Paskambinkit man pakalbesim, cia kazkas netaip. 867057638
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 27 - 11:19
Parašyta 2018 vasario 27 - 11:17
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 27 - 11:19
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 vasario 27 - 11:38
Pas mane nors ir sena Xantia, kur kompai niekada nesikeikia, ir nors iš darbo važiuoju gal net apie 10km, visvien, jei pakeliui stoju kuro pilt, prie tokio šalčio, specialiai važiuoju į tokias degalines, kur laisvai galima užvestai piltis, kad be reikalo nekurinėt ir ryte nepritrūktų elektros.
Šiandien kaimynas ryte prievartavo antro Yario akumą, paskui nuėjo į gatvelę ir atsivarė Citybee 600tuką, pasijungė su laidais ir toliau prievartavo, bet taip įkyriai. Galiausiai po kelių minučių sukimo užsivedė, su pergalingais šūksniais. Kai paklausinėjau, tai supratau, kad čia kas rytą taip ir kuriama ta mašina. Pasidalinom kontaktais.
Tuo tarpu nuėjau prie savo Xantijos 1,9TD. pakaitinau žvakes, rakteliu čirkšt ir birbia. Pastarosiom savaitėm tik užvedus dar lengvai gazo pridedu, nes susvyruoja keliom sekundėm apsukos, ir kartais net užgęsta, jei nepridedu. Matyt žvakė viena jau pamirė, keistos 2015/16 žiemą.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 vasario 27 - 17:54
Bet tikrai ne naujam, originaliam akumui, nes aš tokiu rėžimu gyvenau ir nieko... Kartais tik užvedus gęsindavau, nes vis ką nors pamiršdavau... ir tai būdavo prie -20 ir didesnio šalčio. Akumas laikė 10 metų ir pakeičiau profilaktiškai...1km ir gesinam? Kiek taip kartu? Taigi cia chajuk akumui iskart per tokius salcius...
Parašyta 2018 vasario 27 - 18:48
Parašyta 2018 vasario 27 - 19:05
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 vasario 27 - 19:15
Jopapa,tai čia jau vargelis,bene kažkokiom huiniom pežo prekiauja.Tačkė iš tik ką iš fabriko ir tokia nelaimė iškart,čia gal rimtai kažkokį brokotą generatorių įbruko kaip minėjo Laimis,nes dėl trumpų atstumų nuliova mašina neturėtų mirinėt,Aš su savo kibiriuku 10m.senumo kas dien į darbą važinėju 2-3km.ir nieko(nuo Bigo iki "vakarų gamyklos"klaipėdiečiai supras) ir čia dar su dyzeliuku,o kad nauja benzininė taip feilintų dar netekę girdėt.Tik tėkšt į atstovybę tokią mašiną,tegu patys eksplotuoja savo nelaimę...
Parašyta 2018 vasario 27 - 19:57
Laimono patartas pasimatavau kaip krovimas atrodo. Tai matuojant dienos pabaigoje po visų kelionių, be el. apkrovos akumą krauna 12.99 V, įjungus artimas šviesas įtampa pakyla iki 13.96 V. Tiesa visos elektros sujungti nebadžiau, gal būtų pakilę/perlipę per 14. Dar po 1,5h nuėjau išjungto pasimatuoti, dar buvo neatšalęs tai rodė 12,49 V. Šiandien check engine po ryto fokuso po dar poros kelionių nebeužgęso. Ryt ryte dar pasimatuosiu kaip prie -20 viskas atrodo.
Kažkaip tikrai galvojau,, kad vis tik su nauja auto turėtų nebūti tokių fokusų. Su 15 m. mano senu dizeliuku prie tokių temperatūrų nebuvo jokių problemų gesinti varikli kad ir po 1km. Jei ryte liks check engines, teks atiduoti garantiniam.
Tiesa dar prieš šitas trumpesnes keliones buvau tolėliau pavažiavęsį Panevėžį ir atgal tai čia po 120km į vieną ir į kitą pusę. Dabar odometras rodo 400km.
Idomu AGM stovi ar paprastas akumas
Ne, akumas kiek suprantu ne AGM. Stovi Varta 70AH 760A (SAE-GS). Kaip suprantu čia start stop sistemai pritaikytas.
