Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe
#381
Parašyta 2019 rugsėjo 12 - 21:23
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#382
Parašyta 2019 rugsėjo 12 - 21:27
Brembo sudetos,o jos OEM ipjautos jau buna.
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#383
Parašyta 2019 rugsėjo 12 - 21:47
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#384
Parašyta 2019 rugsėjo 12 - 21:50
bandysiu tada ir krastus sutempt...tepiau karsciui atspariu tepalu, koks tiksliai jau nepasakysiu...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#385
Parašyta 2019 rugsėjo 13 - 03:25
Visada tepu kokiu nors pigiu fufliaku, tipo grafitiniu tepalu ar paprasčiausiu Litoliu, bet tepu galus, kur remiasi į stumoklį/atramą kitoj pusėj, tepu tas vietas, kur vaikščio rėmelyje ir dar papildomai pačio rėmelio kreipiančiąsias plokštumas sutepu. Niekada necypia net pigiausios kaladėlės.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#386
Parašyta 2019 rugsėjo 13 - 05:31
#387
Parašyta 2019 rugsėjo 13 - 06:36
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#388
Parašyta 2019 rugsėjo 13 - 14:15
O vario tepalas neprikepa?Lyg ir vario tepalu reiktų teplioti, kad neprikeptų visokie kitokie nuo karščio.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#389
Parašyta 2019 rugsėjo 13 - 14:54
O vario tepalas neprikepa?
Teoriškai neturėtų, laiko temperatūras iki 1000 laipsnių.
#390
Parašyta 2019 lapkričio 17 - 00:47
Tema jau siek tiek apdulkejus nes 2.7 vaziuoja net necypdamas visdar tai kol geri orai pafilmavau isibegejima po visu cipavimu, kam bus idomu gales su chronometru +- pasimatuot kas iseina, bet man kaip ir drasiai lenda po 7s
https://www.youtube....eature=youtu.be
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#391
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 11:55
Tema jau siek tiek apdulkejus nes 2.7 vaziuoja net necypdamas visdar tai kol geri orai pafilmavau isibegejima po visu cipavimu, kam bus idomu gales su chronometru +- pasimatuot kas iseina, bet man kaip ir drasiai lenda po 7s
https://www.youtube....eature=youtu.be
11sek 100. Pradedi vaziuoti ties 4.5sek, tai 6.5. Baisu )) Man jau sake, kad 2.2 150kw taip nevaziuoja, kaip 6kiausiai, tai dabar 100% matau, kad nevaziuoja.
#392
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 13:43
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#393
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 15:02
kosTmosas
#394
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 15:16
Bet tai jopapa. Nepatikėjau net, kad 1800kg sveria. Pagūglinau. Tai ten tas variklis 2.7 HDi visas aprengtas gal pusę tonos sveria?
O šiaip svoris irgi gerai, nes duoda sukibimą starto metu. Nes nekažką jei ten šlifuosi asfaltą iki 4 bėgio arba volus plačiausius turi maut, o tada jau ir sąnaudos bus +2 litrai. Čia jau raliuojant tik svoris maišo.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#395
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 15:33
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#396
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 17:05
Blemba graziai kyla noreciau ir as tokio
#397
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 20:47
Diawollo, variklis tikrai nelengvas su visa armatura aplink,ratai dideli+ atsarginis irgi R18, stabdziu diskai didesni nei sedane ar universale, durys isvis sveria ispudingai,kazin ar vienam pavyktu jas nuimt zmoniskai jei reiktu, dvigubi stiklai visi isskyrus galini....tai viskas ir susideda manau...siaip tikrai jauciasi kad tokia gan kokybiska ir tvirta masina, viskas atrodo savo svori turi,kazkas panasaus kai kazkada turejau E38 iL, ten irgi sunki ir kokybiska masina atrode.....dabar tenka pajuzint DS5 nes seimoje atsirado kadangi nepavyko rast 508, tai nera ka lygint, visiska priesingybe viskam...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#398
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 22:28
ds5 speju barskutis. Bet ten pakaba rodos elementari. 508tas mano tikrai taip nevaziuoja ir tikrai padetas butu Svoris neatstoja, o max kw neturi reiksmes, nes jeigu kreives suziureti, gausis kad 2.7 ji yra daug lygesne. Kas yra logiska. Bet kaip ten bebutu neziurejau 2.7 as savu laiku, nu nes jau apsneketa 1000kartu. Sanaudos vistiek i virsu ir pastovi baime papulti ant rimtu bapkiu/remontu.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 lapkričio 18 - 22:32
