Peršokti prie turinio


Nuotrauka

206 2.0hdi ecu-bsi fault


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

#21 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2018 kovo 18 - 14:57

mano ziniom iki 1.6bar laiko, poto issitasko. metus laiko pravazinejau su 1.4bar . poto zmonai perleidau ir irasiau ne toki agresyvu map


  • 0

#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 kovo 18 - 17:55

80kw turbina ne kintamos geometrijos, o su paprastu wastegate'u. Realiai nuo 66kw nelabai skiriasi, dydis tas pats, tik 66kw pati save valdo, o 80kw su vakuuminiu valdymu.
Bet vien interkulerio ir turbos neuztenka, reikes koliko alkunes, perdaryt vamzdynus, ismest EGRa, ir t.t.
Jei noresi kintamos geometrijos, reiks daug daugiau burtu.
Kiek pust su 80kw turbe galima, nezinau, nes nabandziau. Bet originalu davikli tikrai nuputines, todel reikia det padidinto diapazono nuo kokio naujesnio pezuko arba kazkurio vw tdi yra iki 2.2bar berods. Ir paskui pas meistrus, kad ta davikli pritaikytu programiskai.
O originalus daviklis ne nesamones rodo, o kala trumpa. Galbut tik programoj ikala, bet vistiek jei nuemus apribojima kazka ir rodys, tai nebus adekvatu.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 18 - 17:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 18 - 18:24

Aa, netaip būsiu perskaitęs forumuose tada. Na iš esmės vis tiek pliusas, norint reguliuot slėgį nereiks lyst prie wg, ar controlerio statyt. Pogramiškai bus galima daryt, lengviau suprogramuot bus. Dėl tų visų dalykų alkūnė, egr ir t.t. visa tai jau atlikta, todėl liko tik turbina. Tada dėl map sensoriaus kitaip paklausiu, ar remapinus 406 80kw kyla bėdų dėl to sensoriaus? Nes tikrai nebursiu tiek, kad ant ribos laikytų, nes ir sankabos kitos reik ir t.t. Dabar nėr noro vienu metu daug investuoti. Nes kitaip ir r70 siurblį nuo 2.2hdi dėčiau, ir slėgio daviklį nuo 1.6hdi ir kitokius dalykus dėl kurių būtų galima išspausti vienu kitu arkliu/nm daugiau. Dabar kolkas "stage2" siekis yra 150ag/300nm.


  • 0

#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 kovo 18 - 18:32

Aa, netaip būsiu perskaitęs forumuose tada. Na iš esmės vis tiek pliusas, norint reguliuot slėgį nereiks lyst prie wg, ar controlerio statyt. Pogramiškai bus galima daryt, lengviau suprogramuot bus. Dėl tų visų dalykų alkūnė, egr ir t.t. visa tai jau atlikta, todėl liko tik turbina. Tada dėl map sensoriaus kitaip paklausiu, ar remapinus 406 80kw kyla bėdų dėl to sensoriaus? Nes tikrai nebursiu tiek, kad ant ribos laikytų, nes ir sankabos kitos reik ir t.t. Dabar nėr noro vienu metu daug investuoti. Nes kitaip ir r70 siurblį nuo 2.2hdi dėčiau, ir slėgio daviklį nuo 1.6hdi ir kitokius dalykus dėl kurių būtų galima išspausti vienu kitu arkliu/nm daugiau. Dabar kolkas "stage2" siekis yra 150ag/300nm.

Nu tai priklauso kiek remapinsi. Jei nevirsysi 1.5bar slegio, tai problemu nebus (buvo dar senos laidos 1.2bar davikliai, tai atsargiai tokio nenupirk :) ), jei virsysi - bus ir teks spresti. Sankaba gali det nuo 307 2.0hdi 79kw, tada tiks ta pati 206 deze, vadinas pusasiai gali likti tie patys (406 turi didesne deze ir skiriasi sankaba). Tik ismynimas pas 307 hidraulinis, ir smagratis aukstesnis, tai pazet, ar viskas tip top susideda ir ar gerai minasi sankaba. As uzdejau Valeo vienmasi smagrati ir bandysiu maut 1.9td deze. Ten skirias ismynimas, todel teks deti guoli ir ismynimo svirtele nuo 1.9d, nes pas 1.9td traukiama sankaba.

