Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Sunkiai kuriasi 2.0hdi 80kw

sunkiai kuriaisi 2.0hdi 80kw

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 martinux

martinux
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0Hdi 80kw 2000m.

Parašyta 2018 lapkričio 30 - 22:07

Sveiki!Atsitiko tokia problema-prasidėjus nedideliam šaltukui po nakties reikia gerai pasukti varikli kad užsikurtu.Užsikūrus išmeta pilką dūma,po to viskas ok,visą dieną normaliai kuriasi iš pusės pasukimo.Žvakės pakaitinimo pakeistos trys iš keturių,nes vieną neišsisukom,bet praitą žiemą užsikurdavo lengvai ir su tom trim.Klausimas toks-kas dar gali būtį be pakaitino žvakių kaltas?


  • 0

#2 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.697
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2018 lapkričio 30 - 23:16

Sveiki!Atsitiko tokia problema-prasidėjus nedideliam šaltukui po nakties reikia gerai pasukti varikli kad užsikurtu.Užsikūrus išmeta pilką dūma,po to viskas ok,visą dieną normaliai kuriasi iš pusės pasukimo.Žvakės pakaitinimo pakeistos trys iš keturių,nes vieną neišsisukom,bet praitą žiemą užsikurdavo lengvai ir su tom trim.Klausimas toks-kas dar gali būtį be pakaitino žvakių kaltas?


tikrinai zvakes, ir kokias dejai? nes bosch kas metus gali keist..

Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2018 lapkričio 30 - 23:17

  • 0

#3 martinux

martinux
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0Hdi 80kw 2000m.

Parašyta 2018 lapkričio 30 - 23:50

pas mane pigios flennor,bet per metus pravažiavau 4000km tik, tai per toki atstuma irgi zvakes pareit galejo?
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.583
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2018 gruodžio 01 - 01:49

tikrinai zvakes, ir kokias dejai? nes bosch kas metus gali keist..

Kvepia fanatizmu. Kiek tai susije su realiomis ziniomis ir statistika, o kiek su jausmais ar sugedusiu telefonu? Pvz, vienam mano turimam senam TD varikly Bosch nuo 2006tu metu dar visos gyvos. Rida aisku ne milijonine, bet per abi juo varytas masinas kokie 100kkm bus. Pirkau Auturoj Kaune Savanoriu pr. Keite Meharyje Kaune, nes pabandziau pats ir nepavyko. Turejau tada 14 metu :)
Broko pasitaiko, bet manrods tai daugiau padirbiniu atvejai. Pagrinde su Bosch ir Beru ir dirbu, perku pagal tai, kurios pigesnes. Dazniausiai Bosch, bet kai kuriem varikliam pasitaiko ir Beru. Tiek tu, tiek anu dar kolkas nepasitaike, kad rasciau zvakiu klaidu tom masinom, kuriom keiciau zvakes 2014-2015tais metais. Manau, tai pakankamas laiko tarpas ne surinkimo linijos zvakems. Nes pasitaiko jau variantu, kai 2012tu metu masinai keiti ir randi 2-3 negyvas. Kilometrai zvakems mazai groja. Labiausiai groja klimatas ir atvesusio variklio uzvedimu uzvedimu bendras skaicius. Tam tikra prasme taksi dirbanti masina gali buti su gyvensem zvakem, negu kasdien i darba ir is darbo po 5km vaziuojantis zmogus, nes taksi per visa diena neatvesta, o stai i darba/po darbo jau du salti uzvedimai. Traktoriniam dyzeliam buvo kitaip. Ten daugumoj, jei be kompo, kaitino visada vienodai.
Man pvz lyg butu noras kaltinti NGK, nes jau dvi nulauziau is eiles, bet tai gali buti tik sutapimas, tai neskubu.
Bosch kaip originalas visiem 2.0HDi 66, 79, 80, 100, 103kw, 2.2HDi 94, 98kw varikliam. Beru originalas 1.6HDi 66, 80kw, 2.2HDi 125kw varikliam.
O pvz VW 2.0TDI PD 103kw zvakes originalios NGK. Perki ne NGK, o kokias kitas, ir dezutej randi NGK, nes ten spec. keramines jos, daugiau nelabai kas gamina.

pas mane pigios flennor,bet per metus pravažiavau 4000km tik, tai per toki atstuma irgi zvakes pareit galejo?

