Peršokti prie turinio


Nuotrauka

607 06m. 2.2 l purkstukai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 31

#21 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.555
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:807

Parašyta 2017 rugpjūčio 17 - 05:52

riciu blokas susideda is 2 apviju,pirmine (kuri laabai retai dega)ir antrine,ten apie 1000 viju plono (laido plauko storio),va ta vija ir kaltininkas

konstrukcija panasi i твс ar тдкс transformatoriu,kurie buvo  kineskopiniuose televizoriuose


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 rugpjūčio 17 - 05:56

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#22 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 603
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2017 lapkričio 23 - 11:21

Taigi, ilgą laiką nesupratau kas daros su mano auto. gavos šiokia tokia istorija :doh:

jau pusę metų liambda zondai rodo vos ne nulį, motoras atrodo pusę laiko su nedirbančiu cilindru, ypač tai ryšku ant laisvų apsukų ir benzo. dujos kiek geriau atrodė. klaidų tai ten gyva pekla, tai liambda trumpina į GND, tai purkštuko nepamatė, tai skerkos nedavė.

rodos kažkas negerai, reikia keisti. tai ir keičiau: praploviau purkštukus - nepadėjo. pakeičiau visą railą su purkštukais - nepadėjo. pakeičiau žvakes - nepadėjo. pakeičiau babinų bloką - nepadėjo. pakeičiau priekinę liambda - nepadėjo. žodžiu atrodo kad kosmosas, o auto vis blogyn - net čiaudėti pradėjo :hmm:

Nuvežiau forumo žiniuoniui Justiniškėse. na pabandė pažiūrėti, tai tik pradėjo stipriai keiktis, ir nusprendė kad kompo problema. be abejo, nes rodo jog nemato vieno purkštuko, kuris visdėlto puikiai matosi atidarius kapotą :shy:

prieš padarant tokią operaciją nusprendžiau, kad jei jau yra ne vienas kompas, o dar ir dujinis - užsukti pas dujininką. na ir parekomenduotas pakeičiau vieną purkštuką iš senų savo turėtų.

Dujininkas truputį patirties turi, sako kad nebus čia kompas, nes kažkodėl labai pila benzą - sako laidai ar dar koks trumpas. reikia varyti pas profesionalą. per kelis jo kontaktus papuoliau į Acura serviso specialisto globą.

na ir atėjo tiesos diena: skambina iš ryto - sako:

- įsiurbimo velenėlio reguliatorius barška (ši problema turbūt visiems žinoma, ir realiai niekas jos netvarko, nes trumpalaikis efektas);

- trūksta 2l tepalo  (!!). na žinojau kad srebia tepalą, bet kad tiek trūko nepagalvočiau. sako nesijaudink, čia dėl to, kad benzą perpila į cilindrus ir išplauna tepalą.

- pas tave vienas geras purkštukas, o kiti trys netinkami !!  :D . paėmė originalius purkštukus ,  praplovė ir sudėjo. pasirodo kad ne tik pagal variklį purkštukai skyrėsi, bet ir pagal dėžes. mano klaida nepatikrinant detaliai numeriukų :wh:

- pas tave žvakės nedirba, tikėtina kad buvo užpiltos. pakeitė į senas.

- pas tave liambda miręs. pakeitė į seną, bet per oscilografą mato kad jau netoli mirties senąjai, tuo pačiu ir antrai liambdai ne pyragai liko gyventi.

 

na ir ką realiai turim - dėl užsikišusio purkštuko pripirkau šlamšto, šis šlamštelis blogai dirbant varikliui visas numirė; o pakeitus senosiomis dalimis vėl viskas viekia :dntknw:

 

p.s. senokai ieškojau tokio meistriuko vilniuje, kuris dirba su oscilografu ir supranta kame šaknys ir kas tas priežasties-pasekmės ryšys. tad negaila parekomenduoti viaceslav iš acuros (kareiviu g). tel 8 650 vienas 9988. Teko palaukti, suma gavos 100 pinigų, bet užtat rezultatą žmogus moka padaryti. tokias ir rekomendacijas turėjau (kad užsiėmęs, nepigus, bet prikelia bet kokį "lavoniuką" kurio eiliniai meistrukai jau nebeima ir sako "motorschaden").


