Taigi reikia redline apsūkas pasiekt per dūmingumo patikrą, tai jokie bajeriai nepaeis
Ne vienas 2.2hdi su mirusiom matuoklem praeina TA, maziau oro, maziau kuro, maziai dumo. Zodziu paprasta.
Parašyta 2018 vasario 02 - 18:01
Taigi reikia redline apsūkas pasiekt per dūmingumo patikrą, tai jokie bajeriai nepaeis
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 vasario 02 - 19:47
Reiks bandyt susirast bloga matuokle nes dumyja jau pas mane. Apziuros nepraeisiu
Parašyta 2018 vasario 02 - 19:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 vasario 02 - 21:01
Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 vasario 02 - 21:01
Parašyta 2018 vasario 02 - 21:17
Isivaizduok taip(pavyzdi imam koki standartini 2ltr hdi), na taip elementariai, oro matuoja kokia sugedusi kad ir 250mgs, tai tokiam kiekiui duoda ir kuro (nors realiai turetu but 500mg), taigi, maziau oro - maziau kuro. O kadangi variklis visvien pasiima savo ~500mg ant laisvu tai gaunas daugiau oro maziau kuro, nes ecu paduoda ant paskaiciuotu 250mg/s. Taigi - ismetimas mazesnis. Na cia taip bukai elementariai, ne viskas taip yra, bet kad paprasciau butu suprast. Gali viena matuokle rodyt 1500mg, tada atvirkscias variantas, gal rodyt 100mg, masina draskysis - ges. zodziu reikia rast "viduriuka".
Atjungus OSM, tada ijungiamas avarinis kiekis oro ir kuro, kas kartais geriau nei sugedosi OSM kai rodo didesni ar labai kintama oro srauta. Zodziu kiekvienas atvejis unikalus;]
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 vasario 02 - 23:18
bloga matuokle, nelygi blogai matuoklei..viena rodys per mazai, tai pils maziau kuro..taciau nebus galingumo, taigi, noredamas vaziuot greiciau ar aplenkti, turesi minti tapke daugiau, tad kuro sanaudos is esmes liks tas ant to, tik kad sudinai vaziuos su per mazai rodancia..jei pensininko rezimu vaziuoti, tai gal ir maziau kuro naudos, bet irgi su niuansais ir islygom..
jei rodys per daug..iki tam tikro lygio turesi daugiau galingumo, taciau ir dumu kamuoli is galo..nes pils per daug..o kai rodo isvis kosmosus, tai ir galngumo nelieka, tik dumai..
siaip kiekvienas atvejis skirtingas, kaip ir minejo Laimonas..
plius sitie bariukiai normaliai paeina tik su senais modelis 2.0hdi, 2.2hdi kur edc15 ecu..naujesni bosch jau susivokia, kad kazkas negerai ir gauni "check".
na cia galima daug diskutuot, taciau nera viskas konstanta ir kiekvienu atveju gali skirtis galutinis reazultatas..(dumai, trauka, check'as ir t.t.)
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0