Visi šiti dalykai yra smulkmenos, kol nesulūžta alkūniakas. Priekinis trišakis pigiai kainuoja, bet šlykščiai keičiasi. Šitas aštunkojis polengviai keičiasi, bet kainuoja daugokai.
O plastmasės plastmasėlės, tai pas 2,7 tikrai yra gaidys, ir čia neginčijamai pats savo temoje tai parodai su mandarino (prie diržo dangtelių viršuj sujungimas tokia pūslytė), trišakio gamyba ir keitimu, dabar termostato aštunkojo keitimu.
Atsimenu Xantia turėjo tokį trapų trišakį pas 1,9TD. Keitimas 15min ir kaina 13Lt, daugiau nebelūžta. Dabar Audi turiu 86 metų, tai kažkur truputį dinginėja antifrizas, radau gale galvos per flanšiuką leidžia pamažu ir garuoja. Pats flanšiukas nesulūžęs, bet atkeltas nuo oksidų ir persikreipęs. Pakeisiu nauju, jau nupirkau už 83ct Termostatą prieš tai keičiau. Plastikinis termostato prispaudimo flanšiukas nuo senatvės tiek įpuvęs, kad reikėjo lupti praktiškai su laužtuvu. Išlupau, nesulūžo, neleidžia. Plastmasei 33metai.
Tuo tarpu 2,7 ten Iš kažkokio perdirbto šūdo pagaminta, pasižiūrėjus kampu matosi spalvų įvairovė, plaukeliai ir granulės, kaip senosios Plastos šukos byrančiais dantim ar šepečiai byrančiais šeriais, su nagu galima gramdyt ir tarp trijų pirštų laužyt... Nuperki naują už 70eur, tai naujas gražus ir tvirtas, eina kitu kodu, nei buvo senas, bet matosi, kad niekuo nesiskiria ir neatlaikytų nei tiek, kiek su gamykliniu atlaikė, tiesiog kad pati mašina jau tiek nebenuvažiuos, tai tikriausiai ir užteks
Važiavimui labai smagus variklis, bet konstruojant rimtai pažiūrėta tik į kuro sistemą ir paskirstymo sistemą - abu dalykai tokie rimti, kad pergyvena pačią geležį. Ir dar šalčiui labai pakantus variklis, su vos keliom gyvom žvakėm iki 20 minuso žmonės užveda. Galima sakyt, kad visur ta pati plastmasė, bet ne, pas DW ir DV variklius to laiko ir net ir gerokai naujesnius plastmasės žymiai kokybiškesnės. Na ir dar tas puikumas, kad jei ne 607, tai nėra antifrizo trūkumo daviklio.
Turėčiau aš tokį, tai turbūt ir man geras atrodytų, nes kai netingi gilintis ir konstruot, tai imi ir pasidarai, bet paprastai žmogus nori su mašina važiuot nieko pats nekonstruodamas. Pats pamenu bent kelis atvejus šiame forume, kaip kokia mergaitė sukuria prisistatymo temą apie savo naują kątik įsigytą 2,7 pežuką, kaip ten jį poliruoja, kvepina, deda aparatūras, daro aptarnavimus ir smulkius remontukus, o po mėnesio atsiranda tema skelbimų skyrelyje su prierašu variklio defektas - kalena
Viską galima pataisyti, bet šiuo metu Peugeot su 2,7HDi jau kainuoja pigiau, negu 2,7HDi
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugpjūčio 06 - 03:33