  • 0

#23 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 737
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2017 lapkričio 23 - 12:15

Pasistojo klausimas,o tas dalis naujas keitei savo nuožiūra ar kaip čia?


  • 0

#24 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.555
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:807

Parašyta 2017 lapkričio 28 - 15:29

Taigi, ilgą laiką nesupratau kas daros su mano auto. gavos šiokia tokia istorija :doh:

jau pusę metų liambda zondai rodo vos ne nulį, motoras atrodo pusę laiko su nedirbančiu cilindru, ypač tai ryšku ant laisvų apsukų ir benzo. dujos kiek geriau atrodė. klaidų tai ten gyva pekla, tai liambda trumpina į GND, tai purkštuko nepamatė, tai skerkos nedavė.

rodos kažkas negerai, reikia keisti. tai ir keičiau: praploviau purkštukus - nepadėjo. pakeičiau visą railą su purkštukais - nepadėjo. pakeičiau žvakes - nepadėjo. pakeičiau babinų bloką - nepadėjo. pakeičiau priekinę liambda - nepadėjo. žodžiu atrodo kad kosmosas, o auto vis blogyn - net čiaudėti pradėjo :hmm:

Nuvežiau forumo žiniuoniui Justiniškėse. na pabandė pažiūrėti, tai tik pradėjo stipriai keiktis, ir nusprendė kad kompo problema. be abejo, nes rodo jog nemato vieno purkštuko, kuris visdėlto puikiai matosi atidarius kapotą :shy:

prieš padarant tokią operaciją nusprendžiau, kad jei jau yra ne vienas kompas, o dar ir dujinis - užsukti pas dujininką. na ir parekomenduotas pakeičiau vieną purkštuką iš senų savo turėtų.

Dujininkas truputį patirties turi, sako kad nebus čia kompas, nes kažkodėl labai pila benzą - sako laidai ar dar koks trumpas. reikia varyti pas profesionalą. per kelis jo kontaktus papuoliau į Acura serviso specialisto globą.

na ir atėjo tiesos diena: skambina iš ryto - sako:

- įsiurbimo velenėlio reguliatorius barška (ši problema turbūt visiems žinoma, ir realiai niekas jos netvarko, nes trumpalaikis efektas);

- trūksta 2l tepalo  (!!). na žinojau kad srebia tepalą, bet kad tiek trūko nepagalvočiau. sako nesijaudink, čia dėl to, kad benzą perpila į cilindrus ir išplauna tepalą.

- pas tave vienas geras purkštukas, o kiti trys netinkami !!  :D . paėmė originalius purkštukus ,  praplovė ir sudėjo. pasirodo kad ne tik pagal variklį purkštukai skyrėsi, bet ir pagal dėžes. mano klaida nepatikrinant detaliai numeriukų :wh:

- pas tave žvakės nedirba, tikėtina kad buvo užpiltos. pakeitė į senas.

- pas tave liambda miręs. pakeitė į seną, bet per oscilografą mato kad jau netoli mirties senąjai, tuo pačiu ir antrai liambdai ne pyragai liko gyventi.

