Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 978

#961 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2021 sausio 30 - 22:52

Pagal klaustuka ir sauktuka supratau, kad klausi nuosirdziai smalsaudamas, tai

Prieky buvo Bridgestone Noranza 2 evo. Sipuotos. Labai minkstos ir fainai dirbancios.
Pagaminta 1411. Mesos apie 10mm.

Gale Continental ContiIceContact.
Pagaminta viena 1411, kita 2311. Mesos apie 5mm.
Jau kietokos, bet dar tinkamos naudojimui.

Dabar kadangi suXXsau bridzstaunus, i prieki eis Malatesta Thermic A3 restaurankes su 5-6mm mesos. Data 2116.
Kadangi po savaites vaziuoju i Svedijos siauresne dali slidineti, pasiimsiu turbut grandines, nes gali reikt iki namelio i nemaza kalniuka pakilti.

O kokios pas tave ?!


su susirupinimu klausiau! ir pasirodo neklydau! pas mane Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen 1 2019, senos jau...
  • 0

#962 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2021 vasario 01 - 11:17

Į Švediją reik LSD ir kardano  :good:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#963 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2021 vasario 01 - 20:58

999 LVL sarcasm 🤣🤣🤣🤣🤣

Pagal klaustuka ir sauktuka supratau, kad klausi nuosirdziai smalsaudamas, tai

Prieky buvo Bridgestone Noranza 2 evo. Sipuotos. Labai minkstos ir fainai dirbancios.
Pagaminta 1411. Mesos apie 10mm.

Gale Continental ContiIceContact.
Pagaminta viena 1411, kita 2311. Mesos apie 5mm.
Jau kietokos, bet dar tinkamos naudojimui.

Dabar kadangi suXXsau bridzstaunus, i prieki eis Malatesta Thermic A3 restaurankes su 5-6mm mesos. Data 2116.
Kadangi po savaites vaziuoju i Svedijos siauresne dali slidineti, pasiimsiu turbut grandines, nes gali reikt iki namelio i nemaza kalniuka pakilti.

O kokios pas tave ?!


  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#964 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 vasario 02 - 00:58

Į Švediją reik LSD ir kardano  :good:

O iš Švedijos tyrimo ir karantino :D
Bet tai padarė jau po to, kai buvau įsigijęs kelionės bilietus


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#965 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2021 vasario 05 - 22:55

UPDATE:

 

Siek tiek teorijos ir faktu apie V6 2.7 ir 3.0 dyzelius...

 

Paanalizavus servicebox'o duodamus duomenis ir palyginus tepalo siurblius matosi jog 2.7 turejo sena koda 1001E6 su kuriuo vaziavo P407, C5 X7 ir C6 modeliai. Kazkuriuo laiku buvo isleistas detales atnaujinimas kodu 1001G2, pasidomejus Peugeot atstovybeje gyvai,jie jokios info neturejo kas tiksliai buvo atnaujinta, BET BUVO ! Toliau narsant oem duomenis matosi jog iseje 3.0HDi varikliai jau iskarto ejo su atnaujintu tepalo siurblio kodu, t.y 1001G2 ir ieskant internete info kaip daugelis pastebejo, 3.0HDi turejo gerokai retesnius indeklu uzvelimus/alkuninio luzimo atvejus...Daug kas sieja tuos dalykus su tuo kad ju buvo maziau pagaminta ir gerokai retesni,logiska,sutinku, bet is oficialiu duomenu matosi jog ta itakoja ir dar vienas dalykas, tai atnaujinto tepalo siurblio slegis.... Kaip pvz, pateikiu koks turetu but MIN slegis 2.7 varikliui:

 

2.7HDi slegis ka pateikia oficialiai servicebox:                           

 

2500rpm        1bar minimum                                                  

2500rpm        2bar maximum

 

Mano 2.7HDi pamatuotas slegis:

 

750rpm           0.7bar (originaliai jiem zemutine riba 0,5)

1000rpm         0.9bar

1500rpm         1.1bar

2000rpm         1.3bar

2500rpm         1.5bar

3000rpm         1.8bar

4000rpm         1.9bar

 

3.0HDi su atnaujintu siurbliu:

 

