Na, jus nevazinejat gal kaip as. Kartais isoku kur ne kur. Automatas nera toks SUPER-puper greitas, man cia gal jau preselktyvines reiktu patenkinti pilnai poreikiui . Nuspaudi pedala, puse sek. pamasto, imeta zemesne - vaziuoja. Per ta laika jau ziurek is savo juostos niekur ir nesidesi. O jei matai, ar galvoji, kad reikes kur inlysti, pisteli per mentele, iskart turi ~2.3-2.6k rpm, ji taip vaziuoja kazkur ~20sek nekeiciant pavaros. Ir vos gaza palietus - pati masina be delay jau soka kur tau reikia ir kaip tau reikia, be apmastymu Aisku, panaudoju ta gal karta per 2-3 vaziavimus, bet buna poreikis Dar, tiesa pasakius, mane cholera ima, del dezes bandymo vis eco-mode'u vaziuoti. Kuo greiciau bando i ta 6ta ilipti. 1.2-1.3 apsuku....ok ok, kai tu cruizini su tokiom apsukom. Bet kai jau esi imynes gaza iki 20-30%, o ji vis dar bando is tu 1.2-1.3k rpm pusti turba ir lipti tuo paciu begiu, tai mane zudo. + kad yra nepatvirtinta teorija, del to kad optimaliausias begio jungimo range'as yra tarp 2 ir 3k rpm. Ten ale ir tepalo siurblys pankamai nasiai veikia ir nesigauna taip, kad variklis oro-bado rezimu vaziuoja besipurtydamas. Man tie gramai salerkos sutaupyti, del tokiu nesamononiu, tai nei sian, nei ten. Na, nesu toks automato super fanas bendrai. Aisinas yra kul ir kartais iskrusta galva is darbo vaziuoju, tai oh maryte koks malunumas. Atsisedi, knopke paspaudi ir kaip potato riedi per miesta. Bet kartais ir zmonos p406 paimu su kocelu, duodu triubom prasipusti, visai smagu
Edited by PhanT, 2018 September 07 - 09:23.