P 407 1.6 hdi 80kw. Sveiki klubieciai. Problema tokia, nusipirkau puga su turbinos defektu. Pakeiciau nauja turbo, pasalinau fap bet meta labai daug dumu. uzkurus varikli ispraziu meta balta duma o kai uzmeti gazo pradeda duminti juodais dumais.Trauka nelabai kokia, kompas rodo oro srauto matuokle bet jau pakeiciau 3 oro srauto matuokles ir tas pats. Patarkit kur ligu ieskoti nes esu ne lietuvoje ir su meistrais cia bloga situacija. ( fap ir erg isprogramuoti)
#1
Parašyta 2018 sausio 31 - 20:18
#2
Parašyta 2018 sausio 31 - 21:37
P 407 1.6 hdi 80kw. Sveiki klubieciai. Problema tokia, nusipirkau puga su turbinos defektu. Pakeiciau nauja turbo, pasalinau fap bet meta labai daug dumu. uzkurus varikli ispraziu meta balta duma o kai uzmeti gazo pradeda duminti juodais dumais.Trauka nelabai kokia, kompas rodo oro srauto matuokle bet jau pakeiciau 3 oro srauto matuokles ir tas pats. Patarkit kur ligu ieskoti nes esu ne lietuvoje ir su meistrais cia bloga situacija. ( fap ir erg isprogramuoti)
Cia kazkur Laimonas jau rase, apie panasia situacija (na kazka prisimenu), kad reikejo laiko, kol visas tepalas issibezdes ir sudegs Gal ir pas tave toks keisas. O siaip panasu i kiaura slange ir oro putima pro sona ) Arba gal egr'as tavo isprogramuotas pastriges?
#3
Parašyta 2018 sausio 31 - 23:00
Oro srauto matuokles geros? Turbinos ashele nusispaudzia i apacia kai uzkuri? Oro srautas gali buti blogas ir del turbinos jog ji neveikia(gal nevaldo tiesiog jos del vakuumo bedu) ir del blogai isprogramuotu EGR/FAP.
Jei cia viskas OK, tada ziurim giliau.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 sausio 31 - 23:00
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4
Parašyta 2018 vasario 01 - 01:44
Be Lexijos net neprasideciau. O ten yra ka ziuret gana nemazai, ne vien klaidas.
Su meistrais bloga situacija, bet kazkas isprogramavo ekologijas? Tai kas programavo? Jei tokie, kur nesupranta tu sistemu veikimo ir todel negali ir kitu variklio bedu paieskoti ir surasti, tai gali laisvai buti beda ir programavime. Susiduriam su tuo kasdien
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2018 vasario 01 - 11:01
Tai variantas arba duot pataisyt suprantanciam, arba bent diagnozuot beda suprantanciam, arba paciam ismokt ir susitaisyt, arba deklaruoti, kad nupirktas automobilis turejo ne vien turbinos defektu
Be Lexijos net neprasideciau. O ten yra ka ziuret gana nemazai, ne vien klaidas.
Su meistrais bloga situacija, bet kazkas isprogramavo ekologijas? Tai kas programavo? Jei tokie, kur nesupranta tu sistemu veikimo ir todel negali ir kitu variklio bedu paieskoti ir surasti, tai gali laisvai buti beda ir programavime. Susiduriam su tuo kasdien
Dar variantas ,kad turbina dėl blogos nuotaikos tikrai nesubyrėjo. Keista, kad turbą keitę meistrai tik varžtus moka sukiot. Tiek Kaunas ,tiek Klaipėda nuo Šiaulių nėra tiek toli. Matyt Šiauliuose geri makaronų kabintojai servisiukuose dirba.
#6
Parašyta 2018 vasario 01 - 11:53
... Patarkit kur ligu ieskoti nes esu ne lietuvoje ir su meistrais cia bloga situacija. ( fap ir erg isprogramuoti)
kaip matai andze ne Lietuvoje jis yra, bet Šiauliuose su meistrais tai ne kažką, kada ieškojau kad man turbiną sutvarkytų tai pasakė vienam ale servize, "nuimk ir atvešk mums o mes pažiūrėsim tada"
#7
Parašyta 2018 vasario 01 - 13:55
Autompbilio variklio kompas buvo isimtas ir issiustas i Lietuva isprogramuoti ir parsiustas atgal.Automobilis buvo pirktas su turbo defektu nes buvo uzsikises fap filtras ir turbinos karstoji dalis net nebesireguliavo (buvo prisutusi). turbo buvo pakeista, fap pasalintas ir isprogramuotas. variklis kuriasi ir dirba graziai tik tiek kad traukos truksta ir dumu daug o seip viskas butu gerai. automobilio tikra rida 170 000km. Galvoju kaip savo jiegomis ji apsitvarkyti kad datraukti iki Lietuvos. gal kas savo tel galetumete parasyti pakonsultuoti telefonu? kaip reikia patikrinti oro srauto matuokle ar gera? koki slegi turi rodyti forsunkes? ir paaiskintumete kaip turi veikti turbinos vakumas? buciau labai dekingas.
