Prieky Michelin x-ice seno modelio kokiu gal 2006tu gamybos, visos sutrukineje ir protektoriaus gal minimuma po ziemos dar tempia, gal jau ir nebe.
Gale vienoj pusej Continental kazkokia ziemine su gerokai daugiau mesos, bet irgi sena ir sutrukinejus. Kitoj pusej kazkokia fufline restauruota su labai daug mesos ir labai rekianti, ant zapaskes.
Pradzioj tie pliki michelinai buvo gale, o continentaliai du prieky, ir jie labai neblogai kibo. Bet lapkricio gale ikritau i atvira sulini ir sudauziau ir rata,ir padanga, tai apmainem taip, nes ta restauruota prieky netilpo del ne vietoj stovincio bamperio. O jokiu padangu pirkimu sitam darbiniam bolidui nebuvo noro daryti, geriau nusipirksiu dar vienas naujas kitam bolidui, kuriam tikrai reikes daug sukibimo

Ir ka zinau, visai viskas padoriai buvo. Vasari per didelius salcius net iki Norvegijos slidinet nuvaziavom. Norvegijoj salta nebebuvo, bet uzpustyta ziauriai. I kalnus sunkiai, bet visur uzkilau net is mantos ir zmoniu pasikroves, o keliu norvegai nebarsto ir beveik nevalo. Pavasari dabar net sunkiau, nes mesos trukumas neleidzia i pazliugusius gruntinius keliukus ikalne uzvaziuot, iskart stoja. O ziema buvo viskas normaliai ir nei vienos avarijos, iskaitant kad megstu pagazuoti, pasukti didesniu greiciu ar staigiau pastabdyti, ir iskaitant kad snieguotomis dienomis irgi greitai po miesta vazinejau ir visus lenkiau, kaip ir visada. Buvo kelios situacijos, kai teko netiketai del juodojo ledo pasirinkti kelia tiesiai vietoj pasukimo, arba vietoj stabdziu imtis vairo ir gazo, kad neatsidurt griovy, bet tai velgi vidury nakties ir grynai per neatsarguma ir per dideli pasirinkta greiti bei dangos neivertinima arba ignoravima. Nuo lapkricio 16dienos jau nuvaziuota apie 12kkm, iki vasario pradzios dar vaziavau ir be suvedimo (is akies su rulete)
Dar pora savaiciu ir ismesim tas padangas kartu su masina.
Tiesiog dar vienas parodymas, kad geros padangos labai padeda, bet ne gelbeja. Svarbiausia saugumui tai, kas yra tarp ausu
