Graži ir renuškė, bet iki 208 toloka
#41
Parašyta 2019 lapkričio 16 - 13:30
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#42
Parašyta 2019 lapkričio 16 - 15:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#43
Parašyta 2019 lapkričio 16 - 23:11
Ma bet ir kaina Renault ant 20-30% mazesne, tai nereikia kazkokio kosmoso tiketis. Bet kad padaryta ten viskas per subine, ka nors reikia atsukt, tenka puse masinos nurinkt. Per ta RENO visas shudas krinta ant prancuzisku masinu.
Gal teko remontuoti Clio 4?
#44
Parašyta 2019 lapkričio 17 - 15:20
Bet as viena galiu pripazint, reno vaziuokles tikrai minkstesnes uz peugeot ir nereiki jausti kiekvieno esfalto itrukimo.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 lapkričio 17 - 15:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#45
Parašyta 2019 lapkričio 20 - 12:42
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#46
Parašyta 2019 lapkričio 20 - 14:59
Kauno metų automobilio rinkimuose - antras. Nusileidžia tik RAV4.
#47
Parašyta 2019 lapkričio 20 - 15:23
Nevisiskai tiesa, meganas su R17 vaziuoja minkstai, bet jau duobeles, sujungimai skamba gerai. Jei duobeles tankiai ir vazouoji letai,tai butu pezas vesciau i servisa perrinkt vaziuokles.
Taip ir ne viena, kruvinos rankos per ju prakeiktus daviklius dpf ir turbo "upstreem pressure". Slangute 12cm kainuoja nei mazai nei daug 90€ (yra 2vnt.) plius uz pakeitima imu 150€. Sostena 350€ nes leidzia varikli zemyna. Bet bent jau kompas variklio pas ji geresneje vietoje.
Bet as viena galiu pripazint, reno vaziuokles tikrai minkstesnes uz peugeot ir nereiki jausti kiekvieno esfalto itrukimo.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#48
Parašyta 2019 lapkričio 20 - 22:42
Nevisiskai tiesa, meganas su R17 vaziuoja minkstai, bet jau duobeles, sujungimai skamba gerai. Jei duobeles tankiai ir vazouoji letai,tai butu pezas vesciau i servisa perrinkt vaziuokles.
As su 4 porestailu meganu nesu net vaziaves dar ;) bet ikirestailas tai minkstas nzn gal amortikai kitokie ar kas...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#49
Parašyta 2019 lapkričio 21 - 05:26
As su 4 porestailu meganu nesu net vaziaves dar ;) bet ikirestailas tai minkstas nzn gal amortikai kitokie ar kas...
Peugeot irgi buvo minkšti seniau, kai mažesnėse buvo torsioniniai tiltai, o didesnėse buvo gale senoji plieninė daugisvirtė.
Su vientiso golfinio balkio atėjimu į 307 ir aliuminine daugiasvirte į 407 ir pasidarė kieti. Netgi 206 dar sąlyginai minkštas, pagal savo dydį, išskyrus SW, bet pas juos galinis tiltas pastiprintas su tom traukėm. 607 paskutinis Peugeot modelis, kuris dar turėjo limuzininę pakabą, visa kita jau skirta autobanais važinėti dideliais greičiais.
Su mažom senom Renault nesu daug važiavęs, bet Clio II tikrai buvo minkštesnis už 206, o Safrane pakaba irgi jaučiamai malonesnė už 605. Tai tokia tendencija yra nuo senų laikų, sakyčiau.
Man tiesiog atrodo, kad Europa aplamai nebegamina patogių nedidelių mašinų. Realiai, 106 paprasto (ne GTI) pakaba buvo daug malonesnė ir minkštesnė už 508. Apie stabilumą ir vairuojamumą turbūt būtų kita kalba, bet užpakalį tikrai mažiau kratydavo Taip pat, pabumbantiems priminsiu, kad 106 restailinis turėjo kapoto amortikus
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 lapkričio 21 - 05:27
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#50
Parašyta 2019 lapkričio 21 - 13:53
Taip pat, pabumbantiems priminsiu, kad 106 restailinis turėjo kapoto amortikus
#51
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 12:57
Kauno metų automobilio rinkimuose - antras. Nusileidžia tik RAV4.
Pofig kas laimes simet, uztai jau visi zino, kas laimes kitais metais:))
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#52
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 15:16
#53
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 16:15
Na o cia jau senasis (nors jam metu nera dar):
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 lapkričio 23 - 16:16
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#54
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 16:21
Ir kaip tas "senas"?
#55
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 16:29
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#56
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 16:37
Gal reikejo tepalus po 10000km pasikeisti O siaip nesuprantu ko tos skodos taip megstamos, apie tavo minetas problemas jau ne pirma karta girdziu ir tai ypatingai aktualu su 1,6TDI. Panasu tavo imone Laimonai lipa ant to pacio greblio, na ir kaip nepasimoko...
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 lapkričio 23 - 16:39
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#57
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 17:16
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#58
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 18:46
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#59
Parašyta 2019 lapkričio 23 - 23:13
Na man tai jis labai patinka, n kartu patogesnis ir vaziuokle minkstesne bei Octavia (4 menesiai jai nepilnai, mano darbine, 12000km ir jau keis visus purkstukus, siurbli auksto slegio ir visa auskto slegio sistema, nes pilna drozliu)... Skoda - simply clever.......
Nu bet kaip egzperts pats, nejaugi nemanai, kad kazkokie pasaliniai veiksniai sukele tokia lempa? Gar koks fuflovskas dumblinas dyzelis pasitaike? Ar sakai toks brokas ir tiek? Daugiau nei keista prie 12k gauti mirusia kuro sistema...
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 lapkričio 23 - 23:13
#60
Parašyta 2019 lapkričio 24 - 08:18
Va akademikas gerai rezhe (nuo 3 minuciu):
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 lapkričio 24 - 08:21
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0