Phant,tai kaip suprantu 508 pasidares visiska darbine masina?
Karantinui besitesiant as irgi uzsiimineju smulkmem kad laikas greiciau begtu....pasidariau senai noreta dalyka, priekinio buferio lupa ir galinio buferio juoda dali nusipurskiau gumos dazais, vadinamais plasti dip ir pan.....Mano buvo jau apsidauze ir daug "sviecianciu akuciu" todel gadino vaizda....Sita darba vis atideliojau jau gal daugiau nei metus laiko....Rezultatu esu patenkintas,dengiau 4 sluoksniai kaip ir rekomenduojama, remontas gavosi nebrangus ir man tinkamas,o kiek laikys paziuresim
[/URL]
Ir vienam zmogui idejau ausinimo skyscio lygio davikli i 2.0hdi 100kw P407, laidai buvo,dabar sake vazines ramiau,nes bedu del dingusio antifryzo turejo labai daug
Pridedu fotke kur buna fyske...
O Pas C5 X7 toki pat varikli fyske slepiasi cia Gal kam pravers tokia info...
Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2020 balandžio 19 - 14:52
Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz
Parašyta 2020 balandžio 19 - 17:56
EGR dūmingumo testui nedaro absoliučiai jokio pokyčio, nes pilnai nuspaudus gazą jis būna pilnai uždarytas.
Fr eisi kaip suprantu? Egr manau baisiai neitakos dumingumo....kiek tau norma ? 1.5 ar 3 ?
3 ir 1,5 yra automobiliams iki 2010tų ar 2012tų metų. Po to žiūri jau pagal lipduką po kapotu, kuriame parašytas dūmingumas. Turėtum tokį ir pas save rasti. PSA dyzeliams be FAP paprastai ant lipduko būna berods 1,51. O su FAP filtru, kad ir EURO4, paprastai būna parašyta 0,51. Dabar va stovi ant keltuvo 2006tų C5 antrokas su 1,6HDi. Lipdukas 0,51. bet kadangi mašina 2006tų metų, tai norma techninėj apžiūroj 3
0
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Tadai,mano mamuko buves C5 X7 buvo 2008m ir TA klause kurio menesio gimimo masina todel kad reikejo suzinot kokia norma, 3 ar 1.5 , po patikslinimo norma 1.5 turejo but ir pagal ja tikrino,sako menesio pritruko tavo masinai kad norma butu dar 3, tai va, tokia situacija buvo
Phant,tai kaip suprantu 508 pasidares visiska darbine masina?
Karantinui besitesiant as irgi uzsiimineju smulkmem kad laikas greiciau begtu....pasidariau senai noreta dalyka, priekinio buferio lupa ir galinio buferio juoda dali nusipurskiau gumos dazais, vadinamais plasti dip ir pan.....Mano buvo jau apsidauze ir daug "sviecianciu akuciu" todel gadino vaizda....Sita darba vis atideliojau jau gal daugiau nei metus laiko....Rezultatu esu patenkintas,dengiau 4 sluoksniai kaip ir rekomenduojama, remontas gavosi nebrangus ir man tinkamas,o kiek laikys paziuresim
[/URL]
Ir vienam zmogui idejau ausinimo skyscio lygio davikli i 2.0hdi 100kw P407, laidai buvo,dabar sake vazines ramiau,nes bedu del dingusio antifryzo turejo labai daug
Pridedu fotke kur buna fyske...
O Pas C5 X7 toki pat varikli fyske slepiasi cia Gal kam pravers tokia info...
Radau ir pas save tą fyškę c5x7. Ar daug reikalų daviklį įdėti? Ir kokiu būdu perspėja, kad lygis per žemas? 🙂
Nelegals,
Jei bakelyje yra akle kaip pirmoj fotkej tai ja issuki ir idedi davikli,jei nera kaip antroj fotkej tai galima issipjaut,ten netgi yra pazymeta viduj plonos linijos kur reiktu pjaut,netaisyklingos formos staciakampis....arba gali isidet kita bakeli su ta akle ir viskas. Tuomet su lexia ar diagbox'e bsi prie variklio parametru pazymi kad yra coolant level sensor ir viskas. Bent jau pas mano puga skydelyne pradeda sviest raudonai indikacija,pypsi ir pagrindiniam ekrane raso kad COOLANT LEVEL LOW
Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz
Parašyta 2020 balandžio 19 - 21:13
Tadai,mano mamuko buves C5 X7 buvo 2008m ir TA klause kurio menesio gimimo masina todel kad reikejo suzinot kokia norma, 3 ar 1.5 , po patikslinimo norma 1.5 turejo but ir pagal ja tikrino,sako menesio pritruko tavo masinai kad norma butu dar 3, tai va, tokia situacija buvo
Taip, iš 3 į 1,5 vertėsi kažkur apie tavo minimą laiką. O paskui dar po kelių metų vertėsi į 0,5 arba kažką kito, jei parašyta po kapotu. Bet dažniausiai būna parašyta 0,5 pas naujesnius, tai taip ir būna. Ir be suodžių filtro tilpti į 0,5 reikia pakankamai tvarkingo variklio su labai tvarkinga kuro sistema. Į 1,5 dažniausiai telpa, nebent jau visai nudralinti.
Todėl naujesniems nebeskubama aklai išiminėti suodžiuko. Dabar jau man atrodo yra ir dar naujesnė norma, kur dar mažiau, gal 0,25?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 balandžio 19 - 21:13
0
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Karantinui tesiantis sugalvojau kad reik idet webasta....ne todel kad man jos reikia, bet tik todel kad panasu jog yra originali pravodke ir laikui prastumt galima butu bandyt sumontuot....Pridedu foto:
Pagal schema viskas kaip ir atitinka,reiktu tik idet viska kur priklauso ir sujungt slangas,o cia ir beda nes nebegaliu pasiziuret servicebox'e kaip ten kas turi but
8099 Pasildytojas
6V NR fyske kuri yra prie kairio rato skirta pasildytojui
Gal kazkas zinot daugiau info ar jos buna skirtingos ir pan kad nenusipirkciau netinkamos.....manau jog turetu tikt is visu 407 ? Kas kokiu ziniu turit???
Nezinau nieko apie jokias zarneles ir antifryza,svarbiausia sudet😃 o jei rimtai tai dar nezinau.... Siandien lysiu po dugnu nes prie galinio rato turi but siurbliukas webastos,paziuresiu ar yra pravodke,o paskui jau kai gausiu viska tai imontuosiu vistiek....siaip kiek pavyko issiguglint tai ju skirtingu buvo pas 407, vienos tokios kaip as ieskau,su atskiru siurbliuku,kitos su siurbliu jau prie pacios webastos....as noriu kad butu taip kaip priklauso,su atskiru siurbliuku.... Kaip manot kokia normali kaina butu uz toki daigta?
Beje susiziurejau laidyna ir del signalizacijos originalios, zodziu nieko pas mane nera, bet pasidaryciau, dideles bedos nemaciau schemose,bet sikart jau tektu visiskai visa pravodke atskira pasidaryt, i bendras pynes nekisciau,per daug reikalu nes teks ir per firewall'a lyst is variklio skyriaus i salona....
UPDATE
Pravodke kuro siurbliukui irgi yra, tad manau jog webasto pasmerkta but sitam kupe, dabar jau nori nenori teks ja idet ir ziemos metu dar greiciau sils variklis