Ten gi mechanine deze, tik hidrauliniai ar elektrohidrauliniai servukai pavaras jungineja ir sankaba minko. Tai tiek tepalas, tiek intervalas kaip paprastos mechanines dezes. As sau tai taikau toki intervala - 60kkm arba 2 metai, tada tepalas isbega svarutukas grazutukas ir maloniai begiai jungiasi prie visu temperaturu. Oficialiai tai buvo berods kol dar buvo Total BV, tai 120kkm, o su pakeitimu i Gear8 padare berods intervala 250kkm. Nu cia kosmosas. Naujai dezei ok, bet sena deze per tiek kilometru pagamina daugiau chlamo, negu joje yra tepalo. Tai nors tepalas ir nepraranda savo savybiu, bet metalo drozles (arba automato atveju, dar ir frikcionu dulkes) tikrai sveikatos tepalui ir dezei neprideda.
O Viciukai sako taip, kaip liepia gamintojas, nes yra atstovai. Jei prades issiskirti atstovo nuomone nuo gamintojo, galima greitai padeti atstovo teises
Beje, pats Aisin nenurodo, kad tepalas "lifetime". Kai kurie autogamintojai, kurie irgi naudojo tas dėžes, turi nurodę kažkokį keitimo intervalą. Berods Toyota ar ne 60kkm.
Galima dar sugalvot ir kokią skysčių inžinerijos teoriją, pagal kurią tepale, jam senstant, vyksta reakcijos ir jo savybės keičiasi pagal dylančią dėžę taip, kad išdilimai mažiau įtakotų gerą veikimą. Bet čia jau būtų sąmokslo teorija. Dėžės kompas adaptuojasi prie tepalo būklės ir skirtingai valdo vožtuvėlius visus. O senos dėžės gi nuvažiuodavo tiek pat ir visai be elektronikos ir kompų. Ardžiau vakar 4HP18 dėžę 99tų metų. Yra keli laidai, bet nei vienas vidun nelenda, visi sueina į jungiklį, kuris nuo svirtelės tiesiog "nuima" įjungtos pavaros rėžimą, kad ekranėly kažką galima būtų parodyt. Čysta hidraulika, nei vieno elektrinio komponento viduj, visi vožtuvėliai spyruokliniai. Ir važiuoja tokia dėžė kokius 700kkm. Aisinai ne visi tiek nuvažiuoja, bet jei tiek nuvažiuotų ir atjungtum adaptacijas, tai dėžei būtų šakės. Taip pat kaip senam automatui vietoj smalos supilt naują šviežią tepalą - ji nebeveiktų normaliai niekad. O Aisinui supili ir jis kompu prisiadaptuoja. O kad Common rail dyzeliai, jei neturėtų adaptacijų ir korekcijų, neveiktų normaliai nuvažiavę bent pusę savo ridos, tai faktas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 balandžio 09 - 02:34