Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P2123

Peugeot 407 1.6 hdi

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 minramanas

minramanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2017 liepos 10 - 23:28

Sveiki,diagnostika parode tokia klaida P2123,variklis neuzsiveda,galima uzvesti su silikonu ir dirba gerai tik virs 2000 apsuku,atleidus pedala uzgesta ir vel neina uzkurti ,kur ieskoti probleminiu vietu su sia klaida,cia del oro padavimo ar kazkas?


  • 0

#2 ramunasse

ramunasse
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2001m. 2.0 HDI 80kW

Parašyta 2017 liepos 11 - 06:49

Jei žmogus, imantis pinigus už automobilio problemų sprendimus sugeba pasakyti tik varganą klaidos kodą, bet nė velnio pats nesupranta, kokiame gale ir kokio pobūdžio tai gedimas, patarčiau tokius „elektrikus“ apvažiuoti ir nuvažiuoti pas žmogų, kuris ne tik kad turės tinkamą aparatūrą, bet ir tiksliai pasakys, o gal net ir vietojs sutvarkys gedimą. Sakykit ką norit, bet man tokie „meistrai“ neatrodo rimti. Geriau sumokėtis kelis eurus daugiau, bet gauti išsamią informaciją ar net problemos sprendimą.


  • 0

#3 minramanas

minramanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2017 liepos 11 - 07:50

Sveiki,problema ta,kad as pats su Lexia ta diagnostika pasidariau,namie stovi du Peugeotai,tai ja ir seniai isigijau,kad nereiketu uz smulkiausiu klaideliu istrynima moketi kiekviena syki,jau daug kartu esu nusistates gedimus ir juos sekmingai sutvarkydavau,o dabar uzstrigau juodai,o kai pas meistru paklausi parodyk man ta vieta kurioj yra ta problema peciais trauko,pas mus butent ir yra ta problema,kad jie tik klaidas moka nustatyti,o tvarkyti tai jiems tik visus naujus daviklius suvezk supirk gal ir pataikys,o jei ne sorry sako,susidek viska i maisiuka ir vezkis,tai vien del tokiu nesamoniu ir isigijau Lexia ir ji jau man is draugam atsipirko labai seniai.Todel ir prasau patarimo,kur ta problema paslepta,suprantu,kad kazkas su sklendem,atjunginejau kiekviena davikli,dariau diagnostika ismesdavo vis skirtingas klaidas,o si kaip pasilikdavo taip ir yra.Googlas youtube visa pernersta,gal nerandu


  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 liepos 11 - 08:07

Iš kokio krašto esi? Didieji miestai kaip Vilnius, Kaunas, Klaipėda toli?

 

Ir visų pirma, REIKIA PARAŠYTI, koks variklis, kokia mašina ir pan., dabar spėliok...

 

Jei 2.2HDi 98kw, pasiziurek potencika gazo (po kapotu gazo trosas, buna kad uzsilenkia trosas ne i ta pedeti arba luzta laikiklis), kokios vertes gyvu parametru, nuspausk iki galo, turi but 98-100%, atleistam 0. Pradek nuo to :)


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 liepos 11 - 08:11

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 liepos 11 - 10:23

Su atjungtu potenciku turi kurtis ir dirbti, tik būna sukeltos laisvos apsukos.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 minramanas

minramanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2017 liepos 11 - 11:45

Sorry ,kad neparasiau Peugeot 407 1.6 hdi 80 KW,esu is Taurages,kuri turi labai daug "geru elektronsciku", gazas elektroninis,nesu geras masinu meistras,ka sugebu pats pasidarau,todel nepykit jei nezinau kas tas potencikas :),ir dabar jau uzkurus su silikonu ir padarius diagnostika ismete P0088,vakar dar sios klaidos nemete,bet ir neuzkuriau be silikono,ar gali buti,kad nuo sios klaidos ir neuzkuriu tik tas kuro slegio daviklis paveluotai dave tokia klaida  kai dasibaige visai,ar bandyti atsukus nedaug vamzdeli nuo purkstuko bandyti kurti sumazinant dirbtinai slegi (nepykit cia tik mano saviveklininko nuomone),ar neieskoti slieku ir ieskoti to daviklio ar viso reguliatoriaus? Ziaurei dekui uz patarimus.


  • 0

#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 liepos 11 - 17:06

Sorry ,kad neparasiau Peugeot 407 1.6 hdi 80 KW,esu is Taurages,kuri turi labai daug "geru elektronsciku", gazas elektroninis,nesu geras masinu meistras,ka sugebu pats pasidarau,todel nepykit jei nezinau kas tas potencikas :),ir dabar jau uzkurus su silikonu ir padarius diagnostika ismete P0088,vakar dar sios klaidos nemete,bet ir neuzkuriau be silikono,ar gali buti,kad nuo sios klaidos ir neuzkuriu tik tas kuro slegio daviklis paveluotai dave tokia klaida kai dasibaige visai,ar bandyti atsukus nedaug vamzdeli nuo purkstuko bandyti kurti sumazinant dirbtinai slegi (nepykit cia tik mano saviveklininko nuomone),ar neieskoti slieku ir ieskoti to daviklio ar viso reguliatoriaus? Ziaurei dekui uz patarimus.


