Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Problemos su 1.6 hdi kūrimusi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 Infinityz

Infinityz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2017 lapkričio 08 - 17:52

Sveiki,

 

 turiu Citroen C5 2006 m. 1.6 hdi 80 kw, kadangi problemos tos pačios kaip ir pežo 407, tai nusprendžiau parašyti čia. Situacija tokia, kad užkūrus šaltą variklį dažniausiai iš po nakties kai lauko temperatūra mažiau +6 sušokinėja apsukos ir toks jausmas kad cilindrai dirba ne visai taip kaip turėtų, salone jaučiama vibracija. Kelis kartus per mėnesio laikotarpį yra buvę, jog užsikuriau tik iš antro, trečio karto. Service chekas nedega, bet pastebėjau kad net prie -3 šalčio neužsidega pakaitinimo žvakių lemputė, net sekundei.  Galvojau, kad kaltos pakaitinimo žvakės, tris rado gatavas, tai kad daugiau ten nelyst prie jų keičiau visas 4 beru firmos. Darant diagnostika purkštukų parametrai 1) +1,48 2)+1,36 3) - 0,09 4) -0,03, tikslių parametrų nepamenu bet viskas atrodė maždaug taip, užspaudus gazą visų purkštukų parametrai priartėja prie 0. Tai kaip suprantu purkštukai normos ribose ir dėl to vibracijų nelabai galėtų būt, beje dūmo nemeta, caksėjimo prie purkštukų nematyt, aplink purkštukus sausa. Dabar yra pamastymas, jog žvakių kaitinimo rėlė nes dėl lemputės įsižiebimo situacija pastebėta tik dabar. Kokie Jūsų pamastymai? Prie kokios temperatūros turėtų įsižiebt žvakiu pakaitinimo lemputė? Ar gali būti žvakių rėlės problema? Ar galima tą rėlę kaip nors patikrinti? 


Beje, praėjus maždaug 3 sek. nuo užkūrimo vibracija dingsta.


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.516
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 lapkričio 08 - 18:15

Ten ne purkštukų parametrai, o korekcijos. Jos rodo cilindro darbą ir tai susiję su daug parametrų, iš kurių tik vienas yra purkštuko būklė. Purkštukai tikrinami išėmus, stendu. O kaip 1,6HDi, tai korekcijos 1 ir 2 didelės. Net su lievais purkštukais dažnai nesiekia vieneto. Bet lygiai taip pat didelė korekcija būna, kai cilindre mažiau kompresijos.

Gazuojant ir turi būti nulis, nes gazuojant beveik nekoreguoja.

Lemputė degti pradės maždaug nuo -5-6С, iki tol vistiek truputį kaitina, bet pagrinde užvedus. Užsivedimas tokiu oru nuo žvakių nepriklauso, bet su labai prastais purkštukais priklauso šalto variklio darbas kažkiek, t.y. su naujomis žvakėmis dalinai pagerėja. Bet žvakėmis lavonų purškalų neatgaivinsi. Be žvakių užsivesi iki maždaug -5С be problemų, paskui pradeda vis sunkėti ir ties -10С su prastais purkštukais užsivedimas baigiasi, kartais ir dar anksčiau. O su labai gerais, išskirtiniais atvejais, kai užtenka akumo sulčių, kuras geras žieminis ir variklio būklė, ne tik purkštukų, puiki, užsiveda net prie -15-18С. Taip taip, be kaitinimo žvakių. Su baisiais garsais, dūmais, bet užsiveda ir prasidirba. Todėl nustokit tikėti kompiuterine diagnostika ir kreipkitės į meistrus, kurie gali ir po kapotu palįsti, kai yra neaiškumų :)

Beje, nepamirškit, kad dyzelis, koks jis bebūtų šiuolaikiškas, yra dyzelis, tad stebuklų nereikia labai tikėtis. Šaltis yra tiesioginis jo priešas ir nebus tikrai niekada taip, kad prie gero minuso užvedinėsit taip pat lengvai ir užvedus taip pat gražiai iškart dirbs, kaip tvarkingas benzininis variklis. Esu matęs žmonių, kurie norėjo, kad prie -15С užvestas nedūmintų nė kiek, ir iškart dirbtų gražiai tolygiai. Taip būna tik iš fabriko, bet ir tai ne visiems.

