Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe
#61
Posted 2017 October 05 - 08:57
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#62
Posted 2017 October 09 - 19:23
Gal kam teko matyt P407 lesiniu zibintu reflektorius? Jie blizgantys turi but? As saviskius apziurejau nes kazkaip atrodo kad silpnokai sviecia ir pastebejau kad reflektoriai matiniai,bet grazus pavirsius...vistik taip turi but ar turi blizget kaip katino..... ir ar imanoma istraukt lesius atsidarius dangteli, ar vistik reikia lupt faras ir nuiminet priekine dali?
Edited by Vyciuz, 2017 October 09 - 19:24.
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#63
Posted 2017 October 09 - 21:21
#64
Posted 2017 October 10 - 08:01
joa, tikrai lesis atsisuka su 4 varztukais ir tikrai turi blizgeti.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#65
Posted 2017 October 10 - 08:30
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#66
Posted 2017 November 17 - 12:24
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#67
Posted 2017 November 17 - 14:23
Edited by Marius21, 2017 November 17 - 14:24.
#68
Posted 2017 November 18 - 02:20
Ar patenkinti esat savo valytuvais kurie valo nuo krituliu jutiklio? as pastebejau kad jie grybauja, valo per daznai del silpno lietaus ir tas visai nepatinka. valytuvai nauji Valeo, nuvalo tvarkingai pati davikli. ar kas koregavot ju darba per pp2000 ?
Pastebejau ir as, kad auto rezime valytuvai lievai veikia, makaluoja belekaip, vis kaltinu nesvaru stikla, bet gal cia ju beda? , ydomu butu suzinoti kaip pas kitus 407 turretojus veikia, zmonos 1007 veikia idealiai, nors ir sluoteles ne pirmos jaunystes, vizualiai paziurejus davikliai visiskai kitokie
#69
Posted 2017 November 18 - 07:45
1. Nupoliruojam stikla su SONAX langu slifavimo pasta (til,su spec padu ir masinele);
2. Nupoliruojam betkokia uzbaigimo pasta (be silikono ir vasku sudetyje);
3. Padengiame langus pvz Turtle wax nano danga;
4. Valytuvao turi buti labai geros bukles;
5. Valytuvus stipriai nuvaloma su autochemijos antisilikoniniu valikliu;
6. Padengiam valytuvu sluoteles 303 Aerospace Protectant skysciu.
Padeda 100%.
Tada kas menesi:
1. Nuvalome stikla autoschemijos antisilikoniniu valiklliu;
2. Padengiamia antirain (nano danga pvz turtle...);
3. Nuvalome valytuvus antisilikon...;
4. Padengiame sluoteles 303 Aerospace Protectant.
Edited by Laimonas, 2017 November 18 - 07:56.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#70
Posted 2017 November 18 - 15:50
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#71
Posted 2017 November 18 - 16:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#72
Posted 2017 November 18 - 16:43
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#73
Posted 2017 November 18 - 16:49
#74
Posted 2017 November 18 - 19:45
#75
Posted 2017 November 18 - 19:59
O visada galima lietaus davikli atjungti, taips paliks paprastas su pertaukimu.
Edited by Laimonas, 2017 November 18 - 19:59.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#76
Posted 2017 November 19 - 00:39
#77
Posted 2017 November 20 - 00:24
Visokiu buna zinai.. beje dekui Tadui uz pakeistas pakaitinimo zvakes, pasidarbuota is peties buvo ir minejo kad buvo originalios kaip ir like dar...2 visai negyvos, o kitos irgi ten nuo pajudinimo gyvenima uzbaigt galejo jau...
Lyg ir originalios. Bent jau tokios, kokios būna originalios - Beru, atrodančios labai senai. O spręst 100proc. sunku, nes pas PSA ant žvakių nebūna liūto ir eglutės simbolių ir ta žvakė atrodo taip pat, kaip nauja iš Beru dėžutės. Pas MB variklį esu matęs žvakių su MB ženkliuku ir MB OEM kodu, ir šalia Beru užrašu ir kodu.
Buvo įkepę piktai tos, kurios prieš atsukimą buvo dar gyvos (bent jau turėjo grandinę), o negyvos atsisuko sąlyginai lengvai. Vieną iš tų gyvų ties viduriu eigos norėjau pasikaitinti, kad truputį pasiplėstų ir atleistų ir gal palengvėtų, bet grandinės jau nebebuvo, tai teko varyti toliau rankiniu būdu. Beje, įkepę buvo net ne patys elementrai, kaip būna dažniausiai, o išorinės dalys nuo konuso iki pat sriegio. Iššveičiau paskui krūvą keistų rudų miltelių iš ten, kad galėčiau lengvai naujas įsukti, nes nelindo niekaip. Panašu, kad gamyklinis 8Nm prisukimo momentas ne visais atvejais pilnai atlaiko kompresiją ir kažko truputį per ilgą laiką įpūtė. Nes pačios žvakės nebuvo surūdiję, kas rodo, kad tie milteliai ne rūdys, vadinasi ne dėl kokio nors iš viršaus per sriegį prasiskverbusio vandens ar pan.
Kaip variklio darbas? Artefaktai nebepasirodė?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#78
Posted 2017 November 20 - 08:19
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#80
Posted 2017 November 29 - 21:15
Reikėjo man duot, būčiau prie žvakių už tą pačią kainą pakeitęs. Nes filtrą nusiimt vistiek reikia priėjimui
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users