Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe
#701
Parašyta 2020 balandžio 14 - 15:29
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#702
Parašyta 2020 balandžio 15 - 17:34
8-663-63443.
#703
Parašyta 2020 balandžio 15 - 17:51
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#704
Parašyta 2020 balandžio 15 - 19:55
Su salonu tikrai reikalas nedega,noriu is mechanines puses +- pasidaryt viska kaip priklauso,o tada bus galima eit prie estetikos....o siaip, galim papilstyt truputi is tuscio i kiaura......
Ejau siandien TA su 407 ir praejau is pirmo karto,tuo aisku buvau beveik 100% garantuotas, bet idomus kitas dalykas kuri pastebejau...TA isvakarese pats bandziau pagazuot iki dugno, kaip zinia nera FAP'o, variklis cipuotas,iskart nuspaudziant gaza iki dugno isspjauna kamuoli dumu,o ties max sukiais viskas dingsta.....jei spaudi tolygiai gaza iki dugno tai nebuna jokiu dumu visiskai,filtra idejau nauja pries sita bandyma...kai ejau praeita TA tai dar buvo veikiantis FAP'as ir turejau duminguma 0.61,o dabar be fap + cipuota turejau duminguma 0.08 Pats tikrintojas mano nuomone gaza spaude taip kaip priklauso,t.y tolygiai,o ne iskart iki dugno...kodel sakau kad mano nuomone tai dare teisingai?Todel kad,mastau logiskai, nesu mechanikas, tai tik mano hobis, nuspaudus gaza degalai tuo pat metu yra sudozuojami i cilindra,o tam kad cilindre butu degimo procesas teisingas, tiksliau butu teisingas oro ir kuro santykis, variklis turi gaut pakankamai oro,ji tiekia priverstinai turbina,ja suka ismetamos dujos ir jei galima taip sakyt turbina turi inercija ir jai isisukt pilnai reikalingas kazkoks laiko tarpas ir del to manau jog spaudziant staigiai gaza buna ismetamas juodu dumu kamuolys... Kiek galvoju teisingai cia sunkiai turbut kas pasakys nes reiktu atlikt mokslini tyrima arba toki dalyka surast jei kas dares kogero...beto sitas dalykas manau paaiskintu ir ta dalyka kad net ir tobulos bukles variklis SU TURBINA, taciau be FAP sistemos greiciausiai ismestu dumelis uzmynus gaza,o tvarkingas dyzelis be turbinos vaziuotu be dumu Beje esu skaites nemazai gincu kad fap,dpf sistemos dumingumo neitakoja,t.y jo nemazina ir tai priklauso tik nuo variklio bukles.....galiu pasakyt jog mazina ir labai stipriai DS5 pries fap filtra vamzdis juodas,o po jo nei kiek suodziu pirstu prabraukus, galima atrodo kamina laizyt labai panasi situacija buvo ir su 407, kol fapas buvo vietoje dumo jei kiek nebuvo kad ir kaip spaustum gaza,o ji isemus turiu dumu kamuoli staigiai uzspaudus gaza,bet yra viena papildoma salyga jog pacipuotas variklis ir galbut tai turi kazkokia itaka
Pridedu fotke kaip siai dienai atrodo kupas....beje jau praeitos 3 TA ir nekeista nei viena pakabos detale, pravaziuota 70k km
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#705
Parašyta 2020 balandžio 15 - 21:35
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#706
Parašyta 2020 balandžio 15 - 21:40
Tai bet Laimonai,tas duminimas priklauso kaip tapke spaudi.....blemba,nejau reiks eit nauja seimos KIA nudraskyt ir padaryt eksperimenta su ir be filtro? Masina nauja, puse metu rieda dar tik
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#707
Parašyta 2020 balandžio 15 - 21:49
Dėl gazavimo,aš Vasario gale ėjau TA,tai lygiai taip pat kėlė apsukas kontrolierius,ir gaza po biški atleidinejo,ir taip tris kartus gražiai. Matai dar esmė,kad jeigu tokius gazavimus darai,kad tapke iki dugno ir staigiai atleidi, tai pagrindiam dirzui nelabai į sveikatą tokie gazavimai,nes lyg Tadas1991 minėjo,kad be apkrovos gazuojant diržas kaip ir stresines apkrovas patiria,o jeigu ne pirmos jaunystės,tai gali ir trūkti.
