SCT filtrai gaminami Kinijoje. Monnol alyva gaminama Klaipėdoje, naujoje gammykloje, su nauja įranga, gamykloje dirba apie 130 žmonių. Lietuvoje lieka vos keli procentai produkcijos, visa kita eksportuojama į keliasdešimt šallių.
2010 metų intervių su gamyklos darbuotoja. Suprantama, yra ir reklamos, bet ir naudingų žinių galima paskaityti.
https://www.google.c...k6CtkC1f7O5rJd6
Na tai Kinijoje irgi naujos gamyklos su nauja įranga, ir dirba ir po daugiau, nei 130žmonių
Vakar nusipirkau vežimėlį švediško kokybiško prekės ženklo Bahco (tokį, tik ne už tiek https://www.toolmax....-1470kxl6c.html), na ir pagamintas irgi Kinijoje, tiesiai iš Kinijos ir atsiųstas pardavėjams ant paletės. Esmė yra, kaip tas daiktas užsakytas pagaminti ir kaip pagamintas, o ne kur pagamintas.
Čia yra tik mano nuomonė, nes laboratorinių tyrimų ir testų rezultatų neturiu, bet tas koncernas gamina/pakuoja ne tik tepalus ir filtrus, o ir daug visokios kitokios produkcijos. Stabdžių kaladėlės, kaitinimo žvakės, lemputės, valytuvai... Nei vienas produktas, kurį čiupinau, neatrodė rimtai, tai tiesiog neturiu pagrindo tikėti, kad būtent tepalas visgi geras. Tikrai norėčiau tikėti tuo, kad Lietuvoje gaminamas geras kokybiškas tepalas, bet sunku. Kad jis tinkamas į visokius seniausius HDi, tai esu beveik garantuotas, nes jiem jau beveik viskas tinka, kadangi technologijos tobulėja, o variklis sukurtas prieš 20 metų. Tai labai mažai rinkoje esančių tepalų, net pačių pigiausių, neatitiktų to variklio tepimui taikomų reikalavimų tokių, kokie jie buvo paleidus variklį į rinką.
Bet ten, kur specifikacijos dar tik neseniai pasirodę, ir dar net ne visi žymieji gamintojai paleidę į rinką savo produktų atitikmenis, o čia šast ir įmeta Mannol savo tepalą kaip tik su reikiama specifikacija, irgi įdomu. Beje, Mannol gamina ar pakuoja ir LHM, ir LDS skysčius, bet iš to nieko gero. LDS tai nebandžiau, neužteko drąsos užteršti sunkiai plaunamą sistemą (be grįžtamųjų, tik su drenažais, o pas X7 jau ir be drenažų sistema), bet LHM, kaip ir visų kitų atitikmenų ar analogų, veikia prasčiau už Citroen originaliai naudojamą Total LHM PLUS. Į kitas savybes nelįskime, bet elementarus skirtumas - užvedus prie minuso, su Total vairas būna kietas pirmą minutę prie -15C ir šalčiau, o su Mannol būna kietas pirmas penkias minutes jau nuo nulio ir žemyn. Gal skaičiai netikslūs, bet skirtumas maždaug toks pagal jautimą, be jokių testų.
Kas čia prie ko kabinėjasi?
Priešingai viskas.
Nei aš taikiau konkrečiai į tamstą, todėl mano sakinys ir buvo be jokio asmenio, o visai temai, nes 80proc. Peugeot, net pačių naujausių, kur jau be dylerių ir garantijų, važinėja su Filtronais arba dar pigesniais, bet tepalą pila lyg ir geresnį, arba taip bent jau sako, tokį, kuris išplauna daugiau suodžių ir su tais visais suodžiais praeina pro pigų filtrą toliau cirkuliuoti. Beje, žmonių ir meistrų, naudojančių išskirtinai Filtron, požiūris į darbą, t.y. to filtro keitimą, standartiškai būna irgi nekoks. Ne 100proc taisyklė, bet dažniausiai būtent taip. Prieš savaitę taisiau 406 2,0HDi 80kw. Mašina vos užsiveda. Užsikimšęs slėgio reguliatorius. Pakeičiu kažkokiu naudotu iš Pauliaus stalčiaus, kur visi geri, bet jau daug pirkėjų nei vieno nepirko, o mes juos sėkmingai montuojam ir pardavinėjam. Pradeda kurtis ledovai. Atsidarau filtradėžę patikrint - ten standartiškai Filtron, ir standartiškai nulaužtas filtrą vietoj laikantis spyglys bei pamestas/išmestas filtrą prispaudžiantis spyruoklinis žiedas, kuras teka tiesiai iš bako į siurblį. Šiaip, Bosch slėgio reguliatoriai, traktuojami kaip neva šių variklių, kuro sistemų ar šių Peugeot probleminis mazgas, bėda ar liga, yra absoliučiai negendantys, bet žmonės, darydami darbus, kurių nemoka daryti, juos suXXsa.
