Peršokti prie turinio


Nuotrauka

apie tepalus

dėl Mannol

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 71

#21 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 kovo 16 - 23:28

Nepagaunu tamstos logikos :) Ką reiškia neišvažinėjant resurso. Tipo ankščiau laiko keiti? Tai keisk rečiau ir baisis galvos skausmai kaip sutaupyt 5 eurus :D

Supratai gerai. Keiciu kasmet tuo pat metu ir niekad nelaukiu tu 15 000 km. Reciau pilt irgi nezadu. Pavasaris buna filtru, tepalu ir padangu keitimo metas.
O klausimo esme, kaip jau sakiau kelis kartus, ne 5 eu, o kuo skiriasi tepalai ir ar verta i gamintojo varda ant etiketes ziuret, ieskant tepalu (jei didelio kokybes skirtumo nera). Jei skirtumas yra, toliau pilu, ka pyles, jei nera, pilu, kas pasitaiko (Total, Lotos, Eurol, Mannol, Champoil ar dar kazka) ir nesuku pautu.

Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 kovo 16 - 23:41

  • 0

#22 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2018 kovo 17 - 00:00

Supratai gerai. Keiciu kasmet tuo pat metu ir niekad nelaukiu tu 15 000 km. Reciau pilt irgi nezadu. Pavasaris buna filtru, tepalu ir padangu keitimo metas.
O klausimo esme, kaip jau sakiau kelis kartus, ne 5 eu, o kuo skiriasi tepalai ir ar verta i gamintojo varda ant etiketes ziuret, ieskant tepalu (jei didelio kokybes skirtumo nera). Jei skirtumas yra, toliau pilu, ka pyles, jei nera, pilu, kas pasitaiko (Total, Lotos, Eurol, Mannol, Champoil ar dar kazka) ir nesuku pautu.

Trumpai ir aiskiai butu taip: gali pilti beleka ir gali nieko nebuti, gali pilti ka reikia ir irgi gali nieko nebuti. Gali isvis nekeisti tepalu ir irgi gali nieko nebuti(pazystu veikeju, kur nera gyvenime keite nei vienai savo auto tepalu ir niekada nieko nebuvo blogo iki kol auto parduoda) arba gali kazkas buti bet kuriuo atveju. Cia viena dedamoji is daugelio. BET yra gamintojo rekomendacija. Tai kaip ir visur tikriausiai darome taip kaip yra numatyta gamintojo ir nesavivaliaujame, tai klausimas yra ne ar tie ar anie tepalai yra geri ar blogi, o ar jie yra tinkami tai sistemai. Is esmes nikas neatsakys i sita klausima. Nebent gali nusipirkti 5 naujus variklius ir supilti i juos skirtingu gamintoju tepalus, tada juos uzvesti ir duoti padirbti kelis simtus motovalandu ir tada isardzius ziureti skirtumus. Realiom salygom neina pamatuoti gerumo, blogumo. As daugiau demesi skirciau tepalams jei yra DPF filtras veikiantis. O toliau pagal kiekvieno supratima, as asmeniskai visada pilu kas priklauso ir klausimu nekeliu :)
  • 0

#23 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 kovo 17 - 08:50

Is esmes nikas neatsakys i sita klausima. Nebent gali nusipirkti 5 naujus variklius ir supilti i juos skirtingu gamintoju tepalus, tada juos uzvesti ir duoti padirbti kelis simtus motovalandu ir tada isardzius ziureti skirtumus. Realiom salygom neina pamatuoti gerumo, blogumo. As daugiau demesi skirciau tepalams jei yra DPF filtras veikiantis. O toliau pagal kiekvieno supratima, as asmeniskai visada pilu kas priklauso ir klausimu nekeliu :)


Taip, patikrint ne laboratorinem salygom nera imanoma, bet yra zmoniu, kurie kalba kategoriskai, lyg tuos laboratorinius tyrimus butu atlike ir zino :) Na, kad butu ramiau, gal liksiu prie Totalo, kuri ir rekomenduoja Peugeot.
  • 0

