Peršokti prie turinio


Nuotrauka

apie tepalus

dėl Mannol

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 71

#41 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 balandžio 02 - 22:55

Ant marijos zemes dar esama nepadirbtu??? , persiprasau-ne padirbtu, bet skirtu treciuju saliu rinkoms???

Galima is "didmenos" gauti ta pati ka ta "didmena" parduotu vokietijos vartotojui???

 

Galiu duot kepure prikakot - maximose tikrai neimanoma nupirkt TIKRO gero tepalo.

Linkėjimai į Angliją


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#42 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 balandžio 03 - 00:12

Ant marijos zemes dar esama nepadirbtu??? , persiprasau-ne padirbtu, bet skirtu treciuju saliu rinkoms???

Galima is "didmenos" gauti ta pati ka ta "didmena" parduotu vokietijos vartotojui???

 

Galiu duot kepure prikakot - maximose tikrai neimanoma nupirkt TIKRO gero tepalo.

Geriau neduok kepurės, nes netilps. Pirkau voktyjoj darbinei KIA kažkada Totalio 1litrą dapilt. Idendiškas kas LT buvo pirkta. Ant LT tik nakleika balta su sudėtim ir t.t. BAR kodai vienodi. 


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#43 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2018 balandžio 03 - 11:29

Tada labai geros kokybes tas TIKRAS geras tepalas Elf jei be bedu 2 masinos nuvaziavo po 860000km perkant is Maximos Senuku Ermitazo😁
Jei butu lievakas senai butu motorai uzsilenke

Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2018 balandžio 03 - 11:31

  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#44 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2018 balandžio 03 - 18:19

Tada labai geros kokybes tas TIKRAS geras tepalas Elf jei be bedu 2 masinos nuvaziavo po 860000km perkant is Maximos Senuku Ermitazo😁
Jei butu lievakas senai butu motorai uzsilenke

nebutinai :) cia priklauso nuo daug kintamuju. Galejei nekeist tepalo isvis per tuos 86k gal irgi butu nieko nenutike. Kas tada? P.S. Turiu toki realu pavyzdi. Nera gyvenine ne vienai masinai keites tepalu ir niekad nieko varikliui nenutiko :)
  • 0

#45 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2018 balandžio 03 - 18:47

nebutinai :) cia priklauso nuo daug kintamuju. Galejei nekeist tepalo isvis per tuos 86k gal irgi butu nieko nenutike. Kas tada? P.S. Turiu toki realu pavyzdi. Nera gyvenine ne vienai masinai keites tepalu ir niekad nieko varikliui nenutiko :)

Tu matai koki kilometraza jis parase? Gal per 86 tukstancius ir nieko, bet 860 tukst....
  • 0

#46 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 03 - 19:39

nebutinai :) cia priklauso nuo daug kintamuju. Galejei nekeist tepalo isvis per tuos 86k gal irgi butu nieko nenutike. Kas tada? P.S. Turiu toki realu pavyzdi. Nera gyvenine ne vienai masinai keites tepalu ir niekad nieko varikliui nenutiko :)


Tėvas mano kažkada mazda 323 turėjo, 10 metų nekeitė ir gyvenime bėdų nebuvo, su dabartinėm taip nepaeitų manau.. 😂
  • 0

#47 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2018 balandžio 03 - 19:44

Tu matai koki kilometraza jis parase? Gal per 86 tukstancius ir nieko, bet 860 tukst....

a nu jo. Ler 860k gal ir atsitiktu :)

Tėvas mano kažkada mazda 323 turėjo, 10 metų nekeitė ir gyvenime bėdų nebuvo, su dabartinėm taip nepaeitų manau.. 😂

pats turejau tokia mazda. Tai ten varikliukai nemirtingi. Jei kas atsitiktu uz 30lt kita galejei pasiimt. Tokie nepaklausus jie buvo...
  • 0

#48 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2018 balandžio 04 - 19:23

Vaikai, nesibarkit. Savo 406-am visada pirkdavau maximose, dedeliuose per 40% nuolaidas Elf'ą ir probemų neturėjau. Nupirkau - rodė 245 kkm, pardaviau - apie 42. ... kažkiek tai... Mataras kai "zvanas", net gaila buvo. 


  • 0
... labai piktas diedas...

#49 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 balandžio 04 - 19:25

60k su elf pravaziota nulis emociju, keiciu kas 8k
  • 0

#50 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2018 balandžio 04 - 19:49

60k su elf pravaziota nulis emociju, keiciu kas 8k

Savo keičiau kas 10, vėliau - kas 15, kartais net kas 20 kkm. Kadangi benzas dujofikuotas buvo, o kaip žinia, tepalas nuo dujų ne itin juoduoja, tai net po 20 kkm išpilant į baleiką anas atrodydavo apyšviesis. 

