Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe
#301
Parašyta 2019 birželio 06 - 22:48
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#302
Parašyta 2019 birželio 07 - 12:16
O iki tol butu aisku?
Na, iki remap'o jai reikejo laikyti iki 450nm, which is fine. Dabar tures 500+
#303
Parašyta 2019 birželio 07 - 13:01
Aš kartais irgi gundausi tam, bet šiek tiek baisu su 2.7
ex Citroen BX 1.9d Royale 87m
ex Citroen Xantia 1.9td 98m
ex Peugeot 406 1.9td 98m
ex SAAB 9-5 2.0T 97m
ex Peugeot 406 coupè 2.2HDI 02m
ex Peugeot 407 Coupè 2.7HDI 07m
Dabar Peugeot 508 RXH 2.0HDI 133kw 15m ir geltonas Peugeot 306 Cabriolet 1.6 99m
#304
Parašyta 2019 birželio 07 - 13:15
Turbut kazka ale +40hp +50nm, nebent sutare, kad daugiau atsuks. Taurius megsta daugiau atsukti, jei paprasai Nezinau kaip su tom 407tu dezem, bet pas P508GT aisina sake NM'u limitacija yra 1-2 begiu iki 350nm. Man bent jau ta nueme Kad tik nejobteltu ta deze ir vaziuos laimingas. Siaip jei tvarkinga, tepalai pamainyti, tai nematau kodel ir turetu ji nusigalabyt
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 birželio 07 - 13:16
#305
Parašyta 2019 birželio 07 - 13:34
Geriau man kas nors aisino euro 5 softa dezes supustu i mano sena aisina, buciau dar laimingesnis :😁
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#306
Parašyta 2019 birželio 07 - 13:41
Ka duoda tas dezes softo atnaujinimas?
Aplamai jei jokie atnaujinimai nebuvo daryti. Kokie atnaujinimai galimi ir ka jie duoda?
#307
Parašyta 2019 birželio 07 - 13:57
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#308
Parašyta 2019 birželio 07 - 14:57
As ne atnaujinimo noriu,o kito softo nuo naujasnes dezes kuri ejo i 3.0hdi. o atnaujinima man pezo centre padare, 24e mokejau pries gerus pora metu..
Man atrodo isirasytum ir persigalvotum. I nieka kita kaip tik ekologija tas euro5/6 keitimas neorentuotas. Mes pavaras vis anksciau, mane tai biski nervina, jei vaziuoji kiek dinamiskiau. Nebent visada ramiai vazineji ir nori gramus taupyti.
#309
Parašyta 2019 birželio 07 - 15:14
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#310
Parašyta 2019 birželio 07 - 16:07
Ner kompromiso S tai slykstus ziauriai, per daug uzkelia...
#311
Parašyta 2019 liepos 30 - 20:02
Taigi,naujo kazko labai nenutiko per laika nuo paskutinio posto, po cipavimo masina vaziuoja kaip vaziavus, pravaziuota aisku dar nedaug, beveik 4k km, deze su mannol tepalais irgi dirba kaip ir anksciau, pravaziuota 10k km. Atejo laikas keist tepalus tad galvoju supilt 5W40 del geresnio tepimo prie darbines temperaturos, kas kokiu minciu siuo klausimu? Sia savaite uzmausiu naujas kiniskas padangas ateinantiems 3metam, paziuresim kaip jos tarnauja,nes vasarinem tikrai nenusivyliau! aisku tuo paciu ir suvedimas bus padarytas. Viena smulkmena prie variklio yra toje vietoje kur EGR vamzdis ilenda i isiurbimo kolika,siek tiek garuoja tepalas ir matosi apsisike, kolkas galvoju kaip uzglusint zmoniskai, pridedu fotke, gal kas patirties turesit!
O cia nuotrauka tiesiog,kad daugiau ka paziuret butu galima
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#312
Parašyta 2019 liepos 30 - 20:09
Cool! Vilkija? Gražus pežas!
#313
Parašyta 2019 liepos 30 - 20:15
Taip,senuoju keliu keliavau iki juros is Kauno, smagus kelias ten! Beje,toks idomus faktas, nuo pat pirkimo visdar neremontuota nei viena pakabos detale isskyrus guoli, laukia trecia technikine, pralekta 60k km, man asmeniskai dar nei karto nepasitaike naudota masina kurios pakaba taip sekmingai tarnautu
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#314
Parašyta 2019 liepos 30 - 20:24
Jo, kelias pasaka ten. Aš irgi turėjau mini-tripą iš Birštono per tą kelią.
#315
Parašyta 2019 liepos 30 - 20:55
Jei EGRai isjungti, tai pati vamzdi ismest, egro gale uzvirint flanso skyle ir prisukt atgal, o koliko gale irgi galima uzvirinti ta trumpa vamzduka. Tik ten plonas jis, bet pats gi virinimo specas, tai turetu pavykti. Dar galima ten nauja o-ringa isidet, kad sandariau butuTaigi,naujo kazko labai nenutiko per laika nuo paskutinio posto, po cipavimo masina vaziuoja kaip vaziavus, pravaziuota aisku dar nedaug, beveik 4k km, deze su mannol tepalais irgi dirba kaip ir anksciau, pravaziuota 10k km. Atejo laikas keist tepalus tad galvoju supilt 5W40 del geresnio tepimo prie darbines temperaturos, kas kokiu minciu siuo klausimu? Sia savaite uzmausiu naujas kiniskas padangas ateinantiems 3metam, paziuresim kaip jos tarnauja,nes vasarinem tikrai nenusivyliau! aisku tuo paciu ir suvedimas bus padarytas. Viena smulkmena prie variklio yra toje vietoje kur EGR vamzdis ilenda i isiurbimo kolika,siek tiek garuoja tepalas ir matosi apsisike, kolkas galvoju kaip uzglusint zmoniskai, pridedu fotke, gal kas patirties turesit!
O cia nuotrauka tiesiog,kad daugiau ka paziuret butu galima
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#316
Parašyta 2019 liepos 30 - 21:03
EGR jau senai ilsisi ir niekam nekenkia, su virinimais as viska pasidaryciau aisku,bet nesinori kazkaip visko ten dar isdraskyt,tas vamzdis visai dailiai atrodo tai todel ir mastau kaip pasidaryt graziai....siaip tai ten ta jungtis metalinio vamzdzio debiliska,pats vamzdukas ziauriai plonas ir linksta juodai....itariu kad bandysiu atjungt viska nuo isiurbimo ir ant pacio koliko akle tvarkinga pagamint su tarpine,o su vamzdziu dar pagalvosiu kaip ten graziau issisukt....
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#317
Parašyta 2019 liepos 30 - 21:24
#318
Parašyta 2019 liepos 31 - 06:55
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#319
Parašyta 2019 liepos 31 - 07:55
#320
Parašyta 2019 liepos 31 - 08:28
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0