#24 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2018 kovo 17 - 09:01

Pas mane viskas paprasta ,0-865000km su Elf ir toliau vaziuoja ,prie nieko kas liecia tepima nebuvo isvis lysta motorui,galvojam profilaktiskai indeklus pakeist ir toliau lekt
Analogiskas busas kitas dabar 760000atrodo,rieda toliau
Tepalus keiciu savom rankom kas 25000km nes telpa 7.8ltr i motora
Elf pirkau Senukuos,Maximoj per akcijas,dabar perku internetu
Asmeninem auto irgi tik Elfas,bet ten ridos mizernos:)
Prasom,ner uz ka:))
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#25 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 kovo 17 - 10:54

SCT filtrai gaminami Kinijoje. Monnol alyva gaminama Klaipėdoje, naujoje gammykloje, su nauja įranga, gamykloje dirba apie 130 žmonių. Lietuvoje lieka vos keli procentai produkcijos, visa kita eksportuojama į keliasdešimt šallių.

2010 metų intervių su gamyklos darbuotoja. Suprantama, yra ir reklamos, bet ir naudingų žinių galima paskaityti.

https://www.google.c...k6CtkC1f7O5rJd6

 

Na tai Kinijoje irgi naujos gamyklos su nauja įranga, ir dirba ir po daugiau, nei 130žmonių :)

Vakar nusipirkau vežimėlį švediško kokybiško prekės ženklo Bahco (tokį, tik ne už tiek https://www.toolmax....-1470kxl6c.html), na ir pagamintas irgi Kinijoje, tiesiai iš Kinijos ir atsiųstas pardavėjams ant paletės. Esmė yra, kaip tas daiktas užsakytas pagaminti ir kaip pagamintas, o ne kur pagamintas.

Čia yra tik mano nuomonė, nes laboratorinių tyrimų ir testų rezultatų neturiu, bet tas koncernas gamina/pakuoja ne tik tepalus ir filtrus, o ir daug visokios kitokios produkcijos. Stabdžių kaladėlės, kaitinimo žvakės, lemputės, valytuvai... Nei vienas produktas, kurį čiupinau, neatrodė rimtai, tai tiesiog neturiu pagrindo tikėti, kad būtent tepalas visgi geras. Tikrai norėčiau tikėti tuo, kad Lietuvoje gaminamas geras kokybiškas tepalas, bet sunku. Kad jis tinkamas į visokius seniausius HDi, tai esu beveik garantuotas, nes jiem jau beveik viskas tinka, kadangi technologijos tobulėja, o variklis sukurtas prieš 20 metų. Tai labai mažai rinkoje esančių tepalų, net pačių pigiausių, neatitiktų to variklio tepimui taikomų reikalavimų tokių, kokie jie buvo paleidus variklį į rinką.

Bet ten, kur specifikacijos dar tik neseniai pasirodę, ir dar net ne visi žymieji gamintojai paleidę į rinką savo produktų atitikmenis, o čia šast ir įmeta Mannol savo tepalą kaip tik su reikiama specifikacija, irgi įdomu. Beje, Mannol gamina ar pakuoja ir LHM, ir LDS skysčius, bet iš to nieko gero. LDS tai nebandžiau, neužteko drąsos užteršti sunkiai plaunamą sistemą (be grįžtamųjų, tik su drenažais, o pas X7 jau ir be drenažų sistema), bet LHM, kaip ir visų kitų atitikmenų ar analogų, veikia prasčiau už Citroen originaliai naudojamą Total LHM PLUS. Į kitas savybes nelįskime, bet elementarus skirtumas - užvedus prie minuso, su Total vairas būna kietas pirmą minutę prie -15C ir šalčiau, o su Mannol būna kietas pirmas penkias minutes jau nuo nulio ir žemyn. Gal skaičiai netikslūs, bet skirtumas maždaug toks pagal jautimą, be jokių testų.

 

Man patinka, kai zmogus, seniai parduotame sedane mates tuscia filtron dezute zino, kokius as filtrus kitom masinom naudoju. :) O ir ta Filtrona dedavau dazniausiai tik kaip salono filtra (Salono filtras ir dabar Filtron). Visi kiti filtrai - Mann ar kitu artimu brandu. Tiesa, dar ir kuro filtra tam sedanui kazkada buvau idejes Filtrono. Aisku, Tadas butu dejes Mannus, nesvarbu, kad masina daugiau stovedavo garaze nei vaziuodavo :) Vis dar kazkokios nuoskaudas jauti? Nes nesuprantu tikslo kiekviena karta ieskoti, prie ko butu galima prikibti. :)

Kas čia prie ko kabinėjasi?