Tai viska keicia. Nauju masinu nekurinek su jokiom anodijom ar silikonais, kur to tikslas?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 liepos 12 - 11:07

Greičiausiai bėda yra nei daviklio, nei reguliatoriaus, o pačio kuro slėgio, arba netgi mechaninis gedimas. Arba kažko panašaus. Klaidų kodai, kokie jie bebūtų, užvedant ir varikliui dirbant tokiu rėžimu, nieko nereiškia esminio, nes jų gali prisimėtyti kiek tik nori, kai variklis nesąmoningai dirba. O tada kaip ir pats sakei - keiti daviklių krūvą ir reguliatorių krūvą ir žiūri, kad tas pats šd, nes problema buvo kompresijoje, dirže, purkštukuose ar pan...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 liepos 12 - 14:11

Greičiausiai bėda yra nei daviklio, nei reguliatoriaus, o pačio kuro slėgio, arba netgi mechaninis gedimas. Arba kažko panašaus. Klaidų kodai, kokie jie bebūtų, užvedant ir varikliui dirbant tokiu rėžimu, nieko nereiškia esminio, nes jų gali prisimėtyti kiek tik nori, kai variklis nesąmoningai dirba. O tada kaip ir pats sakei - keiti daviklių krūvą ir reguliatorių krūvą ir žiūri, kad tas pats šd, nes problema buvo kompresijoje, dirže, purkštukuose ar pan...

 

Bet draugeeelis sako, kad kam moket bapkes, jei gali pasiklaust forume ir jei nepavyks tada galesi apkaltinti ta kur pasaiule,  ale "VA TAS LOCHS man sake, NIEKA NESUPRANT, tik SHENK viejus visuokius". :D

 

Kur jau kur, bet Tauragiej yr kur nuvaryt mashinike, zhina anie ka shniak i ka dara, juk puse euruopas lauzha parein tian. Be bajeriu, tikrai Taurageje ne beda prancuza susiremontuoti, nebuk shykstus, nuvaziuok pas viena pas kita, pasikonsultuok. Taurage PRANCUZU MEKA.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 liepos 12 - 14:13

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#10 minramanas

minramanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2017 liepos 12 - 23:38

Matai Laimonai,as nesu sykstus,bet pas mus dazniausiai tokius kaip as apgaudineja stipriai,sutvarkyti jie sutvarko,tik babkes dideles gaunasi,kad ir mano pavyzdziu,siandien as pagaliau UZKURIAU !!! Ir kaip manai kiek jie nuo manes butu nulipe uz sita atsitiktinuma,kuri netycia padariau.Visa dienike vel prasikrusau prie masinikes,siurblio slegio daviklis pakeistas,klaidu nebeliko jokios,bet nesikuria,nepareina dyzelis i purkstukus (buvau atsukes vamzdeli paziureti kuriant,nei laso nebega...),konsultacijos su musu garsiais meistrais... SIURBLYS ko cia dar pisie...,atitempk bus sutvarkyta,jei as diagnostikoj matau tuos normalius siurblio sukeltus barus,(kai priverstinai uzkuriusu silikonu nors trumpam,galit mane smerkti del jo,bet jau buvo po...uzlinks neuzlinks tas variklis su viskuo) nenoriu pasiduoti ir viskas,atjungiau nuo siurblio abi slangas ir padariau lasalines principa su pakabintu bambaliu,taigi visiskai atsijungiau nuo bako,kad isitikinti ar tikrai tas mano siurblys krites,pripyliau dyzelio ir stebejau kuriant kas darosi,ogi siurblys dyzeli siurbia sociai ir viska gryztamais grazina atgal i bambali,o i purkstukus niekas nepareina ir tada pagalvojau jei ta klaida P0088 siurblio kuro slegio reguliatoriaus,kuri pakeiciau,tikriausiai busiu apsirikes, juk ji vadinasi "fuel rail/system pressure too high",kadangi kuro filtra buvau nuemes as sugebejau pasiekti common railo slegio davikli,fyskes numauti nepasiekiau maise egras pajudinau ja gerai,patampiau laidus ir BURBT...UZSIKUREEE!!! Eina na...trys dienos slieku ieskojimo,konsultacijos del paluzusio vieno suknisto laidelio ties fyske...Ne tas zodis kaip smagu!!! Tai va Laimonai,nesu as sykstus,nesinorejo to siurblio, simto davikliu pas tuos meistrus pakeisti ir sumoketi kiek tu euru uz laiduko perlitavima,negi jie man butu tai pasake,juk puikiai tu tai supranti,nes pas mus to saziningumo nera,ir as tai zinau.Didelis aciu uz patarimus,gyveni ir mokiniesi,gal toks masinos pasitvarkymas ir pades jusu forume kam nors.Iki.


