Ner uz kaDėkui labai Tadai už kodus..
Visi trys tilpo ar dar atsargos liko?
Parašyta 2018 birželio 04 - 18:55
Ner uz kaDėkui labai Tadai už kodus..
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 birželio 04 - 19:45
Apie litras dar buvo, šiaip nežinau kiek tiesos, bet geriausia kiek pasakojo autoviči išvažinėt baką iki kol lieka 10 litrų~, tada pilt pilną ir ilgiau užtenka, nes tada santykiu geresniu dozuoja šiaip dar toks klausimas, ar greit atleidinėjant gazą tuo metu kai perjungia bėgį turi girdėtis kaip robotas bėgius mėto ar ne, nes kažkoks garsas būna, nepavadinčiau to smūgiavimu, bet tiesiog kaip su mechanke mušinėjant bėgius irgi panašus būna, jeigu važiuoji ir tolygiai atleidi šiek tiek gazo nieko nesigirdi, arba jeigu išvis neatleidinėji nieko nesigirdi + porakart pasimalus per kamščius ilgiau ir po to perjungiant iš pvž N į D negražus įgrūdimas kartais būvo, po to karto kai išvažiavo iš salono nebuvo nei valdymas atnaujintas, nei tepalai keisti, rida dabar 218k, pačius bėgius tiek numetinėja, tiek permušinėja laikuNer uz ka
Visi trys tilpo ar dar atsargos liko?
Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 birželio 04 - 19:52
Parašyta 2018 birželio 04 - 20:36
Parašyta 2018 birželio 04 - 21:21
As kazkaip vis dar tavo pezo rida abejoju jeigu dauzo tai smagratis gal smugiuoja, o kad per krupli gruda, sakyciau per greit perjungi pavara.
Vat pvz pas mane vaziuoji, sustoji, ijungi neutralke, masinos negesinus pastovi kokias 3-5 min. Ir ijungus pavara buna trukst per krumpli ir plius smugis. Sakyciau sankaba nepilnai isminta.
Įdomūs argumentai būtų, nes manau perikūpas garantijos nesuklastojo, o į lietuvą buvo atvaryta dar su galiojančia gamintojo garantija 2014-tais metais, kur paskutinis aptarnavimas ir darytas bet jeigu būtų netikra tai miegočiau ramiau, nes žinau, kad per 140k ridos sukišta 100eur į guolius, o visa kita einami, kas ir neramina + eolis laiku pasibaigė ir pagrindinis diržas originalus laiku pasikeitė vat, vat pas mane taip pačiai būna, ilgiau palaikius ant neutralkės kai perjungi, tarkim sustoji, nueini atsidarai vartus dar kažką, pora min praeina ir tada į A jungiant smūgis būna, bet jis nėra kažkoks tragiškas, darbe Caravelle su 22k rida kokius 10x stipriau muša
Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 birželio 04 - 21:31
Parašyta 2018 birželio 05 - 06:25
Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V
Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi
Parašyta 2018 birželio 05 - 07:04
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 birželio 05 - 09:10
508 vietoje automato -robotas? Krito mano akyse ką tik Teko pasivažinėti su 107 ir 108 robotais - daugiau nebenoriu
Parašyta 2018 birželio 05 - 09:49
taigi sako, kad su 107/108 važiavo robotais. spėju tai buvo 1l (50kw) penkiabėgis robotas.. tai ten jie netraukia tai aišku kad nenori žmogus tokios auto
vėl lyginat pieną su ramunėm.
Parašyta 2018 birželio 05 - 11:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 birželio 05 - 12:51
Normaliai su tais robotais zmona turi 1007 benzas 1.6 su robotu visai smagiai vaziuoja, aišku netaip kaip tikras automatas, bet man smagiai
Parašyta 2018 birželio 05 - 13:09
Normaliai su tais robotais zmona turi 1007 benzas 1.6 su robotu visai smagiai vaziuoja, aišku netaip kaip tikras automatas, bet man smagiai
nu vat o tikrą automatą turi su 1,6? Laimonas turi su kuo palygint.
Aš neturiu su kuo lyginti (kol kas)..
beje, kaip suprantu, nei vienas roboto sąvininkas nesiskundžia tuo kynku kynku. Šiaip tai žinau kodėl - nes su mechanke aš taip pat sugebėdavau nepataikyt į ciklą, kad būdavo gerulių garsų kai dantračiai pasimala tad tas kynku kynku maaažas patogumo trūkumas palyginus su sankabos pastoviu spaudaliojimu..
Parašyta 2018 birželio 05 - 13:29
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 birželio 05 - 13:30
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 birželio 05 - 13:54
Na tiesa sakant kazin ar yra buves nors vienas su robotu kuris neprase "gal eitu kazka suprogramuot kad geriau veiktu..." ne veltui psa kaip visiskai nenusisekusi sprendima nuo 2014 metu uzdraude det i visas auto.
Nors geriau nei sriuba virt. O prie to kinkavimo per laika pripranti.