Priešingai viskas.

Nei aš taikiau konkrečiai į tamstą, todėl mano sakinys ir buvo be jokio asmenio, o visai temai, nes 80proc. Peugeot, net pačių naujausių, kur jau be dylerių ir garantijų, važinėja su Filtronais arba dar pigesniais, bet tepalą pila lyg ir geresnį, arba taip bent jau sako, tokį, kuris išplauna daugiau suodžių ir su tais visais suodžiais praeina pro pigų filtrą toliau cirkuliuoti. Beje, žmonių ir meistrų, naudojančių išskirtinai Filtron, požiūris į darbą, t.y. to filtro keitimą, standartiškai būna irgi nekoks. Ne 100proc taisyklė, bet dažniausiai būtent taip. Prieš savaitę taisiau 406 2,0HDi 80kw. Mašina vos užsiveda. Užsikimšęs slėgio reguliatorius. Pakeičiu kažkokiu naudotu iš Pauliaus stalčiaus, kur visi geri, bet jau daug pirkėjų nei vieno nepirko, o mes juos sėkmingai montuojam ir pardavinėjam. Pradeda kurtis ledovai. Atsidarau filtradėžę patikrint - ten standartiškai Filtron, ir standartiškai nulaužtas filtrą vietoj laikantis spyglys bei pamestas/išmestas filtrą prispaudžiantis spyruoklinis žiedas, kuras teka tiesiai iš bako į siurblį. Šiaip, Bosch slėgio reguliatoriai, traktuojami kaip neva šių variklių, kuro sistemų ar šių Peugeot probleminis mazgas, bėda ar liga, yra absoliučiai negendantys, bet žmonės, darydami darbus, kurių nemoka daryti, juos suXXsa.

Nei aš turiu kokių nuoskaudų. Nuoskaudų turiu tiem žmonėm, kurie pasiėmė mašinas, žadėdami sumokėti, kaip visada, po kelių dienų, o liko skolingi ne po vieną šimtą eurų, t.y. kuriem iš esmės padovanojau dalių už nemažas sumas ir nemokamai sutaisiau automobilius. O tamstai jokių nuoskaudų neturiu, nes nieko man neskolingas. Pašiepti nepraleidžiu progos, tas tai taip, bet tai a6 daug ką mėgstu nepyktybiškai pašiepti. labiausiai patį save. Galit vėl apkaltinti šmeižtu ir papasakoti apie teisminę praktiką. Tiesiog taip, nes šitaip linksmiau :)

 

 

Čia dabar vėl be konkrataus kreipinio, o į temą.

Beje, jei jau apie tuos prabangius filtrus, tai pas mane dabar ant Xantijos 1,9TD užsuktas tepalo filtras Bosch ir supiltas kokių šešių skirtingų tepalų (Elf 10w40, Shell 10w40, Total 5w40, Total 5w30, GM 5w30 ir pan.) mišinys, nes dėl apykiaurės turbinos, ten jo vis trūksta ir reikia vis kaptelt, o nuvažiavau nuo lapkričio jau beveik 10k. Dūmingumas TA praeina, bet sugedina daugokai. Kasdien tas variklis pasiekia 4 tūkstančius apsukų, o kas antrą dieną pasiekia ribotuvą, t.y. 5,2tūkst. apsukų, ir dar nesugedo, ir tikriausiai nesuges iki mašinos supuvimo, kas man yra siekiamybė.

Kai vasarį važiavom slidinėt į Norgę, buvau į baką užpylęs tokio šlamšto, kad paskui grįžęs, keisdamas kuro filtrą, dėžutėj radau žvyro ir gliaumų iki trečdalio dėžutės aukščio. Nemeluoju, rimtai, ten buvo tikras žvyras. Ir mašina važiavo ir puikiausiai traukė. Filtroną būtų užtraukę aklinai per valandą, o su tuo filtru nuvažiavau turbūt 3kkm ir net traukos netrūko, buvo irgi Bosch, nes kainuoja pigiausiai iš geresnių.

