Peršokti prie turinio


Nuotrauka

806 2ltr 89kw nesikure ant benzo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 svedas74

svedas74
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:prienai
  • Automobilis:806

Parašyta 2017 rugsėjo 12 - 12:35

Sveiki..kas galetu buti..806 2ltr benzas dujos..uzgesinau ant benzo ir neuzkuriu
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 rugsėjo 13 - 04:07

Jei dujomis kuriasi, tikriausiai yra kažkoks gedimas benzino tiekimo sistemoje. Populiariausias - nėra benzino :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 svedas74

svedas74
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:prienai
  • Automobilis:806

Parašyta 2017 rugsėjo 13 - 06:13

Duju nera..benzo yra..siurblys dirba
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 rugsėjo 13 - 10:05

Kaip pasireiškia nesikūrimas?

Kuro magistralėje slėgį matavote bent apytiksliai, t.y. ar yra bent 1,5bar? Purkštukai kurą purškia? Kibirkštis yra? Apsukų daviklis mato alkūninio veleno judėjimą, sukant starteriu? Jei negalite atsakyti į šiuos klausimus, jums reikia meistrų :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugsėjo 13 - 10:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.519
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 spalio 21 - 18:44

Kaip pasireiškia nesikūrimas?

Kuro magistralėje slėgį matavote bent apytiksliai, t.y. ar yra bent 1,5bar? Purkštukai kurą purškia? Kibirkštis yra? Apsukų daviklis mato alkūninio veleno judėjimą, sukant starteriu? Jei negalite atsakyti į šiuos klausimus, jums reikia meistrų :)

O niekas nepamyslijo apie elementarų dirželio peršokimą gesinant? Įkyriai dažnai nutinkantis atvejis...


  • 0
... labai piktas diedas...

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 spalio 22 - 03:03

O niekas nepamyslijo apie elementarų dirželio peršokimą gesinant? Įkyriai dažnai nutinkantis atvejis...

Na čia rodytų ne gedimą, o elementarų priežiūros trūkumą, kai važinėjama su bet kokios būklės dirželiu. Šitam senoviniam 8 vožtuvų varikliui prie dirželio prieit ir bent įtempimą patikrint yra visiškas juokas, o normaliai įtempą dirželį su vienu velenėliu ir aštuoniais vožtuvais prašokdint reikia sugebėjimų gesinimo technologijoj :D Fazių atitikimą patikrint sunkiau, nes dažniausiai būna prasisukęs skriemulys ir tuomet reikia nusipirkti naują, bet galima sustatyt rankiniu būdu pagal VMT.

Esmė, kad arba automobilis šrote, arba pataisytas, arba autoriui nebeįdomu. Būtume gal ir internetu pataisę, bet čia tebuvo vienkartinis "gedimo lankytojas". Tokie būna ir telefono per privatą paklausia, ir net paskambina susitaria, bet neatvažiuoja, nes kažkur kažkas greičiau sutaiso, pvz prijungia babinos fiškę arba ištraukia dujų saugiklį... :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 spalio 22 - 03:04

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.519
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 spalio 22 - 18:45

Na čia rodytų ne gedimą, o elementarų priežiūros trūkumą, kai važinėjama su bet kokios būklės dirželiu. Šitam senoviniam 8 vožtuvų varikliui prie dirželio prieit ir bent įtempimą patikrint yra visiškas juokas...

 

Tamsta "naktinis patarėjau", ar jumi nėra žinoma, kad egzistuoja ir kita žmonių kasta - NE MAŠINŲ ŽINOVAI. Anys nežino kur kas randasi, neturi net elementarių įrankių, juolab nei duobės apatiniam priėjimui. Labiau pasiturintis nieko negalvodamas nutrenkia savo aparatą servisan, o biednesnis beldžiasi į forumus. Paklausėjas gal naiviai tikisi čia rasti paprastą ir pigiai įvykdomą atsakymą, bet kartais (nepatikėsi) taip ir nutinka... 


  • 0
... labai piktas diedas...

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 spalio 22 - 22:30

Tamsta "naktinis patarėjau", ar jumi nėra žinoma, kad egzistuoja ir kita žmonių kasta - NE MAŠINŲ ŽINOVAI. Anys nežino kur kas randasi, neturi net elementarių įrankių, juolab nei duobės apatiniam priėjimui. Labiau pasiturintis nieko negalvodamas nutrenkia savo aparatą servisan, o biednesnis beldžiasi į forumus. Paklausėjas gal naiviai tikisi čia rasti paprastą ir pigiai įvykdomą atsakymą, bet kartais (nepatikėsi) taip ir nutinka... 

Nereikia manęs pašiepti, tamsta "vakarini labai piktas diede" :)

Man puikiai žinoma tokia kasta ir aš būtent su ja daugiausiai ir bendrauju asmeniniame gyvenime (rimtai, turiu tik vieną draugą, kuris supranta apie automobilius, visi kiti maksimum moka pasikeisti ratą arba pasimatuoti tepalo lygį), šiek tiek su tokia kasta bendrauju ir profesiniame, kartais labai daug, kartais mažiau, kaip paduoda mėnulis. Nelabai supratau, kodėl čia tokie dalykai turi būti nagrinėjami?

 

Lygiai kaip mano parašyti skaičiai apie kuro slėgio matavimą nieko nefigūruoja tokiam žmogui, taip pat ir jūsų siūlymas atkreipti dėmesį į paskirstymo diržą.

Nes pats parašėt apie žmogų, kuris neturi net elementariausių įrankių ir žinių. Vadinasi, jis tikisi ateiti prie automobilio, paspausti kokį nors mygtuką ir tada jau užsives?