750rpm(laisvos apsukos)      1.2bar MIN

1500rpm                                 1.8bar MIN

2000rpm                                 2.2bar MIN

3000rpm                                 2.6bar MIN

 

Pagal pateiktus duomenis galima gan nesunkiai +- viska issiskaiciuot ir pamatyt slegiu skirtumus seno ir atnaujinto tepalo siurblio kas mano galva logiskai paaiskina kodel 3.0HDi turejo maziau problemu su uzveltais indeklais....Ypac tepalo badas 2.7 varikliui pasijaucia prie dideliu sukiu..Su atnaujintu tepalo siurbliu nebutinai issisprendzia visos bedos pilnai....palyginus panasius 6cil variklius su kitu gamintoju arba netgi su tais paciais PSA gaminiais 4cil HDi varikliais aiskiai matosi jog tepalo slegiu skirtumai pasidaro milziniski...Kaip pvz pateikiu visiem gerai zinomo ir patikimo 2.0hdi variklio su 100kw tepalo MINIMALU slegi:

 

1000rpm                                 +-2bar  MIN

2000rpm                                  +-4bar MIN

 

 

PVZ 2.2HDi 125kw slegis:

 

1750rpm                                   +-1.6bar MIN

4000rpm                                   +- 3.1bar MIN

 

Ir visiem gerai pazystamas iki skausmo 2.2HDi 98 kw

 

1000rpm                                   2bar MIN

2000rpm                                   4bar MIN

 

 

Manau kad is tokiu duomenu pasidaro gan aisku kurioj vietoj V6 dyzeliai turi silpna vieta ir ka privaloma pasikeist nusipirkus toki varikli kol dar jis dirba :) Net ir su atnaujintu tepalu siurbliu varikliui gresia tepalo badas, bet jau gerokai mazesnis nei su senuoju siurbliu :)

Gaila neteko normaliai ciupinet paties siurblio,bet is nuotrauku kiek matau tai ten net nieko nepavyktu "paburt" su redukciniu voztuvu kaip kitokios konstrukcijos siurbliam....Labai gaila kad del neaskiu priezasciu buvo "praskaiciuotas" tepalo siurblys...... 

 

Gal kam bus aktualu siek tiek susistemintos info ir maziau triedimo kur vistik pakastas suo :) Gal kas turi irgi idomiu izvalgu su skaiciais,kanalu matavimais ir lyginimais su kitais varikliais ir pan? :good:


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#966 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 vasario 06 - 05:01

Jis tiesiog mazas ir silpnas galimai, arba varikliui reikia per daug. Gal sudyla, nezinau. Ardysiu viena po kokio menesio, paziuresiu, gal ka ir papasakosiu.
Suluze grandineliu tempejai - jau slegio trukumas. Ant laisvu 0, pagazavus iki 2000-3000 buna ir 2-2.5bar. Bet toli taip nenuvaziuosi...
1.6hdi su suluzusiu grandineles tempeju ant laisvu kocioja 2.5bar. Senieji hdi ir td su grandine varomu dideliu siurbliu kartery su saltu tepalu ant laisvu ivaro ir 4bar, pagazavus sauna ir iki 5-6bar, nes 4bar redukcinis nespeja numetineti tirsto, pasilus aisku krenta ir 4 nebevirsija.
Dar labai prideda konstrukcija. Pas 2.7hdi indeklai neturi spynu. Daug lengviau prasisukt turetu, jei pakaista, padyla, atsiranda laisvumo ir vibracijos. Senoviniai varikliai su svelniai kalenanciais indeklais dar daug km nuvaziuotu. Ardziau tikrinau neseniai viena 2.7hdi su paveltais indeklais. Nera tragedijos dideles, bet visur duobeliu ir grioveliu pilna ant keliu pagrindiniu kakleliu indeklu. Svaistikliniai ok, tik jau varis truputi lenda, reiktu nauju. Butu ten senas 2.0hdi (66, 80, 100kw...) ar koks 1.9 ar 2.1TD, detum atgal tuos pacius padroztus, tvarkytum siurbli ir leistum i trasa, dar 100kkm nuvaziuotu. 2.7 atveju darysim puse kapitalinio, t.y visa apacia. VRD sako matmenys ok, supoliruos velena ir reiks nauju indeklu visu. Turbut ir ziedu, nes vieno tepalinio gabaliukas nuluzes. Siurbli nauja butinai, dar svarstau tarp originalo ir padielku. Neaisku, kiek padielkos veiks. O patikimi gamintojai negamina, tada jau tik OE.
Su indeklais irgi istorija. Originaliose daliu schemose indeklu nera, OE net negali nupirkti, parduodamas blokas su alkuniniu, svaistikliais ir stumokliais. Tai yra arba visokie neaiskiu prekiniu zenklu, t.y pardavejo nuosavas brandas, vadinas kazkas perpakuota, arba kazkur galima gauti King. Ir kaina svaistikliniu apie 200, pagrindiniu taip pat. Tuo tarpu dvilitrio indeklai panasiai pagrindiniai 30, svaistikliniai 90. Cia kalba apie gamintojus kaip Mahle, Kolbenschmidt, Goetze ir pan.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2021 vasario 06 - 05:04