#8
Parašyta 2018 vasario 01 - 14:18
Nuspausk turbos aktuatoriu iki apacios (suimituok pritraukima vakuumo) ir pavaziuok, tik nevaziuok dideliais greiciais, cia tik is bedos pratestavimas, jei traukia, vadinas beda solenoide arba vakumo grandinej. Cia jei apie turba kalbet. Aiskiau jau nebegalejau parasyti.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2018 vasario 01 - 14:25
na masina ir taip nelabai traukia, gal pirma reiktu issiaiskinti su oro srauto matuokle. kaip ja normaliai patikrinti?
#10
Parašyta 2018 vasario 01 - 15:03
Tik su kompu. O TU BANDEI PRISTAUSTA kai yra turba, tada netraukia? Jei tada netraukia, tada jau arba turba bloga arba pats variklis... Zodziu neapsieisi be diagnostikos ir suprantancio zmogaus
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2018 vasario 02 - 10:07
Žiūrint, kada važiuosi, jei greit, tai nelabai suprantu bėdos. Grįši be geros traukos ir su dūmais, bet grįši
variklis kuriasi ir dirba graziai tik tiek kad traukos truksta ir dumu daug o seip viskas butu gerai. Galvoju kaip savo jiegomis ji apsitvarkyti kad datraukti iki Lietuvos.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 vasario 02 - 10:07
#12
Parašyta 2018 vasario 02 - 11:13
na masina ir taip nelabai traukia, gal pirma reiktu issiaiskinti su oro srauto matuokle. kaip ja normaliai patikrinti?
Atjungti. O šiaip turi rodyti apie 370-380 ant laisvų apsukų su uždarytu EGRu ir sandaria oro sistema.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 vasario 02 - 11:14
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2018 vasario 02 - 13:17
Šiaip tai įtariu, kad čia arba ne matuoklė kalta, arba ir matuoklė (dėl traukos nebuvimo), ir dar kažkas (dėl dūmingumo). Yra tekę varyt mašiną į TA su mirusia matuokle, tai jautėsi tik traukos nebuvimas. Jokie dūmai iš paskos kamuoliais nevirto, o TA buvo užfiksuotas dūmingumas gerokai žemiau leistinos ribos
Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 vasario 02 - 13:19
#14
Parašyta 2018 vasario 02 - 13:46
Šiaip tai įtariu, kad čia arba ne matuoklė kalta, arba ir matuoklė (dėl traukos nebuvimo), ir dar kažkas (dėl dūmingumo). Yra tekę varyt mašiną į TA su mirusia matuokle, tai jautėsi tik traukos nebuvimas. Jokie dūmai iš paskos kamuoliais nevirto, o TA buvo užfiksuotas dūmingumas gerokai žemiau leistinos ribos
Nes elementariai limp mode ijungtas buvo. Kas reiskia, jog variklis tik nedideli procenta galio isnaudojo. Trecdali, ar pan. Ner is kur ten tam dumingumui buti, kranai uzsukti.
#15
Parašyta 2018 vasario 02 - 14:49
Nes elementariai limp mode ijungtas buvo. Kas reiskia, jog variklis tik nedideli procenta galio isnaudojo. Trecdali, ar pan. Ner is kur ten tam dumingumui buti, kranai uzsukti.
čia sprendimas visiems nabagams su padidėjusiu dūmingumu ? atjungiam matuokles ??
#16
Parašyta 2018 vasario 02 - 17:02
čia sprendimas visiems nabagams su padidėjusiu dūmingumu ? atjungiam matuokles ??
As gazo potenco spiruokle pritraukdavau taip, kad ~50% gazo eidavo paspausti, nes buvo purskalas nuejes + kranai atsukti. Limp mode dazniausiai su check'u pasireiskia
#17
Parašyta 2018 vasario 02 - 17:18
Limp mode dazniausiai su check'u pasireiskia
Mano atveju, jokio check,o nebuvo, o, pakeitus matuoklę, dumingumas nepakito
Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 vasario 02 - 17:18
#18
Parašyta 2018 vasario 02 - 17:45
Taigi reikia redline apsūkas pasiekt per dūmingumo patikrą, tai jokie bajeriai nepaeis
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#19
Parašyta 2018 vasario 02 - 17:53
diawolo, deje labai klisti, kad nepades..turiu matuokle, kuri rodo apytiksliai puse reikiamo oro srauto..sumontuoji dumininciam triperiui, netraukia ziauriai..jokiu check'u nebuna, taciau nebedumina..nes nemato oro, nepila kuro, taciau redline'a pasiekia kuo puikiasiai..
su gazo potencu irgi tas pats..50proc. nuspaudus visvien pasiekia redline'a, taciau leciau, bet nieks to nematuoja..o dumu daug maziau, nes pila maziau kuro..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#20
Parašyta 2018 vasario 02 - 17:59
diawolo, deje labai klisti, kad nepades..turiu matuokle, kuri rodo apytiksliai puse reikiamo oro srauto..sumontuoji dumininciam triperiui, netraukia ziauriai..jokiu check'u nebuna, taciau nebedumina..nes nemato oro, nepila kuro, taciau redline'a pasiekia kuo puikiasiai..
su gazo potencu irgi tas pats..50proc. nuspaudus visvien pasiekia redline'a, taciau leciau, bet nieks to nematuoja..o dumu daug maziau, nes pila maziau kuro..
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0