Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P607 2.2l droselio sklende


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 bangass

bangass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:406

Parašyta 2017 lapkričio 12 - 20:07

sveiki nesibaigiancios bedos su liutuku...

Beda ta kad visai nepriima apsuku,uzkurus laikosi siektiek aukstesnes apsukos nei yprastai 1100-1200,ir i akceleravima praktiskai nereaguoja max iki 2000 apsuku pakyla.Anksciau taippat karts nuo karto taip nutikdavo,bet uzgesinus varikli ir vel uzkurus paprastai beda dinkdavo.Dabar matyt priejo liepto gala...Tiesa dar pastebejau kad tik ijungus,arba isjungus degima sklende neyprastai padzerzgia ko anksciau nepastebedavau (panasu kad issimale o gal isluze dantraciai).

Taigi panasu kad teks keist,tad noriu paklaust:

1Galbut gedimas ne sklendej,o pedalo padeties davikly?(nors manau ytartini garsai is sklendes viska pasako)

2.Ar tiktu sklende nuo visu modeliu turinciu 3FZ variklius?

3.Ar vertetu  geriau pirkt nauja,ar veikiancia srotine?

4.Galbut jau restauruojamos jos?

5.Ar pakeitus butina daryt adaptacija?

Aciu..


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 lapkričio 13 - 02:42

Tik naują, nebent jei domina ne problemos sprendimas, o tik jos atidėjimas į šoną.

Pakeitus, adaptaciją daryti nebūtina, bet jei norit, kad veiktų iškart gerai, o ne po kažkurio laiko, tai tuomet reikia.

Pedalo padėties daviklį patikrint labai paprasta su bet kokia rimtesne diagnostine įranga.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 116
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 E95/LPG 116kW ir P508SW

Parašyta 2017 lapkričio 13 - 10:06

ten yra plastikiniai (gal labiau kompozito) dantraciai, kurie abu arba vienas jų skyla/lūžta ir tada prasideda nesamonės. man buvo tas, paieškojus galima rasti sprendimą.

https://peugeot-klub...avus-gaza-gesta

iš esmės galima su 3D ar frezavimu mėginti spręsti, bet kad reikia panašaus materialo - aliuminis bus per daug termiškai kintantis, o ABS per skystas variklio skyriui. jei labai reikia, rūsyje mėtosi sklendė. man reikėjo važiuoti, o ne inžinieriumi būti :))))

tikrų tikriausias PSA brokas, nes su 2.2 varikliu viena iš esminių problemų (kaip kad ir tepalo išspjovimas žiemą, kas man irgi buvo nutikę)


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 lapkričio 13 - 12:18

Problema ne problema. Kiek metų ta sklendė puikiai veikė? Tada pateikit pavyzdį kokį nors apie senus automobilius, ir prisiminkit, kas kiek laiko reikdavo reguliuoti ar plauti karbiuratorius...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 116
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 E95/LPG 116kW ir P508SW

Parašyta 2017 lapkričio 13 - 14:53

atsiprašau kad suteršiau PSA inžinieriaus vardą šiuo bjauriu komentaru. jei sklendė neįrašyta prie planinio serviso, tai ji turėtų gesti 5%, na tarkim 20% per 200000 km, o ne 95%.

 

labai jau tu nusižeminai remontuodamas PSA gaminius - manai kad norma visas auto dalis pakeisti per 10m.

jei PSA inžinieriai projektuoja, jog variklio skyriaus FIT (failure-in-time) bus 1/100000 h^-1, tai toks FIT yra vien tik pačios sklendės - ir tai reiškia, kad vidutiniškai visas sklendes tenka pakeisti per 10m (ar 200'000). tai kodėl gi sankaba, smagratis, diržas yra įrašomi į priežiūros grafiką, o sklendė ne?? pasižiūrime aptarnavimo grafiką: -pastoviai tikrinam šviesas, kas 30k keičiam tepalą, kartais žvakes, dar rečiau diržus, o apie sklendę nieko. visiškai nieko.

