Peugeot 307 HDI 2.0 2004
Taigi vakar po ilgesnės kelionės užvedus mašiniuką gaunu tokį pranešimą "Top up engine coolant level". Jūsų forume susiradau, kad reiktų papildyt antifrizo, bet bakelyje pilna tepalo. Pakalbėjus su žmonėm iš šalies, sako, kad reik ieškot naujo variklio (dar jokia apžiūra nedaryta), nes šitam jau labanakt.
klausimai:
kadangi esu žalias, kaip avokadas, kur Vilniuje atlikti apžiūra žalos įvertinimui?
ar jūsų forume (https://peugeot-klub...liu-pardavejai/) visi linkai dar galiojantys
jei visgi reiks naujo variklio, kur man jo ieškot, kaip, nes tarkim čia būtų pirma transporto priemonė už kurią esu atsakingas?
#1
Parašyta 2018 spalio 17 - 17:07
#2
Parašyta 2018 spalio 18 - 08:20
1) tikėtina kad taip
2) naudokis sąrašiuku, kurio linką pats radai.
3) taip
4) žmonės iš sąrašiuoko patars kur ieškotis variklio. greičiausiai šrotus apskambinti teks ir išsirinkti geriausią pasiūlymą (ne pigiausią, o tikėtina mažiausios ridos, kur auto buvo daužta, bet "stabdymo varikliu" nebuvo).
nesėkmingas startas, bet tikėkimės toliau bus geriau. sėkmės valdant transporto priemonę. kitą kartą nepirk pigiausios, arba konsultuokis su sąrašiuke esančiais žiniuoniais ;)
#3
Parašyta 2018 spalio 18 - 14:33
Sveiki, ačiū už liūdnas naujienas, gal prie to paties, kaip senbūvis žinot, kuris iš meistrų Vilniuje arčiau Naujamiesčio? Nežinau, kaip toli galiu bevažiuot :/
#4
Parašyta 2018 spalio 18 - 15:34
Sveiki, ačiū už liūdnas naujienas, gal prie to paties, kaip senbūvis žinot, kuris iš meistrų Vilniuje arčiau Naujamiesčio? Nežinau, kaip toli galiu bevažiuot :/
nežinau kas šalia naujamiesčio. iš esmės čia jau net nereikia kažko ieškoti, o tik keisti variklį ir tiek. servisų milijonas, tai išsirink pats. beje, variklius keičia ne visi, o tuo labiau su servisų kainomis bus klausimas ar ekonomiškai naudinga. jei labai jau gerai išlaikytas auto, tai ieškokis bet kokio serviso kur sutaisys už prieinamą kainą, ir servisas pats nusitemps arba nuveš auto.
#5
Parašyta 2018 spalio 18 - 16:15
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2018 spalio 18 - 20:21
Todel derini su musu kaunieciais meistriukais ir vaziuoji ramus iki kauno. Dar menesiuka gera palaukti teks, jei nedaugiau. Dzin tas tepalas. Savo laiku su prapusta tarpine privazinejau nemazai tiesiog vandeni pildamas, nes viska lauk ismesdavo, kol cilindras vienas saibom nenuejo. Ilgai vazinejau )) varikli irgi kaune patarciau ziureti, nu arba bet kur tik ne vilniuje. Bo patikek, musu bendramiestieciai toki tarifa nulups, kad maza nepasirodys ir bus pezo-gavno visam gyvenimui
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 spalio 18 - 20:22
#7
Parašyta 2018 spalio 18 - 20:37
#8
Parašyta 2018 spalio 18 - 23:26
Pries nepilna menesi toki varikli pirkau uz 70eur. Nebuvo labai stebuklingos bukles, nes naujausiam gi 14metu kazkur jau, bet kuriasi ir dirba pakankamai gerai, ir zmogus toliau kasdien suka po 200-500km. Aisku, rieboksliu ir tarpiniu visu nauju reikejo.o kodel geriau pirkti naudota varikli, nei restaruoti sena ir bus simtu proc ramu, aisku jeigu imanoma.
