Turbinos valdymas 2.2hdi 98kw
lin18
-
-
Senbuviai
-
posts 204
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 607
Posted 2018 September 16 - 15:50
Sveiki, atsirado problema su turbinos valdymu, kartais panasu kad uzstringa turbinos valdymas. Dingsta trauka, kartais ismeta klaida del per zemo turbinos slegio, kartais del per auksto. Itariu pirmoj vietoj turbinos valdymo solenoida. Matuojant vakuma nuo turbinos solenoido ant laisvu rodo -0.2bar. nuo mazdaug 3000rpm pakyla iki -0.5bar. ir daugiau nebekyla (Cia stovint vietoj gazuojant), vakumo sandaruma tikrinau viskas tvarkoj, pats vakumo siurblys sukelia iki -0.8bar. Gal kas patvirtins ar paneigs mano itarima!? Taip pat pridedu pp2000 gyvu parametru video.
https://youtu.be/sopA6XIFQWk?t=15s
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
Turbinos valdymas 2.2hdi 98kw
PhanT
.
-
-
Senbuviai
-
posts 1,736
-
Vieta:..
-
Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW
Posted 2018 September 17 - 17:38
Apkeisk solenoidus vietomis su egr'u ar dar ten tuo kitu. Istrink klaidas, vaziuok i test drive. Jei vistiek tas pats, tai reiks masina pasikelti ir ziureti ar pati kojele turbos nestringa, tas retai, bet buna
Edited by PhanT, 2018 September 17 - 17:49.
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm
Turbinos valdymas 2.2hdi 98kw
gau173
-
-
Senbuviai
-
posts 780
-
Vieta:Klaipeda
-
Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW
Posted 2018 September 18 - 13:48
Pradėčiau nuo vakumo vamzdelių.
Turbinos valdymas 2.2hdi 98kw
PhanT
.
-
-
Senbuviai
-
posts 1,736
-
Vieta:..
-
Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW
Posted 2018 September 18 - 14:37
Rase kad su sandarumu viskas ok
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm
Turbinos valdymas 2.2hdi 98kw
Laimonas
-
-
Senbuviai
-
posts 6,129
-
Vieta:Klaipėda/Gargždai
-
Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus
Posted 2018 September 18 - 14:41
Rase kad su sandarumu viskas ok
Kas ka sako dar nereiskia kad tiesa
jau kiek kartu tai girdeta ;)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
autofrance.lt
Turbinos valdymas 2.2hdi 98kw
gau173
-
-
Senbuviai
-
posts 780
-
Vieta:Klaipeda
-
Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW
Posted 2018 September 18 - 17:00
Vakumas visad turi būti apie -0,8. Jis nekinta , tik pulsuoja esant mažoms apsukoms. Jokių -0,2 ar -0,5 prie 3000 negali būti. Kažkur kiauras vamzdynas. Dar gali būti pasikimšę trišakio prie vakuumo siurblio droseliukai. Atsijunk vamzdelius ir prasipūsk trišakį . JEI Į KURIĄ NORS PUSĘ NEPRASIPUČIA, prasigręžk 1 mm. grąžteliu. Max 1,5. Ten labai dažnai pasitaikanti problema ,dėl kurios žmonės keičia detales ir negauna jokio rezultato. Kai vamzdukai ilgą laiką praleidžia orą, su oru pakliūna ir brudas, kuris priauga prie droselinių skylučių sienelių taip jas užkimšdamas. Dar problema yra su turbinos valdymo vožtuvu. Pas mane buvo prakiurusi vožtuvo membrana. Pas kitus buvo pasikimšęs oro filtriukas. Pačios turbinos membranos defekto pas mane nebuvo.
Edited by gau173, 2018 September 18 - 17:03.