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#967 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2021 vasario 06 - 08:56

As pas atstova pries metus klausiau del tepalo siurblio tai jie pasiule uz truputi daugiau nei 200€🙂 sakyciau visai adekvati kaina nes galetume turbut eliminuot ta dalyka kad galim gaut ne su tuo kodu arba noname paslepta po kazkokiu zenklu....nu bent jau kolkas taip galvoju,nora susidures esu ir su kitokiais dalykais,kaip pvz...gautas naujas oem termostatas bmw nu aiskiai nuslifuotais kodais ir kaip pavyko issiaskint tai buvo tikrai oem dalis bet su kazkokiu broku jau is paties gamintojo...tik lietuvaiciai kazkokiu budu sugeba gaut tokias dalis ir jas dar parduot pas mus....kaip dabar atsimenu kaina buvo 320lt,bet pavyko per vargus nusipirkt uz 140lt...tik tada pastebejau kad ten tie kodai nuslifuoti🙂
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#968 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 vasario 06 - 13:37

As pas atstova pries metus klausiau del tepalo siurblio tai jie pasiule uz truputi daugiau nei 200€🙂 sakyciau visai adekvati kaina nes galetume turbut eliminuot ta dalyka kad galim gaut ne su tuo kodu arba noname paslepta po kazkokiu zenklu....nu bent jau kolkas taip galvoju,nora susidures esu ir su kitokiais dalykais,kaip pvz...gautas naujas oem termostatas bmw nu aiskiai nuslifuotais kodais ir kaip pavyko issiaskint tai buvo tikrai oem dalis bet su kazkokiu broku jau is paties gamintojo...tik lietuvaiciai kazkokiu budu sugeba gaut tokias dalis ir jas dar parduot pas mus....kaip dabar atsimenu kaina buvo 320lt,bet pavyko per vargus nusipirkt uz 140lt...tik tada pastebejau kad ten tie kodai nuslifuoti🙂

Kodai nuslifuoti dazniausiai buna, kai perki dali, kuri yra pagaminta toj pacioj formoj, kaip ir originali. Tai buna tas pats gamintojas. Nebutinai viduriai identiski, nebutinai net ir ta pati medziaga naudojama, bet formas is naujo gamint turbut buna per brangu. O gal tiesiog prigamina per daug i surinkima ar OE atsarginiu daliu linija, ir kai lieka nenupirktu, perpakuoja i savo prekes zenkli linija.
Gan dazna praktika su geresniu gamintoju dalimis, kur kodas ne uzrasytas, spausdintas ar ant lipduko, o tiesiogiai islietas korpuse. SWAG ir Febi grandiniu komolektuose daznai buna supakuota IWIS komponentai su nutrintais OE kodais. Su termostatais irgi pasitaiko. BMW tai Mahle/Behr. PSA naujesniems varikliams buna nuperki Behr/Mahle arba Vernet, o viduje randi OE - Dauphinoise Thomson termostata. Tokio prekes zenklo atskirai nupirkti net nera galimybes, matyt parduoda tik automobiliu gamintojams ir didiesiems atsarginiu daliu gamintojams rebrandinimui.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#969 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2021 vasario 06 - 15:33

Visko gali but,negaliu nesutikt🙂
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#970 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2021 kovo 13 - 21:26