Jei man atsirastu tepalo, pradzioj patikrinciau tepalo ausintuva. Tada imciau galva. O tada jau pagal bukle...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 spalio 18 - 23:29
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2018 spalio 19 - 08:58
o kodel geriau pirkti naudota varikli, nei restaruoti sena ir bus simtu proc ramu, aisku jeigu imanoma.
Nes bebe tau kas padarys, taip, kaip tu isivaizduoji. Niekas nesicackins, laikas pinigai, del to bus tep lep, kad uzsivestum ir isvaziuotum. Nebent pats turi pakanakami ziniu ir galimybiu viska kruopsciai perrinkineti. Antras dalykas, samata, sitie varikliai milijoniniai jei normaliai priziureti. Savartynuose vos ne metalolauzo kaina eina. Zodziu, pigiau nuimta is patikimesnio srotininko paimti, kad ir 300k lekusi, nei zaisti su remontais Nes dar 200k su juo garantuotai atredesi, o daugiau ir ta masina negyvens.
Jei, kaip sake Tadas, prasideti su galvos emimais tai jau pakliuni ant voztuvu slifavimu, galvos slifavimo, tarpines ir dar kruvos sudniekiu. Cia su salyga, kad tik tarpine pramusta kazkurioje vietoje tarp tepalo ir ausinimo kanalo. Tada prasidedi toliau, nuslifuoji galva, sudedi viska ir po metu vel tau ta tarpine pramus Cia is patirties Nes technologiskai, turetum ir bloka slifuoti, ka reiskia pilna kapitalke Zodziu, su 100 eu vargiai cia atsifutbolinsi.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 spalio 19 - 09:02
#10
Parašyta 2018 spalio 19 - 13:07
Todel derini su musu kaunieciais meistriukais ir vaziuoji ramus iki kauno. Dar menesiuka gera palaukti teks, jei nedaugiau. Dzin tas tepalas. Savo laiku su prapusta tarpine privazinejau nemazai tiesiog vandeni pildamas, nes viska lauk ismesdavo, kol cilindras vienas saibom nenuejo. Ilgai vazinejau )) varikli irgi kaune patarciau ziureti, nu arba bet kur tik ne vilniuje. Bo patikek, musu bendramiestieciai toki tarifa nulups, kad maza nepasirodys ir bus pezo-gavno visam gyvenimui
Supratau, susiradau vieną tvarkytoją, tai darbą įvertino €200 plius variklis €200, realu ar nelabai?
Sakote, kad Kaune ir dar mėnesį laukt, jei būčiau garantuotas, kad mašina tiek veiks, mažiau trydaliočiau, dabar bišk baisu. Na tarkim iki "su musu kaunieciais", kuriais čia, iš to sąrašo, kaip supratau?
Bet per savaitę kokius ~100km privažiuoju nes mašina tik savaitgaliais naudojuosi
Ne pagal vieta meistru reikia ieskoti. Nes paskui busi sumokejes daug pinigu, o masina vesi su tralu kitiems. Su tepalu ausinimo sistemoj vaziuot galima nemazai. Juk varikli vistiek keisi, o ausinimo sistema vistiek plausi
O dabartinį perteklių man kažkaip galima būtų pašalinti? Ir jei jus pastebėjau tame sąraše, tai gal ir būtų galima pas jus važiuoti?