Su salonu tikrai reikalas nedega,noriu is mechanines puses +- pasidaryt viska kaip priklauso,o tada bus galima eit prie estetikos....o siaip, galim papilstyt truputi is tuscio i kiaura......
Ejau siandien TA su 407 ir praejau is pirmo karto,tuo aisku buvau beveik 100% garantuotas, bet idomus kitas dalykas kuri pastebejau...TA isvakarese pats bandziau pagazuot iki dugno, kaip zinia nera FAP'o, variklis cipuotas,iskart nuspaudziant gaza iki dugno isspjauna kamuoli dumu,o ties max sukiais viskas dingsta.....jei spaudi tolygiai gaza iki dugno tai nebuna jokiu dumu visiskai,filtra idejau nauja pries sita bandyma...kai ejau praeita TA tai dar buvo veikiantis FAP'as ir turejau duminguma 0.61,o dabar be fap + cipuota turejau duminguma 0.08 Pats tikrintojas mano nuomone gaza spaude taip kaip priklauso,t.y tolygiai,o ne iskart iki dugno...kodel sakau kad mano nuomone tai dare teisingai?Todel kad,mastau logiskai, nesu mechanikas, tai tik mano hobis, nuspaudus gaza degalai tuo pat metu yra sudozuojami i cilindra,o tam kad cilindre butu degimo procesas teisingas, tiksliau butu teisingas oro ir kuro santykis, variklis turi gaut pakankamai oro,ji tiekia priverstinai turbina,ja suka ismetamos dujos ir jei galima taip sakyt turbina turi inercija ir jai isisukt pilnai reikalingas kazkoks laiko tarpas ir del to manau jog spaudziant staigiai gaza buna ismetamas juodu dumu kamuolys... Kiek galvoju teisingai cia sunkiai turbut kas pasakys nes reiktu atlikt mokslini tyrima arba toki dalyka surast jei kas dares kogero...beto sitas dalykas manau paaiskintu ir ta dalyka kad net ir tobulos bukles variklis SU TURBINA, taciau be FAP sistemos greiciausiai ismestu dumelis uzmynus gaza,o tvarkingas dyzelis be turbinos vaziuotu be dumu Beje esu skaites nemazai gincu kad fap,dpf sistemos dumingumo neitakoja,t.y jo nemazina ir tai priklauso tik nuo variklio bukles.....galiu pasakyt jog mazina ir labai stipriai DS5 pries fap filtra vamzdis juodas,o po jo nei kiek suodziu pirstu prabraukus, galima atrodo kamina laizyt labai panasi situacija buvo ir su 407, kol fapas buvo vietoje dumo jei kiek nebuvo kad ir kaip spaustum gaza,o ji isemus turiu dumu kamuoli staigiai uzspaudus gaza,bet yra viena papildoma salyga jog pacipuotas variklis ir galbut tai turi kazkokia itaka
Pridedu fotke kaip siai dienai atrodo kupas....beje jau praeitos 3 TA ir nekeista nei viena pakabos detale, pravaziuota 70k km
8-663-63443.
#708
Parašyta 2020 balandžio 15 - 21:51
2.7 turi dvi elektra valdomas turbas, dvi srauto matuokles, svaraus oro elektrine sklende, du elektrinius EGRus ir suodi. Viskas ten turi veikti gana tiksliai ir jis gan jautriai reaguoja i pasikeitimus. Isskyrus matuokliu rodmenis, nes turbos lyg ir skirtingo dydzio bei tikrai atskirai valdomos, tai ten leidziami didesni nuokrypiai.