Laimonai va čia turiu truputį Tave pataisyti:
su FL (Face Lift - auto nuo 2014 pabaigos) buvo du 1,6 dyzeliai:
-84,5 kW, Euro 5, a.k.a "e-HDI" - ten buvo dedama ETG6 / EGS6 ar kaip bepavadinsi robotą. pvz https://suchen.mobil...ml?id=262680001
-88,0 kW, Euro 6, a.k.a. "blueHDI" - ten jau buvo EAT6. pvz https://suchen.mobil...ml?id=262924727
88kw jau eina visiškai kita kaina nei 84,5, ir dėl to jis nebus toks popsas. Tų 84,5 kW robotų dabar pilnas mobile.de, veža juos ir pas mus kibirais.
Bus golfukui 1,4tsi pakaitalu P508 1,6 e-hdi, vienas su dsg, kitas su robotu. abiejų visi spjaudosi, bet lemta būti tautomobiliais
p.s. pasitikrinimui naudoju šitą saitą. visai nieko, apie Pezo daug info, galima palyginti trauką net ir nededant reikalų ant stalo. imituoja net bėgių perjungimo laikus. http://www.automobile-catalog.com/
Parašyta 2018 birželio 05 - 14:53
Parašyta 2018 birželio 05 - 15:23
Nu, o dabar chebra paaiškinkit kas robote yra kinku, kinku nes važinėju su robotu ir vis neįsikertu
Ilgas perjungimo efektas, kaip suprantu Ale, jei turetum manuala, tai pvz duodi tapke antra pavara, o tada prie 4k rpm LEEETAI ismini sankaba ir LEETAI istatai 3 begi, gausis, kad del didelio pagreicio ir leto perjungimo tavo galva kinku i prieki daro, ale stabdymo efektas deze, panasiai, kaip jei stabdai pavarom. Del to ir sako, kad su robotais reik moketi kazkaip gaza paspausti, kad to nebutu.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 birželio 05 - 15:24
Parašyta 2018 birželio 05 - 15:40
Ilgas perjungimo efektas, kaip suprantu Ale, jei turetum manuala, tai pvz duodi tapke antra pavara, o tada prie 4k rpm LEEETAI ismini sankaba ir LEETAI istatai 3 begi, gausis, kad del didelio pagreicio ir leto perjungimo tavo galva kinku i prieki daro, ale stabdymo efektas deze, panasiai, kaip jei stabdai pavarom. Del to ir sako, kad su robotais reik moketi kazkaip gaza paspausti, kad to nebutu.
apkalbėjom šitą reikalą jau daug kartų, ale vistiek norisi jum dar
dėl kinku efekto teisingai - jis daro pristabdymą kai išmeta bėgį, bet ne dėl to, kad nespėja sankabos išminti, o todėl kad ją pilnai išmina ir tik tada ieško kito bėgio. jei ranką gerą turi, tą su mechanine gali atlikti per kelias sekundės dalis, o šitas robots kokį pusę sekundės ar dar daugiau visiškai be traukos būna, ko užtenka, kad galvos iš greitėjimo pozicijos pereitų į laisvo riedėjimo padėtį. o tada auto jau susiranda kitą bėgį, ir spust atgal prie atlošo galvas ..
gal čia esmė ne tame, kad prastai junginėja pavaras, o tame, kad perjungimo ciklas yra sinchroniškas kaklo - galvos švytuoklei
beje, spaudžiant gazą visu pajėgumu (tarkim įsijungus "S" režimą) to kinku efekto veik nėra. jo nėra ir kai visiškai nespaudi. čia tokia kompromisinė problema.
Va realiai kada galiu rašyti minusą - tai kamščiuose, kai norisi pariedėti. tada jis visiškai neatleidžia sankabos, o stabdo varikliu. ir ypač kai bandau švelniai atleisti gazą, tada jis pyst - atjungia kurą, ir prasideda staigus stabdymas varikliu, kelis kartus sudirba dvimasis smagratis, ir lėtėjimas išsilygina. toks pasitampymas gaunas kiekvieną kartą kai nori iš greitėjimo lengvai pereiti į lėtėjimą.
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 birželio 05 - 15:46
Parašyta 2018 birželio 05 - 17:00
Parašyta 2018 birželio 05 - 22:24
nu vat o tikrą automatą turi su 1,6? Laimonas turi su kuo palygint.
Aš neturiu su kuo lyginti (kol kas)..
beje, kaip suprantu, nei vienas roboto sąvininkas nesiskundžia tuo kynku kynku. Šiaip tai žinau kodėl - nes su mechanke aš taip pat sugebėdavau nepataikyt į ciklą, kad būdavo gerulių garsų kai dantračiai pasimala tad tas kynku kynku maaažas patogumo trūkumas palyginus su sankabos pastoviu spaudaliojimu..
Pries tai turejo 206 cc 1.6 benzas tikras automatas, todel ir sakau, kad tikras automatas smagiau eina, bet ir robotas visai gerai
Parašyta 2018 birželio 06 - 06:27
Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V
Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi
Parašyta 2018 birželio 06 - 08:32
Yra šeimoj benzinas automatas, dyzelis automatas ir dar su daug kitų automatų yra tekę važiuot, tad ir aš turiu su kuo lyginti. Jeigu ir imant tą pačia mano bandytą 107-108 kategoriją, net padrožta mechaninė maloniau važiuoja nei apynaujis robotas
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0