 

na ir ką realiai turim - dėl užsikišusio purkštuko pripirkau šlamšto, šis šlamštelis blogai dirbant varikliui visas numirė; o pakeitus senosiomis dalimis vėl viskas viekia :dntknw:

 

p.s. senokai ieškojau tokio meistriuko vilniuje, kuris dirba su oscilografu ir supranta kame šaknys ir kas tas priežasties-pasekmės ryšys. tad negaila parekomenduoti viaceslav iš acuros (kareiviu g). tel 8 650 vienas 9988. Teko palaukti, suma gavos 100 pinigų, bet užtat rezultatą žmogus moka padaryti. tokias ir rekomendacijas turėjau (kad užsiėmęs, nepigus, bet prikelia bet kokį "lavoniuką" kurio eiliniai meistrukai jau nebeima ir sako "motorschaden").

tamsta,"hi-hi-cha-ha",subresk galu gale visu pirma, atvaziavai pats pakeites tupai,ir plokste babinu nauja ir sklende,ir "bu"purkstukus su visa reika,o dirbo tiek ant benzo tiek ant duju blogai,kiek pamenu issukes zvakes akivaidziai matesi misinys tikrai ne riebus visuose cilindruose o liesas,tad pilnai galimas varijantas taip kaip duju kompas grandine nutraukia butent kazkur kreivarankiu dujininku kasiakas,tiesos nerasi taip kaip ten viena saika.Kas liecia oscilogramos ,tu net nesiteikiai pasirodyt pakartotinai,as tau siuliaus,taip kad daliu kruva prisipirkai pats savo nuoziura iki manes,nesiteikei pasirodyt,pats ir kaltink save,butu uzeme 20min max patikrinti pacia grandine real time veikiant tiek ant lpg tiek ant benzo ir butu viskas aisku ir 100euru tikrai nereiktu,o nemokamai buciau tau viena grandine patikrines 1 cilindro

Ir pribure tau makaronu ant 100 evriku


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 lapkričio 28 - 15:33

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#25 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 603
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2017 lapkričio 28 - 15:48

tamsta,"hi-hi-cha-ha",subresk galu gale visu pirma, atvaziavai pats pakeites tupai,ir plokste babinu nauja ir sklende,ir "bu"purkstukus su visa reika,o dirbo tiek ant benzo tiek ant duju blogai,kiek pamenu issukes zvakes akivaidziai matesi misinys tikrai ne riebus visuose cilindruose o liesas,tad pilnai galimas varijantas taip kaip duju kompas grandine nutraukia butent kazkur kreivarankiu dujininku kasiakas,tiesos nerasi taip kaip ten viena saika.Kas liecia oscilogramos ,tu net nesiteikiai pasirodyt pakartotinai,as tau siuliaus,taip kad daliu kruva prisipirkai pats savo nuoziura iki manes,nesiteikei pasirodyt,pats ir kaltink save,butu uzeme 20min max patikrinti pacia grandine real time veikiant tiek ant lpg tiek ant benzo ir butu viskas aisku ir 100euru tikrai nereiktu,o nemokamai buciau tau viena grandine patikrines 1 cilindro

Ir pribure tau makaronu ant 100 evriku

na pykti čia nėra ko. žvakių kiek pamenu niekas nesuko, tad gal maišai atvejus;

atvykti antrą kartą nepavyko, nes pasirodo jog kompo keisti ir nereikia. suprask - jei tavo diagnozė po klaidų nuskaitymo yra keisti kompą - tai ir tiek žinių. išvažiavau ieškotis kompo ir pasitikrinti ar tikrai to reikia.

po išvykimo tik pasakei kad užmiršai pamatuoti purkštukų darbą. o su kuo, taip ir nesupratau. su osciloskopu tikiuos?

nereikia čia košės maišyti, aš tik pateikiu faktus. o 100 eur buvo už tai, kas ten parašyta - ir tepalo dapylimas, ir liambdų keitimas, ir galvos skausmas :) nei ibūrė, nei ką - dabar auto važiuoja normaliai.