Nereikia keisti kas kelis tūkst. km. Senesni matarai gaminti su didele mechanine atsarga. Dabartiniai šiurpą kelia. BMW, MB savo dyzelius pavarė aliumo blokais su kelių dešimtųjų mm milteliniu plieno padengimu vietoj gilzių. Rusai sriūbauja, kad pas juos matarai nudvesia po 100 kkm. Pas mus - jau po 150 kkm gali dileriui pasiūlyt subinėn susikišt ir būsi juridiškai teisus. 

Tepalai ne prie ko. Variklio konstrukcija viską lemia...


  • 0
... labai piktas diedas...

#51 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 balandžio 04 - 19:58

Nu man tas trinties bandymas su "šmirgeliu", tai lochatronas. Tas pats kas čigonai peilius demonstruoja kur porierių kaip sviestą pjauna. Bet pagalandi dar 5 kartus ir iš to peiliaus tik adata lieka. Variklio darbo metu tepalus ir aukšta temp. veikia, ir plėšymas molekuliniu lygmeniu, ir oksidaciaj kas yra stabilumas laiko atžvilgiu. Arba logiškiau būtų paimt kokia 4 taktę žoliapjovę. Supilt vienus tepalus papirbint kokį 100valandų, po to su kitais ir tikrint atrabotkės savybes. Ar panašiai.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#52 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2018 balandžio 04 - 20:13

Nu man tas trinties bandymas su "šmirgeliu", tai lochatronas. Tas pats kas čigonai peilius demonstruoja kur porierių kaip sviestą pjauna. Bet pagalandi dar 5 kartus ir iš to peiliaus tik adata lieka. Variklio darbo metu tepalus ir aukšta temp. veikia, ir plėšymas molekuliniu lygmeniu, ir oksidaciaj kas yra stabilumas laiko atžvilgiu. Arba logiškiau būtų paimt kokia 4 taktę žoliapjovę. Supilt vienus tepalus papirbint kokį 100valandų, po to su kitais ir tikrint atrabotkės savybes. Ar panašiai.

Matote, kolega, praktika rodo šiek tiek kitaip, nei įkyriai rekomenduoja tepalų gamintojai. Aniems (savaime aišku) reikia, kad jų produktą pirktų ir keistų nors ir kas 5 kkm. Apyvarta - biznis. Tik teorija su praktika nesutampa. Golf 1 dyzelis su vogta (tais laikais) transformatorine alyva į kuro baką prabirbino virš 200 kkm ir neužlinko. Amžių baigė donoru su sveiku motoru. Pabandyk dabar užpilti tos pačios transformatorinės (atmetus elektrikų naudojamus "antimotorinius" priedus) į dabartinį bil kokį variklį. Namai - darbas......pusiaukelė iki namų ir užlinko..... Su tepalais tas pats. Jei atstovauji tepalų platintojui - gali varyt ir toliau, Paskaitysim, padūsausim, pakrizensim......


  • 0
... labai piktas diedas...

#53 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 balandžio 04 - 20:49

Savo keičiau kas 10, vėliau - kas 15, kartais net kas 20 kkm. Kadangi benzas dujofikuotas buvo, o kaip žinia, tepalas nuo dujų ne itin juoduoja, tai net po 20 kkm išpilant į baleiką anas atrodydavo apyšviesis.
Nereikia keisti kas kelis tūkst. km. Senesni matarai gaminti su didele mechanine atsarga. Dabartiniai šiurpą kelia. BMW, MB savo dyzelius pavarė aliumo blokais su kelių dešimtųjų mm milteliniu plieno padengimu vietoj gilzių. Rusai sriūbauja, kad pas juos matarai nudvesia po 100 kkm. Pas mus - jau po 150 kkm gali dileriui pasiūlyt subinėn susikišt ir būsi juridiškai teisus.
Tepalai ne prie ko. Variklio konstrukcija viską lemia...

meh, blogiau nebus 😁 kartais prie 10k keiciu, kaip uzplaukia
  • 0

#54 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2018 balandžio 04 - 22:05

Matote, kolega, praktika rodo šiek tiek kitaip, nei įkyriai rekomenduoja tepalų gamintojai. Aniems (savaime aišku) reikia, kad jų produktą pirktų ir keistų nors ir kas 5 kkm. Apyvarta - biznis. Tik teorija su praktika nesutampa. Golf 1 dyzelis su vogta (tais laikais) transformatorine alyva į kuro baką prabirbino virš 200 kkm ir neužlinko. Amžių baigė donoru su sveiku motoru. Pabandyk dabar užpilti tos pačios transformatorinės (atmetus elektrikų naudojamus "antimotorinius" priedus) į dabartinį bil kokį variklį. Namai - darbas......pusiaukelė iki namų ir užlinko..... Su tepalais tas pats. Jei atstovauji tepalų platintojui - gali varyt ir toliau, Paskaitysim, padūsausim, pakrizensim......

