Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 208

2017m.

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 91

#1 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 28 - 10:21

Taigi, susipažinau su naujuoju 208.

Buvau su šeima atostogauti ir kaip man įprasta nuomavausi automobiįi iš pigiausios toje vietoje bendrovės, už pigiausią tuo metu kainą. :D

Didelių lūkesčių ir vilčių i nuomojamą auto nedėjau, galvojau gausiu kokį Fiat panda, ar tai vw UP, ar dar kokį kibirėlį su 0.9l pusantro cilindro varikliu, kuris į kalną važiuojant, atrodo, kad jau tuoj tuoj sustos ir pradės atgal riedėt. :D

Bet šįkart pasisekė gerokai labiau nei visad, atvykom gerokai po vidurnakčio ir nuomos kompanija jau buvo išdalinus visas savo pigienas kitiem nelaimėliam, taigi gavom Peugeot 208, su 3000km rida ir 1.6hdi su 5 bėgių mechanine pavarų dėže..Kiek kW nepasakysiu, dokumentuose tokie duomenys pateikti nebuvo, tačiau pagal turbinos dydį itariu silpniausią versiją.:)Kad jau pradėjau pasakoti įspūdžius iš po kapoto, tai turiu pasakyti, kad maloniai nustebino sumontuota Bosch kuro sistema su elektromagnetiniais, o ne pjezo purkštukais, tikėtina, kad bus pakankamai standartiškai remontuojama, kai to prireiks ir nauji elementai nakainuos kosmoso.šis aspektas nudžiugino iš profesinės pusės..

Bet čia nusprendžiau parašyti ne dėl variklio, kuris iš tikro puikus ir ekonomiškas, čia rašau dėl to, kad man iš tikro labai patiko naujasis Peugeot 208.

Netgi galėčiau pasakyti, kad tai pirmasis šiuolaikinis Peugeot(imant modelius nuo 2014), kuris man iš tiesų paliko itin gerą įspūdį.tai iš tikro geriausias mano iki šiol vairuotas kompaktas, savo smagumu lenkiantis tokius modelius kaip P308 ir net P508..

Taigi įspūdžiai:

 

Garso izoliacija laabai gera..net važiuojant 150km/h(greičiau nedrįsau svečioj šaly), salone tylu tarsi važiuotum 50km/h.

 

Jėgos agregatas taip pat dirba gana tyliai, užtikrina gerą įsibėgejimą ir yra ekonomiškas..mums gavos vidurkis 5l/100km, važiuojant be jokių bandymų taupyti, nemažai sukiojantis mieste, važiuojant į kalnus, lekiant autostradom ir slenkant vingiuotais kaimo keliukais, žodž toks itin kombinuotas rėžimas..

 

Pavarų dėžė itin gera, jei pirmos trys trumpesnės ir leidžia dinamiškai įsibėgeti, tai 4 ir 5 pailgintos, tam kad važiuojant didesniais greičiais apsukos butu kuo mažesnės(važiuojant 150km/h apsikos tesiekia 2300rpm), kas stipriai prisideda prie triukšmo lygio mažinimo, taip pat gerina ekonomijos rodiklius.

 

Salono medžiagos neblogos kokybės, liesti malonios ir nebarškančios..surinkimas atrodo tikrai kokybiškas.

 

Sėdynės patogios ir pakankamai minkštos(man, kaip ne sportininkui tas patinka). šiaip salonas vienas iš patogesnių, nors ir teplokas(kalba eina apie medžiaginį saloną).

 

Trūkumų pastebeti nespėjau, nors ir pravažiavau 2000km įvairiais keliais, nuo autostradų iki žvyruotų krašto keliukų.Šiaip tikrai fainas mašniukas, gerokai lenkiantis savo klasę.Vairuojant Peugeot 208, net užsimiršti, kad vairuoji kompaktinės klasės auto, atrodo kad važiuoji aukštesnės klasės automobiliu..

 

Išvada: pagaliau PSA išleido tikrai gerą miesto automobilį, su geriausiomis miesto automobilio savybėmis ir pridėjo galimybę puikiai jaustis ir nepervargti ilgesnėse kelionėse.