Tai kai beveik viskas deaktyvuota, tikrai gali buti tam tikru artefaktu, bet nereikia del to sukti galvos, jei gerai vaziuoja ir praeina TA be problemu.
Pagal gazo pedala labai aktyviai kura pila seni VW mechaniniai TDI ir seni 1.9 Pumpeduzai. Dar 2.0HDI patys pirmieji pas Xantijas ir perechodinius 406, bet pas C5 jau panasu kitoks programavimas turbut, nes nedumina be turbos.
O tiem seniem VW TDI ir TDI PD ir minetiem pila pagrinde pagal gazo pedala panasu. Todel kai jiem uzstringa turbos valdymas, prakiura koks vakuumas, vistiek neblogai traukia, bet dumina. O jei prakiura arba nusimauna kokia interkulerio zarna ir turba pucia kiaurai pro sona, ir matuokles ismatuoti bieseni kiekiai oro i varikli net nepatenka, dumina ZOSTKAI. Bet cia seni varikliai. Naujesni suskaiciuoja, kad tokie skaiciai neimanomi, isimeta klaida ir atjungia matuokle ar kita nelogiskai rodanti davikli ir vietoj jo ijungia statistine vidurkiu lentele, arba jei taip negalima del saugumo ar euro 5/6 ekologijos, perjungia i avarini rezima.
Jei tik kartais pirsteli kamuoliukas, dazniausiai TA praeina puikiai, nes per TA gazuojant vietoje ten isnaudojama labai nedaug variklio galios ir buna net isvis dumelis nesimato. As su viena sena Xantia 1.9TD turejes tokius dumingumo skaicius, kaip 0.00 ir 0.03. Man atrodo ir tu ju prietaisu tikslumas ne kiekviena diena buna idealus. Yra man karta seniukas varges su tuo aparatu, kol ten kazka vale ir tvarke, nes kiek gazuosi, jokio matomo dumo nesimato, o aparatas rodo nuo 4 iki 10 ir kiekvienakart skirtingai. Paskui kazka ten padare ir tilpom jau i vieneta.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#709
Parašyta 2020 balandžio 15 - 21:59
AS del to nesuku galvos,man viskas tinka,patinka,vaziuoja gerai....cia tiks siaip toks daugiau pamastymas prie alaus bokalo po TA atlikimo ir pagalvojimo kodel vienaip darant ismeta duma,o kitaip daraint neismeta....Puikiai suprantu ir daug kintamuju + senus agregatus, bet kaip Tadas paaiskino tai nemazai inese aiskumo kodel taip,o ne kitaip gali but Man viskas tinka kol Pugas telpa i 3 norma
Pago, galejai ir pypsent,butume susimojeve galbut
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#710
Parašyta 2020 balandžio 15 - 23:27
Nu cia nera visai taip, kad be apkrovos butent stresines apkrovos. Visalaik, kai apsukos staigiai daug soka arba tiesiog yra labai dideles, senam dirzui yra rizika, ar ten masina vaziuoja, ar stovi vietoj. Stovint vietoj numynus dugna variklis stipriai greiciau begejasi, negu vaziuojant, kai sujungtas su ratais. O vaziuojant, kai kalbam apie common rail dyzeli, kur dirzas suka kuro siurbli (tiesiogiai ar per veleneli, kaip pas naujesnius, jokio skirtumo) ir slegiai dideli, tai tarkim is ramaus vaziavimo su 400-500bar kuro slegiu, numynus dugna, atidaro staigiai reguliatoriu ir po sekundes ten jau buna kokie 1200bar, neabejotinai yra darbelio dirzui.Tai va kur tu iš ryto Aleksote vaziavai, mačiau,bet nenorėjau signalint ,nes stovejai per porą mašinų toliau
Dėl gazavimo,aš Vasario gale ėjau TA,tai lygiai taip pat kėlė apsukas kontrolierius,ir gaza po biški atleidinejo,ir taip tris kartus gražiai. Matai dar esmė,kad jeigu tokius gazavimus darai,kad tapke iki dugno ir staigiai atleidi, tai pagrindiam dirzui nelabai į sveikatą tokie gazavimai,nes lyg Tadas1991 minėjo,kad be apkrovos gazuojant diržas kaip ir stresines apkrovas patiria,o jeigu ne pirmos jaunystės,tai gali ir trūkti.
