Tas daiktas vadinamas akle.
Išimti ta grubiasiais metodais, laužant ir maitojant, svarbu tik nepažeidžiant galvos arba bloko. Jei kiaurai prapuvus, dažniausiai pradurti pilnai nebūna labai sunku, o paskui jau kūrybiškumo klausimas. Priklauso, kuri prapuvo, nes jų ten pas šitą variklį belekiek (galvoj iš abiejų pusių po keturias, bloke taip pat, dar iš galų lyg yra), kai kurioms pakeisti reikia imti turbiną, dėžę, kuro siurblį, leisti diržą ir pan., o prie kai kurių priėjimas visai neblogas, tai užtenka nusirankioti visus purkštukų vamzdelius, kuro filtrą ir rail'ą, ir viskas kaip ant delno. Šiaip egzistuoja specialus įrankis tam darbui, bet niekas jo nepirks dėl vieno ar dviejų keitimų. Kartais tokį įrankį turi tie, kas montuoja elektrines pašildymo sistemas varikliams, nes ten dažnai būna tenas montuojamas vietoj akles į aušinimo kanalą, bet tai reikia tokių žmonių pažinoti. Ištraukę seną, išvalom iš skylės rūdis, antifrizo gliaumus ir kitus kakius ir dedam naują. Naują reikia įkalti tiesiog. Originaliai ten būna sausai, bet didelis šansas, kad lizdas, kaip ir aklė, taip pat bus truputį papuvęs, todėl švelniai patepti tiek lizdą, tiek pačią aklę kokybišku nerūgštiniu ne pigiu hermetiku (jei turit tik Š iš Maximos ar degalinės už du eurus, tai geriau visgi sausai dėt). Įstatom pradžią pirštais, o po to kažkokiu įrankiu reikia įkalti. Aš naudoju prailgintoją su galvute, kurios skersmuo būna panašiausias į aklės vidų, kad nedeformuot. Kalasi pradžioj labai sunkiai, kol susispaudžia, o po to labai lengvai, ir persistengus galima lengvai sukalt vidun ir įmest į bloką. Taip pat labai noriai skersuojasi, tuomet nesandarina. Gamykloje tiesiam sukalimui ir tinkamam gyliui tiesiog naudojamas įrankis, kuris atsiremia į bloką pats, ir giliau nebelenda, bet čia vėlgi dėl vienos aklės tokio gi netekinsi, o ten ir šitam varikly jų gal trijų skirtingų skersmenų yra, pvz galvos 25mm, bloko berods 27mm. Kai kurie gamintojai naudoja gumuotas akles, kurios lengviau įsideda, bet trumpiau laiko. Dar būna įsukamų, bet berods tik pas MB. Kiti blokuose skyles daro su atramomis, kad nesukalt vidun. Deja, bet pas Peugeot viskas kiaurai ir paprastai.
Žodžiu darbas paprastas, bet reikia kruopštumo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 sausio 18 - 05:28