Taigi, ilgą laiką nesupratau kas daros su mano auto. gavos šiokia tokia istorija
jau pusę metų liambda zondai rodo vos ne nulį, motoras atrodo pusę laiko su nedirbančiu cilindru, ypač tai ryšku ant laisvų apsukų ir benzo. dujos kiek geriau atrodė. klaidų tai ten gyva pekla, tai liambda trumpina į GND, tai purkštuko nepamatė, tai skerkos nedavė.
rodos kažkas negerai, reikia keisti. tai ir keičiau: praploviau purkštukus - nepadėjo. pakeičiau visą railą su purkštukais - nepadėjo. pakeičiau žvakes - nepadėjo. pakeičiau babinų bloką - nepadėjo. pakeičiau priekinę liambda - nepadėjo. žodžiu atrodo kad kosmosas, o auto vis blogyn - net čiaudėti pradėjo
Nuvežiau forumo žiniuoniui Justiniškėse. na pabandė pažiūrėti, tai tik pradėjo stipriai keiktis, ir nusprendė kad kompo problema. be abejo, nes rodo jog nemato vieno purkštuko, kuris visdėlto puikiai matosi atidarius kapotą
prieš padarant tokią operaciją nusprendžiau, kad jei jau yra ne vienas kompas, o dar ir dujinis - užsukti pas dujininką. na ir parekomenduotas pakeičiau vieną purkštuką iš senų savo turėtų.
Dujininkas truputį patirties turi, sako kad nebus čia kompas, nes kažkodėl labai pila benzą - sako laidai ar dar koks trumpas. reikia varyti pas profesionalą. per kelis jo kontaktus papuoliau į Acura serviso specialisto globą.
na ir atėjo tiesos diena: skambina iš ryto - sako:
- įsiurbimo velenėlio reguliatorius barška (ši problema turbūt visiems žinoma, ir realiai niekas jos netvarko, nes trumpalaikis efektas);
- trūksta 2l tepalo (!!). na žinojau kad srebia tepalą, bet kad tiek trūko nepagalvočiau. sako nesijaudink, čia dėl to, kad benzą perpila į cilindrus ir išplauna tepalą.
- pas tave vienas geras purkštukas, o kiti trys netinkami !! . paėmė originalius purkštukus , praplovė ir sudėjo. pasirodo kad ne tik pagal variklį purkštukai skyrėsi, bet ir pagal dėžes. mano klaida nepatikrinant detaliai numeriukų
- pas tave žvakės nedirba, tikėtina kad buvo užpiltos. pakeitė į senas.
- pas tave liambda miręs. pakeitė į seną, bet per oscilografą mato kad jau netoli mirties senąjai, tuo pačiu ir antrai liambdai ne pyragai liko gyventi.
na ir ką realiai turim - dėl užsikišusio purkštuko pripirkau šlamšto, šis šlamštelis blogai dirbant varikliui visas numirė; o pakeitus senosiomis dalimis vėl viskas viekia
p.s. senokai ieškojau tokio meistriuko vilniuje, kuris dirba su oscilografu ir supranta kame šaknys ir kas tas priežasties-pasekmės ryšys. tad negaila parekomenduoti viaceslav iš acuros (kareiviu g). tel 8 650 vienas 9988. Teko palaukti, suma gavos 100 pinigų, bet užtat rezultatą žmogus moka padaryti. tokias ir rekomendacijas turėjau (kad užsiėmęs, nepigus, bet prikelia bet kokį "lavoniuką" kurio eiliniai meistrukai jau nebeima ir sako "motorschaden").