#399
Parašyta 2019 lapkričio 18 - 23:05
barskutis nera, bet nu toks jauciasi kad zemesnes klases automobilis, ne taip tvirtai sukonstruotas, pakaba kieta ir labai paprasta,primityvi, isedimas man asmeniskai nepatogus,zemiausia sedynes padetis per aukstai nes lipant galva kliuna i stoike(184cm ugis), garso izoliacija tik patenkinama, puodeliu laikikliu nera,durelese tik tokie del vaizdo padaryti,vidinis veidrodelis uzstoja matomuma i prieki,sedi aukstai,o stogo linija zema,dureles lengvos kaip pukas,vairo apacia nupjauta,tai kai reik atsisukt koki buteliuka vandens visada su koja prisilaikydavau,o sitame ziauriai nepatogu.....radau juokinga kaseka istikro.....sedint salone ir isijungus lempute kad visam salone sviestu neina grazint i pries tai buvusia padeti kai isijungia tik atidarius duris, turi perjungt pirma i nuline padeti ir tada i vidurine(uzsidega atidarius duris), nes kitu atveju visada lieka sviest....nu kazkokia porno jame pliusas tik tiek kad tikrai grazus salonas ir isore + galima be dideliu pastangu suLED'int, sudejau i trumpas led'us nes oem halogenai buvo, sudejau i posukius priekis +galas ir i stopus, sviecia super,jokiu klaidu ir varzu dejimu.....o trumpos isvis pasakiskai sviecia....reguliuojant sviesas su aparatu neturejo prie ko prikibt net
O kas liecia 2.7 tai nezinau, kai pasieksiu 100k km rida reiks apibendrint viska ir surasyt kaip ten kas su juo yra, tik klausimas ar as daugiau i savo idejes ar tu i saviski 2.2..... per gyvenima man vis kazkaip pakliuna tie varikliai kurie "tragedija, nepirk, nelaiko,prasikeiksi" ir pan, bet turbut sekasi dar vis arba viskas atsiliepia i prieziura kiek teko bandyt 2.2 kai ieskojau 508 (10vnt) tai isedes i savo V6 visada nusisypsau spustelejes pedala ir isvaziaves is taurages turgaus
Uzmeciau aki i samatas nes vedu visiskai viska nuo pirkimo, tai kolkas kas ideta is tu dalyku be kuriu vaziuot negaletu masina tai:
zvakes + keitimas 190e
termostatas 75e
Pagr. stabdziu cilindro keitimas 61e
granatos guma 37e
Ausinimo radijatorius 103e
rato guolis su darbu 70e
ir plius mano gamintos detales ausinimo sistemos kurios man nei cento nekainavo....
Viso 536e per kiek daugiau nei 60k km arba 3metus.....apsurdiskai maza suma mano nuomone uz tokia masina
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#400
Parašyta 2019 lapkričio 19 - 02:15
Tikrai taip. Pas mane su turba vien tik tiek susikloste Sekasi ir gerai, ir dziaukis, ir mum (tiem kas skaito) yra del ko pasidziaugti, ir pasiziureti kaip vaziuoja Mano investicijos turbut jau lenkia 1k per 2 metus. Bbz jei cia reiktu pavardinti. Turba, zvakes, gale sailentai (nes sokinejo subine 100eu), pas pauliu simtine (geriausia investicija), nes padumindavo uzvedus salta ar ilgiau pastovejusia ir tas buvo sutvarkyta, du parkai uz 50eu, taip ir vazineju su juodais neperdazytais. Niekas nesupranta vistiek . Neimu defap. decat + chip dar kaip investiciju. Visumoje, per du metus manes niekas neisgazdino, realiai paliginus su kolegu vokeciais tai nieko jai nedarau Kitas kaladziu keitimas su diskais laukia, kur didesne investicija. Jokiu detail nedarau, nes atsiprasant nupisa man ja durelem. Taip, jau kokiu gal 10 idauzu, apibraizymu ir pan. Neimu i galva, nes nuproteciau
Tik nepamirsk kiek pats ranku esi pridejes ir eiliniam pilieciui tai kainuotu. Kaip ir man pvz. Vibro pagalves pertepimas, zvake viena nulekus cia buvo (DELPHI f**k them), net metus neatvazinejau ir idejau viena sena helix (ar kazkaip taip). Nes paskutini keitima visas keturias gyvas issukom, as durnius nezinojau kad dzekiciana meta jei viena sprogus. Lataku valymas. Pacios turbos keitimas butu dar +100-150eu. Dezes tepalo keitmas. Gal ir 2k gautusi
Visumoje - 2.2 yra zveris. Nereik pamirsti, kad statom cia v6 su dviem turbom ir 2.2 su viena. Tai tiesiog lempa lyginti tokius agregatus ir esu super-patenkintas tuo ka GT'ske duoda. Nori spaudi - gauni sanaudas, vaziuoji trasoje, gali taupyti. O paspausti visai ir megstu
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 lapkričio 19 - 02:25
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0