Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P407 2.0 HDi RHR kosminės sanaudos ir galios trūkumas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 23

#1 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2018 spalio 04 - 13:19

Sveiki,

 

Trumpai: Nupirkau sunkiai važiuojantį 407 sw 2.0 hdi rhr, automatas. Nenori normaliai važiuot, iš 100kw gal 50kw likę, apsukas galiu užlaužt iki redline, bet kyla jos sunkiai, pvz tvarkingam HDi motorui paspaudus gazą šauna apsukos iki 3k  staigiai, o šitam lavonui nespėtų per tą patį laiką net iki 1.5k pakilt. Važiuojant  buka mašina visiškai. Vidutinės sąnaudos važiuojant kaip pensininkui 14l/100km. Važiuojant 90km/h su autopilotu lygiam kelyje momentinės sąnaudos 9-10l/100km

 

Kas atlikta:

 

1. Išdaužytas FAP, išdaužytas katalizatorius, išprogramuotas FAP ir EGR (dėl programavimo kokybės turiu įtarimą, nes kuro sistema ir kompas SIEMENS, o jie taip paprastai nepasiduoda visokioms ecusoft ecuswift ir kitom pingponginėm programėlėm). NEPADĖJO.

2. Turbina išimta, išvalyta ir statyta ant stendo, viskas ok, actuatoriaus padėties daviklis ok. NEPADĖJO.

3. Visi vakuumai peržiurėti, kur bent menkiausias įtarimas kilo pakeista. NEPADĖJO

4. Pakeičiau paskirstymo diržą ir kartu velenėlius, nes buvo versija, kad kažkada galėjo būti gavęs per vožtuvus ir prasuko velenėlius. NEPADĖJO. (degimas buvo sustatytas gerai ir prieš keitimą ir po keitimo)

5. Įdėtas naujas PIEBURG turbos valdymo solenoidas. NEPADĖJO

6. Purkštukai statyti ant stendo, nėra įspudingi, prie maksimalios apkrovos 2 purkštukai įpurškia arti minimumo. Bet važiuoja žmonės ir su prastesniais be problemų.

7. Apmainiau su savo kitu pižu MAP ir įsiurbimo temperatūros daviklis. NEPADĖJO.

8. Iš bendradarbio 2.0 HDi įdėjau MAF, niekas nepasikeitė, šrote nupirkau kitą MAF (taip pat niekas nepasikeitė), nes pas bendradarbį pižas bukas, bet jam nelabai rūpi, tai įtariau, kad pas jį mafas galėjo būt nusprogęs. NEPADĖJO (nebent mano, bendradarbio ir šrotinis mafai mirę)

9. Bandžiau paduoti kurą tiesiai į siurblį iš švaraus kanistro, tam kad apeiti baką, kuro vamzdelius ir filtrą. NEPADĖJO

10. Bandžiau važiuoti/gazuoti išėmus oro filtra. NEPADĖJO

11. Nuėmiau galinį duslintuvo bakelį. NEPADĖJO

 

Klaidos P1614 ir P1644, gazo pedalo kickdown switchas, dėl visos šitos problemos jis ne prie ko. Daugiau jokių klaidų. 

 

Laukiu protingų žmonių minčių ir komentarų.


Šį pranešimą redagavo kulchoz: 2018 spalio 04 - 13:29

  • 0

#2 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 spalio 04 - 13:42

Labas, tiek visko darei, o bandei oro srauto matuoklę atsijungt ir pravažiuot? :) Dėl išprogramavimo irgi rašai NEPADĖJO, bet turi įtarimą, kad blogai padaryta, šitą reiktų patikrinti ir šiaip live diagnostiką reikia padaryti, t.y. važiuojant žėti dėl ko ji nevalit. Dar vienas labai realus variantas, kaip Eddy buvo su 607, netraukė, ieškojo sliekų ir pan. pardavė, o naujas šeiminkas pasikeitė visą visą kaminą t.y. duslintuvą nuo variklio iki bamperio(jeigu klystu pataisykit) ir auto atsigavo kaip new :) tai gali padandyt nuiimt koliką nuo variklio ir pravažiuot, gal tiesiog ten užakę viskas.