Iš tikro ačiū PSA už tikrai neblogą modelį ir jeigu jis turės bent pusę to patvarumo kurį turėjo 206 ar 406, tai bus tikrai pirmasis šių dienų auto, kurį eksploatuojant nesinorės sakyti, kad jis pagamintas iš atliekų..

 

P.S. Iš karto atsiprašau skaičiusių už klaidas gramatines ar stiliaus, manau, visvien, net ir vemenčiom dėl klaidų akim, suprasite ką norėjau parašyti.


Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2017 birželio 28 - 10:32

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#2 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 birželio 28 - 15:06

Ar patogus prietaisų skydelis į kurį reikia žiūrėti per vairo viršų?


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#3 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 birželio 28 - 15:08

Dziugu girdeti, kad vel prie tokiu dalyku kaip elektromagnetiniai griztama. Cia panasiai kaip ir su b5/a4/a6 aliumininem daugiasvirtem pakabom. Taip, limuzinam a8, a6 ji gal ir tinkama. Bet ko ten ja i pasata buvo kisti ir a4, tai nijasna, visai masinos klases neatitinkanti pakaba ir jos sudetingumas. Su elektromagnetinais panasiai ziuriu, palakste po tuos pjezinius, na, toks jausmas kad apdege kazkiek (nors kiek zinau ir tie daba remontuojami, o 2.7hdi isvis kiek cia snekejot piezai ne ka ir genda.) ir grizo prie elementariu dalyku. Su passatais ir 508'tai panasi tema. Laimonas va ta 120kw labai giria, daug kartu maciau. Apsirazumyjo arba pradeda apsirazumyti gamintojai, tsakant.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 birželio 28 - 15:13

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 28 - 15:39

Prietaisu skydas, teisingai susireguliavus vairo auksti ir sedynes padeti, mano ugio zmogui(180cm mazdaug), absoliuciai vietoj, o ar aukstesniam ar zemesniam butu patogus negaliu pasakyti..nebuvo salia kitu vairuotoju, kurie galetu ivertinti sita aspekta.:)

Dar turiu pridurti, modeliukas turi teisinga, senovini rankini su riciagu, trosais ir bugniniais stabdziais gale..tai reiskia paprasta reonta ir "mirtina" rankini, zodz. megeju paraizyti ant rankinio dziaugsmas.:) pabandziau, veikia gerai, net ir ant sauso asfalto..:D


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2017 birželio 28 - 17:38

mano ugis 190,puikiai isitaisau ir 208 ir 308. beje kokie purkstukai p508 120kw, pjezo???


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#6 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 28 - 19:06

franci pas 508 120kw, pjezo, Delphi.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#7 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2017 birželio 29 - 04:41

vadinas reik parduot,kol laikas ;)
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 birželio 29 - 06:35

120kw motoras yra pirmas GERAS Peugeot motoras po senuko rhs 2.0hdi 79-81kw. Delphi sistema siuose varikliuose veikia neprasciau nei bosch. Nors france puslapiuose vis daugiau geresniu atsiliepimu apie naujus delphi nei bosch :) juolab, kaikuriu nauju bosch nera remontiniu detaliu, tuo tarpu delphi - pilna visiem

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 birželio 29 - 06:36

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 29 - 09:12

jo delphi paprastai gan lengvai ir paprastai remontuojasi..bosch siuo atveju paminejau kaip pliusa del to, kad purkstukai ne pjezo o solenoid tipo, tai jeigu nesibodes bosch tiekti detales, bus puikiai remontuojami kaip irdabartiniai pirmos ir antros kartos cr purkstukai..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#10 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 birželio 29 - 09:52

O kuo skiriasi elektro magnetinai ir pjeziniai?


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 29 - 11:29

O kuo skiriasi elektro magnetinai ir pjeziniai?

Veikimo principu. Elektromagnetiniame yra elektromagnetas, kuris kartu su adatėle sudaro selenoidą - elektromagnetinį slankiklį. Padavus įtampos - jis pasistumia į vieną pusę, nuėmus įtampą - spyruoklės grąžinamas atgal.