Geram nesudevetam dirzui tai jokiu problemu, normalus darbinis rezimas. Bet sutrukinejusiam, kur jau siulai per itrukimus matosi, o dantys iki puses atplyse, gali buti paskutinis pagazavimas iki ribotuvo, nors ramiai vazinejant iki 2500 apsuku jis dar puse metu ar net daugiau butu gyvenes
Del ko jokiam normaliam automobilio komponentui nera taikoma garantija, jei jis naudojamas sporte. Nes neatitinka normalaus naudojimo savokos, o dar ir dazniausiai buna atlikti pakeitimai, del kuriu tie komponentai 100proc naudojimo laiko patiria maksimalia jam apskaiciuota saugia (ilgaamzisko naudojimo koeficientas) virsijancia apkrova.
kaip Tadas paaiskino :
Cia zinai, tik is to, ka pastebejau vazinedamas su taisomais ir stebedamas duomenis PP2000 ir Lexia ekranuose. Ateis tuoj Laimonas ar Taurius ir uzvartys taip, kad nerasiu tokiu krumu, kad uzdengtu mano geda
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#711
Parašyta 2020 balandžio 16 - 06:15
Tai bet Laimonai,tas duminimas priklauso kaip tapke spaudi.....blemba,nejau reiks eit nauja seimos KIA nudraskyt ir padaryt eksperimenta su ir be filtro? Masina nauja, puse metu rieda dar tik
Tai ta ir parasiau, jei turbina/purkstukai/kompresijs butu idealus ir nechipuota, dumo staigiai uzmynus tapke turetu praktiskai nebuti. Tiesiog nespeja pencinis amzius uzpusti/sureaguoti staigiai, todel ir gaunama, jog staigiai minant metamas dūūūmas taigi, viskas cia gerai, dūmijo traktorius ir dūmys, tiesiog FAP tai paslepia ir tiek. Nes kaip manot, kodel su amzium regeneraciju vidurkio km skaicius mazeja iki pvz 200km? Kai nauja iki 50k paimi ir matai vidurkius 600-1200km? Viskas del tendemo.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 balandžio 16 - 06:19
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#712
Parašyta 2020 balandžio 16 - 06:54
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#713
Parašyta 2020 balandžio 17 - 01:02
Cia su tuo spaudymu gera tikrintoja pagavai. Eik tu, deda tapke kaip plyta ir kas bus tas. Daugumoje ju interesas, kad nepraeitum, tai ir daro viska del to. Nera tokio racionalumo fakotriaus, arba jis yra labai retai
#714
Parašyta 2020 balandžio 17 - 21:22
Istikruju nezinau, sunku pasakyt,jiem naudos is to mazai kad viska darytu jog nepraeitum, beto jie irgi zmones,jie irgi ten negauna kruvos pinigu ir vazineja ne naujom masinom,todel snekant zmogiskai su zmogum viskas gan daznai buna neblogai Anksciau istikruju neatkreipiau demesio kaip spaudzia gaza del to dumingumo, dabar kai susimasciau kas ir kaip gali but tai susidomejau o kaip tavo 2.2 ? Dar gyvas? cipuotas kiek pamenu?
