Peršokti prie turinio


Del ausinimo radiatoriu ventiliatoriu


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Svečias_rolkis_*

Svečias_rolkis_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 lapkričio 25 - 17:29

na destau jam taip ir taip sakau 107C vienas kuleris sukas, a jis saka cia gal taip turi but, kai pakaist daugiau kitas isijungt, tipo jei daugiau nekaista, ner ko bedu ieskot kur ju nera ...
  • 0

#2 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2004 lapkričio 25 - 18:05

na destau jam taip ir taip sakau 107C vienas kuleris sukas,
a jis saka cia gal taip turi but, kai pakaist daugiau kitas isijungt, tipo jei daugiau nekaista, ner ko bedu ieskot kur ju nera ...

Gal ir teisybe sako.

Galima apsimest slanga ir pasiskambint i Zibinta ir pasiklausinet ar cia normalu tokia temperatura ;) Ten turetu zinot.

O kokia temperatura trasoj laikosi (ta prasme uzmiesty).
  • 0
406 2.1 TD

#3 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2004 lapkričio 25 - 18:10

Mano vienas turetas auto irgi mego temperatura laikyti ~105 laipsnius. Servise buvau, pora valandu tikrino, su krutu infrarediniu pricindalu temperaturas matavo - atsakymas buvo kaip ir tau. Nepatikejus meistrais ir savarankiskai pasikeitus termostata problema dingo. Reikalas buvo tame, kad senasis termostatas striginejo ir nepilnai atsidarydavo. Radiatoriuje temperatura buvo mazesne ir ventiliatorius sukosi tik pirmu greiciu.
  • 0

#4 Svečias_rolkis_*

Svečias_rolkis_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 lapkričio 25 - 19:51

hm seip taip po miesta vazineju na nepakyla iki 100, buna iki 97,bet jei sustoji pabirbini iki 105 pakyla kuleris subirbia, bet gal 1 laipsni nukrinta temperatura, ir vaziuoji toliau mieste jau zemiau 100 nebenukrenta, bet kaip itariu cia variklio neiskelus termostato nepakeisi :)) zibintas, blem, nu siauliuose radau kaskoki zibinta ir as, bet ten i oficialu servisa nelabai primine man, kaskokie 5 garaziukai su meistrais, ir ofisas grazus kur sekretore aiskino kad cia tas oficialus zibintas, bet kaip graziai pasake kad ju elektrikas turi problemu, tai neaisku kada darbe bus, na labai grazu ir OOOficialiame pezo centre, ten elektrikas i Maskva isvaziaves irgi neaisku kada bus, o Spydiko tai niekas neapsima tvaarkyt, ta prasme visi oficialus servisai, o tie visi "garaziiukai" tai dabar tikrai baisu jiem paduosi viska nunarstys joks zibintas galu nebesuras ten
  • 0

#5 Sampas

Sampas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 156
  • Vieta:Mes prie Nemuno užaugę
  • Automobilis:Peugeot 407 1.8 16v

Parašyta 2007 kovo 28 - 12:12

Sveiki, gal galit papasakoti nuo ko pradėti krapštyti aušinimo ventiliatorius, bėda ta, kad jie nei vienas neveikia, o vasara artėja, gal galit papasakoti kur pas 406 su kondiške randasi temperatūros davikliai, įjungiantys veterokus, ant radiatoriaus jokio nesimato, nuėmus groteles irgi nematau nieko, ar reikia buferą imt? Ir dar nuėmęs groteles aš juos abu bandau pasukioti - nė krust, kaip įkalti. Ar taip turi būti, kad su ranka negali pasukti? Jei ne tai gal iškart gedimas aiškus? Varikliukai? Pasidalinkit mintim. :beer:
  • 0
Kas gali - daro. Kas negali - moko. Kas negali mokyti - vadovauja.

#6 oSourceM

oSourceM
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 210
  • Vieta:Raseiniai - Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306 XS

Parašyta 2007 kovo 28 - 13:28

Sveiki,
gal galit papasakoti nuo ko pradėti krapštyti aušinimo ventiliatorius, bėda ta, kad jie nei vienas neveikia, o vasara artėja, gal galit papasakoti kur pas 406 su kondiške randasi temperatūros davikliai, įjungiantys veterokus, ant radiatoriaus jokio nesimato, nuėmus groteles irgi nematau nieko, ar reikia buferą imt? Ir dar nuėmęs groteles aš juos abu bandau pasukioti - nė krust, kaip įkalti. Ar taip turi būti, kad su ranka negali pasukti? Jei ne tai gal iškart gedimas aiškus? Varikliukai? Pasidalinkit mintim. :beer:

Cia bus kaltas pats dačikas mano nuomone, manajam 306 pugi jis yra variklio desinėje pusėje, tokis juodas, į kurį jungiasi berods šlangutės..

I va, prisiminiau kaip jis vadinas, o gi termostatas jei neklystu. Jo manau reiktu tau ieškoti ;)
  • 0
Nėra tokio klausimo kodėl, bet yra toks klausimas KAIP?