#11
Parašyta 2018 spalio 19 - 14:54
As nezinau kiek laukti, tikrai, tik spelioju Na, man pries 3 metus 2.2hdi kuris yra tikrai retesnis, 180eu kainavo. Ir tuos 3 metus jis su 150kw map'u vazineja. Tai 200eu uz 2.0hdi lauza kuris niekam nereikalingas, vargu ar samoninga. Ne forume derink, o skambink. Bandyk su Tadu ar Paulium tartis Variklio keitimo kainos nezinau, nes mes patys daremes viska. Ten nera kazkokio labai kosmoso varikli issiimti. Atsisuki periferija, deze, turbe ir issitrauki pro virsu. Nzn ar 200eu logiska uz toki darba.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 spalio 19 - 14:56
#12
Parašyta 2018 spalio 19 - 14:57
tai taip taip kalbu apie kapitalini, prieš 4m man sakė 1000e kapitalinis, gal dabar pigiau, bet jeigu naudoti po ~100e, tai dedi ir važioji toliau ;)
#13
Parašyta 2018 spalio 19 - 14:58
tai taip taip kalbu apie kapitalini, prieš 4m man sakė 1000e kapitalinis, gal dabar pigiau, bet jeigu naudoti po ~100e, tai dedi ir važioji toliau ;)
Nu tai soriux, masina tiek kainuoja
#14
Parašyta 2018 lapkričio 07 - 16:12
Pas mane buvo tokia problema 2,0hdi 66kw tai buvo kiauras tepalo aušintuvas, nusipirkau kitą, išvaliau aušinimo sistemą ir važiuojam toliau, remontas kainavo apie 20e
Gal ir pas tau tas pats bus jei yra tepalo aušintuvas
#15
Parašyta 2018 lapkričio 14 - 12:09
Sveiki, kad nekiltų neaiškumų, taip ir buvo tepalo aušintuvas (dar prie to paties ir gumas kažkokias pakeitė), pakeitė, išvalė kainavo ~€50 (bet kaip minėjau tvarkiau ir daugiau dalykų FAP filtras, kažkas su elektra vaire)
#16
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 16:25
Oh geras Ne visiem taip pasiseka
#17
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 18:26
Aš tai po pusės metų taip tik rašyčiau, kad problema tikrai aušintuve buvo. Ten kartais būna labai lėtai arba tik tam tikrom sąlygom. Buvo Berlingo su 1,9D kartą. Atjungėm aušintuvą patikrinimui visai (žiema buvo, ir šiaip tam varikliui jis nėra ultra būtinas), išplovėm. Atrodė ok, bet išlindo vėl po mėnesio kito. Tiesiog labai nedidelis prasisunkimas buvo. Paskui sutaisė jam galvą kažkur kitur ir dabar jau keturi metai be problemų. Ne visada iš karto matosi. Bet, žinoma, linkiu, kad tai būtų ir išeitis.
Tie aušintuvai šiaip prakiūra praktiškai vien nuo tragiškos kokybės ir būklės antifrizo (arba vandens). Su geru antifrizu dar nemačiau prakiurusio. Taip pat nemačiau ir senovinio (ten toks pusiau žalvario, pusiau nerūdijančio plieno būdavo pas XUD variklius) aušintuvo prakiurusio, ką ten bepiltų žmogeliai, o aliuminiai naujesnio tipo prapūna, taip.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2019 sausio 02 - 18:55
Sveiki dar kartelį, nežinau ar gerai darau, kad nekuriu naujos temos, o kad gaivinu šitą.
Taigi vieną rytą mašina tiesiog neužsivedė, taig nutempiau į artimiausią servysniką ten prastovėjo dvi savaites, niekaip nieko nerado. Ir dabar skambina, kad kažkas negerai su kompu "nebendrauja su blokais" ir kaina €350-€450
Ar realu ar vėl Vilnietiškos kainos? Pasitikėjimo labai nekelia, žinant, kiek laiko nerado problemos.
#19
Parašyta 2019 sausio 02 - 19:28
Kompai genda LAAAABAI RETAI. Ypac dyzeliams.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 02 - 19:28
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2019 sausio 03 - 11:00
Supratau, na vakare bandysiu eit ir sužinot daugiau info, nes pradžioje buvau labai skeptiškas, bet paskaitęs jūsų komentarą, kad gal ir įmanoma, bandysiu.
Svarbiausia, kad jie man sugebėtų pagrįst tokią darbų sąmatą
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: Tepalas, antifrize
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
Tepalas pro turbinąSukūrė SuvalkasZydas, 2017 Vas 14 Tepalas, turbina |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
P407 tepalas aušinimo bakelyjeSukūrė KarolisK, 2016 Lap 01 RHRhdi, tepalas, ausinimo ir dar 2 |
|
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0