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#715
Parašyta 2020 balandžio 18 - 00:03
Nu aš kiek TA esu varęs (neskaitant savo auto), tai niekad nesu matęs, kad kažkaip neprotingai žagintų tą variklį. O šiaip visai neprošalį smirdžius pagaudyt Plius defektuos kam paskirstymo diržą keist reikia ar variklio galvą Jei auto netvarkinga, tai tegu sėdi garaže arba tegu žegnojasi po presu. Ankščiau žmonės autobuso mėnesinį pirkdavosi, o dabar mašiną mėnesiui už 300e. O ir diržas (man asmeniškai) tegu jau per TA trunka negu lenkiant kelyje. Žinau tokį žmogų, kuris nuspirko už paskutinius mašiną (ne už 300e) , bet bijo staigiau gazą paspaut ar tachometrą daugiau 3.500 (dyzel) atverst, nes baisu. Čia mašinos laužymas. Dar sulūš kas.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#716
Parašyta 2020 balandžio 18 - 04:44
Nu aš kiek TA esu varęs (neskaitant savo auto), tai niekad nesu matęs, kad kažkaip neprotingai žagintų tą variklį. O šiaip visai neprošalį smirdžius pagaudyt Plius defektuos kam paskirstymo diržą keist reikia ar variklio galvą Jei auto netvarkinga, tai tegu sėdi garaže arba tegu žegnojasi po presu. Ankščiau žmonės autobuso mėnesinį pirkdavosi, o dabar mašiną mėnesiui už 300e. O ir diržas (man asmeniškai) tegu jau per TA trunka negu lenkiant kelyje. Žinau tokį žmogų, kuris nuspirko už paskutinius mašiną (ne už 300e) , bet bijo staigiau gazą paspaut ar tachometrą daugiau 3.500 (dyzel) atverst, nes baisu. Čia mašinos laužymas. Dar sulūš kas.
Būna, kartais atvaro diagnostikai vairuotojai tokio požiūrio, sėdi šalia keleivio sėdynėj įsikibę į kažką tvirto, kai įsibėgi ketvirtu bėgiu iki šimto, ir penkto dar neskubi jungti, nes tuoj posūkis ir ranką nuo kompo klaviatūros dedi ant ričiago, ruošdamas trečią, ir matai, kaip savininkas viduje ašaroja, kad jo mašina tuoj sulaužysi, bandydamas gedimą surasti ar priežastį nustatyti. Ypač juokinga, kai būna nusiskundimas toks, kad netraukia.
Vieną kartą yra tekę tiesiog nutraukti diagnostiką ir palinkėti savininkui gero kelio, nes nu tiesiog negalėjo ramiai nusėdėti niekaip, o palikti automobilio irgi nesutiko.
Lekiant namo ties vienu šviesoforu 90 laipsnių posūkis į kairę. Paprastai atvažiuoju apie 80-90, kątik įsijungęs ketvirtą bėgį iš po staigesnio vingio, truputį pasistabdau iki kokių 60-70, grūdu trečią, gazas dugnas ir sukam. Vakar važiuodamas, gal pats atsipalaidavęs nedajungiau, o gal tiesiog sena susidėvėjus pavarų dėžė, kai atspiri sankabą, ričiago ranka neprilaikai ir staigiai spaudi gazą, kartais gali ir išmesti. Netraukia ir garso labai daug. Akis į skydelį, apsukos 6,5k, akis į ričiagą, ai gi bėgis iškrito. Prie tokių apsukų, kai neduodi jom nusileist prieš jungdamas, ir greitis ne į temą pagal normalaus naudojimo algoritmą, ir dar paskubom per jėgą grūdi, seni sinchronai nespėja ir aišku ČIRKŠT. Bet įsijungia, lėkiam toliau.
