia 2300rpm), kas stipriai prisideda prie triukšmo lygio mažinimo, taip pat gerina ekonomijos rodiklius.
Salono medžiagos neblogos kokybės, liesti malonios ir nebarškančios..surinkimas atrodo tikrai kokybiškas.
Sėdynės patogios ir pakankamai minkštos(man, kaip ne sportininkui tas patinka). šiaip salonas vienas iš patogesnių, nors ir teplokas(kalba eina apie medžiaginį saloną).
Trūkumų pastebeti nespėjau, nors ir pravažiavau 2000km įvairiais keliais, nuo autostradų iki žvyruotų krašto keliukų.Šiaip tikrai fainas mašniukas, gerokai lenkiantis savo klasę.Vairuojant Peugeot 208, net užsimiršti, kad vairuoji kompaktinės klasės auto, atrodo kad važiuoji aukštesnės klasės automobiliu..
Išvada: pagaliau PSA išleido tikrai gerą miesto automobilį, su geriausiomis miesto automobilio savybėmis ir pridėjo galimybę puikiai jaustis ir nepervargti ilgesnėse kelionėse.
Iš tikro ačiū PSA už tikrai neblogą modelį ir jeigu jis turės bent pusę to patvarumo kurį turėjo 206 ar 406, tai bus tikrai pirmasis šių dienų auto, kurį eksploatuojant nesinorės sakyti, kad jis pagamintas iš atliekų..
P.S. Iš karto atsiprašau skaičiusių už klaidas gramatines ar stiliaus, manau, visvien, net ir vemenčiom dėl klaidų akim, suprasite ką norėjau parašyti.
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2017 birželio 28 - 10:32