  • 0

#3 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2018 spalio 04 - 13:48

Žinoma, kad buvau atjungęs MAF, bukas variklis kaip bambukas vistiek. Žmogus kuris peržiūrėjo ecu nusiskanavęs sakė, kad traukos tas kreivas išprogramavimas neturėjo įtakot. Kaip ir rašiau pirmame poste, buvau užkūręs ir be kamino. :) Koliką nuėmęs buvau kai keičiau diržą ir velenėlius, šiek tiek apaugęs, bet minimaliai, EGR užglušinau taip pat.


Šį pranešimą redagavo kulchoz: 2018 spalio 04 - 13:49

  • 0

#4 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 spalio 04 - 14:09

Ka gyvi parametrai? Ka slegiai turbos? Ka oro matuokle rodo? Protingi zmones pinigus uz tai gauna ir net jei zinos kame reple, jiems nelabai apsimoka tau duoti atsakyma. Nors jo greiciau ir nerasi sioje vietoje. Daug padaryta, tai gal bandyk kur i kauna pas koki Pauliu jau palekti :) Purkstukus beje irgi ne visi moka patikrinti, o stendai neparodo daug ko.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 spalio 04 - 14:10

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#5 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2018 spalio 04 - 14:15

Pagal gyvus srautas neatsilieka nuo reference value. Turba užsipučia irgi iki užduoto slėgio, tik, kad dėl to netraukimo užtrunka tas užpūtimas. Jokio dūmo nemeta, nei juodo, nei balto, nei mėlyno, nei pilko. Aš taip pat vis dar įtariu purkštukus, nors ir ant stendo statyti buvo. Nes ir ant laisvu nelabai gražiai dirba, ir išvis dirba kai traktorius beveik. Bet nesinori mėtyt pinigų kapotą prasidarius į visas puses, darbas man nieko nekainuoja, nes viską darau pats, bet aklai pirkinėt dalis ir keitinėt irgi neįdomu pasidarys. Ne pas vieną vietinį žinomą meistrą buvau, patys visus galus išžiūrėjo ir pečiais traukia, nebeįsivaizduoja kas gali būt.


  • 0

#6 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 spalio 04 - 14:49

nu aš galvoju, kad pradžiai reikia sutvarkyti visus bugus t.y. visas klaidas, nesvarbu turi įtakatos neturi, bet reikia sutvarkyti ir tada jau toliau ieškoti, nes tokie kur "neturi įtakos" dėl kažko irgi sugedę yra, žodžiu protingiausia, nuvešt į Kauną ir palikt ne vietiniams meistreliams, o tikriems maestro :)


  • 0

#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 spalio 04 - 14:53

Pagal gyvus srautas neatsilieka nuo reference value. Turba užsipučia irgi iki užduoto slėgio, tik, kad dėl to netraukimo užtrunka tas užpūtimas. Jokio dūmo nemeta, nei juodo, nei balto, nei mėlyno, nei pilko. Aš taip pat vis dar įtariu purkštukus, nors ir ant stendo statyti buvo. Nes ir ant laisvu nelabai gražiai dirba, ir išvis dirba kai traktorius beveik. Bet nesinori mėtyt pinigų kapotą prasidarius į visas puses, darbas man nieko nekainuoja, nes viską darau pats, bet aklai pirkinėt dalis ir keitinėt irgi neįdomu pasidarys. Ne pas vieną vietinį žinomą meistrą buvau, patys visus galus išžiūrėjo ir pečiais traukia, nebeįsivaizduoja kas gali būt.

 

Neuzpykit ant manes, BET...