Nu nieko neatsitiko nei diržui, nei dėžei, nei varikliui. Rida ant skyduko beveik 340k, o diržas jau turbūt 70-80k. Ir tai pats nekeičiau, o tik nupirkęs prieš pusantrų metų atardžiau dangtelius ir pažiūrėjau, ar sutampa informacija apie diržo keitimo datos užrašą po kapotu su realia situacija. Kasdieną tas diržas sukasi iki 4-5 tūkstančių apsisukimo. Jaučiu jau gal pakeisiu, jei mašinos nepardavinėsiu, dėl šventos ramybės tiesiog. Nors jis turbūt dar atitarnautų iki kokio 100 be problemų, o galimai ir daug daugiau. Ką aš kalbėjau apie tai, kad trūksta diržas technikinės metu. Tai esu ne kartą radęs tokių situacijų, kai atsiardai dangtelius ir randi pvz 16 metų senumo mašinoj visus komponentus su 17 metų senumo datos štampais. Vadinas, viskas originalu ir niekad nekeista. Ant skyduko rida 300k +, dar velniai žino kiek atsukta. Viskas gatava, guoliai su garsais, pompa pirštu sukasi kaip sudilęs guolis ir nuo jos jau takelis antifrizo nubėgęs, o dirželis dar atrodo kaip ir visai nieko. Tai va tokie ir trūkinėja variantai. Spėkit, kiek atvejų, kai tokį randi, būna po kapotu keitimo lipdukas arba knygelėj įrašas, kad keista. Nesakau, gal ir ne melas, tiesiog pvz variklį perekupai iš šroto pakeitė pigiausiai įmanomai ir įdėjo ką gavo tiesiog.
Tiesa, dėl tų apsukų kiekio. Čia benzinas. Bet ir su dyzeliu nekart taip yra buvę, kad iškrenta bėgis. Net ir su senu, kur mechaninis siurblys. Tai skirtumo jokio, tik ribotuvas tūkstančiu mažiau. Nu nesuges tas variklis. O jei sugedo, tai toks ir tebuvo.
Ir tokių visokių artefaktų būna nuolat visiems mums nuolat važinėjantis. Pradedantys vairuotojai vis negerai kažką daro iš praktikos ir žinių trūkumo, kai tiesiog dar vien kelyje ramiai nesijauti, o dar ir rankos ir kojos automatiškai nieko nemoka daryt. Patyrę vairuotojai, kai atsipalaidavę važiuoja, pradeda grybą pjaut dėl nesusikaupimo. Aš pvz pastoviai gesinėju, dažnai nedamynęs sankabos bėgį jungiu arba atbulinį sugebu įgrūst mašinai nesustojus.
Tie, kur labai saugo, dažniausiai galvoja, kad viską labai gerai daro, bet kai pažiūri, tai pvz nuo kalno leisdamiesi laiko nuolat įmintą sankabą ir stabdo stabdžiais (dar būna giriasi, kaip jų mašina gerai rieda, nes va kiti priekyje nestabdo, o jam reikia nuolat stabdyti), arba prie sankryžos sustoję laiko įmintą sankabą.
Dėl technikinės, kas čia pasakė, kad dažniausiai gazuoja belekaip agresyviai. Nu man nėra irgi taip buvę, kad kažkaip neadekvačiai elgtųsi. Kartais pamiršta tai padaryti, bet dažniausiai ir tepalą pamatuoja, ir generatoriaus dirželio išvaizdą pažiūri (yra toks punktas prie variklio išorinės būklės vaizdo, gali atsisakyti atlikti matavimą). Ir gazuoja pakankamai gražiai. Kai kelis kartus variau tikrai senus dyzelius, 89-90 metų, tai netgi pasiteiravo, ar viskas gerai su varikliu ir ar nesubyrės, nes reikės gazuoti. Tepalai ir filtrai nauji ir švarūs, diržai viskas nauja, viduj švaru gražu, kuriasi ir važiuoja labai gerai, ko jam čia gest. Būna tik kad apsukų nepasiekia gamintojo deklaruojamo ribotuvo. Manau tiesiog dėl to, kad seni mechaniniai siurbliai per 30 metų niekad nereguliuoti išsireguliavę patys dėl dilimo ir reiktų kelti bendrą kuro kiekį stipriai, o gal ir tiesiog dėl išdilimo jau ir plunžeris nebepajėgia išspausti kiek reikia. Bet užlinkt nėra jiems ko.