Siek tiek tema atnujinam....Deje 406 duzo ir gan stipriai,masina nurasyta ir jau iskeliavus i siukslyna,gavosi sumustinis,kaltininkas aisku bmw kuris iskrido i sikna....Savaite pries avarija buvo priekinis bamperis naujai visas sutvarkytas ir perdazytas nes aikstelej volv xc90 pasventino....istorija kupo baigesi gan liudnai deje :)

kj8nC.jpg

rBNWp.jpg

 

Tesiant 407 kupo istorija tai rieda beveik be gedimu....laikas nuo laiko papypsi del atbuliniu sviesu jog perdege,nors realiai ten beda jau pacioje faros pravodkeje,kontaktai trupantys,laidu izoliacija irgi vargana,po truputi trupa,reiks kada uzsiimt.... 

 

Fajaboko platybese uzmaciau toki lenko projekta is V6 variklio....atsukta neblogai, kreivese matosi viskas ir kiek teko paskaitinet tai planas apie 650ag, tik nezinau kam to reikia....kogero tik del sportinio intereso ka galima ir ka pavyks isspaust :)

cXOWT.jpg

PU2wQ.jpg

 

Ir truputi apie bulka....su paskutiniu sniegu buvo apiplauta,dugnas visas irgi ir apsilankyta Audi centre voztuvu kanalu valymui su riesutais....procedura pavyko,pakeista daug nauju tarpiniu tuo paciu,variklis kiek gyvesnis pasidare ir salta uzkuriant baigesi misfire lakstymas po visus cilindrus.....tokia procedura visiem DI varikliam rekomenduotina,tik retas ta dalyka daro....Po audi centro meistru aisku teko grizt ta pacia diena atgal nes paliko nepriveztus chamutus ir kaip taisykle sekancia diena jau sviete skydelyje check engine....pasijunges kompa pamaciau kad nedirba isiurbimo koliko sklendes,ziu kad traukutes issoke is varikliuko,pasiknises dar giliau pamaciau kad ten suluzes reikalas jau...aisku atstovas nepripazino(viskas ant isiurbimo koliko) tai ieskojau naudoto,bet deje,tinka tik nuo S6,S8 ir pirmuju R8, praskambinau visa lt kiek ju buvo ardomu,uztrukau pusvalandi :D ir aisku negavau tad teko paciam sukonstruot....neatrodo jog originalu,bet niekur nesimato,viskas ten pasislepia,o ir konstrukcija amzina....audi centras pasiule nauja su visom nuolaidom uz 250e + darbas + tarpines vel naujos ir kaina apie 500e butu isejus...man pasirode neadekvatu uz toki dalyka,todel pats sutvarkiau,uztrukau geras pora valandu, chekas dingo,sklendes dirba ir sutaupyta kruva pinigu.....tai vat tokios istorijos su bulkom ir ju atstovais.....visur dirba zmones ir tiketis mokant nemazus pinigus dideles kokybes vistiek neverta :)

Pridedu fotke kurioje vietoje visas gedimas buvo mazdaug.....pagal dokumentacija reikia nuimt visa kolika vel,reikalu tikrai daug,bet gerai pasistengus pavyko padaryt jo nenuemus :)

AVoRw.jpg

Fu0EP.jpg

 

O cia maniskis kupas siai dienai kaip atrodo.....dar beje gavo nauja antra rakta,parsisiunciau is kinu,be problemu prisiriso,kuriasi,centrinis veikia, gelezte nauja,kainavo apie 30e beroc :)

PWRW1.jpg


Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2021 kovo 13 - 21:31

  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#971 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2021 kovo 14 - 07:02

Gaila P406. Gatvėse jų jau nepamatysi, o čia dar gerai prižiūrėtas buvo.


