kuris variklis butu didesnis blogis, ar citroen c5 2009m su 2,0 100 kw ar vw 2,0 103 kw 2009m (pasat, seat altea)
del dyz. varikliu
#1
Parašyta 2018 balandžio 13 - 15:55
#2
Parašyta 2018 balandžio 13 - 18:02
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Parašyta 2018 balandžio 13 - 19:15
Reiktu pazymeti, kad 2009'tu passatas ejo su kruvom varikliu. Tie patys 103kw buvo PD ir CR....Tai cia lyginti ) Zinau, kad nuo 2010-11 metu wagenu 2.0TDi 125kw CLLA, CFGB
yra tikrai super reliable kurinys. Berods net su elektromagnetiniais purskalais, o ne pjezo
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 13 - 19:17
#4
Parašyta 2018 balandžio 13 - 19:30
jo tas reliable tai irgi su islygom..nes yra niunsu su kuro sistema..ir nors purkstukai elektromagnetiniai, taciau kuro siurblys vieno plunzerio, kuris nors tada jau ir buvo patobulintas, taciau visvien turi bjauria savybe uzdrozti drozles, suknisti purkstukus, o kartais ir uzstriges nutraukti dirza...bet cia jau pagal pasisekima...plius perkant 125kw, galima uzsiraut dar ir ant Siemens pumpeduse..kurie siaip labai smagiai vaziuoja, bet labai brangiai taisosi..o tas PD siemens ejo iki 11 metu..taigi reikia ziureti ka perki..jo vw turejo is tikro gyva gala varikliu variantu, tu paciu 103kw gal bent 4 skirtingos versijos..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Parašyta 2018 balandžio 13 - 21:27
Na, mano nuomone, Pauliau, is medios, forumu, youtubu ir siaip google. Tai kas be ko, tau kaip zinanciam ir kisanciam ten rankas, daug aiskesne situacija su jais + vokeciu savinikai, kaip jau kazkur minejau, LAAABAI nemegsta girtis savo masinos gedimais Draugas nusipirko ta 125kw CR'a, 2013'tu metu, su 150000 rida, na, kiek per du metus nuleke (o kiek nuleke nezinau), bet kolkas prie kuro sistemos nagu nekiso. Aisku, toks cia ir pasiekimas, masina pilnai stock'e ir su dpf'u. Pumpeduzai, ka ten apie juos nesakytu, bet rauna is vietos kaip pasele ir nepazysta tu "vangumu" ant zemu apsuku, kaip kad CR. Su CR 125kw net ant pasato, trecias begis, 1500rpm, gazas dugnas ir nieko nevyksta (dar blogiau nei su mano programuotu senu 2.2hdi), mano nuo 1500k tikrai traukia, o nuo 1,7-1,8k jau vaziuoja
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 13 - 21:30
#6
Parašyta 2018 balandžio 14 - 07:06
Reiktu pazymeti, kad 2009'tu passatas ejo su kruvom varikliu. Tie patys 103kw buvo PD ir CR....Tai cia lyginti ) Zinau, kad nuo 2010-11 metu wagenu 2.0TDi 125kw CLLA, CFGB
yra tikrai super reliable kurinys. Berods net su elektromagnetiniais purskalais, o ne pjezo
Kiek pamenu,2.0tdi kw CR su sistema ,kazkada krapsciaus prie skoda superb ,tai purkstukai piezo bosch.O kas liecia PD,tai bus siemens tai tikrai,ir nera ko bijoti to Siemens,tiek CR tiek PD,gan neblogai ir patikimai padaryta,teko tik viena defekta aptikti kai mirsta pjezo kristalas,su testeriais maza voltaziais rode ir talpa ir varza gera o uzdejus ant stendo pjezo kristalas parode kad apmires,t.y davus ~140v ir pazaidus su impulsais.(Problema sunkus kurimas ir balti dumai zemesneje nei +5 celsijaus)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Parašyta 2018 balandžio 14 - 07:59
ta sunkaus kurimosi problema mum zinoma ir nekarta nustatyta..cia ne tik siemens CR kur i passatus ejo, bet apskritai daugumos siemens cr problema..kai seda kristalas, uzauksteja startinis ispurskimas..tada zemais slegiais uzlieseja labai..prasideda sunkesni kurimai, pakalenimai, dumai..kazkada vargau kol issiaiskinau..dabar nesunkiai surandamas dalykas. zinant kokie parametrai turi buti. beje del sios priezasties, tiek PD, tiek CR, laiku neisprendus pradega/istirpsta stumokliai..pezam 2.0, 100kw siemens irgi tirpsta..tik daug leciau..ir ispradziu istirpst degimo kameros krastukai, tai dar iki pradegimo tolokai buna, taciau imanoma nepriziurint davaziuot ir iki pradegimo.
beje 2.0tdi, buvo tiek PD, tiek ir CR ir visi su analogiskais KW - 103, 125.
kas dar apie Siemens PD, tai nelabai taisomi ir tikrinami purkstukai..bent jau Kaune nieks neturi jiem stendo..plius kartais nukepa siemens PPD ecu, tai paskui pakaitini prikabinti reikia pasikuist, kolk raktus ir immo suprogramini tinkamai..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Parašyta 2018 balandžio 14 - 09:58
#9
Parašyta 2018 balandžio 14 - 10:26
ne, ne visi. kai kuriom rinkom PD ejo iki 2011..ir teko tokiu sutikti..2011 passat, 2.0 125kw ir PD..galbut sandely uzsilikes buvo, nezinau, bet pirma registracija 2011..ant daugelio ciupinetu komponentu 2010 metu pagaminimo datos.. taip kad absoliutiniti iki "visi" negalima.
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2018 balandžio 14 - 10:27
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#10
Parašyta 2018 balandžio 14 - 12:29
Pauliau, parametru zinojimas kompu nepades atrasti trukusio kristalo(su diagnostika per obd razete) pjezo,net klaidos nerodo,nei megometras neprareiskia,nei varza ,nei talpa nF -kristalo,tik nuemus purkstuka, davus nuo testerio ~140v,slegi ~300bar,pazaidus su impulsu ilgiais,dazniais...girdisi kad elektrine dalis kristalo dauzo momentais netolygiai,ir kaip pats minejai doze startine liesa gaunas
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#11
Parašyta 2018 balandžio 14 - 15:51
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0