 

1. Dumo nebuvimas dar nieko nereiskia;

2. Kompresija tikiuosi PAMATAVOT? MAtuokit kompresija per purkstuku lizdus.;

3. Sutvarkyti jei reikia programiskai kompa (sitas gal ir i 1 vieta statyt), pas SID803(A) daznai chalturscikai atjungia daug kodu lenteliu ir nemeta tikruju klaidu...;

4. Varykit pas tuos kas supranta, kitaip prakeiksit sita masina, nes jau matau isvis ne i tema darbus atlikot.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 spalio 04 - 14:55

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 spalio 04 - 16:06

3. Sutvarkyti jei reikia programiskai kompa (sitas gal ir i 1 vieta statyt), pas SID803(A) daznai chalturscikai atjungia daug kodu lenteliu ir nemeta tikruju klaidu...;

Ne tik klaidu nebuna, bet ir visokie slapti avariniai rezimai (limp mode) lenda.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2018 spalio 04 - 20:16

Pagal gyvus srautas neatsilieka nuo reference value. Turba užsipučia irgi iki užduoto slėgio, tik, kad dėl to netraukimo užtrunka tas užpūtimas. Jokio dūmo nemeta, nei juodo, nei balto, nei mėlyno, nei pilko. Aš taip pat vis dar įtariu purkštukus, nors ir ant stendo statyti buvo. Nes ir ant laisvu nelabai gražiai dirba, ir išvis dirba kai traktorius beveik. Bet nesinori mėtyt pinigų kapotą prasidarius į visas puses, darbas man nieko nekainuoja, nes viską darau pats, bet aklai pirkinėt dalis ir keitinėt irgi neįdomu pasidarys. Ne pas vieną vietinį žinomą meistrą buvau, patys visus galus išžiūrėjo ir pečiais traukia, nebeįsivaizduoja kas gali būt.

pas spakena buvai ?


  • 0

#10 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 129
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot E208

Parašyta 2018 spalio 05 - 08:16

Tarp klaidu P0000 nera?


  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#11 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2018 spalio 05 - 09:00

Pas mane yra tokia, bet pats Tauriau ir proginai. Bet su trauka gerai.
  • 0

#12 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2018 spalio 08 - 19:59

Truputėli buvau pradingęs, pakeičiau purkštukus, mašina atsigavo ir lekia kaip vėjas :)
  • 0

#13 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2018 spalio 08 - 20:16

Truputėli buvau pradingęs, pakeičiau purkštukus, mašina atsigavo ir lekia kaip vėjas :)

Purkštukai naudoti? Po kiek kainavo? Ar prieš sudedant buvo tikrinami?


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#14 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2018 spalio 08 - 20:31

230 už 4vnt. naudoti, net netikrinau, mano atveju maniškiai ant stendo tipo dar neblogi buvo, o iš tikro lavonai apsimyžę. Tai sudėjau šiandien šrotinius - kaip nauja mašina. Tuom tie siemens purkštukai ir užknisantys, stendas solenoido pačio nepatikrina ar geras. Kažkur buvau radęs kaip rimtos įmonės anglijoj siemensinius tikrina, tai pirma pjezoelementą patikrina su testeriais, 100v ir t.t., jei patikros nepraeina, ant stendo net nededa.
  • 0

#15 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 spalio 09 - 01:08

Nu va, kazkada Paulius minejo situos bajerius su stendais :) Prispeliojau gerai, kad suda ten sutikrino. Gero riedejimo :) Dabar dar nuvaziuoti, patrankyti per galva tais pursktukais tiems tikrintojam ir pasiimti pinigus uz neatlikta darba ir laiko gaisima.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#16 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2018 spalio 09 - 06:25

Nu va, kazkada Paulius minejo situos bajerius su stendais :) Prispeliojau gerai, kad suda ten sutikrino. Gero riedejimo :) Dabar dar nuvaziuoti, patrankyti per galva tais pursktukais tiems tikrintojam ir pasiimti pinigus uz neatlikta darba ir laiko gaisima.

gal tikrini kaip ir Paulius minejo ant automatinio stendo ir buko tikrintojelio ;)


  • 0

#17 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2018 spalio 09 - 09:45

Dabar liko tik vibracijos priežastį išsiaiškint, ant D ir R stovint gan stipriai vibruoja per kėbulą, važiuojant neturiu prie ko prisikabint.