čiuju tau normalu būtų jei perkant žinotum, jog radijos klausytis galėsi vidutiniškai septynis metus - po to elektrolitai visi išsipūs, nes sulitavo 2000h patikimumo, o ne padidinto patikimumo. va čia tai turėtum darbo perlituodamas :)

TOKIE NEVYKĘ SPRENDIMAI IR YRA VADINAMI BROKU. T.Y. gaminys su yda, kuri atsiranda ne tik gamybos, tiekimo, naudojimo metu, bet yra ir projektavimo metu blogai pritaikyta.


  • 0

#6 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 lapkričio 13 - 15:14

atsiprašau kad suteršiau PSA inžinieriaus vardą šiuo bjauriu komentaru. jei sklendė neįrašyta prie planinio serviso, tai ji turėtų gesti 5%, na tarkim 20% per 200000 km, o ne 95%.

 

labai jau tu nusižeminai remontuodamas PSA gaminius - manai kad norma visas auto dalis pakeisti per 10m.

jei PSA inžinieriai projektuoja, jog variklio skyriaus FIT (failure-in-time) bus 1/100000 h^-1, tai toks FIT yra vien tik pačios sklendės - ir tai reiškia, kad vidutiniškai visas sklendes tenka pakeisti per 10m (ar 200'000). tai kodėl gi sankaba, smagratis, diržas yra įrašomi į priežiūros grafiką, o sklendė ne?? pasižiūrime aptarnavimo grafiką: -pastoviai tikrinam šviesas, kas 30k keičiam tepalą, kartais žvakes, dar rečiau diržus, o apie sklendę nieko. visiškai nieko.

čiuju tau normalu būtų jei perkant žinotum, jog radijos klausytis galėsi vidutiniškai septynis metus - po to elektrolitai visi išsipūs, nes sulitavo 2000h patikimumo, o ne padidinto patikimumo. va čia tai turėtum darbo perlituodamas :)

TOKIE NEVYKĘ SPRENDIMAI IR YRA VADINAMI BROKU. T.Y. gaminys su yda, kuri atsiranda ne tik gamybos, tiekimo, naudojimo metu, bet yra ir projektavimo metu blogai pritaikyta.

Teisingai pasakyta. Pasigendu iš PSA fanatų pripažinimo, kad kažkur buvo brokas ar prastai suprojektuota. Blogai tik kai kažkas daryta sąjungoj su kitu koncertu ir jau ten anie nesąmonių pridirbo. 


  • 0

 Polestar.jpg


#7 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.081
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2017 lapkričio 13 - 16:10

Turėtas 406 su 2.2 motoru buvo prabėges 320000 km sklende orginali, neardyta netaisyta, veike puikiai bedu jokiu nebuvo ir pardaviau auto su veikiancia sklende, jeigu reiketu keisti kas 50000 km tada beda, o cia manau tikrai ne bėda, esamas 407 200000 km bėges, taip [at jokiu bėdu su sklende.


  • 0

#8 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 116
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 E95/LPG 116kW ir P508SW

Parašyta 2017 lapkričio 14 - 08:55

Turėtas 406 su 2.2 motoru buvo prabėges 320000 km sklende orginali, neardyta netaisyta, veike puikiai bedu jokiu nebuvo ir pardaviau auto su veikiancia sklende, jeigu reiketu keisti kas 50000 km tada beda, o cia manau tikrai ne bėda, esamas 407 200000 km bėges, taip [at jokiu bėdu su sklende.

Talbotai, tai kad daug patirties turi su 2.2 sklendem, nes know-how nuo tavo patarimu prasidejo.. taip kad, manau teko keisti ir paciam bent viena sklende :)

p.s. gali būti, jog 406 ir 407/607 turi šiek tiek skirtingos gamybos sklendes (kitas fabrikas, medžiagos). o del 407 spjauk triskart per peti - kaip tik gedimo riba privaziavai :))))


  • 0

#9 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.081
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2017 lapkričio 14 - 10:41

Talbotai, tai kad daug patirties turi su 2.2 sklendem, nes know-how nuo tavo patarimu prasidejo.. taip kad, manau teko keisti ir paciam bent viena sklende :)

p.s. gali būti, jog 406 ir 407/607 turi šiek tiek skirtingos gamybos sklendes (kitas fabrikas, medžiagos). o del 407 spjauk triskart per peti - kaip tik gedimo riba privaziavai  :)))