Tas slankiklis ne tiesiogiai darinėja purkštuką, bet per hidraulinį kanalą. Na, toliau ten reikia jau gilintis ir aiškintis, kad būtų suprantama.

Pjezopurkštukas naudoja pjezoelementą. Tai medžiaga, kuri, gavusi elektros impulsą, deformuojasi pati iš savęs, o nuėmus - grįžta į pradinę padėtį.

Jūsų senajam pežuke buvo elektromagnetiniai Bosch purkštukai, o C5 100kw variklis turi jau pjezinius Siemens purkštukus.


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 birželio 30 - 00:05

Veikimo principu. Elektromagnetiniame yra elektromagnetas, kuris kartu su adatėle sudaro selenoidą - elektromagnetinį slankiklį. Padavus įtampos - jis pasistumia į vieną pusę, nuėmus įtampą - spyruoklės grąžinamas atgal.

Tas slankiklis ne tiesiogiai darinėja purkštuką, bet per hidraulinį kanalą. Na, toliau ten reikia jau gilintis ir aiškintis, kad būtų suprantama.

Pjezopurkštukas naudoja pjezoelementą. Tai medžiaga, kuri, gavusi elektros impulsą, deformuojasi pati iš savęs, o nuėmus - grįžta į pradinę padėtį.

Jūsų senajam pežuke buvo elektromagnetiniai Bosch purkštukai, o C5 100kw variklis turi jau pjezinius Siemens purkštukus.

Na ir verta pamineti, kad pjezas "shustresnis" uz elektromagneta, todel leidzia daugiau ipurskimu per takta padaryti. Ale, praktines naudos is to...Toliau Tadas gales pratesti :) Reduced emissions/co, noise, performance so on?


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 birželio 30 - 00:08

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#13 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 birželio 30 - 10:29

O kuo praktiškai skiriasi, gal patvarumas? Ar 2 HDi 100 kW (2006 m.) purkštukai remontuojami, kokios kainos? O naudotų gerų kokios kainos?


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 birželio 30 - 10:35

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 30 - 14:02

O kuo praktiškai skiriasi, gal patvarumas? Ar 2 HDi 100 kW (2006 m.) purkštukai remontuojami, kokios kainos? O naudotų gerų kokios kainos?

Teoriškai pjezo turėtų būti patvaresnis, bet praktiškai, deja, taip nėra.
Jūsų mašinytėje pagal metus turėtų būti Siemens sistema. Purkštukai neremontuojami, tiksliau sakant, niekas nesiima jų remontuoti. Naudoti, kaip gausit. 40-100eur/vnt. Pagrinde į didesnę pusę...

Na ir verta pamineti, kad pjezas "shustresnis" uz elektromagneta, todel leidzia daugiau ipurskimu per takta padaryti. Ale, praktines naudos is to...Toliau Tadas gales pratesti :) Reduced emissions/co, noise, performance so on?

Pratęsiu, bet nesu labai kompetetingas, tai tik apytiksliai. Buvau ir parašęs, bet užmigau prie kompo ir ryte išvažiavau tevukui padėti. Gaminam įrangą Oslo aerouostui. Atostogauju, vadinas. Vakare išsiųsiu, nes ten, kaip sakė kolega, Brolių Grimm romanai :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 30 - 22:23

Kaip žadėjau...

Na ir verta pamineti, kad pjezas "shustresnis" uz elektromagneta, todel leidzia daugiau ipurskimu per takta padaryti. Ale, praktines naudos is to...Toliau Tadas gales pratesti :) Reduced emissions/co, noise, performance so on?

Nein, aš ne tiek gerai įsigilinęs į purkštukų veikimo principus ir jų skirtumus, kad galėčiau paimti ir užtikrinai kalbėti tiesą.

Bet teorinė informacija tai kaip ir tokia pat, kaip sakai - gerokai greitesnis purkštuko darbas. Greičiau atsidaro ir greičiau užsidaro, taigi maksimalus atidarymų kiekis per sekundę daug didesnis. Todėl net ne tik sugeba geriau ir tiksliau pasidaryti pilot ir post įpurškimus ir išvis netgi dirbti praktiškai nebe vienos didelės dozės ir pradinio uždegimo (pilot injection) bei švelnaus nugesinimo (post injection) principu, kaip dirbo seni elektromagnetiniai CR purkštukai, bet visą kuro dozę išpurkšti per daug mažų skirtingo kiekio dozių, tolygiai didinant kuro kiekį ir jį numažinant iki nulio. Ir tuomet tai galima daryti pagal kokią tik nori suprogramuotą per vieną taktą atliekamų visų išpurškimų kiekių kreivę.