  • 0

#18 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2019 balandžio 02 - 11:29

Sveiki,

 

Matau ką dar liko pakeisti - vakuumo siurblį :) O šiaip daug skaičiau pastaruoju metu apie turbo valdymą šių variklių, tai ką dar siulyčiau patikrinti, tai pačią wastegate membraną - aktuatoriaus žarną numaut, užsimaut ilgą žarna ir pūst-traukt ir žiūrėt ar ta kojelė išvis juda. O dėl vakuumo siurblio - skaičiau kaip anglas vienas irgi visus solenoidus keitė ir niekas nepadėjo kol siurblio nepakeitė. Problemą gali indikuoti minkšti stabdžiai.

 

Mano problemos tokios:

Nuo seno blogai išprogramuotas, yra apsukų pulsavimas tolygiai važiuojant. Bet net nekreipiant dėmesio į tai:

Atsijunginėdavo turbina, gavusi apkrovos ypač - į įkalnes važiuojant ar šiaip aukštesniu bėgiu užpūtus. Kai atsijungdavo, atsigaudavo tik restart mašinai padarius

Dabar turbina nebeveikia nuo starto (taip irgi būdavo, bet ant kito/antro/trečio restart pasitaisydavo). Pradėjus domėtis radau kad turbo position yra bloga, visi atsiliepimai internete nurodė keisti aktuatorių ant WG. Simptomai visiem tie patys ir restart visiem irgi padeda. Bet paskaitęs apie vakuumo siurblį prisiminiau, kad mano stabdžiai visada buvo "guminiai".

 

Taip ir norisi visą tą turbos valdyma su visais solenoidas ir žarnom ir siurbliu kartu pakeisti...

 

Kokios mintys apie siurblį?


  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#19 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2019 balandžio 02 - 12:00

Tai matuok kiek traukia -bar siurblys.
  • 0

#20 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2019 balandžio 09 - 18:37

Pagalvojau, kad reikia grįžti pasidžiaugti.

Pasirodo, mano youtube įtarimai pasitvirtino (ne tiek patys video, kiek komentarai skaityti). Eilės tvarka buvo rasta ir tvarkyta:

Kiaura žarna vaakumo

Kiauras vaakumo rezervuaras

Neveikiantis aktuatorius (solenoidas ar whataver) ant wastegate, tas kur kojelę pačią stumdo.

 

Buvo išmestas tas rezervuaras ir pakeistas aktuatorius - mašina važiuoja kaip priklauso, supratau, kad iki šiol, kaip su kažkokia žemės ūkio technika važinėjau :D

 

Pirmas gazo prilietimas jau nustebino jautrumu ir turbos švilpimu, o kas svarbiausia - stabdžiai pradėjo veikti kaip naujoje mašinoje - jokios tusčios eigos ar "guminių stabdžių".

 

Viskas atlikta "Reikiamas Greitis" aka cheinikas. Nepaisant šitų nesamonių, per vieną dd buvo sutvarkyta bagažinės spyna (nebeatsidarė - pakeista), galinės stabilizatoriaus traukės, permontuoti ir pakeisti du komplektai ratlankių.

 

Kainai buvau pasiruošęs gerokai didesnei, sėkmės darbuose ir ačiū grąžinant viltį į mašiną - pradedu galvoti apie tokius malonius niekučius kaip naujas priekinis stiklas ir vairo apsiuvimas  :good:

 

 

 

Keywords: vakuumas vaakumas wastegate solenoidas vakuumo aktuatoriai aktuatorius 

 

P2562 turbo position repeat signal Position of the valve too open

 

Turbo Repeat Sensor , Solenoid , Actuator , 2.0 HDI 100KW RHR SIEMENS

 

https://www.qclt.com...gb/b1hg2uk3.htm

RogZi7l.png


  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0