  • 0

#11 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 liepos 13 - 07:15

Matai Laimonai,as nesu sykstus,bet pas mus dazniausiai tokius kaip as apgaudineja stipriai,sutvarkyti jie sutvarko,tik babkes dideles gaunasi,kad ir mano pavyzdziu,siandien as pagaliau UZKURIAU !!! Ir kaip manai kiek jie nuo manes butu nulipe uz sita atsitiktinuma,kuri netycia padariau.Visa dienike vel prasikrusau prie masinikes,siurblio slegio daviklis pakeistas,klaidu nebeliko jokios,bet nesikuria,nepareina dyzelis i purkstukus (buvau atsukes vamzdeli paziureti kuriant,nei laso nebega...),konsultacijos su musu garsiais meistrais... SIURBLYS ko cia dar pisie...,atitempk bus sutvarkyta,jei as diagnostikoj matau tuos normalius siurblio sukeltus barus,(kai priverstinai uzkuriusu silikonu nors trumpam,galit mane smerkti del jo,bet jau buvo po...uzlinks neuzlinks tas variklis su viskuo) nenoriu pasiduoti ir viskas,atjungiau nuo siurblio abi slangas ir padariau lasalines principa su pakabintu bambaliu,taigi visiskai atsijungiau nuo bako,kad isitikinti ar tikrai tas mano siurblys krites,pripyliau dyzelio ir stebejau kuriant kas darosi,ogi siurblys dyzeli siurbia sociai ir viska gryztamais grazina atgal i bambali,o i purkstukus niekas nepareina ir tada pagalvojau jei ta klaida P0088 siurblio kuro slegio reguliatoriaus,kuri pakeiciau,tikriausiai busiu apsirikes, juk ji vadinasi "fuel rail/system pressure too high",kadangi kuro filtra buvau nuemes as sugebejau pasiekti common railo slegio davikli,fyskes numauti nepasiekiau maise egras pajudinau ja gerai,patampiau laidus ir BURBT...UZSIKUREEE!!! Eina na...trys dienos slieku ieskojimo,konsultacijos del paluzusio vieno suknisto laidelio ties fyske...Ne tas zodis kaip smagu!!! Tai va Laimonai,nesu as sykstus,nesinorejo to siurblio, simto davikliu pas tuos meistrus pakeisti ir sumoketi kiek tu euru uz laiduko perlitavima,negi jie man butu tai pasake,juk puikiai tu tai supranti,nes pas mus to saziningumo nera,ir as tai zinau.Didelis aciu uz patarimus,gyveni ir mokiniesi,gal toks masinos pasitvarkymas ir pades jusu forume kam nors.Iki.

 

Tada tavo atveju issiprogramuociau ta EGR'a ir atjungciau ta fiske visam laikui, nes cia kai pats EGR'as trumpina tada neuzsiveda, atjungus fiske ismeta klaida, bet vedasi. na nebent iki EGR susitrumpina laidai... Anyway, jei butum skaites forume apie 1.6HDi, tai butum mates musu 1000000x kartu mineta dalyka apie elektrinius EGR, kai jie uztrumpina ir nesiveda auto, o klaidos visiskai kitos, nes stovi ant tos pacios linijos.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#12 minramanas

minramanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2017 liepos 13 - 09:20

EGR veikia gerai,buvo paluzes common railo daviklio fyskes laidukas,tas daviklis po EGR stovi,problematiska pasiekti,kad sutvarkyciau normaliai turejau EGR nusiimti tada lengvesnis pasiekimas viso to.Buvo proga ir ta EGR issivalyti,nors nebuvo jis toks uznestas kaip esu mates tragediju.Apie EGR isprogramavima seniai vis galvodavau, tu teisus,bet vis kai nebuvo problemos tai ir atrodo nereikia,10 metu esu su ta masina ir jau intensyviai ieskau kito prancuzo,tai ji ir matyt supyko ant manes.Kai ja pirkau isgirdau tada belekiek blogu atsiliepimu apie 1.6 hdi, buvau durninamas,kad neperku audi, vw,toyotu,bet keiciau dirzus ,tepaliukus,skyscius reguliariai,vargau tik su plaukiojancia sankaba,kelis kartus ja keiciau kol galutinai neidejau paprasta ir viskas,geri tie varikliai tik prieziuros ir meiles prancuzas nori didesnes.Aciu didelis uz patarimus.Sekmes.


  • 0

#13 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 liepos 13 - 23:07

Niekaip neikertu,prie ko cia egr ir p2123,egr klaidos p0405,0406 ir t.t
O kas liecia railo daviklio 1,6 jis nedekingoje vietoje,kai sifonina antifryza tai ir lasa ant jo...o ten jau kiloomai megaomai pasuntuoja srove i + ar -,ar net grandine nutraukia
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0