Na man rodos kaina ar tai neitakoja, su A8 jau brangiau gaunas. Nu as omeny del euro turejau kaip Laimonas kad rase. Tai jei A6 neatitinka kazko ir negalesi kazkur ivaziuot, o su A8 galesi ivaziuot, tai keista ju politika nes per diena neatsiranda tie visi euro.
Dzuoni, nera taip, jog isskaidomas EURO 6.
Yra: EURO 2; EURO 3; EURO 4; EURO 5; EURO 6. Tas pezhas su EURO 6.1 lygiai ten pat gales ivaziuoti kur ir EURO 6.2... Cia esme gamintojo isiparegojimams emisjijoms gaminant auto europos rinkai. O EURO 6 ir YRA euro 6, nieko ten nera labai drastisko(pakitimai ne variklyje o kas aplink ji, kita deze, kitos padangos), todel nesvarbu kaip kas bus, bet EURO 6.0 ar ateities paskutinis EURO 6.3 (beje paskutinis ir paskui ale nebebus jau EURO 7) atitinka ta pati. O nuo 2025 pvz jau nebegalesi su JOKIU dyzeliu i pvz paryziu ivaziuot, nesvarbu tavo EURO 2 ar EURO 3. Benzinai taip pat bus uzsdrausti 2030 metais. Kitavertus, tu daznai i Paryziu vaziuosi? Po 7 metu tu gal jau to pezho nebeturesi o jei ir turesi, tai ar tau tupes tai? Prie kiekvieno didmiescio bus didziules aiksteles su isvystyta infrastruktura palikti traktoriams ir vesh tave su vieshuoju transportu arba TAXI. Tai numatyta jau.
Bukim biedni bet teisingi, dyzelis ima apie 5 litrus 100km, visi tie naujieji benzai - ISBANDYTA - 1.6THP vidurkis 8-10 litru benzino, 1.2i 7 litrai. TIE VEJAI kur raso GAMINTOJAS yra ABSURDAS. Mano 5008 vidurkis ale turi buti 4.2 litro... Na realiai 6 litrai yra nes pasildau ir spaudziu tapke skaudziai. Taip ramiai vaziuojant issitekciau i 5-5.5. tai tu paskaiciuok kiek tu shaibu prarandi vaziuodamas ant BRANGESNIO benzino kurio beveik 30-40% daugiau ima simtui... Tau tas kas menesi ar du (priklausomai nuo km) padengs puse imokos uz ta masina Dar kitas nuiansas, tie naujieji benzai apskaiciuoti 100-150k, paskui MESK lauk. Paziurekit i stumoklius, jie tokie siauruciai ir islengvinti, TABALUOJA po cilindrus, o kiekvienam mechanikui aisku, kuo didesnis stumoklio ilgis, tuo maziau vibraciju paciam cilindre ir maziau TABALAVIMO ir mazesnis del to susidevejimas.
Kas dar del dezes, 6-bege deze kaip ir 1.6HDi yra isdirbta IKI NEGALIU, taigi antrineje rinkoje parduoti bus lengviau nei pvz 1.5HDi naujaji su AT8 (beje AT8 kazkas panasaus volvose stovi ir jau bedu su jomis yra). Tikiuosi Peugeot JAU uzsake dezes su pataisytom bedom. O ir siaip tos papildomos 2 pavaros mane erzina, nes ta pirma beveik jos nera, taip staigiai permeta ir antra, toks jausmas nekazka, o begejasi NEGERIAU nei su AT6. Nezinau ar cia taip kompe variklio algoritmas parasytas... Bet cia ir slypi tas EURO 6.2. Cia ne ZMOGUI geriau, o GAMTAI
As nuo dyzelio pereisiu prie elektromobilio po 5-8 metu, tada jau normalios bus baterijos ne is LICIO jonu o is METALO, ju jau gamina, bet kolkas yra nezmoniskai brangi gamyba. Ikrova truks apie 2-5 minutes, atstumas uz tos pacios licio baterijos kaina 1000-1500km 1.5 tonos masinai. VAT cia logikos jau YRA. o ne palikt 2 valandas kad 40% pasikrautu...
Edited by Laimonas, 2018 March 12 - 08:14.