Su suodžių filtrais nu taip, kad staigiai staigiai imtų ir užsikimštų, nebūna. Cholesterolis nesusikaupia per naktį juk, tai ilgas ir sudėtingas procesas, reikia pastangų įdėti. Gali būti koks nors brokas išlindo, kurį teko pripažinti tyliai ramiai sau, pačio filtro, arba programinės/matavimo įrangos, arba projektavimo, t.y. ilgaamžiškumo neatitikimas testo ir realiomis eksploatavimo sąlygomis. Pvz, filtras senėdamas ima ir suskyla, pradeda byrėti, barškėti, susimala ir tada labai užsikemša, arba kaip tik į tolimesnį kaminą supučia gabalėlių ir dar gauni ir garsinį diskomfortą bei nemokamą duslintuvo keitimą, nes iš bakelių korių filtro gabalų neiškrapštysi. Arba filtras užsikemša iki tokio lygio, kad jau yra daroma žala kitiems komponentams, bet programinė įranga arba daviklynas nefiksuoja arba vairuotojui nepraneša apie tokį nutikimą irgi dėl broko, arba dėl per didelės numatytos tolerancijos.
Arba dar geriau, realiomis sąlygomis atliekamas teršalų testas buvo kažkaip irgi apgautas, o gal tiesiog dėl senėjimo po kelių metų visiškai baisiai nebeatitinka to, kas turi būti pagal ES reikalavimus, ir baisu nepasidaryti Antro Pasaulinio Dyzelgeito, nes turbūt pigiau sudėti visiem naujus suodžius.
Pasitikrinkit dar, ar galia nesumažėjo tuo pačiu