Del programiniu reikalu su Laimoni diskutuok. Jei jis nerasys pats programos, tai su Taurium susitarsi pagal poreikius ir su Laimonu susireguliuosit irasyma, testavima ir t.t.

Nevaziuok tik programuot pas saraskinus, nes buna padaro 1.6bar slegio pareikalavima is turbes, o daviklis max mato 1.5bar, ir kazko nuolat tamposi ir avarini rezima jungia. Atvaziuoja tada pas mane ar Pauliu kuro sistemos tvarkytis, o viso labo irasom originalia programa ir pradeda vel gerai veikt, ir duodam ne saraskinu cipuotoju numeri.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 18 - 18:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 18 - 18:36

Nenoriu dėt dviejių masių. Irgi domėjausi, kad galima konvertuoti į xud, ji standarte daugiau nm atlaiko, perdarymas irgi nesudėtingas. Na nežinau net, ar lyst dabar iškart prie sankabos, ar bandyt dabar kaip yra remapintis, o kitką pasidaryti vėliau. Nes dar sedanas mano neužbaigtas tebėra.. Bet po to antrą kartą programuotis.. Na žodžiu, nežinau.


  • 0

#26 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 kovo 18 - 18:49

Nenoriu dėt dviejių masių. Irgi domėjausi, kad galima konvertuoti į xud, ji standarte daugiau nm atlaiko, perdarymas irgi nesudėtingas. Na nežinau net, ar lyst dabar iškart prie sankabos, ar bandyt dabar kaip yra remapintis, o kitką pasidaryti vėliau. Nes dar sedanas mano neužbaigtas tebėra.. Bet po to antrą kartą programuotis.. Na žodžiu, nežinau.

Ne ne, xud9 sankaba daug nelaiko. Gal nebent 11, bet jam deze paskui netiks.
As apie dvimasi net ir nekalbu, uzdejau 307 79kw butent vienmasi, pakaitini smagrati su sankaba. Toks naujas komplektas LUK gamintojo dabar jau 200eur nesiekia, as uz dar truputi pigiau susirinkau Valeo, nes nupirkau pigiai labai nedaug naudota nenudrozta smagrati ir nauja sankaba.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#27 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 kovo 24 - 23:44

Nevaziuok tik programuot pas saraskinus, nes buna padaro 1.6bar slegio pareikalavima is turbes, o daviklis max mato 1.5bar, ir kazko nuolat tamposi ir avarini rezima jungia. Atvaziuoja tada pas mane ar Pauliu kuro sistemos tvarkytis, o viso labo irasom originalia programa ir pradeda vel gerai veikt, ir duodam ne saraskinu cipuotoju numeri.

Starline ftw. Senais laikais ju kolegos/atstovai 1nsane kazkada uzpute mano p406 (mapsa is ju pasieme) ir vazinejau puse metu su dzekicianu ant tapkes paspaudus ir trumpalaikiais galios apribojimais, dar pas juos droziausi dvi dienas, kol voztuvus keitinejo, na o tada atsirado Taurius :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 kovo 24 - 23:45

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#28 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 26 - 23:04

Dėl programavimosi aptariau is su Laimonu. Pas mus Klaipėdoje tik viena kontora tėra su dyno stendu, kuri programuoja tuos kasdienius niekam neįdomius auto :D Tie rimtesni tokiais darbais net neužsiima. Na bet iš tos kontoros gero irgi galima tikėtis. Už kokio mėnesio stosiu į eilę.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0