Anksciau transformatorine tinkama kurui buvo, dabar pila kaxhkokia rugshti bo ishvagia visa. Uztat motorai ir nebelaiko.
O del tepalu tai gamintojai raso ne kas 5 stukas keisti o kas 15-20 ar 30 tukst. ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#55 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2018 balandžio 05 - 16:31

Viskas labai sureikšminta reklamos tikslais. Supraskit alyvoje yra kažkokių "ypatingų priedų" kurių sudėtis yra "firmos paslaptis". Iš tiesų viskas daug paprasčiau. Bazines alyvas gamina vos keli gamintojai, priedus tuos pačius irgi visi perka iš vos kelių gamintojų. Atlikus laboratorinius tyrimus, skirtingų gamintojų skirtingai kainuojatys produktai gali būti identiški. Daugybės gamintojų skirtingais pavadinimais darbas - bazinės alyvos ir priedų maišimas, bakelių gamyba ir pilstymas, bei relizavimas. Jeigu tai nėra padirbinys kur iš vis neaišku kas per daiktas, tai visos tos alyvos yra geros.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 balandžio 05 - 16:40

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#56 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 balandžio 05 - 18:12

Nu aš kalbu iš savo varpinės. Naudoju pilnai sintetinę alyva, o ten jau visi kiti dalykai nei mineralkėj. Jo, mineralkę gaminama iš bazinės alyvos - patiliskuoji kibire ir išpilstai. Semi sintetika neturi jokių normatyvų kiek turi būt sintetikos, kiek mineralkės. Gali į visą bačką įmest lašą sintetikos ir alyva jau semi sintetinė. Arba gali skiest 50/50, bet tada biški kaina keičiasi. Pilnoj sintetikoj  visa alyva 100proc. išgauta cheminėm rekacijom ir t.t. Junginiai, metodai po 9 užraktais slepiami ir nusipirkęs cisterną bazinės alyvos sintetikos niekaip nepadarysi pagaliu katilą mašydamas.

Kas pila kokį 10wXX, tai aišku ten jokio skirtumo kokia alyva - ji identiška ten principe - mineralkė. 

Pilnai sintetinė alyva ilgaamžė ir daug stabilesnė už mineralkę, tai gamintojai ir nurodo keist kas 20-30k km ką užsienyje ir daro, bet mūsų vietinė fauna prisipirkus fufliako visokio kur parašyta Synthetic, o kitoj pusėj bonkės parašyta smulkiom raidytėm - synthetic blend - mixas - 5 litrų bambalyje mineralinės alyvos yra lašas įvarvintas sintetikos, o po 15k km iš karterio tokia alyva išbėga kisieliaus pavidalu.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#57 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 05 - 18:29

Visą gyvenimą kiek pamenu visom mašinom pylėm totalį iš “Robetas”, fordui, alfa romeo, toyotai, mersui iš visų lieviausiai motoras laikė fordo, su alfa gyvenime bėdų nebuvo per 130k, nors rida tuo metu kai pirkau pagal būklę buvo kokie 300k, toyota 10m šeimoj jokios problemos su varikliu, nu fordas jei ne purkštukas tai dar kas, nors tepalus keisdavau kas 10k, toyotai kas 20k nors fordas miesto nematęs buvo, o toyota vien mieste brūžinta, čia gal kaip kam pasitaiko su tom alyvom ir nuo jų kylančiais gedimais.

Su Toyota 100k mieste nuvažiuota.
Fordas 200k tūkst trąsoj.
Alfa 130k trąsoj.

Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 balandžio 05 - 18:31

  • 0

#58 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2018 balandžio 05 - 19:13

Nu aš kalbu iš savo varpinės. Naudoju pilnai sintetinę alyva, o ten jau visi kiti dalykai nei mineralkėj. Jo, mineralkę gaminama iš bazinės alyvos - patiliskuoji kibire ir išpilstai. Semi sintetika neturi jokių normatyvų kiek turi būt sintetikos, kiek mineralkės. Gali į visą bačką įmest lašą sintetikos ir alyva jau semi sintetinė. Arba gali skiest 50/50, bet tada biški kaina keičiasi. Pilnoj sintetikoj  visa alyva 100proc. išgauta cheminėm rekacijom ir t.t. Junginiai, metodai po 9 užraktais slepiami ir nusipirkęs cisterną bazinės alyvos sintetikos niekaip nepadarysi pagaliu katilą mašydamas.