Nei aš turiu kokių nuoskaudų. Nuoskaudų turiu tiem žmonėm, kurie pasiėmė mašinas, žadėdami sumokėti, kaip visada, po kelių dienų, o liko skolingi ne po vieną šimtą eurų, t.y. kuriem iš esmės padovanojau dalių už nemažas sumas ir nemokamai sutaisiau automobilius. O tamstai jokių nuoskaudų neturiu, nes nieko man neskolingas. Pašiepti nepraleidžiu progos, tas tai taip, bet tai a6 daug ką mėgstu nepyktybiškai pašiepti. labiausiai patį save. Galit vėl apkaltinti šmeižtu ir papasakoti apie teisminę praktiką. Tiesiog taip, nes šitaip linksmiau
Čia dabar vėl be konkrataus kreipinio, o į temą.
Beje, jei jau apie tuos prabangius filtrus, tai pas mane dabar ant Xantijos 1,9TD užsuktas tepalo filtras Bosch ir supiltas kokių šešių skirtingų tepalų (Elf 10w40, Shell 10w40, Total 5w40, Total 5w30, GM 5w30 ir pan.) mišinys, nes dėl apykiaurės turbinos, ten jo vis trūksta ir reikia vis kaptelt, o nuvažiavau nuo lapkričio jau beveik 10k. Dūmingumas TA praeina, bet sugedina daugokai. Kasdien tas variklis pasiekia 4 tūkstančius apsukų, o kas antrą dieną pasiekia ribotuvą, t.y. 5,2tūkst. apsukų, ir dar nesugedo, ir tikriausiai nesuges iki mašinos supuvimo, kas man yra siekiamybė.
Kai vasarį važiavom slidinėt į Norgę, buvau į baką užpylęs tokio šlamšto, kad paskui grįžęs, keisdamas kuro filtrą, dėžutėj radau žvyro ir gliaumų iki trečdalio dėžutės aukščio. Nemeluoju, rimtai, ten buvo tikras žvyras. Ir mašina važiavo ir puikiausiai traukė. Filtroną būtų užtraukę aklinai per valandą, o su tuo filtru nuvažiavau turbūt 3kkm ir net traukos netrūko, buvo irgi Bosch, nes kainuoja pigiausiai iš geresnių.
Ai, o jei kalbėtume pvz apie konkrečią poziciją Citroen C15 arba Peugeot 205 su 1,7D varikliu, tai Filtron PM819 kainuoja 3,11eur didmenoj su PVM. Bosch 1 457 434 201 kainuoja 3,28eur, o Knecht KX23D kainuoja 3,38eur. Mann filter P917X esu pirkęs už 1,97eur, berods, žodžiu kaina iki dviejų eurų, ir ta kaina laikėsi kokius tris metus, bet prieš porą mėnesių pabrango, dabar 4,66eur. Tai nebepirksiu, dėsiu Bosch arba Purflux. Šiaip, mielai dėčiau Delphi, nes tą filtrą dėžę šitai kasetei gamino Rotodiesel, kurie paskui tapo Lucas, kuriuos paskui nupirko Delphi. Bet tai Delphi tos pozicijos nebegamina.
Ką norėjau pasakyti, kad kaina šitų paprastų seno dyzelio filtrų praktiškai nesiskiria, nes ten nieko mandro ir tikriausiai pats Mann naudoja tą patį popierių ir gal net ir Lenkijoj gamintų savo poziciją, jei negamintų Argentinoj (konkrečiai P917X būna Mane in Argentina arba Made ir South Africa), o Common Rail dyzelių filtrų kaina skiriasi kartais net 3-4 kartus. Klausimas, kodėl? Marketingas?
Beje, turbūt visi žinote, kad Filtron jau ilgą laiką vadinosi WIX-Filtron, o dabar jau juos nupirko Mann+Hummel ir ant visų Filtron dėžučių jau rašo, kad gamintojas Mann+Hummel, Poland Nepaisant to, Mann ir Filtron atitinkamų filtrų išvaizda ir konstrukcija nepasikeitė.
Man atrodo, kad ir iš pigių tepalų naudotojų sklando mitai, kad "dyzeliai nemėgsta apsukų" ir panašūs
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 17 - 11:05