Šiltas nebevibruoja?


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 lapkričio 08 - 18:17

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Infinityz

Infinityz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2017 lapkričio 27 - 14:02

Dėkui, už atsakymą. Tęsiu, toliau, kas jau padaryta. Buvo rastos 3 negyvos žvakės, dabar jau sudėtos visos naujos Beru firmos. Bet problema iš esmės liko ta pati. Pašokinėja apsukos tik užkūrus, kol šalta, labiau jaučiasi esant žemesnei temperatūrai. Pastebėjau dar vieną dalyką, kartais važiuojant 4 bėgiu jei apsukos būna apie 1,6 būna sutruksi, sutampo mašiną (taip darosi retkarčiais, nepastoviai), davus gazo trukciojimas dingsta. Tik užkūrus dūmais atrodo neapsipila (nors dar į tai reikės atkreipti dėmesį), bet jau bent per veidrodėlį nesimato. Kuro sąnaudos nepadidėję. Gazuojant purkštukų korekcijos artėja link 0, bet jo nepasiekia (jau nepamenu kokios gazuojant reiksmes pasiekiamos). Dėl negyvų žvakių tai tu visiškai teisus esu avensį užkūręs prie -16 su visom negyvom žvakėm. Dar man vienas meistras patarė atkreipti dėmesį į EGR. Kur pradėti ieškoti galų? Ar laukti kol labiau pasireikš simptomai?


Beje, esant apie 0 laipsniu lauke suvibruoja kokias 2-3 sec. Esant laukia temeperatūrai +7 ir daugiau praktiškai nevibruoja. Vasarą problemų visai nebuvo.


Šiltas taipogi nevibruoja.


  • 0

#4 Infinityz

Infinityz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2017 lapkričio 28 - 11:53

Na varysiu pas kuro įpurškimo meistrus,nes kolkas kiek su kuo pavyko pasikonsultuoti labiausiai panašu į blogus purkštukus.


  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.516
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 lapkričio 28 - 12:07

Dėkui, už atsakymą. Tęsiu, toliau, kas jau padaryta. Buvo rastos 3 negyvos žvakės, dabar jau sudėtos visos naujos Beru firmos. Bet problema iš esmės liko ta pati. Pašokinėja apsukos tik užkūrus, kol šalta, labiau jaučiasi esant žemesnei temperatūrai. Pastebėjau dar vieną dalyką, kartais važiuojant 4 bėgiu jei apsukos būna apie 1,6 būna sutruksi, sutampo mašiną (taip darosi retkarčiais, nepastoviai), davus gazo trukciojimas dingsta. Tik užkūrus dūmais atrodo neapsipila (nors dar į tai reikės atkreipti dėmesį), bet jau bent per veidrodėlį nesimato. Kuro sąnaudos nepadidėję. Gazuojant purkštukų korekcijos artėja link 0, bet jo nepasiekia (jau nepamenu kokios gazuojant reiksmes pasiekiamos). Dėl negyvų žvakių tai tu visiškai teisus esu avensį užkūręs prie -16 su visom negyvom žvakėm. Dar man vienas meistras patarė atkreipti dėmesį į EGR. Kur pradėti ieškoti galų? Ar laukti kol labiau pasireikš simptomai?


Beje, esant apie 0 laipsniu lauke suvibruoja kokias 2-3 sec. Esant laukia temeperatūrai +7 ir daugiau praktiškai nevibruoja. Vasarą problemų visai nebuvo.


Šiltas taipogi nevibruoja.