Kazka maisai, jokiu sklendziu nekeiciau ir bedu su jomis nebuvo, tiek 406 tiek 407 sklendes magneti mareli. Jeigu kazkokia kalba buvo tai siaip diskusija


Šį pranešimą redagavo talbotas: 2017 lapkričio 14 - 10:44

  • 0

#10 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 116
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 E95/LPG 116kW ir P508SW

Parašyta 2017 lapkričio 14 - 10:49

Kazka maisai, jokiu sklendziu nekeiciau ir bedu su jomis nebuvo, tiek 406 tiek 407 sklendes magneti mareli. Jeigu kazkokia kalba buvo tai siaip diskusija

Or is it?

 

talbotas Parašyta 2013 rugpjūčio 05 - 19:20

Na su tais plovimais tai s..., ten yra toks slankiojantis kaip rezistorius, jis isdyla ir negauna kompas normalios info kurioje padetyje sklende, poto ir prasideda visokios nesamones, man panasiai buvo tik negesdavo bet sokinedavo apsukos, pakeitus ta sklende viskas ok, tik kad nepigus malonumas ta sklende

https://peugeot-klub...avus-gaza-gesta


Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2017 lapkričio 14 - 10:49

  • 0

#11 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.081
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2017 lapkričio 14 - 10:57

Šitas dalykas buvo draugui nutikes, tik daba nesuprantu kodėl as rasiau kad man :hmm: , kazkaip neatsimenu


  • 0

#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.226
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Pėškomobilis, ryte 2X varomi, vakare 4X.

Parašyta 2017 lapkričio 14 - 12:50

Na kas del broko, tai as taip irgi vadinciau kaip BROKA. Tiesiog tai nebuvo tox MASINIS reiskinys garan tiniu metu, kad daryti atsaukima... O paskui jau kaip Dievas duos :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 116
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 E95/LPG 116kW ir P508SW

Parašyta 2017 lapkričio 14 - 13:47

va va, prisiprasem kazkuo, ir dave mums Dievas iki soties :)~

kas blogiausia , tai kad tos detales remontuojamumas arti nulio. nei suklijuot, nei pakeist tu dantraciu. o kaip gerai butu - Tanagroj preke: "droselio sklendes dantraciai" :)


  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 lapkričio 14 - 13:54

atsiprašau kad suteršiau PSA inžinieriaus vardą šiuo bjauriu komentaru. jei sklendė neįrašyta prie planinio serviso, tai ji turėtų gesti 5%, na tarkim 20% per 200000 km, o ne 95%.

 

labai jau tu nusižeminai remontuodamas PSA gaminius - manai kad norma visas auto dalis pakeisti per 10m.

jei PSA inžinieriai projektuoja, jog variklio skyriaus FIT (failure-in-time) bus 1/100000 h^-1, tai toks FIT yra vien tik pačios sklendės - ir tai reiškia, kad vidutiniškai visas sklendes tenka pakeisti per 10m (ar 200'000). tai kodėl gi sankaba, smagratis, diržas yra įrašomi į priežiūros grafiką, o sklendė ne?? pasižiūrime aptarnavimo grafiką: -pastoviai tikrinam šviesas, kas 30k keičiam tepalą, kartais žvakes, dar rečiau diržus, o apie sklendę nieko. visiškai nieko.

čiuju tau normalu būtų jei perkant žinotum, jog radijos klausytis galėsi vidutiniškai septynis metus - po to elektrolitai visi išsipūs, nes sulitavo 2000h patikimumo, o ne padidinto patikimumo. va čia tai turėtum darbo perlituodamas :)

TOKIE NEVYKĘ SPRENDIMAI IR YRA VADINAMI BROKU. T.Y. gaminys su yda, kuri atsiranda ne tik gamybos, tiekimo, naudojimo metu, bet yra ir projektavimo metu blogai pritaikyta.

Taip ir nesupratau, ką norėjai man čia parodyti. Kad kažką įrodyti, tai neužtenka patikimumo teorijos angliškais ir lietuviškais terminais pasisvaidyti, reikia ir faktų.