Parašyta 2018 vasario 27 - 21:29
nu va ir vel islindo priekinis sildomas stiklas Raso tik su 180 dyzeliu ar 165 benzu, bet duoda pasirinkti tik GT su dyzeliu.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2018 vasario 27 - 21:45
nu va ir vel islindo priekinis sildomas stiklas Raso tik su 180 dyzeliu ar 165 benzu, bet duoda pasirinkti tik GT su dyzeliu.
Parašyta 2018 vasario 27 - 22:05
Stiklas nera sildomas. Leidziamas greitas nuputimas - kur tam atskira knopke. Zinau kad kai kuriuos auto sitas apiputimas daromas puciant elektra pasiltinta ora. Ar taip padaryta peugeot nenumanau, bet tokia nuojauta yra.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 vasario 27 - 22:46
Tai šiuolaikinėj mašinoj nereikia tos elektros kibirais. Visur LED'ai - galia maža. Net nėr ką lygint su 20 metų kibiro kai visas apšvietimas kaitrinėm lemputėm. Vien salone gali 50Watu surinkt O visi kita elektronika ima myzerį neskaitant vairo stiprintuvo variklio, turbos aktuatoriaus ir dar poros varikliukų
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2018 vasario 28 - 02:12
Nejuokink. Cia tipo siaip 95tais buvo generatorius 50A, o dabar 150A? Tipo reiktu sukeist?Tai šiuolaikinėj mašinoj nereikia tos elektros kibirais. Visur LED'ai - galia maža. Net nėr ką lygint su 20 metų kibiro kai visas apšvietimas kaitrinėm lemputėm. Vien salone gali 50Watu surinkt O visi kita elektronika ima myzerį neskaitant vairo stiprintuvo variklio, turbos aktuatoriaus ir dar poros varikliukų
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 vasario 28 - 08:14
Na diawollo si karta esi neteisus stipriai (nors pripazystu daznai esi teisus), bet siuolaikiniuose auto pareikalavimas el energijos yra nezmoniskai didesnis nei tarkim 98 p408.
Visu pirma jei jau apie LED. Kokios bobuciu pasakos kad LED apsvietimas maziau energijos ima... taip tos salone tai maziau ima. Bet ar kas pvz ardes ar susipazines su LED faru veikimo principu ir ju energijos panaudojimu? Jofana, pas mane farose po 8 super led cobus, jie sujungti prie didziuliu per visaa faros ploti radiatoriu, JIE KAISTA NEREALIAI! Tam reikalingas ausinimas, vienoje varoje po 2 ventiliarorius, kurie dar ir UZIA jei isiklausai gerai. Na kas turi naujas masinas su LED arba LAZER tas zino kai pirma karta tyloje/tamsoje atrakinus masina pradeda uzti priekyje farose ventiliatoriai. TODEL LED zibintams nereikalingas faru apiplovimas kaip xenon (nors LED minimum 30% galingesnis sviesos srautas) nes pati fara net ikaista. O ka ten paprasta 35W halogenine lempute... jokiu ventiliatoriu, jokiu inverteriu, 2 laidukai ir sviesa. Dar pradekim kalbeti apie klimato kontroles su 12 varikliuku, LCD ekranus, sedyniu sildymus, masazus, 29 kompiuterius esancius masinoje, el bagazines... JAU NEKALBU apie variklio skyriu su DESIMTIMIS servo varikliuku, daciku, aktuatoriu ir pan... kai 98 metu Peugeot 406 turejo VIENINTELI ECU variklio, net BSI nebuvo, tik saugykline elementari su relem Jau nekalbu apie start/stop sistema kuri per kamscius vilniuje(iki siol nesuprantu tokiam mazam mieste tokie kamsciai, kazkox absurdas infrastrukturos) nuvaziavus 6 km uzsikuria uzsigesina gal 30 kartu. zodziu cia uij... Aisku gerai bent kad start/stop atsijungia esant zemesniai nei -4 temp.
Zodziu cia kalbet ir kalbet... O generatorius pas Peugeot 5008 1.6 Blue HDi 180A - toks pats ir pas 1.2 benzina, jei su start/stop, tik kad ten ne Valeo gamykliskai kaip pas HDi, o Mitsubishi... Man nepatinka Mitsubishi...