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#972 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2021 kovo 14 - 07:32

Kodai nuslifuoti dazniausiai buna, kai perki dali, kuri yra pagaminta toj pacioj formoj, kaip ir originali. Tai buna tas pats gamintojas. Nebutinai viduriai identiski, nebutinai net ir ta pati medziaga naudojama, bet formas is naujo gamint turbut buna per brangu. O gal tiesiog prigamina per daug i surinkima ar OE atsarginiu daliu linija, ir kai lieka nenupirktu, perpakuoja i savo prekes zenkli linija.
Gan dazna praktika su geresniu gamintoju dalimis, kur kodas ne uzrasytas, spausdintas ar ant lipduko, o tiesiogiai islietas korpuse. SWAG ir Febi grandiniu komolektuose daznai buna supakuota IWIS komponentai su nutrintais OE kodais. Su termostatais irgi pasitaiko. BMW tai Mahle/Behr. PSA naujesniems varikliams buna nuperki Behr/Mahle arba Vernet, o viduje randi OE - Dauphinoise Thomson termostata. Tokio prekes zenklo atskirai nupirkti net nera galimybes, matyt parduoda tik automobiliu gamintojams ir didiesiems atsarginiu daliu gamintojams rebrandinimui.


Sveiki,

Gal labai neužteršiu temos, bet knieti pasidomėti apie tuos pačius reikalus.
Pakeistas prieš 50kkm pradėjo baisiai triukšmauti generatoriaus diržo įtempėjas, sąskaitoj pažiūrėjau - dėtas SKF. Servise vėl dėjo SKF, bet meistras parodė, kad senasis buvo Dayco su nufrezuotom zonom senojo pavadinimo ant korpuso, Dayco pavadinimas išlietas. Patikino, kad įdėtas naujas - toks pat.
Lygiai tiek pat km nubėgęs ir paskirstymo diržas su visais priklausiniais, o ten “SKF”, kabutėse rašau, nes jau sunerimęs galvoju, kad ir ten laikas keisti, pasitikėti jau niekuo nebegalima. Kas kiek km diržus kaitaliojat?
  • 0

#973 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2021 kovo 14 - 09:02

Aš galvoju ,kodėl nematau prie Rimi geltonuko....
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#974 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2021 kovo 14 - 10:39

Tikrai gaila 406. Svarbu ne 407. :)
  • 0

thumb.png


#975 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 kovo 15 - 04:35

Sveiki,

Gal labai neužteršiu temos, bet knieti pasidomėti apie tuos pačius reikalus.
Pakeistas prieš 50kkm pradėjo baisiai triukšmauti generatoriaus diržo įtempėjas, sąskaitoj pažiūrėjau - dėtas SKF. Servise vėl dėjo SKF, bet meistras parodė, kad senasis buvo Dayco su nufrezuotom zonom senojo pavadinimo ant korpuso, Dayco pavadinimas išlietas. Patikino, kad įdėtas naujas - toks pat.
Lygiai tiek pat km nubėgęs ir paskirstymo diržas su visais priklausiniais, o ten “SKF”, kabutėse rašau, nes jau sunerimęs galvoju, kad ir ten laikas keisti, pasitikėti jau niekuo nebegalima. Kas kiek km diržus kaitaliojat?

Senesniem HDi ta tempeja OE gamino Dayco, todel ir atsarginems dalims gamina tik Dayco. Is geruju gamintoju. Visi kiti perpakuoja Dayco uz brangiau. Naujesniem kai kuriem varikliam buna originalas Gates, tai dauguma kitu irgi perpakuoja Gates uz brangiau.
Aisku, kinieciai pigucius kepa savo jau.

Dirzas OE sitiem varikliam 240kkm arba 10 metu, ne OE geruju gamintoju 100kkm arba 5 metai drasiai, po to jau savo nuoziura. Dede su Gates komplektu 120kkm nuvaziavo ir keisdamas nieko tragisko dar neradau. Ties 80kkm keiciau varikli, irgi dar senus palikau, nes pinigu nebuvo tadien, o visi komponentai dar visai gerai atrode. Labai dar priklauso nuo keiteju noru pakeisti kruopsciai ir teisingai arba greitai ir pelningai. Lyg ir viskas ok abiem budais, bet pertempimas arba nedatempimas mazina tarnavimo laika neabejotinai. Esu daug kartu mates internete vaizdu is Lietuvos ir kitu uzsieniu, kai itempus dirza net neprasukamas variklis 6, 8 ar 10 ratu, kad islyginti dirza ant skriemuliu ir patikrinti ir galutinai sureguliuoti tinkama itempima, o iskart maunami dangteliai. Manau buna ir daugiau zingsniu praleidziama skubant. Valyt ar plaut irgi nieko nereikia, atgal i tepaluota purva pasodini viska, nes 99proc. klientu neziures ir nesupras. Maziau laiko sugaisti - daugiau uzdirbi. Paskui prasideda pasakos, kad Gates dirzai blogi, o Conti labai geri, o Dayco isvis sudas. Kitam garaze atvirksciai pasakoja, deda tik Gates, is bedos Dayco, o i Conti net neziuru. Broko pasitaiko, bet gan retai. Reikia tiulniai sudet.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#976 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2021 kovo 15 - 10:26