  • 0

#26 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.345
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 lapkričio 28 - 17:27

Viskas cia normaliai...kai turi pats daug noro ir truksta ziniu tai taip ir iseina kad uztrnka remontas ilgiau ir brangiau :) turejau ir paC savo atveju prisipirkes 3 ABS blokus, BSI bloka, bet galiausiai nei vieno nereikejo ir remontas uztruko 1 valanda :)


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#27 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.555
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:807

Parašyta 2017 lapkričio 29 - 17:33

na pykti čia nėra ko. žvakių kiek pamenu niekas nesuko, tad gal maišai atvejus;

atvykti antrą kartą nepavyko, nes pasirodo jog kompo keisti ir nereikia. suprask - jei tavo diagnozė po klaidų nuskaitymo yra keisti kompą - tai ir tiek žinių. išvažiavau ieškotis kompo ir pasitikrinti ar tikrai to reikia.

po išvykimo tik pasakei kad užmiršai pamatuoti purkštukų darbą. o su kuo, taip ir nesupratau. su osciloskopu tikiuos?

nereikia čia košės maišyti, aš tik pateikiu faktus. o 100 eur buvo už tai, kas ten parašyta - ir tepalo dapylimas, ir liambdų keitimas, ir galvos skausmas :) nei ibūrė, nei ką - dabar auto važiuoja normaliai.

Visu pirma neiskraipyk teisybes as tau pasiuliau kad dujininkai savo kolhoza pasitikrintu,o benzo kompa tik pasidairyti,kadangi Magnetti marelli jau teko keisti sukepusi ne is sio ne is to 2.0 motoro; del zvakiu gal ir maisau su kazkuo kitu,visko neatsiminsi,o va faktas tas kad buciau pamataves oscilografu impulsus,ir taptu aisku ,ir vis tik panasu i dujiniku haltura,cia ne tu pirmas ir ne paskutinis kai sudeda jie savo barahlo kaip papuola,taip ir buna tai cilindras nedirba tai ora siurbia,tai saudo kaip pas pati

Nu tu pyk nepyk,bet jei vazineji su 2ltr trukumu tepalo,tai tu briedis visiskas,as dar nutyleciau jei pana ar moteris butu vairuotoja..Paziureciau tavo fizonomija kada indelai uzklynitu ir svaistiklis skyle iskaltu bloke


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#28 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 343
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2017 lapkričio 30 - 09:25

Prie to pačio beveik, Dariau diagnostiką ir rodo riebų kuro mišinį, Kaip paliesinti jį?  


  • 0

#29 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.765
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 lapkričio 30 - 16:02

Prie to pačio beveik, Dariau diagnostiką ir rodo riebų kuro mišinį, Kaip paliesinti jį? 

 

Yra varžtelis kaip pas karburatorius ;] .... O jei realiai, žiurėt parametrus lamda ka rodo ir pan. Nesireguliuoja riebumas niekaip (viska valdo ECU), reikia sutvarkyti visą sistemą. nežinau apie kokį variklį kalbame, bet jei apie 2,2 benziną, tada būna kad droselis/sklendė grybauja. Na gal oro filtras prieš 60k keistas? O gal kompresija, zodziu duug kas gali būt.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 lapkričio 30 - 16:03

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#30 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 552
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2017 lapkričio 30 - 21:37


- trūksta 2l tepalo  (!!). na žinojau kad srebia tepalą, bet kad tiek trūko nepagalvočiau. sako nesijaudink, čia dėl to, kad benzą perpila į cilindrus ir išplauna tepalą.

Cia rimtas bajeris?Nes man kazkaip sunku patiketi.


  • 0

#31 bangass

bangass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 80
  • Automobilis:406

Parašyta 2017 lapkričio 30 - 23:51

Prie to pačio beveik, Dariau diagnostiką ir rodo riebų kuro mišinį, Kaip paliesinti jį?  

Man neperseniausiai buvo panasi beda,ta prasme pastoviai uzkibdavo P0170 klaida.Beda buvo kolektoriaus nesandarume


  • 0

#32 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 603
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2017 gruodžio 01 - 09:08

Cia rimtas bajeris?Nes man kazkaip sunku patiketi.

pamatysiu po kokiu 20k, kai reiks keistis tepala :) jei nebedingsta, tada tikrai taip.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0