Flennor galejo. Jie patys gal nelabai ka ir gamina, tai kazkur uzsakyta. Kur? Kas zino. Iskra bent jau atsisuka dazniausiai, o su sitom velniazin kaip bus. Tikrinkit, nesunku sitam motoriukui gi :)
Nes toliau kuro sistema butu, purkstukai siurbliai, o dar paskui jau tik variklis.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gruodžio 01 - 01:46

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.463
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 gruodžio 01 - 03:07

Boulshit cia yra vyrukai, su tom zvakem ir filtru keitimais. Cia nebent durnas visiskai esi ir nezinai, kad baltaruskos vasarines saliarkos prispylei :) Tada jau gali sustingusi filtra traukti. Prisimenu kaip mano pirmas p406 2.0hdi prie -18 su viena gyva zvake vedesi. Sunkiai, pabirbinant, bet labai nezymiai :) Taip ir turi buti su tvarkingu hdin'u. Tadas net savo seni 1.9D, kurie siaip lepus yra pasildymam nuo zvakiu yra, prie esamu salciu, su dviem veikianciom, uzkuria :) Jei ne, tai jau kitur bedu galima ieskoti. Zvakes kas metus tikrai nedega. Tvarkykit kuro sistema, karoci. Arba variklis jau 600k beges, kas 2.0hdi pirmam nera taip ir baisu :) Tik kad nepriziureti buna.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 gruodžio 01 - 03:12

  • 0
2.2HDi 136ag/[email protected] ~200ag/410nm

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.583
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2018 gruodžio 01 - 07:00

Boulshit cia yra vyrukai, su tom zvakem ir filtru keitimais. Cia nebent durnas visiskai esi ir nezinai, kad baltaruskos vasarines saliarkos prispylei :) Tada jau gali sustingusi filtra traukti. Prisimenu kaip mano pirmas p406 2.0hdi prie -18 su viena gyva zvake vedesi. Sunkiai, pabirbinant, bet labai nezymiai :) Taip ir turi buti su tvarkingu hdin'u. Tadas net savo seni 1.9D, kurie siaip lepus yra pasildymam nuo zvakiu yra, prie esamu salciu, su dviem veikianciom, uzkuria :) Jei ne, tai jau kitur bedu galima ieskoti. Zvakes kas metus tikrai nedega. Tvarkykit kuro sistema, karoci. Arba variklis jau 600k beges, kas 2.0hdi pirmam nera taip ir baisu :) Tik kad nepriziureti buna.

Traktoriniai dyzeliai būtent PSA gamybos be žvakių net ir geram pliuse sunkiai kuriasi. Kovo gale Ispanijoj prie Valencijos (ryte buvo jaučiu apie 15-20C) neužvedžiau nepakaitinęs praktiškai niekaip, t.y. jau purpsėjo, bet naujo akumo sulčių neužteko. Tada galiausiai suvokiau, kad bėda čia ne užsiorinusioj kuro sistemoj (niekas ten nesiorino, blyn), o neveikiančioj žvakių relėj, palaukiau pusvalandį, kad akumas truputį pailsėtų, atsinešiau storą laidą, pašildžiau 10sekundžių ir bėgau kurt - iš vieno apvertimo.

Tas 1.9TD kuriasi tikrai sunkiai su dviem žvakėm, nes realiai dviem cilindrais ir kuriasi, o kiti įsijungia į darbą tik kai variklis įsisuka iki normalesnių apsukų ir truputį cilindras prašyla jau vien nuo suspausto oro. Tai gaunas tolygu kaip tempiant ant šniūro bežvakį bolidą.

 

Užpraeitą  žiemą važinėjau su BX 1,9D. Žvakės sužiūrėtos, vėliau ir pakeistos į naujas. Purkštukai patikrinti, iš penkių komplektų sudėti patys geriausi, kurie veikia praktiškai idealiai. Muša -15C, dar šiaip taip užsiveda iš paskutinių akumuliatoriaus akordų. Muša -20C, niekaip, daryk ką nori, tik ant šniūro arba su zalyfke. Tai praeitą žiemą su juo net nevažinėjau, tam reikalui buvo iš mamos kiemo patvorio paimta Xantia su tokiu pačiu varikliu, tik su turbina ir naujesnio tipo siurbliu, kur jau ankstinimas elektrinis kompiuterio valdomas (gazas su svirtele mechaninis). Atėjo žiema, nu kuriasi. Atėjo -20C, kaimynai kieme vargsta, laidais dalinasi, nuo Citybee prikūrinėja savo dvigubai-trigubai naujesnes Toyotas, o aš ateinu, pakaitinu žvakes ir užsivedęs iš antro apvertimo su šypsena išvažiuoju. Už tai, kad variklis nors ir tepalais apsipylęs, bet dar galų neatidavęs ir milijono nenuvažiavęs, už tai, kad purkštukai padorūs ir žvakės prieš kelis metus naujos Bosch susuktos, už tai, kad siurblys normaliai ankstinasi, o kompukas mato purkštuko adatos padėtį, mato pagal temperatūrinį daviklį didelę minusą ir tvarkingai siurblį užankstina kiek reikia.