Kas pila kokį 10wXX, tai aišku ten jokio skirtumo kokia alyva - ji identiška ten principe - mineralkė. 

Pilnai sintetinė alyva ilgaamžė ir daug stabilesnė už mineralkę, tai gamintojai ir nurodo keist kas 20-30k km ką užsienyje ir daro, bet mūsų vietinė fauna prisipirkus fufliako visokio kur parašyta Synthetic, o kitoj pusėj bonkės parašyta smulkiom raidytėm - synthetic blend - mixas - 5 litrų bambalyje mineralinės alyvos yra lašas įvarvintas sintetikos, o po 15k km iš karterio tokia alyva išbėga kisieliaus pavidalu.

Ir sintetinė alyva yra gaminama iš bazinių alyvų ir priedų. Jokių ten devynių užraktų nėra, na nebent tiki reklama ir ten taip rodė ir pasakojo. Čia kaip bet kokioje kitoje gamyboje. Alyvos gamintojai perka iš didžiūjų gamintojų medžiagas savo gamybai, komponentus: bazinę alyvą ir priedus, ir maišo ir pilsto jau į savo bakelius ar bačkas.

 

Perskaytyk šį straipsnį, gal tada  nebeatrodys, kad alyva yra kaži koks stebūklingas daiktas, nes turi žiauriai slaptų komponetų ir gaminamas pagal žiauriai slaptą technoligiją.

https://www.google.c...k6CtkC1f7O5rJd6


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 balandžio 05 - 19:17

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#59 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 balandžio 05 - 20:22

Ir sintetinė alyva yra gaminama iš bazinių alyvų ir priedų. Jokių ten devynių užraktų nėra, na nebent tiki reklama ir ten taip rodė ir pasakojo. Čia kaip bet kokioje kitoje gamyboje. Alyvos gamintojai perka iš didžiūjų gamintojų medžiagas savo gamybai, komponentus: bazinę alyvą ir priedus, ir maišo ir pilsto jau į savo bakelius ar bačkas.

 

Perskaytyk šį straipsnį, gal tada  nebeatrodys, kad alyva yra kaži koks stebūklingas daiktas, nes turi žiauriai slaptų komponetų ir gaminamas pagal žiauriai slaptą technoligiją.

https://www.google.c...k6CtkC1f7O5rJd6

Tokius straipsnius tamsta galite neštis prie tūpyklos :) Dar galite įmest kažką iš Delfio kaip Maxima giria savo dešras iš akių, žarnų ir kremzlių. Nafik, jum ten važiuot į mėsynę ar rūkyklą pirkt dešrą iš lašinių ir kumpio.

Jei skaityt, tai čia pvz: http://www.machinery...-oil-technology

Kas rašoma, kad žodis "sintetika" jau tiek nuvalkiotas, kad jau viską sintetika gali vadint. Taip rašo, kad kaikurios kompanijos pradėjo gamint sintetiką iš žaliavinės naftos. Ir tai atitinka tik 3 grupės alyvą, kas yra pati papračiausia bazinė alyva, bet ale tai kaikurios savybės "neša" iki 4 grupės - kas yra pilnai sisntetika. https://en.wikipedia.org/wiki/Base_oil

JAV buvo iškelta daug bylų dėl neteisingo termino "sintetinė alyva" naudojimo.

Sintetinė alyva išgauti yra iki 15 kartų brangiau.

Ir čia ateina Jūsų šaraškino kontoros, kurios pilną sintetiką stumdo vos brangiau už mineralkę ir tada ponai kurmiai keičiat tepalus ne kaip liepia gamintojas, o 2 - 3 kartus dažniau, nes dėdės Vasios garažiukuose be Mannol ir Pempco tepalų daugiau nieko nematę ir aiškina - nevažiuok daugiau 10k k užlinks variklis.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#60 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2018 balandžio 05 - 21:02

Jeigu turi informacijos apie tai kaip kažkokia konkreti alyva (ne padirbinys) sugadino kažkam motorą ir tai buvo įrodyta teisme, tai prašom ją čia pateikti. Jeigu tokios imformacijos neturi, tai tavo kalbos yra dėdės vasios garažo lygio gandai.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 balandžio 05 - 21:09

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0