Jei tai yra brokas, tai su tokiu broku dabar pusė automobilių išvažiuoja iš gamyklos, t.y. suprojektuotu max 10 metų tarnavimo laiku, o yra daug benzininių variklių, kurių metalas (blokai, galvos) važiuoja tik 100kkm. Gali pasvajot aišku apie seną dyzelį, kuris važiuoja be kap. remonto 700kkm, o ir toliau paskui dar važiuoja su kalenančiais indėklais ir barškančiais stumokliais, bet žiemą reikia užtraukti ant šniūro, kad galėtų visą dieną dirbti. Bet tai jau praeitis ir taip niekada nebebus. Per tą laiką, beje, tikrai pakeisdavai pusę mašinos, tik ne patį variklį. Nes varikliai buvo per didelio patikimumo, palyginus su kitais mazgais.

Turėtum dabar sklendę rankose, kuri nuvažiavo 250kkm, ji jau sugedo, ane?. Nu tu pasakyk, kad čia didelis brokas, kai karbui per tokią ridą tą karbą du kartus jau būtum pakeitęs ir dvidešimt aštuonis kartus reguliavęs. Aišku, jei tenkina prastas variklio darbas, tai ir su tuo pačiu galima tiek nuvažiuoti. Keitimas nauju taip pat nebūna įrašytas, būna tik reguliavimas. Bet jei yra automatinis pacosas ir karšto/šalto automatinė sklendė, tai nebūna ir reguliavimas įrašytas, tik tikrinimas.

Sankabos ar smagračio keitimo dar nemačiau nei vieno automobilio priežiūros grafike. O kompiuterinė diagnostika, į kurią įeina ir sklendės veikimo patikrinimas, tai būna dažniausiai, įrašyta prie eilinių aptarnavimų pas dylerį, t.y. su tepalų keitimu.

Nėra čia man reikalo pyktis ar kažką bandyt įrodyt, bet tokių automobilių ir variklių modelių, kuriems genda gazo sklendės po 15metų naudojimo ir realios 400kkm ridos, yra dešimtys, jei ne šimtai. Nes tai vienas labiausiai apkrautų ir intensyviausiai dirbančių elektromechaninių mazgų visoje variklio valdymo sistemoje. Seniau buvo mechaninės sklendės, tai negesdavo, tik kartais jų potenciometrai. Užtai labai gesdavo tos sklendės pakaitalas - laisvos eigos varikliukas/vožtuvas. Ir ne tik PSA, bet ir žaviems vokiškiems kūriniams, nes jie naudojo lygiai tuos pačius įpurškimus.

Jei kuro siurblys benzininiui automobiliui užsilenkia ties 300kkm ir 15 metų, tai dar nei vieno negirdėjau sakančio, kad čia gamintojo projektavimo brokas ir kažkodėl negalėjo suprojektuoti siurblio, kuris užimtų lygiai tiek pat vietos, kaip 0,2l gėrimo skardinė, ir veiktų 30metų arba 800kkm ridos. Beje, seniau buvo ir tokių, bet tai buvo 80tųjų laikų Bosch kūriniai, ir išveikė tiek irgi ne visi, tai vadinasi irgi brokas.

Beje, PSA inžinieriai to daikto nekūrė, o nupirko su visu purškalu iš Magnetti Marelli.

Visa, ką pasakiau, yra mano nuomonė. Ji pakeičiama, bet reikia faktų, o ne terminologijos naudojimo. Kitaip sakant, rodyt sklendes, kurios laikytų tiek pat, kiek variklio metalas.

O paprasčiau tariant - apsikakok, tamsta, išeik geriau ieškot ratų balansavimo be centrinės skylės, užuot viskuo skundęsis, kas yra tavo automobilyje :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 bangass

bangass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:406

Parašyta 2017 lapkričio 15 - 20:12

Problema isspresta..

Pasikeiciau vistik i deveta (dziaugiuosi kad veikianti papuole) tikiuos dar kuri laika patarnaus.

Teko apskambint daugybe tasku ir tik vienoj vietoj radau..paklausi preke reiskias


  • 0

#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 lapkričio 16 - 03:59

Taip, turi ir paklausa, ir variklis gana retas, nesimėto donorai ant kiekvieno kampo, kaip kokiam 2,2HDi


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0