Pas 1998-2003 metu Peugeot 406 2.0HDi 80kw generatorius - 90A. Pas kitus benzinus isvis 50-60A.
Tai kazin kam 2x galingesni generatoriai statomi? SIAIP SAU gamintojas bapkiu neleistu...
bet ir AVINUI aisku, kad lengvojo automobilio iki 80Ah akumuliatoriui tieisngai isikrauti reikia ne didesnes nei 6A sroves ir minimum 12val krovimo. Na jei pilnai issikroves jis. O masina kas is to kad pavaro greita krovima su daug A, kas akumui NERA I GERA, geriausias krovimas ilgesnes keliones arba jei jau taip - yra gi papigiai elektroniniu krovikliu kad ir LIDLE
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 28 - 08:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 vasario 28 - 11:47
Šiandien ryto situacija. Prieš vedant prie -18 pamatuoju akumą, rodo 12.25 V (vakare rodė 12.49). Lyg ir ok. Vedant iškart perėjo į economy mode (tai reiškia, maškei akumas pasirodė įtartinas). Bet užsivedė norm, check engine dingęs. Nuvažiavęs 1km variklio negęsinau, tai ir problemų nebuvo vėliau. Į peugeot servisą paskambinau. Na sako dar pakentėk baigsis šalčiai viskas bus ok, o jei kartosis tai vešk (dabar kartojosi tik du kartus). Sako akumą prieš atiduodant vistiek pilnai įkrauna ir kad prie šitokio šalčio taip gali būti yra ok. Tai kol kas nieko ir nedarau, bet toks biški nusivilimas kad -20 peugeot ne visiška norma (nors vedasi puikiausiai, bet užvedus būtinai turi akumą dakraut iki kažkurios tai būklės, kad nebūtų problemų)
Parašyta 2018 vasario 28 - 12:24
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 28 - 12:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 vasario 28 - 16:08
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 vasario 28 - 16:09
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 vasario 28 - 20:31
numesciau auto ant kiemo,sakyciau arba atiduodat pinigus arba duodat i nauja pakeite. o siaip palik jiems tegul bando rytais ir tegul tau pakaitine duoda.
Varyk tu ta masina pas ju tegul keicia akuma ar dar ka reikia daro, -40 suprasciau, bet ne -20. Cia brokas, jokiu budu ne "taip turi but, juk salta..." Geda uz autovici kad poziuris tox. Tokiu bajeriu siaip nebuna... Bet ir isdrisk taip padakyt palauk baigsis salciai...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2018 vasario 28 - 22:27
Nu jau kazkas neto jei nauja masina ozius rodo. Gal ir salciai kalti. Bet negi tada visus metus kiek ja turesi ir kankinsies taip
Parašyta 2018 vasario 28 - 22:37
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 28 - 22:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 kovo 01 - 00:13
Akumas brokuotas ir tiek ziniu... Uztenka elektronini testeri pajungt per 10 sekundziu pamatai kiek % yra Health ir kiek % ikrautas. Kiekvienas rimtesnis elektrikas ta daikta turi. Betkokiu atveju masinai 5 metai garantija, akuma turi patikrint ir duot israsa apie jo bukle. Jei sakys kad ok, nuvaziuot i nepriklausoma servisa kad patikrintu ir duotu israsa.
Pilnai sutinku. Cia kazkoks bs. 1.2, benziniukas. As savo p406 jau penktus metus su boch'iniu varineju, daznai buna kad webasta 15-20min pre-heat ir trumpi atstumai + dyzelis, niekad neturejau jokiu nesamoniu su vedimusi. Ir varyciau i salona akiu draskyti is principo, o ne is reikalo. Neturi taip buti.
man su p308 budavo, nuvaziuoji prie ezeriuko - paklausai 30 min radija ir ja isjungia, su uzrasu, kad taupo energija ar kazkas panasaus, su golfu atvarau ryte i soda iki vakaro groja ir nieko nerasineja. Zodziu viskas prasteja, pinga. Ne bereikalo pasienieciai konkurse praso auto su dviem akumais ir atitinkamu generatorium.
Cia kvailumus sneki sistemiau...Eco mode yra kompo funckija, beje visai nebloga. Nori, per dilerine diagnostia issijungi. O toliau jau viskas nuo akumo priklauso.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 kovo 01 - 00:03
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0