Abu kartus pasakiau, kad neturėtų sulūžti, o jei jau sulūš, tai geriau čia, negu kur 5000km toli nuo namų, nes abiem kartais sekančią dieną išvažiavau su tom mašinom į gana tolimą kelią.
Šiaip jiems ten ir toj planšetėj gan aiškiai viską rašo, kaip ką reikia daryti ir kada. Pradžioj lėtai kelti apsukas nedidelį intervalą, o po to staigiai nuspausti iki dugno. Čia tam, kad kuro sistema tikrai sudirbtų pilnu įmanoma pajėgumu mašinai stovint. Nes lėtai keliant apsukas išvis jokio efektyvumo ir jokio dūmo gali nebūti. O kai reikia pasiekti apsukas labai greitai, tai ir oro, ir kuro pūsteli visai nemažai. Kai variklis pasiekia reikalingas tikrinimui apsukas, arba jei jos daugiau nebekyla, o matavimui pasiektų apsukų užtenka, arba jei pasibaigė leidžiamas tikrinimo laikas, kiek galima laikyti nuspaustą pedalą, planšetėj parašo, kad atleisti gazo pedalą. Nu viskas ten gerai, normaliai ir tvarkingai vyrai dirba.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#717
Parašyta 2020 balandžio 18 - 08:14
Nu aš kiek TA esu varęs (neskaitant savo auto), tai niekad nesu matęs, kad kažkaip neprotingai žagintų tą variklį. O šiaip visai neprošalį smirdžius pagaudyt Plius defektuos kam paskirstymo diržą keist reikia ar variklio galvą Jei auto netvarkinga, tai tegu sėdi garaže arba tegu žegnojasi po presu. Ankščiau žmonės autobuso mėnesinį pirkdavosi, o dabar mašiną mėnesiui už 300e. O ir diržas (man asmeniškai) tegu jau per TA trunka negu lenkiant kelyje. Žinau tokį žmogų, kuris nuspirko už paskutinius mašiną (ne už 300e) , bet bijo staigiau gazą paspaut ar tachometrą daugiau 3.500 (dyzel) atverst, nes baisu. Čia mašinos laužymas. Dar sulūš kas.
8-663-63443.
#718
Parašyta 2020 balandžio 18 - 10:22
Na nevisada taip būna.Mano atvejis-nupirkau mašina iš belgų,norint registruot reikia praeiti TA ,iš pirmo karto nepraėjo,pragazavo ten ją normaliai. Issiemu raudonus numerius ir nuvarau tvarkyti gedimų,kad su tralu nereikėtų pastoviai vežioti. Uzregistruoju, pravarau TA,ir nuvezu pas Tada kad pasižiūrėti bendra būklę. Tadas sako gali važiuot dar,bet nesidraskyk ,nes diržas matosi labai seniai keistas ir patrukinejes.Aisku viskas baigėsi gerai,bet galėjo būti ir blogiau,nes fiziškai greičiau neišėjo pakeist :-) o tokiems kur bijo spaust,reikia pirmiausiai išjungti ekonomaizerio rodymą,bo tas daug reiškia. O įrodyti kad nėr blogai varikliui aukšti sūkiai,misija neįmanoma. Po tokių kai paimi mašina,sako kažkaip nebetraukia jau,o kad ten kibirais gali suodžius kast :-D
Nu jau pora metų lyg jau ir pripažįsta TA jeigu atlikta kitoj ES valstybėj. Dar neteko susidurt. Bet kiek skaičiau reikia turėt taloną TA atlikimo. Nors gal dabar jau ir per duomabazes patys susižiūri ten viską.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#719
Parašyta 2020 balandžio 18 - 18:30
Nu jau pora metų lyg jau ir pripažįsta TA jeigu atlikta kitoj ES valstybėj. Dar neteko susidurt. Bet kiek skaičiau reikia turėt taloną TA atlikimo. Nors gal dabar jau ir per duomabazes patys susižiūri ten viską.