Ai, o jei kalbėtume pvz apie konkrečią poziciją Citroen C15 arba Peugeot 205 su 1,7D varikliu, tai Filtron PM819 kainuoja 3,11eur didmenoj su PVM. Bosch 1 457 434 201 kainuoja 3,28eur, o Knecht KX23D kainuoja 3,38eur. Mann filter P917X esu pirkęs už 1,97eur, berods, žodžiu kaina iki dviejų eurų, ir ta kaina laikėsi kokius tris metus, bet prieš porą mėnesių pabrango, dabar 4,66eur. Tai nebepirksiu, dėsiu Bosch arba Purflux. Šiaip, mielai dėčiau Delphi, nes tą filtrą dėžę šitai kasetei gamino Rotodiesel, kurie paskui tapo Lucas, kuriuos paskui nupirko Delphi. Bet tai Delphi tos pozicijos nebegamina.

Ką norėjau pasakyti, kad kaina šitų paprastų seno dyzelio filtrų praktiškai nesiskiria, nes ten nieko mandro ir tikriausiai pats Mann naudoja tą patį popierių ir gal net ir Lenkijoj gamintų savo poziciją, jei negamintų Argentinoj (konkrečiai P917X būna Mane in Argentina arba Made ir South Africa), o Common Rail dyzelių filtrų kaina skiriasi kartais net 3-4 kartus. Klausimas, kodėl? Marketingas?

Beje, turbūt visi žinote, kad Filtron jau ilgą laiką vadinosi WIX-Filtron, o dabar jau juos nupirko Mann+Hummel ir ant visų Filtron dėžučių jau rašo, kad gamintojas Mann+Hummel, Poland :) Nepaisant to, Mann ir Filtron atitinkamų filtrų išvaizda ir konstrukcija nepasikeitė.

Man atrodo, kad ir iš pigių tepalų naudotojų sklando mitai, kad "dyzeliai nemėgsta apsukų" ir panašūs :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 17 - 11:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#26 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2018 kovo 17 - 12:09

Na tai Kinijoje irgi naujos gamyklos su nauja įranga, ir dirba ir po daugiau, nei 130žmonių :)

Vakar nusipirkau vežimėlį švediško kokybiško prekės ženklo Bahco (tokį, tik ne už tiek https://www.toolmax....-1470kxl6c.html), na ir pagamintas irgi Kinijoje, tiesiai iš Kinijos ir atsiųstas pardavėjams ant paletės. Esmė yra, kaip tas daiktas užsakytas pagaminti ir kaip pagamintas, o ne kur pagamintas.

 

 

Taip, motininės garsios Amerikos, Europos, Japonijos firmos sako, kad nesvarbu, kad daiktas pagamintas Kinijoje, kokybė neva ta papati. Nei velnio taip nėra, bent jau tikrai ne visada. Turiu nemažai Makita  įrankių, visi veikia pukiai, nes jie pagaminti Rumunijoje, o vienas pagamintas Kinijoje ir tik garantiniu laikotarpiu sugedo du kartus, po garantijos dar kartą. Turiu ir daugiau daiktų kurie neva vokiški ar angliški, bet made in china, genda ir varo į neviltį.

Aš irgi laboratorinių tyrimų neatlikau, paprasčiausias tyrimas būtų pilti tą Monnol į savo motorą ir laukti kol užkals  arba neužkals. Žinoma, jeigu turėčiau mašiną už 10000-20000 eurų. tai gal ir neužtektų drąsos tokiam eksperimentui, bet su senu kibiru linkęs surizikuoti :).  Tavo pvz.. su hidrauline alyva įtikina, bet būtų gerai, kad tie kas sako, kad Monnl variklių alyva šūdas, pagrįstų savo teiginį. Na, tarkim koks nors Vardenis Pavardenis  su Monnol nuvažiavo 20000 km ir užkalė motoras. Išardžius buvo akivazdu, kad kalta alyva, todėl padavė UAB "SCT lubrikants" į teismą ir procesą laimėjo. Kol kažko panašaus neperskaitysiu spaudoje, tol tai bus tik VBS. Ir ne kaina čia svarbiausiai. Gali lietuviška alyva būti ir brangesnė negu prancūziška, kad tik ji būtų kokybiška, nuo to mums visiems bus tik geriau.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 kovo 17 - 12:32

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#27 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 kovo 17 - 14:40

Taip, motininės garsios Amerikos, Europos, Japonijos firmos sako, kad nesvarbu, kad daiktas pagamintas Kinijoje, kokybė neva ta papati. Nei velnio taip nėra, bent jau tikrai ne visada. Turiu nemažai Makita  įrankių, visi veikia pukiai, nes jie pagaminti Rumunijoje, o vienas pagamintas Kinijoje ir tik garantiniu laikotarpiu sugedo du kartus, po garantijos dar kartą. Turiu ir daugiau daiktų kurie neva vokiški ar angliški, bet made in china, genda ir varo į neviltį.

