Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Problemos su 1.6 hdi kūrimusi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1

#1 Infinityz

Infinityz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2017 lapkričio 08 - 17:52

Sveiki,

 

 turiu Citroen C5 2006 m. 1.6 hdi 80 kw, kadangi problemos tos pačios kaip ir pežo 407, tai nusprendžiau parašyti čia. Situacija tokia, kad užkūrus šaltą variklį dažniausiai iš po nakties kai lauko temperatūra mažiau +6 sušokinėja apsukos ir toks jausmas kad cilindrai dirba ne visai taip kaip turėtų, salone jaučiama vibracija. Kelis kartus per mėnesio laikotarpį yra buvę, jog užsikuriau tik iš antro, trečio karto. Service chekas nedega, bet pastebėjau kad net prie -3 šalčio neužsidega pakaitinimo žvakių lemputė, net sekundei.  Galvojau, kad kaltos pakaitinimo žvakės, tris rado gatavas, tai kad daugiau ten nelyst prie jų keičiau visas 4 beru firmos. Darant diagnostika purkštukų parametrai 1) +1,48 2)+1,36 3) - 0,09 4) -0,03, tikslių parametrų nepamenu bet viskas atrodė maždaug taip, užspaudus gazą visų purkštukų parametrai priartėja prie 0. Tai kaip suprantu purkštukai normos ribose ir dėl to vibracijų nelabai galėtų būt, beje dūmo nemeta, caksėjimo prie purkštukų nematyt, aplink purkštukus sausa. Dabar yra pamastymas, jog žvakių kaitinimo rėlė nes dėl lemputės įsižiebimo situacija pastebėta tik dabar. Kokie Jūsų pamastymai? Prie kokios temperatūros turėtų įsižiebt žvakiu pakaitinimo lemputė? Ar gali būti žvakių rėlės problema? Ar galima tą rėlę kaip nors patikrinti? 


Beje, praėjus maždaug 3 sek. nuo užkūrimo vibracija dingsta.


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 lapkričio 08 - 18:15

Ten ne purkštukų parametrai, o korekcijos. Jos rodo cilindro darbą ir tai susiję su daug parametrų, iš kurių tik vienas yra purkštuko būklė. Purkštukai tikrinami išėmus, stendu. O kaip 1,6HDi, tai korekcijos 1 ir 2 didelės. Net su lievais purkštukais dažnai nesiekia vieneto. Bet lygiai taip pat didelė korekcija būna, kai cilindre mažiau kompresijos.

Gazuojant ir turi būti nulis, nes gazuojant beveik nekoreguoja.

Lemputė degti pradės maždaug nuo -5-6С, iki tol vistiek truputį kaitina, bet pagrinde užvedus. Užsivedimas tokiu oru nuo žvakių nepriklauso, bet su labai prastais purkštukais priklauso šalto variklio darbas kažkiek, t.y. su naujomis žvakėmis dalinai pagerėja. Bet žvakėmis lavonų purškalų neatgaivinsi. Be žvakių užsivesi iki maždaug -5С be problemų, paskui pradeda vis sunkėti ir ties -10С su prastais purkštukais užsivedimas baigiasi, kartais ir dar anksčiau. O su labai gerais, išskirtiniais atvejais, kai užtenka akumo sulčių, kuras geras žieminis ir variklio būklė, ne tik purkštukų, puiki, užsiveda net prie -15-18С. Taip taip, be kaitinimo žvakių. Su baisiais garsais, dūmais, bet užsiveda ir prasidirba. Todėl nustokit tikėti kompiuterine diagnostika ir kreipkitės į meistrus, kurie gali ir po kapotu palįsti, kai yra neaiškumų :)

Beje, nepamirškit, kad dyzelis, koks jis bebūtų šiuolaikiškas, yra dyzelis, tad stebuklų nereikia labai tikėtis. Šaltis yra tiesioginis jo priešas ir nebus tikrai niekada taip, kad prie gero minuso užvedinėsit taip pat lengvai ir užvedus taip pat gražiai iškart dirbs, kaip tvarkingas benzininis variklis. Esu matęs žmonių, kurie norėjo, kad prie -15С užvestas nedūmintų nė kiek, ir iškart dirbtų gražiai tolygiai. Taip būna tik iš fabriko, bet ir tai ne visiems.

Šiltas nebevibruoja?


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 lapkričio 08 - 18:17

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0