Registruojant taip. Sausio mėnesį įregistravau motociklą su vokišku HU/TUV lapu. Buvo kadangi didelis likutis, iki 2021/11, tai vokiečio paprašiau, kad duotų lapą. Ir jokių problemų. Apsidraudžiau, įregistravau. Iki 2021/11 turiu vokišką pažymą ir jei policininkas reikalautų, turėčiau rodyti būtent ją. Lietuvoje manau vežiotis nereikia, kaip ir visų kitų dokumentų, jei turi asmens dokumentą. Regitros puslapyje tikrinant, rodo, kad galioja ir iki kada galioja.
Registruodamas, lapą/ataskaitą privalai turėti su savimi. Be lapo jokių šansų, bent jau šiuo metu.
Lapas turi atitikti tam tikrus reikalavimus, t.y. turi būti visi reikalingi duomenys ir techninė apžiūra atlikta pagal Europos Direktyvą 2014/45/EU.
Nežinau, ar privalomas toks užrašas, bet ant mano lapo kitoje pusėje toks tekstas buvo netgi parašytas anglų kalba, nors visa kita vokiškai. Neturiu lietuviško šviežio lapo dabar po ranka, kad pažiūrėti. Ant 2018tų metų lapo neradau niekur tokio užrašo.
Sėdėdamas Regitroje kaip tik nugirdau pokalbį darbuotojų, kai vienas atsinešė popierių ir klausė kito, ar taip atrodo ispaniškos ITV lapas ir ar čia viskas gerai su juo. Nes jis žinojo, kaip atrodo itališkas, bet ispaniško dar nebuvo matęs. Lindo tada kažkur dviese į kompą ir lygino pagal pavydžius matomai, ar viskas teisingai, ir nustatė, kad viskas teisingai.
Čia yra informacijos apie tai aiškesnės:
https://regitra.lt/l...nimas-lietuvoje
Bet jei nori Lietuvoje jau registruotam automobiliui atlikti techninę apžiūrą užsienio (ES) valstybėje ir po to ją įskaityti Lietuvoje, tai reikia gerai pagalvoti, ar verta. Kaip supratau, tai kol negrįžti, užsieny važinėti galima su ta užsienietiška, bet grįžus per kažkiek ten darbo dienų turi susitvarkyti. Veži arba siunti tuos popierius į padalinį, dar kažkiek susimokėti reikia, kur kainuoja praktiškai tiek pat, kiek apžiūra, dar laukt reikia, tada komisija priima sprendimą, ar viskas gerai ir jei taip, tai pakeičia lapą į lietuvišką.
Žodžiu nebent ištikus didelei bėdai, kai pasibaigia užsienyje. Nors užsienyje esu belekiek ir be technikinės važinėjęs, vietiniai pareigūnai visada prašydavo tik draudimo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 balandžio 18 - 18:32
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#720
Parašyta 2020 balandžio 19 - 01:27
Istikruju nezinau, sunku pasakyt,jiem naudos is to mazai kad viska darytu jog nepraeitum, beto jie irgi zmones,jie irgi ten negauna kruvos pinigu ir vazineja ne naujom masinom,todel snekant zmogiskai su zmogum viskas gan daznai buna neblogai Anksciau istikruju neatkreipiau demesio kaip spaudzia gaza del to dumingumo, dabar kai susimasciau kas ir kaip gali but tai susidomejau o kaip tavo 2.2 ? Dar gyvas? cipuotas kiek pamenu?
Apie kuri, sena p406 ar p508 ? Turbut apie p508 , vaziuoja, viskas gerai, cipsuotas, ralineju biski...Tai labai kantri ji . Nieko nedarau nuo paskutinio aptarnavimo, arteja tepalu keitimai, filtrai ir pan. Nera net ka pasakoti apie ji Ir neturiu deje visai laiko su juo zaisti, o jis man ir nemyli smegenu
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 balandžio 19 - 01:28
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0