Aš irgi laboratorinių tyrimų neatlikau, paprasčiausias tyrimas būtų pilti tą Monnol į savo motorą ir laukti kol užkals  arba neužkals. Žinoma, jeigu turėčiau mašiną už 10000-20000 eurų. tai gal ir neužtektų drąsos tokiam eksperimentui, bet su senu kibiru linkęs surizikuoti :).  Tavo pvz.. su hidrauline alyva įtikina, bet būtų gerai, kad tie kas sako, kad Monnl variklių alyva šūdas, pagrįstų savo teiginį. Na, tarkim koks nors Vardenis Pavardenis  su Monnol nuvažiavo 20000 km ir užkalė motoras. Išardžius buvo akivazdu, kad kalta alyva, todėl padavė UAB "SCT lubrikants" į teismą ir procesą laimėjo. Kol kažko panašaus neperskaitysiu spaudoje, tol tai bus tik VBS. Ir ne kaina čia svarbiausiai. Gali lietuviška alyva būti ir brangesnė negu prancūziška, kad tik ji būtų kokybiška, nuo to mums visiems bus tik geriau.

Grįžkim prie to, ką sakiau, kad svarbu ne kur, o kaip. Pagaminta prastai, tai visai nesvarbu, kur, bet prastai. O kad Kinijoj negali gerai pagaminti, tai taip buvo labai seniai, o dabar gali pagaminti taip pat gerai, kaip bet kur kitur. Jei nepagamino, vadinas Makita sufufliakino ir nesužiūrėjo. Įmanoma tikrai.

O kad tikrai ne visada viskas iš Kinijos su geru prekės ženklu kokybiška, tai sutinku. Makita ir šiaip yra suprastėjusi gerokai nuo seniau, visa linija. Turiu vieną akumuliatorinę, kuri kokių 2004tų, ir kitą, kuri 2017tų, abiejų būklė labai panaši, nors ta 2004tų lentynoj gi nestovėjo, o buvo nemažai drožta statybose užsienio įmonėj, o paskui nurašyta ir dar nemažai naudota Lietuvoj.

Kolega statybininkas, pažiūrėjęs į tą 2004tų Makita, sako "Velniškai sunki ir nepatogi". O dabartinės labai lengvos ir patogios, bet krauti reikia didesnio už patį įrankį ir velniškai brangaus kroviklio, jos su stabdžiais ir stabdis daužo įrankį, kai kažką didesnio suki, ir svarbiausia, kad sulūžta rimčiau numetus. "Nu tai nemėtai gi įrankių", atsako kolega. Ką žinau, aš tai mėtydavau senesnius. Ne tyčia, bet būna nukrenta iš kokių 3m aukščio, kai neatsargiai padedi arba išslysta. Nelūždavo.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 17 - 14:59

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#28 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2018 kovo 17 - 18:54

Stpriai persistengi. Šiam motorui pakanka 5W40 ir kas 15000 km.

Kai yra galimybė už prieinama kainą gauti tepalus ir juos pasikeisti, nemanau, kad varikliui į blogą dažniau pakeisti juos, juolab, kad variklis tikrai ne naujas. :) 


  • 0

aaaa.png


#29 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 kovo 17 - 19:41

Kai yra galimybė už prieinama kainą gauti tepalus ir juos pasikeisti, nemanau, kad varikliui į blogą dažniau pakeisti juos, juolab, kad variklis tikrai ne naujas.

o supylus naujai tepalus, kai keiti tokiais intervalais, svarus tepalas bent pradzioje ant matuokles buna?


  • 0

#30 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2018 kovo 17 - 20:08

o supylus naujai tepalus, kai keiti tokiais intervalais, svarus tepalas bent pradzioje ant matuokles buna?