Paklausėjas tikriausiai tikėjosi rasti pigiai įvykdomą atsakymą, bet paskutinę žinutę parašė ir forume paskutinįkart apsilankė prieš penkias su puse savaitės. Toliau nebesilankė ir nebeatsakinėjo ir nebeklausinėjo. Nors jam ir buvo pateikti keli klausimai ir variantai, kur galima patikrinti, atsako nebuvo. Patikrinti kuro slėgį bent ar jis yra, galima ir elementariai pirštu, o vat fazes pasitikrinti šitam varikliui, kaip jau ir minėjau, gali būti keblu. Skriemulys apatinis prasisukęs, ir kūkuok, be gero variklisto arba gero Youtube filmuko arba teisingai suprastos techninės literatūros nieko nesuprasi, arba dar tik kaip tik prisidirbsi taip, kaip man yra buvę jaunystėje su tokiu motoru - sustačiau pagal prasuktą skriemulį naują diržą ir užlanksčiau brolio varikliui visus vožtuvus...

Aišku, jei nėra įrankių, tai visada galima pabandyti pasijungti krokodilus nuo kito gero akumuliatoriaus (nes akumuliatoriui pakeisti nėra įrankių), galima pabandyti pamaigyti signalizacijos pultelį ir jį pririšti, galima pabandyti atsinešti atsarginį raktą (jei auto turi immo), galima pabandyti įpilti dar benzino (gal matuoklė neteisingai rodo), galima pabandyti į įsiurbimą pūstelti kokio purškalo ir patikrinti, ar yra kibirkštis. Jei su purškalu variklis suburbia, vadinasi bėda turbūt kuro sistemoje, o ne uždegimo. Bet tai aš būtent tą ir turėjau omeny, kad paklausėjui ši tema neįdomi, nes jis nesilankė ir tikriausiai čia nebesilankys, jei automobilis nesuges vėl arba jei to automobilio nebeturi. Ką aš čia negerai padariau?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.519
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 spalio 23 - 19:19

... Ką aš čia negerai padariau?

Nesiparinkite, kolega. Paprasčiausiai tamstos tekstai ilgi ir prifarširuoti vaizdingų pasakojimų, sumaišytų su specifine terminologija. Tai labiau tinka sėdint prie alaus su tokiais pačiais žinovais ir auto asais. 

Taip, paklausėjas matomai iš tų, kuris neskiria babinos guolio nuo duslintuvo traukės ( :D ), todėl ir nukreipiau mintį į chroniškai tankiai pasitaikančią pas senus trantus bėdą - dirželio prašokimą. Mažu pas nabagą yra koks garažinis pažįstamas, mokantis patikrinti "metkes". O va jau slėgiai, diagnostikos - kažkiek aukštesnis pilotažas. 

Man pačiam pasitaikydavo tokie gedimai, kad nuvijus pirmą mintį apie buksyravimą pas remonto dievus, pats patikrindavau kur kas elementaresnius dalykus ir grubiais apskaičiavimais ~50% susitvarkydavau pats...

Forumo profų liga - savo atsakymais parodyti super išprusimą, vienam per kitą reikia išvardinti visokius ten map sensorius, BSI, #uj sasi ir t.t..  Galų gale pasirodo, kad oksidavosi masinis laidas kėbulas-variklis...

Galim rišt temą, vistiek jos autorius numiro kartu su varikliu...  :ax:


  • 0
... labai piktas diedas...

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 spalio 23 - 21:38

Nesiparinkite, kolega. Paprasčiausiai tamstos tekstai ilgi ir prifarširuoti vaizdingų pasakojimų, sumaišytų su specifine terminologija. Tai labiau tinka sėdint prie alaus su tokiais pačiais žinovais ir auto asais. 

Taip, paklausėjas matomai iš tų, kuris neskiria babinos guolio nuo duslintuvo traukės ( :D ), todėl ir nukreipiau mintį į chroniškai tankiai pasitaikančią pas senus trantus bėdą - dirželio prašokimą. Mažu pas nabagą yra koks garažinis pažįstamas, mokantis patikrinti "metkes". O va jau slėgiai, diagnostikos - kažkiek aukštesnis pilotažas. 

Man pačiam pasitaikydavo tokie gedimai, kad nuvijus pirmą mintį apie buksyravimą pas remonto dievus, pats patikrindavau kur kas elementaresnius dalykus ir grubiais apskaičiavimais ~50% susitvarkydavau pats...

Forumo profų liga - savo atsakymais parodyti super išprusimą, vienam per kitą reikia išvardinti visokius ten map sensorius, BSI, #uj sasi ir t.t..  Galų gale pasirodo, kad oksidavosi masinis laidas kėbulas-variklis...

Galim rišt temą, vistiek jos autorius numiro kartu su varikliu...  :ax:

Aš tai nė kiek nesiparinu :)

Dėl tos specifinės terminologijos, tai tikrai taip, sutinku. Būna.

Būna, kad žmogui iš inercijos pasiūlai "pasitikrint variklio kompo maitinimus", o realiai tai ir turint omeny tai, kad gali būti masinis arba pliusinis laidas apaugęs maurais, arba saugiklis išmuštas ar "rudoji" relė susprogusi. Tik žmogelis ir pradeda nuo saugiklio tikrinimo, o kasdien rakijantis tuos reikalus kolega tuomet atsijungia kompo fiškę, pasižiūri, kur trūksta įtampos ir eina per schemą, ieškodamas silpnų vietų arba matavimo taškų ir traukia iš lentynos testerį :)

Dėl ilgų žinučių rašymo, tai turiu tokią bėdą. Nekart bandžiau tą patį pasakyti gerokai trumpiau, ir paskui pats skaitydamas nesuprantu nieko. Tai kolkas tik stengiuos pamažu mokytis lakoniškumo.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 spalio 23 - 21:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0