Kaip ir sakiau, arba kažkas negerai su ABS bloku, arba bloko fyškės nedajungei arba kažkas joje negerai ir nėra kontakto arba kontaktas yra ten, kur nereikia, užtai blokuoja, arba laidų praskambinimas buvo padarytas kaip nors prabangiai, pvz su aktyvia kontrolke netyčia paduota įtampa į CANą. Manrods net su testeriu galima taip padaryti, nes PYP PYP testerio rėžimas veikia kaip diodas į vieną pusę, tai jei čirkštelėjai vieną laidą į pliusą, o kitą kur nereikia...
Bet pala, perskaičiau dar kartą? Variklio kompo irgi nemato? Tikrai pilnai nemato, skaitant rašo No Communication ar tai per Lexia: Dialogue - NO? Degimą įjungus, kuro siurblys bake birbia? (turi birbti nuolat, kad ir valandą, kol įjungtas degimas, nes jis žemo slėgio)
Kvepia neskaniai tokie reikalai. Šiaip tokių metų sistemos dar nėra tokios išrankios ir prabangios ir dažniausiai net su įjungtu degimu ten ką atjungus ar atgal prijungus būna tiesiog krūvos klaidų arba reikia akumą perjungti, bet taip nesusiknisa. Su tuščiu akumu sukant čia ne Volvo, 2,7HDi SID201 tikrai labai nepyksta ir nesitrina/nesiblokuoja. Ir ne Fiat, CAN nėra nuoseklus ir atjungus vairo kolonėlę variklis nenustoja veikti.
Be ABS bloko GALBŪT (čia gal Laimonas geriau pakomentuotų) gali nesikurti, nes kokiu nors būdu variklio kompas nematys nuspausto stabdžio ir neduos kurti. Bet kai selektorius nustatytas ant P, turėtų vistiek sukti starterį. Ir variklio kompą Lexia, kad ir su atjungtu ABS bloku turi tikrai matyti. Lexia/PP nemato tik ABS ir variklio kompo, ar išvis nelabai ką mato, tipo kaip BSI, BSM, Airbag ir pan. Prie ko dar neišeina prisijungti?
Dar aišku saugiklių iš naujo paieškočiau, tose saugiklinėse, kurių dar neradai, bet jei ten nieko blogo nebus, tai gali būti darbo elektrikams
Arba sutapimas ir kažkokiais būdais nusprogo BSMas nuo jau praėjusio perteklinio lietaus ir susikaupusios drėgmės. Turim kieme Megane, kuriai ten radom rūdžių, ištirpusių fiškių kontaktų, ir karštyje, ir oksiduose... Lituosim naujas/šrotines fiškes, keisim bloką, gal pradės kurtis, o po to jau eisim toliau.
Šiaip tai po saugiklių tikrinimo tau reikia pasimatuoti maitinimus į ABS bloką ir į ECU, ir jei jie yra, jei žadinimai iš BSI yra, tai turi Lexia jungtis. Jei nėra maitinimo, ieškot maitinimo. Jei nėra žadinimo, tai arba kokia smulkmena, arba visai PZ...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugsėjo 29 - 01:57