Taip. Skaidrus. Matuokle ne originali, tamsesne. Vos izlibint galima. 


  • 0

aaaa.png


#31 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 kovo 17 - 20:21

Kas čia prie ko kabinėjasi?

Priešingai viskas.

Nei aš taikiau konkrečiai į tamstą, todėl mano sakinys ir buvo be jokio asmenio, o visai temai, nes 80proc. Peugeot, net pačių naujausių, kur jau be dylerių ir garantijų, važinėja su Filtronais arba dar pigesniais, bet tepalą pila lyg ir geresnį, arba taip bent jau sako,   :)

Jei neteisingai supratau, tai atsiprašau. O šiaip tai tokius žmones, kurie piknaudžiauja meistrų geranoriškumu ir vėliau nesumoka už darbą ir medžiagas, reiktų už kiaušų kabint. Na, jei rimčiau, gal ne taip žiauriai, bet nesuprantu tokių menkystų. Jiems didžiausia bausmė viešumas ir užkirstos durys grįžti remontuotis ateityje :)


Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 kovo 17 - 20:23

  • 0

#32 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 kovo 23 - 20:33

Nupirkta Total Quarz 5w40 9000

Tokie: https://www.amazon.c...r/dp/B002SPH7BK

Mokėta 17 eu (5 litrai).


  • 0

#33 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2018 kovo 25 - 21:23

Ash savo garazhe klientams I joki bolida nepilu mannol hujol ir kitu fanfaro lotos super oil ar dar kitu brandu.
Keisdamas tepalus pilu castrol total elf shell GM motul tepaliukus. Kazhkaip nafig su ta pigiena.
Filtrus kuro tepalo dedu mann bosch knecht mahle.
Salono dedu filtron anglinius.
Oro dedu ka isvardines arba ir filtrona sukishu su porolinchiku.
Blin ne vienam klientui sakiau. Desim pigiena viska ir normaliai viska bus 10-15 eur skirtumas. Uztat bus rami galva. Ne kas menesi gi keiciam. I metus karta. Tai skirtumas 1,5 eur I menesi. Puse cigareciu pakelio.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#34 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 kovo 26 - 07:00

Dėl pigienos, tai aš ant įrankių esu pasimokęs. Turėjau Makitos ir kitaiską panašių parametrų smūginius gręžtuvus. Makita sukasi jau dešimti metai, o kitaiskas jau seniai savartyne ilsisi :) 

Beje, jei dar apie tepalus, tai aš visada ir buvau už tai, kad, lyginant identiškų parametrų tepalus, pirmenybę reiktų teikti žinomo gamintojo produkcijai. Dvejonės (ir smalsumas) buvo dėl to, ar geriau pilti Mannol ar kito mažiau žinomo gamintojo 5w30 longlife, ar žinomo gamintojo kiek prastesnių specifikacijų tepalus 5w40 (ar net 10w40 diesel, jei būtų keičiama dukart per metus). Nes mokėt ten už kokį Castrolį (nežinia, kur pilstytą) mažiausiai 40 eu, kasmet keičiant, nematau didelės prasmės. Aišku, galima, bet ar verta.


  • 0

#35 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2018 kovo 26 - 07:50

Dėl pigienos, tai aš ant įrankių esu pasimokęs. Turėjau Makitos ir kitaiską panašių parametrų smūginius gręžtuvus. Makita sukasi jau dešimti metai, o kitaiskas jau seniai savartyne ilsisi :)

Beje, jei dar apie tepalus, tai aš visada ir buvau už tai, kad, lyginant identiškų parametrų tepalus, pirmenybę reiktų teikti žinomo gamintojo produkcijai. Dvejonės (ir smalsumas) buvo dėl to, ar geriau pilti Mannol ar kito mažiau žinomo gamintojo 5w30 longlife, ar žinomo gamintojo kiek prastesnių specifikacijų tepalus 5w40 (ar net 10w40 diesel, jei būtų keičiama dukart per metus). Nes mokėt ten už kokį Castrolį (nežinia, kur pilstytą) mažiausiai 40 eu, kasmet keičiant, nematau didelės prasmės. Aišku, galima, bet ar verta.

Verta.