Dar reiktų paminėt, kad keitimo intervalas priklauso kur važinėji. Jei "boltauji" ir triniesi kamščiuose non stop. Tai po 100k km tas diržas atrodys kaip po 200k km ir daugiau lyginant su paprasto važinėtojo mašina. Vienam pažįstamui taip ir buvo. Pradėjo taksuot. Nusipirkęs "naują" mašiną, diržus pakeitęs. Sekantis aptarnavimas po 120k km. Atvažiavo į servisą gal po 80k km su prasuktu diržu - nuplyšusiais diržo rumbeliais. Tai pasisekė dar. Tada ir dalis, ir gamintojus kaltint galima nors realiai viskas atidirbo savo, bet reglamentas keitimui nelogiškas. Todėl turbūt naujesnėse mašinose jau yra diržo keitimo perspėjimas kompe kur pagal motovalandas, darbo temepratūras, apkrovas išvaro vairuoją diržų keist tada kada reikia.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#977 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2021 birželio 17 - 19:31

Siek tiek nupuciu dulkes nuo temos kad negalvotumet jog liuto nebera ir 2.7 jau uzlinkes,deje,visdar kantriai tarnauja tik siek tiek maziau pravaziuoju nes turiu ne viena masina siuo metu :dntknw:  Bedu kaip ir neturejau,tik smulkmenos,tokios kaip pirma karta remontuota pakaba nes keiciant granatos guma buvo rasta pradejus klibet stabilizo trauke kurios dar net nejauciau vaziuojant ir zapaskes vietoj baseinas po didziuju liuciu :doh:  nieko keisto aisku nes ir anksciau ten budavo dregmes, taciau nedaug....masina tiesiog buvus musta ir nevisai kokybiskai sutvarkyta....bet paskutini karta apseme iki parku bloko netgi ir posukiuose ar duodant gerai gaziuko ismesdavo parku klaidas,pagalviu,dirzo sagciu ir autopiloto.....galvojau kad papuoliau sikart jau rimtai su elektra,bet deje,tai tik pasekmes blogo remonto kurias jau issprendziau....tuo paciu isardziau parku bloka, isvaliau su kontaktu valikliu,taip pat ir fyskes isvaliau,bedos baigesi aisku...Siuo metu turiu siek tiek didesne beda su slenksciu,ta vieta irgi buvo kazkada tvarkyta ir jau stipriai papuvo todel gal kas galetu rekomenduot specialista kuris KAUNE galetu sutvarkyt nuo A iki Z ? :hmm:

 

Primenu jog dezeje esu supyles visu peikiama ir kazkodel gasdinanti mannol tepala, sudejes visus priekinius parkus is kinijos ir pacipaves variklis kuris turi "keistoline alkune",o bet taciau nei vienas mazgas nekelia net menkiausiu bedu, gruodzio menesi bus lygiai 5metai kai kupas man tarnauja :pug:  :good:

 

Siuo metu atrodom taip!

5i0cA.jpg

 

Del slenkscio remonto laukiu rekomendaciju KAUNIECIAI :ax:


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#978 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2021 birželio 18 - 09:51

Ledelis :) man buvo panašiai su 1.6 HDi, daug kas sakė bus bėdų, bet nieko nėra jau 5-ti metai.
  • 0

thumb.png


#979 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 birželio 19 - 15:28

Nupirkot greiciausiai su tikrom ridom ir labai neuzleistus, tai viskas normalu. 1.6hdi senasis irgi yra labai patikimas variklis, jam tik reikia sutvarkyti jo klasikines bedeles ir galima nuvaziuoti labai daug kilometru be dideliu bedu.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 6

narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0