Gaila, kad nesimokiau nieko oficialaus apie tai (nors gali būti, kad nelabai dar vis moko apie tai universitetai), bet logiškai mąstant, tai turėtų pats darbo taktas vykti super sklandžiai ir švelniai, nes kuras įpurškiamas švelniai ir pamažu, o ne viena didele doze, kuri praktiškai sprogsta (dėl to seni traktoriniai dyzeliai ir kalena, ir todėl nauji dyzeliai sugenda, kai purkštukas pradeda taip purkšti, nes nebėra tokie tvirti, kad dirbtų ne degimu, o sprogimu :) ).

Manau, kad Paulius gerokai aiškiau ten viską supranta, nes purkštukų priardęs ir priremontavęs abiejų tipų (bosch selenoidinių ir delphi pjezinių), tai praktinė patirtis turėtų būti daug aiškesnė. Bet turbūt nieko Paulius dabar nerašys. Nes po diskusijų forume dabar turėtų peržiūrinėti savo kainodarą, dešimt kartų mažinti darbo kainas, tad dešimt kartų ir daugiau dirbti, kad galėtų išlaikyti šeimą, tai tikrai nebebus laiko atsisėsti prie kompiuterio ir forumui suteikti dykai tokią informaciją :D

Realiai, tai logiškai taip pat pamąsčius, pats tiksliausias ir paprasčiausias purkštukas turėtų būti toks, kuris būtų valdomas ne impulso ilgumu ir dažniu, o tolydžiai keičiant jo atidarymo procentą. Deje, bet, manau, tokį dalyką (kaip ir kuro kiekį karbiuratoriniame variklyje, dėl ko jis yra valdomas oro kiekiu) valdyti prie tokių slėgių ir greičių yra sudėtinga, o realiai, tai net ne sudėtinga, bet brangu, todėl ir naudojamas impulsinis valdymas.

Praktiškai, ilgaamžiškumas yra labai panašus į selenoidinių, o pasenusių pjezinių darbas ne ką geresnis, nei pasenusių selenoidinių. Naujų lietuviai kartais įperka, bet gana retai, ypač senesniems pigesniems modeliams, kur purkštukų komplektas sudaro pusę ir daugiau automobilio kainos. Bet su naujais dažniausiai variklis dirba taip, kad pradžioj atrodo kažkas negerai :)

Žodžiu, papilsčiau iš tuščio į kiaurą.

Reduced emmision/co/noise, increased performance ir so on tai tikrai. Palyginimui, galiu kalbėti apie tuos variklius, kurie turėjo ir selenoidinių, ir pjezinių purkštukų. Iš man žinomų PSA variklių, tai turbūt būtų tik senasis gerasis 2.0HDi 66kw RHY variklis, kuris turėjo seną Bosch pirmos kartos įrangą su selenoidiniais purkštukais ir vėliau, Siemens pjezinę įrangą. Su tvarkingais Siemens purkštukais laisva eiga tas variklis dirba daug maloniau ir tyliau, nei su Bosch. Bosch purkštukai tarška/kalena, o Siemens - caksi.