  • 0

#36 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2018 kovo 26 - 17:15

blin kolegos, nu ish kur jus ta castroli ar hujoli perkat padirbta?

 ash imu didmena ish oficialo uzsimetu sau kelis eurus ir parduodu. toks gyvenimas reikia uzsidirbti. Ash garantuoju savo kiaushais kad parduotu tikra castroli. 

 totalas irgi tas kas supilta yra tikra. Viena kiausha garantuoju :D
Senukuose irgi tas pats totalas ar castrolis eina. ten marzhos pelno tik kitos. 
nepirkit ish kazhko ar kazhkur uzh puse kainos tepalu nei parduotuvese ir busit garantuoti kokybe.
P.S. Apie irankius nesipleskit nes ta pati makita yra pro serija ir home serija, bosch tas pats, dewalt irgi yra home useriui ir pro useriui. 
plius kai perkat makita hakita ish kazhko ir tam paciam stokeryje ar gitanoje kur kaina yra reali to daigto tai manau suprantate kad tikimybe pirkti ORGA yra 5 proc.
Norit kokybes uzh pigiai ziurite LIDLe ten kitaicas 3 metai garantija ir yrankiai home naudojimui labai puikus. 
 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#37 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 kovo 27 - 12:29

blin kolegos, nu ish kur jus ta castroli ar hujoli perkat padirbta?

 

 

Nu aš tai Castrolio neperku nei tikro, nei padirbto, bet buvo pirkusių: https://www.delfi.lt...i.d?id=67417296

https://autogidas.lt...yvoje-4497.html


P.S. Apie irankius nesipleskit nes ta pati makita yra pro serija ir home serija, bosch tas pats, dewalt irgi yra home useriui ir pro useriui. 

plius kai perkat makita hakita ish kazhko ir tam paciam stokeryje ar gitanoje kur kaina yra reali to daigto tai manau suprantate kad tikimybe pirkti ORGA yra 5 proc.
Norit kokybes uzh pigiai ziurite LIDLe ten kitaicas 3 metai garantija ir yrankiai home naudojimui labai puikus. 
 

Kaip atskirti Makita pro ir home serijos gaminius? Boschu tai spalva skiriasi. Home - žali, o pro - mėlyni. Aišku, skirias ir kaina. Dėl Makitų, tai tereik žiūrėt, kad būtų kilmės šalis Japonija parašyta, nes ją ir Kinijoj jau renka. Už savo gręžtuvą prieš 10 metų 400 lt mokėjau, tai nemanau, jog home serijos daiktą gavau. Makita savo gaminių taip neskirsto, kaip Bosh i atskiras serijas, nebent klastotę turguj pirksi. 


Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 kovo 27 - 12:34

  • 0

#38 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2018 kovo 28 - 17:10

Nupirkta Total Quarz 5w40 9000

Tokie: https://www.amazon.c...r/dp/B002SPH7BK

Mokėta 17 eu (5 litrai).

imesk foto kad tikrai nusipirkai ;) o ne lotos koki :D


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#39 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 kovo 28 - 18:41



imesk foto kad tikrai nusipirkai ;) o ne lotos koki :D

Kolega, koks man tikslas būtų meluoti? :D Tiesa, truputį pamelavau, nes mokėjau ne 17, o 16,74 už šuos tepalus :) "Mama" Maxima - 40 procentų tepalams taiko :)

Kvite suma virš 19 eu, nes pirkau dar apelsinų, pomidorų padažo ir kiaušinių :D

Kvitas:

fba4c7ffe800d20538313d5dc4485914806.jpg

Kaip matai, kolega, ne Lotos pirkau, turėsi ir pats Totalui dabar nuolaidą daryt :D


Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 kovo 28 - 18:51

  • 0

#40 telsiskis

telsiskis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 9
  • Vieta:st helens
  • Automobilis:neturiu

Parašyta 2018 balandžio 02 - 21:19

blin kolegos, nu ish kur jus ta castroli ar hujoli perkat padirbta?


 

Ant marijos zemes dar esama nepadirbtu??? , persiprasau-ne padirbtu, bet skirtu treciuju saliu rinkoms???

Galima is "didmenos" gauti ta pati ka ta "didmena" parduotu vokietijos vartotojui???

 

Galiu duot kepure prikakot - maximose tikrai neimanoma nupirkt TIKRO gero tepalo.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0