#7 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 kovo 28 - 13:35

Cia bus kaltas pats dačikas mano nuomone, manajam 306 pugi jis yra variklio desinėje pusėje, tokis juodas, į kurį jungiasi berods šlangutės..

I va, prisiminiau kaip jis vadinas, o gi termostatas jei neklystu. Jo manau reiktu tau ieškoti ;)

:D

del ventiliatoriu - imho jie turetu lengvai suktis, net vaziuojant nuo vejo srauto sukasi...
  • 0

#8 Sampas

Sampas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 156
  • Vieta:Mes prie Nemuno užaugę
  • Automobilis:Peugeot 407 1.8 16v

Parašyta 2007 kovo 28 - 13:38

Manau bišky klysti, termostatas su ventiliatorių veikimu tiesiogiai nesusijes. :rolleyes:
  • 0
Kas gali - daro. Kas negali - moko. Kas negali mokyti - vadovauja.

#9 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 kovo 28 - 13:58

Sveiki,
gal galit papasakoti nuo ko pradėti krapštyti aušinimo ventiliatorius, bėda ta, kad jie nei vienas neveikia, o vasara artėja, gal galit papasakoti kur pas 406 su kondiške randasi temperatūros davikliai, įjungiantys veterokus, ant radiatoriaus jokio nesimato, nuėmus groteles irgi nematau nieko, ar reikia buferą imt? Ir dar nuėmęs groteles aš juos abu bandau pasukioti - nė krust, kaip įkalti. Ar taip turi būti, kad su ranka negali pasukti? Jei ne tai gal iškart gedimas aiškus? Varikliukai? Pasidalinkit mintim. :beer:

turi lengvai suktis. jei nepasuki ranka, tai beda aisku paciam varikliuke. jei nesudeges, tai gal pavyktu ji visa isvalyt nuo visokio brudo ir veiktu. arba dar gerai apziurek gal kur sparnnuotej kokia varna istrigusi :)
  • 0

#10 Sampas

Sampas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 156
  • Vieta:Mes prie Nemuno užaugę
  • Automobilis:Peugeot 407 1.8 16v

Parašyta 2007 kovo 28 - 14:08

O kiap prieiti? Buferį imti? Daug vargo?
  • 0
Kas gali - daro. Kas negali - moko. Kas negali mokyti - vadovauja.

#11 wolfas

wolfas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 106
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Opel Signum , P406 - visas veikiantis atiduotas shrotan

Parašyta 2007 balandžio 09 - 20:30

Kad prieit prie ventiko buferio nuiminėt nereik, užtenka groteles su pežo ženklu - už jų stovi relės. Pas man vienas ventikas nesisuko. Bėda buvo kad šepetėliai užrudiję buvo. Ventililatorius lengvai išsiardo su replių pagalba ... paskui tik su visokia chemija jį išplaut reik ir sutept. rudenį ardžiau tai visko jau neprisiminsiu turbūt : nuimi radiatorių viršutinį laikiklį, tada tuos radiatorius kilstelį (laikosi apačioje ant kaiščių į duobes inkištų) ir atitrauki nuo ventiliatorių. Paskui berods ar iš grotų pusės ar iš kitos pusės yra trys varžtai laikantys ventiką - atsuki, atjungi maitinimo fiškę ir per kančias tampant ištrauki ventiką ... tada ardai ir žiūri kas te negerai. Taip pat reik žiūrėt kad tampant radiatorius kondiškės šlangų nenulankstytumei - bo man sujungimas taip šaibom nuėjo ir sistema išsisandarino, bet spėju te jau ir taip prie smerties buvo vienas sujungimas. P406 ventikai dirba visą laiką: I pakopa: sujungti nuosekliai ( valdo kokys tai kontroleris kuris yra po dešiniu sparnu), II pakopa jie sujungiami lygiagrečiai ir dirba pilnu pajėgumu. Čia bent jau pas mane taip MI16 varikliui. Matinimas ant jų paduodamas pastoviai, o komutuojamas minusas ar per valdiklį (I pakopa) ar per daviklį (II pakopa). Jei valdiklis geras, šalia termostato yra kontaktai daviklio - juos nuėmus ventikai įsijungia II pakopos režimu nors ir šaltas motoras. Jei valdiklis supuvęs (kas dažnai pasitaiko) neveikia pirma pakopa, bet antra suveikia pasiekus ~100 c. Pas mane vat yra nupuvęs valdiklis tai kol šalta dar nesuku sprando, bet greitu laiku reiks nuiminėt ratą priekinį ir purvasargį, kad galima būtų prieit prie valdiklio. Taip pat nuėmus groteles yra trys rėlės - jas reikia irgi patikrinti. Autodatoj ventikų schema labai aiški yra su visais dalių išdėstymais ir t.t.
  • 0
Ex - Peugeot 406 ( atiduotas šrotan ) OPEL Signum 2.2 dti - darbinis namų arklys




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0