Tai jau gi rašiau, kad korekcijos gazuojant ir turi artėti į nulį ir tai visiškai nepriklauso nuo purkštukų būklės. O korekcijos ant laisvų priklauso nuo purkštukų būklės, bet ne tiek daug, kaip visi galvoja. Ne daugiau 50proc.

Jei suvibruoja tik 2-3s, o paskui viskas gerai, ir nedūmina, tai pamirščiau tą reikalą, nes viskas gerai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Infinityz

Infinityz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2017 lapkričio 28 - 12:21

Dėkui, Tadai. Matyt nereikia ieškot sliekų, kur jų nėra.  :good:


  • 0

#7 Mindaw

Mindaw
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2017 gruodžio 15 - 01:27

Sveiki , turiu probleme Peugeot 407 2005m 1.6l , patyriau avarija buvo ivaziuota i galines dureles smarkiai, isove air bag uzuolaidos, berots jos taip vadinas . Po smugio variklis neuzsiveda , nesuka net starteris, akumuliatorius naujas , bandem ir ant buksyro uztempt , apsukos sukilo ,bet neuzsivede .Pats priekis visiskai sveikas jokio smugio negavo. Iskart dekuj uz pagalba:)
  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.516
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 gruodžio 15 - 05:04

Kažkur bus programiškai blokuojama galbūt tiesiog, nes Airbag fiksavo stiprų smūgį ir įsimetė "crash'ą", ir tokia info CAN tinkle praėjusi galbūt užgesino variklį bei blokavo užvedimą.. Jums reikia mašiną pas protingus žmonės nugabenti, turbūt arčiausiai Mažeikių būtų Laimonas Gargžduose, jei ruošiatės po avarijos taisyti ir toliau važinėti.

Nes daugiau variantų, kas gali būti susiję su avarija, nelabai yra. Nebent pažeist galima kokius kuro vamzdelius po dugnu, bet tuomet starterį suktų be problemų. Arba kokius laidus labai bjauriai sutrupino, kur be saugiklių arba sukalti per dideli. Arba tiesiog sutapimas. Bet statyčiau už pirmą variantą.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 gruodžio 15 - 05:04

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.515
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Juoduliai: 308 & Alfa 156 sportwagon

Parašyta 2017 gruodžio 15 - 06:27

Varijantai keli,uztrumpino nuo smugio laidyna duryse ar slenkstyje,ar stojkeje,ir bsi blokuoja immobilaizeri,crashas del issovusiu srs vargu ar blokuos,nebent mire pars blokas srs kuris ir trumpina can tinkla,kuri atjungus turetu kurtis,vienareiksmiai reikia jungti kompa ir ziuret visus blokus


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#10 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.579
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 gruodžio 15 - 08:01

Ant edc16(toks varklio kompas sitam automobilyje)esu mates toki varianta, kad po avarijos varklio kompas blokuoja degalu tiekima iki nemutrini klaidu..ir klaida buna atmintyje "fuel flow cut over crash" aprasas gal neidentiskas, bet panasus. O kiti dalykai tai kaip ir kolegos minejo, trumpas jungimas ir t.t. vienaip ar kitaip reik pradet nuo diagnostikos..sitas automobilis jau nebeturi degalu nutraukimo knopkes, kaip senieji 406,ar 607 turedavo..tai nevarkit ieskodami.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#11 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.994
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 gruodžio 15 - 08:37

Tai kad jam starteris net nesuka, o kai yra blokavimas kuro starteri suka. Na kiek man teko susidurt. Gal ir nesu teisus. Junkt kompa ir ziuret. Bet manau bus kaip kolegos sako su laidais uztrumpintais.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#12 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.579
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 gruodžio 15 - 09:09

jo kazkaip apie starteri praleidau parasyma..nu zodz, vienaip ar kitaip kristolinis rutulys nepades, reikia gilintis gyvai.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0