Arba fanatizmas, arba galimai tiesiog sugedusi ta DSG. Kad mašina nauja, nebūtų labai argumentas. Vienas klientas buvo nusipirkęs naują golfą prieš kokius 4-5 metus. Per kelis metus kreipėsi į garantinį berods 4-5 kartus dėl būtent problemų su dėže. Galiausiai nusispjovė ir atidavė tą golfą atgal už likutinę vertę.
Bet tvarkingos, bent jau man, labai maloniai jos dirba, ir kartais netgi fainiau už kai kuriuos automatus, ypač senesnius. Tiesa, tik kelias tikrai tvarkingas teko pavairuoti, iškart po sankabų ir tepalų keitimo ir pan.
Nors Aisin naujos 8bėgės dar neteko bandyti, bet ZF 8bėgę su labai maža rida (~20k mylių) ir nauju visu tepalu teko dar tokioj šiek tiek sportiškesnėj mašinoj Giulia teko, tai žiauriai faina, bent kol nauja.
O gerai veikiančios DSG su gerai veikiančiu PSA robotu nesulyginsi niekaip, vieni vartai. Deja, dažniausiai būna su nudėvėtom nudrožtom sankabom, niekada nekeistu tepalu ir filtru ir nudrožtos iki negalėjimo. Tada pajudant dreba ir daužosi, perjungiant daužosi, kaip netvarkingas PSA robotas, arba tiesiog jungia taip lėtai, kaip tvarkingas PSA robotas, ir t.t. Labai tvarkinga DSG jungia beveik nejuntamai, vos vos juntamas inercijos pasikeitimas ir pasikeičia apsukos, beveik kaip CVT. Teko važiuoti su Peugeot 4007 ar tai C-Crosser (nepamenu tiesą sakant) su 2,2HDi ir Getrag robotu, kas yra ta pati DSG technologija. Buvo maža rida ir tvarkinga prižiūrėta mašina. Irgi labai fainai jungė. Kas su jais šiek tiek užknisa, kad lėtai važiuojant pervažiuot kalnelį ar išvažiuot iš duobės bjauru, nes pats nevažiuoja, sunku dozuot pajudėjimo švelnią jėgą, o paleidus gazą rieda atgal. Nors yra naujesnio tipo robotai, kurie važiuoja be gazo, imituodami automatą, Bet čia nėra labai puikus sprendimas. Vairuotojui fainai, kad panašiau į automatą, bet nefainai, kai reikia keisti gerokai greičiau sudylančią sankabą/sankabas.
Edited by tadas1991, 2020 September 15 - 12:22.