Bet reduced consumption tai nelabai. Kalbant apie naujus purkštukus, galbūt. Bet pasenus, nieko ten įspūdingo nepastebėsi. Čia taip pat, kaip senas traktorinis purkštukas, vos beišpurškiantis, myžantis ir t.t., sušilęs gali dirbti taupiau ir gražiau, nei senas vos veikiantis CR, taip ir senas pjezinis niekuo pastebimai nebėra geresnis už seną selenoidinį. Eilinį kartą prieinam prie to, kad mums dar reikia truputį paūgėti ekonomiškai, kol paprastas žmogus įpirks naują automobilį be smaugiančių kreditų (nesmaugiantys nesiskaito). Atvažiavau pas tėvuką ir žiūriu, kas pasikeitė Norvegijoje per metus laiko nuo pernai vasaros. Pernai čia jau buvo daug elektromobilių ir labai nemažai Teslų. Dabar, po metų, Tesla Model S praktiškai dažniausiai sutinkamas modelis. Kartais jų akiraty būna daugiau, nei golfų ar pasatų. Būna paduoda taip tankiai, kad važiuoja kokios trys, keturios iš eilės. Provincijose dar 90proc. vidaus degimo varikliais varomi automobiliai, bet Osle būna tikrai taip, kad kas trečias pravažiuojantis automobilis - elektrinis. Pakrovimo vietų milijonas tiesiog gatvėje, bet dauguma kraunasi tiesiog prie namų, nuo paprasto vienfazio ar trifazio EU kištuko. Panašu, kad skysto naftos kuro dienos tikrai suskaičiuotos tose valstybėse, kur prieinamas naujas automobilis ir tiems žmonėms, kas automobilį naudoja netolimojo susisiekimo tikslais. Skystas kuras gal lieka perspektyvus tundrose ir taigose, kur elektra nesimėto, atstumai šimtais kilometrų ir yra labai didelis reikalas dėl visa ko su savimi turėti atsarginio kuro, vien dėl oro sąlygų ir galimo likimo nakčiai šaltyje pusny ar griovy. Na ir krovininiam kelių transportui, nes baterijų kiekis būtų nežmoniškas. Na, ir aišku, mažesnio ekonominio lygio valstybėse, kur nupirkus dešimties metų naudotą elektromobilį, baterijų atnaujinimo kaina viršys automobilio įsigijimo. Nebent bus įvesta ta Teslos pasiūlyta sistema su baterijų nuoma, kur esmė yra metinis ar mėnesinis mokestis už baterijas, o jos, susidėvėjus, keičiamos nemokamai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 liepos 01 - 01:55

Reduced consumption kaip ir visa kita, cia buvo litanija. Beje, kaip visada ir tavo litanija smagu paskaityti, Tadai :) Pirmos kartos c5'to 2.2hdi aprasyme parasyta, kad DPF'as ne tik sumazina emmision'us bet ir uzkelia sukimo momenta :D Cia taip, tarp kitko. Del garso, nesenai buvau p407 2.2hdi 125kw apziureti...Bosch'o pjezai ten, o maj god kaip ans tarska. Tikrai gasiau uz mano. Paulius minejo, kad degimas uzankstintas, bet turbut ipurskimo sistemai ateina misios. Nesvarstem jo toliau, juolab galinis bamperis makrofleksu uzpustas :D (https://autoplius.lt...774881.html)Jei toki offtopika visai sauti, nusprendziau siustis musta masina is amerikos, benza, aka is250 ar pan. Nes daede sitie lavonai ant Lietuvos :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 liepos 01 - 01:59

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 liepos 01 - 12:15

Na, Bosch pjeziniai tikrai net ir geros būklės kalena kaip pasiutę. Tiems varikliams užtai ir reikalingas dangtis su dideliu putos sluoksniu, kad purkštukai stovint prie uždaros mašinos, lauke nesigirdėtų :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#18 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 liepos 01 - 12:26

Pjezai kalena turbūt dėl to, kad labai greit užsidaro ir gaunasi hidrauliniai daužymai palyginus su elektromagnetiniais.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 liepos 01 - 12:46

Siemens pjeziniai, bent jau senesni visokie, tai dirba tikrai tyliai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 liepos 01 - 15:53

Nauji tvarkingi pjeziniai nekalena..kalena kai pavargsta, tada pradinis atsidarymo slegis ima dideti, taigi zemesniais slegiais prasideda kalenimai, del uzliesejusio misinio per greito sudegimo..del ko degimo kameroj temperatura taip pat padideja ir atsiranda rizika sudeginti stumoklio degimo kamera ir galiausiai kiaurai pradeginti stumokli..o siaip piezo kai tvarkingi dirba tikrai gana tyliai...o delphi is vis patys tyliausi is visu.:)bet jautriausi net ir nedideliem gedimam.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0