mano ziniom iki 1.6bar laiko, poto issitasko. metus laiko pravazinejau su 1.4bar . poto zmonai perleidau ir irasiau ne toki agresyvu map
206 2.0hdi ecu-bsi fault
#21
Parašyta 2018 kovo 18 - 14:57
#22
Parašyta 2018 kovo 18 - 17:55
Bet vien interkulerio ir turbos neuztenka, reikes koliko alkunes, perdaryt vamzdynus, ismest EGRa, ir t.t.
Jei noresi kintamos geometrijos, reiks daug daugiau burtu.
Kiek pust su 80kw turbe galima, nezinau, nes nabandziau. Bet originalu davikli tikrai nuputines, todel reikia det padidinto diapazono nuo kokio naujesnio pezuko arba kazkurio vw tdi yra iki 2.2bar berods. Ir paskui pas meistrus, kad ta davikli pritaikytu programiskai.
O originalus daviklis ne nesamones rodo, o kala trumpa. Galbut tik programoj ikala, bet vistiek jei nuemus apribojima kazka ir rodys, tai nebus adekvatu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 18 - 17:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#23
Parašyta 2018 kovo 18 - 18:24
Aa, netaip būsiu perskaitęs forumuose tada. Na iš esmės vis tiek pliusas, norint reguliuot slėgį nereiks lyst prie wg, ar controlerio statyt. Pogramiškai bus galima daryt, lengviau suprogramuot bus. Dėl tų visų dalykų alkūnė, egr ir t.t. visa tai jau atlikta, todėl liko tik turbina. Tada dėl map sensoriaus kitaip paklausiu, ar remapinus 406 80kw kyla bėdų dėl to sensoriaus? Nes tikrai nebursiu tiek, kad ant ribos laikytų, nes ir sankabos kitos reik ir t.t. Dabar nėr noro vienu metu daug investuoti. Nes kitaip ir r70 siurblį nuo 2.2hdi dėčiau, ir slėgio daviklį nuo 1.6hdi ir kitokius dalykus dėl kurių būtų galima išspausti vienu kitu arkliu/nm daugiau. Dabar kolkas "stage2" siekis yra 150ag/300nm.
#24
Parašyta 2018 kovo 18 - 18:32
Nu tai priklauso kiek remapinsi. Jei nevirsysi 1.5bar slegio, tai problemu nebus (buvo dar senos laidos 1.2bar davikliai, tai atsargiai tokio nenupirk ), jei virsysi - bus ir teks spresti. Sankaba gali det nuo 307 2.0hdi 79kw, tada tiks ta pati 206 deze, vadinas pusasiai gali likti tie patys (406 turi didesne deze ir skiriasi sankaba). Tik ismynimas pas 307 hidraulinis, ir smagratis aukstesnis, tai pazet, ar viskas tip top susideda ir ar gerai minasi sankaba. As uzdejau Valeo vienmasi smagrati ir bandysiu maut 1.9td deze. Ten skirias ismynimas, todel teks deti guoli ir ismynimo svirtele nuo 1.9d, nes pas 1.9td traukiama sankaba.Aa, netaip būsiu perskaitęs forumuose tada. Na iš esmės vis tiek pliusas, norint reguliuot slėgį nereiks lyst prie wg, ar controlerio statyt. Pogramiškai bus galima daryt, lengviau suprogramuot bus. Dėl tų visų dalykų alkūnė, egr ir t.t. visa tai jau atlikta, todėl liko tik turbina. Tada dėl map sensoriaus kitaip paklausiu, ar remapinus 406 80kw kyla bėdų dėl to sensoriaus? Nes tikrai nebursiu tiek, kad ant ribos laikytų, nes ir sankabos kitos reik ir t.t. Dabar nėr noro vienu metu daug investuoti. Nes kitaip ir r70 siurblį nuo 2.2hdi dėčiau, ir slėgio daviklį nuo 1.6hdi ir kitokius dalykus dėl kurių būtų galima išspausti vienu kitu arkliu/nm daugiau. Dabar kolkas "stage2" siekis yra 150ag/300nm.
Del programiniu reikalu su Laimoni diskutuok. Jei jis nerasys pats programos, tai su Taurium susitarsi pagal poreikius ir su Laimonu susireguliuosit irasyma, testavima ir t.t.
Nevaziuok tik programuot pas saraskinus, nes buna padaro 1.6bar slegio pareikalavima is turbes, o daviklis max mato 1.5bar, ir kazko nuolat tamposi ir avarini rezima jungia. Atvaziuoja tada pas mane ar Pauliu kuro sistemos tvarkytis, o viso labo irasom originalia programa ir pradeda vel gerai veikt, ir duodam ne saraskinu cipuotoju numeri.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 18 - 18:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#25
Parašyta 2018 kovo 18 - 18:36
Nenoriu dėt dviejių masių. Irgi domėjausi, kad galima konvertuoti į xud, ji standarte daugiau nm atlaiko, perdarymas irgi nesudėtingas. Na nežinau net, ar lyst dabar iškart prie sankabos, ar bandyt dabar kaip yra remapintis, o kitką pasidaryti vėliau. Nes dar sedanas mano neužbaigtas tebėra.. Bet po to antrą kartą programuotis.. Na žodžiu, nežinau.
#26
Parašyta 2018 kovo 18 - 18:49
Ne ne, xud9 sankaba daug nelaiko. Gal nebent 11, bet jam deze paskui netiks.Nenoriu dėt dviejių masių. Irgi domėjausi, kad galima konvertuoti į xud, ji standarte daugiau nm atlaiko, perdarymas irgi nesudėtingas. Na nežinau net, ar lyst dabar iškart prie sankabos, ar bandyt dabar kaip yra remapintis, o kitką pasidaryti vėliau. Nes dar sedanas mano neužbaigtas tebėra.. Bet po to antrą kartą programuotis.. Na žodžiu, nežinau.
As apie dvimasi net ir nekalbu, uzdejau 307 79kw butent vienmasi, pakaitini smagrati su sankaba. Toks naujas komplektas LUK gamintojo dabar jau 200eur nesiekia, as uz dar truputi pigiau susirinkau Valeo, nes nupirkau pigiai labai nedaug naudota nenudrozta smagrati ir nauja sankaba.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Parašyta 2018 kovo 24 - 23:44
Nevaziuok tik programuot pas saraskinus, nes buna padaro 1.6bar slegio pareikalavima is turbes, o daviklis max mato 1.5bar, ir kazko nuolat tamposi ir avarini rezima jungia. Atvaziuoja tada pas mane ar Pauliu kuro sistemos tvarkytis, o viso labo irasom originalia programa ir pradeda vel gerai veikt, ir duodam ne saraskinu cipuotoju numeri.
Starline ftw. Senais laikais ju kolegos/atstovai 1nsane kazkada uzpute mano p406 (mapsa is ju pasieme) ir vazinejau puse metu su dzekicianu ant tapkes paspaudus ir trumpalaikiais galios apribojimais, dar pas juos droziausi dvi dienas, kol voztuvus keitinejo, na o tada atsirado Taurius
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 kovo 24 - 23:45
#28
Parašyta 2018 kovo 26 - 23:04
Dėl programavimosi aptariau is su Laimonu. Pas mus Klaipėdoje tik viena kontora tėra su dyno stendu, kuri programuoja tuos kasdienius niekam neįdomius auto Tie rimtesni tokiais darbais net neužsiima. Na bet iš tos kontoros gero irgi galima tikėtis. Už kokio mėnesio stosiu į eilę.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0