Labas vakaras forumiečiai, rašau jums norėdamas išgirsti patvirtinimą, jog man pradėjo streikuoti kompiuteris. Problema tokia, kad nei iš šio nei iš to pradėjo užgesinėti variklis sekundei ar dviems. Dažnis šito potyrio nevienodas. Ką patikrinau,tai jog bandant iš naujo užkurti neateina signalas į benzino siurblį, todėl neužsikuria. Po kiek laiko, iš niekur užsikuria,bet užgesta. Numanau, kad čia daug problemų negali būti, kadangi gedimas ne dažnas, o simptomas vienintelis, jog kompas atjunginėja tiek siurblį, tiek degimą... Prisegu video, pasižiūrėkite. Lauksiu komentarų, gal kam tai buvo? Kiek šnekėjau Peugeot atstovybėje, jei keisti tai visus tris kompus, nes kitaip nebus ryšio tarp jų jei pakeisiu vieną ar du. Štai video:
https://drive.google...KGa?usp=sharing
#1
Posted 2018 March 13 - 22:26
#2
Posted 2018 March 13 - 22:33
Ne jei rimtai, visko gali buti, bet pradeciau nuo paprasciausiu variantu... O tik paskui kompus keist. O keist reikia variklio kompa, bsi ir rakta.
Edited by Laimonas, 2018 March 13 - 22:35.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Posted 2018 March 13 - 22:49
Sveikas, spynele susitvarkyk ;)i
Ne jei rimtai, visko gali buti, bet pradeciau nuo paprasciausiu variantu... O tik paskui kompus keist. O keist reikia variklio kompa, bsi ir rakta.
Iš vaizdo panašiau į pirmoką, tai jam gal dar nebuvo rakte immo, BSI tai tikrai nebuvo, o klaviatūra atrakintą kompą galima laisvai tarp mašinų kaitaliot kiek nori, svarbu klavkės atgal neprijungt
Labas vakaras forumiečiai, rašau jums norėdamas išgirsti patvirtinimą, jog man pradėjo streikuoti kompiuteris. Problema tokia, kad nei iš šio nei iš to pradėjo užgesinėti variklis sekundei ar dviems. Dažnis šito potyrio nevienodas. Ką patikrinau,tai jog bandant iš naujo užkurti neateina signalas į benzino siurblį, todėl neužsikuria. Po kiek laiko, iš niekur užsikuria,bet užgesta. Numanau, kad čia daug problemų negali būti, kadangi gedimas ne dažnas, o simptomas vienintelis, jog kompas atjunginėja tiek siurblį, tiek degimą... Prisegu video, pasižiūrėkite. Lauksiu komentarų, gal kam tai buvo? Kiek šnekėjau Peugeot atstovybėje, jei keisti tai visus tris kompus, nes kitaip nebus ryšio tarp jų jei pakeisiu vieną ar du. Štai video:
https://drive.google...KGa?usp=sharing
Beveik garantuotai bėda ne kompiutery. Ieškok maitinimų bėdų. Spynelė, kaip ir sakė Laimonas, silpna vieta. Paskui dar yra rudoji relė, gali būti ir visokios supuvusios masės.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Posted 2018 March 13 - 22:57
Iš vaizdo panašiau į pirmoką, tai jam gal dar nebuvo rakte immo, BSI tai tikrai nebuvo, o klaviatūra atrakintą kompą galima laisvai tarp mašinų kaitaliot kiek nori, svarbu klavkės atgal neprijungt
Beveik garantuotai bėda ne kompiutery. Ieškok maitinimų bėdų. Spynelė, kaip ir sakė Laimonas, silpna vieta. Paskui dar yra rudoji relė, gali būti ir visokios supuvusios masės.
Su mase viskas 100 proc. gerai, nesupuvęs mano pežas jei būtų spynelė atjunginėtų visą prietaisų skydelį, o ne variklį tik? ar klystu? Aš linkstu link tos rudos relės, bet ji kiek man sakė turi būti pririšta prie Ecu, taip? Nes jei tik ją vieną nusipirksiu nieko nebus :X
Edited by Keziuks, 2018 March 13 - 22:58.
#5
Posted 2018 March 14 - 03:10
Tai mases patikrinai ar bent bandei papildomas atsivesti, taip?Su mase viskas 100 proc. gerai, nesupuvęs mano pežas jei būtų spynelė atjunginėtų visą prietaisų skydelį, o ne variklį tik? ar klystu? Aš linkstu link tos rudos relės, bet ji kiek man sakė turi būti pririšta prie Ecu, taip? Nes jei tik ją vieną nusipirksiu nieko nebus :X
Kebulo bukle girtis nereikia, nes bendra kebulo bukle per mazai susijusi su mases trukumu problemomis, kad tai butu svarbu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2018 March 14 - 07:23
Aš turiu omeny masės laidą prie variklio, kur jungiasi šalia starterio. Jei masė dinginėtų, apskritai niekas neveiktų, o ne tik variklis. Masės laido kontaktas geras, nei palūžęs, nei apsioksidavęs
#7
Posted 2018 March 14 - 07:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Posted 2018 March 14 - 08:15
Su mase viskas 100 proc. gerai, nesupuvęs mano pežas jei būtų spynelė atjunginėtų visą prietaisų skydelį, o ne variklį tik? ar klystu? Aš linkstu link tos rudos relės, bet ji kiek man sakė turi būti pririšta prie Ecu, taip? Nes jei tik ją vieną nusipirksiu nieko nebus :X
Kur cia toks "pezo centras" kad rele ruda(dviguba siurbliui ir ecu ) "pririsineti" reikia Ir kam ten kazka pririsineti,atjungi immo ecu ir pamirsai.Aplamai bent ta ruda rele ziopliai ziurejo,tikrino ?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Posted 2018 March 14 - 08:20
#10
Posted 2018 March 14 - 08:22
As jau taip manau kad jie diagnostika padare prie PRIEMIMO staliuko zodziu Pirma RELE, paskui kompa... Siaip cia jokia super duber rele, paprasta kaip ir tavo pezhiukas. O as turejau 1:1 toki pati atveji su spynele buvo beda. Na zodziu...
Nuvarytum pas ta kas supranta, nes dabar sau per daug nervu sugadinsi.
Edited by Laimonas, 2018 March 14 - 08:24.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Posted 2018 March 14 - 08:26
Laimonai,aš nesinervuoju, aču už pagalbą. Norėjau pasikonsultuoti su jumis
Edited by Keziuks, 2018 March 14 - 08:24.
#12
Posted 2018 March 14 - 12:39
Peugeot centru dažnai žmonės vadina servisus, ant kurių Peugeot emblema prikalta. O tokią turi pvz kad ir CP servisas, po kurių remonto užsidegė mašina (bent taip sakoma forume).
Ruda relė nauja kainuoja berods 12eur. Ji ten ne stebuklingos kokybės, kinietis, bet veikia ir nesiožiuoja. Bet jos retai genda, būna nebent sprogsta, bet tada visai neveikia dažniausiai.
Žodžiu pradėk nuo spynelės ir laidų, nes tai seno automobilio dažniausios ligos.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users