Tuo tarpu šią vasarą paaiškėjo ir BX nesikūrimo priežastys. Pavasarį tą Xantią pardaviau, tai BX buvo minimaliai aptvarkytas ir važinėjau toliau, porą mėnesių netgi kasdien dirbt į Vilnių važinėjau. Tai kai sukau po 300-600km į dieną, labai greit tepalų keitimo metas atėjo. Išėmiau oro filtrą, o jame tepalo ežeras. Nemeluoju, tikras ežeras. Išvada - motor kaput, kompresinių žiedų nebėra, gal ir stumoklių. Nepaisant to, jis dar normaliai važiavo ir dar iki Lapkričio pradžios su juo nuvažiavau dar beveik 10kkm.

 

Prieš kelias savaites buvo atvažiavęs Partner 1,9D. Variklis traktorinis, bet tas naujesnis, DW8, kur jau iš DW šeimos, bet ne Commonreilas. Šaltas vos užsiveda arba nesiveda. Žvakės ok, žvakes kaitina. Purkštukai mažai tikėtina, o ir juos imant, paskui reikia keist daug šaibelių ir abratkę (kadangi jau kita, o ten gi tiesiog žarnelės susimauna, tai sulūš imant), tai brangu. Nusprendžiau pradžioj kompresiją pamatuot per žvakių skyles, kadangi jau jas vistiek tikrinau ištraukęs. Rezultatas matavimo vienetais Bar - 9,26,15,8. Taip ir vedasi, kaip su tokiais skaičiais - pakaitinus sukant starteriu purpsi vienas cilindras, pasukus dešimt sekundžių pradeda purpsėti antras ir su dviem, spaudžiant gazą, greit prisijungia ir kiti du. Atvažiavo pasiimti jau prie minuso, tai starteriu reikėjo sukti gal minutę, bet užsivedė.

Įdomiausia, kad tas variklis, padirbęs porą minučių, darbą išsilygindavo, ir važiuodamas net nepasakysi, kad kas negerai. Nei vibracijų, nei trukčiojimų, nei netolygumų, galios kaip iš gamyklinių 51KW be turbo irgi pakankamai padoriai. Įtariu, kadangi mašina buvo kątik pirkta, kad ten ne žieduose problema, o kad po diržo trūkimo tik pakeistas komplektas ir palankstyti šiek tiek vožtuvai, nes pučiant į cilindrus darbo takto metu, oras išeidinėjo per įsiurbimo kolektorių. Dirbant didelėm apsukom nesandarumas gaunasi nepakankamai reikšmingas, kad jaustųsi.

 

Šiandien popiet kursiu dar vieną ZX 1,9D, kad nuvažiuotų savo eiga iki šroto. Žvakės visos gyvos, bet purkštukai susukti patys blogiausi, kokius turėjau, myžantys ir dar su belekokiais atsidarymo slėgiais. Vis dėl to, variklis labai neblogas, tai nors bake ir vasarinio dyzelio bei visokių mineralinių alyvų (LHM, Dexron II ir pan.) mišinys, manau užsives vistiek :)

 

Tuo tarpu HDi varikliui kompresija groja žymiai mažiau. Žvakės taip pat. Svarbiausia yra tvarkingi purkštukai ir tvarkingas pats variklis. T.y. jis gali būti pasidėvėjęs nemažai, bet turi būti be konstrukcinių pažeidimų.

Pvz, 2,0HDi 100-103kw. Jei kuriasi labai sunkiai ir su dūmais, o su žvakėmis ir purkštukais viskas gerai, tai kompresijos praktiškai nėra verta net matuoti. Geriau nuimti karterį ir ten didelis šansas bus rasti sulinkę švaistikliai.  Priežastis kolkas nėra aiški iki galo, bet matomai kažkokio tipo hidrosmūgis. Pastebėta, kad dauguma atvejų būna arba važinėta su visiškai užsikimšusiu suodžių filtru, arba važinėta su išimtu, bet neišprogramuotu suodžių filtru, arba su gatavais kiaurais purkštukais. Vienu iš šių atvejų variklyje buvo rasta 8 litrai tepalo (vietoj 5,2L). Tikrai ne perpilta, tiesiog nuo nuolatinių regeneracijų, mišinys su nesudegusiu ir nespėjančiu išgaruoti dyzelinu. Visais atvejais kompresija tarp cilindrų skirdavosi vos 1-2bar ir būdavo pakankamai normali, kaip eilinio padilusio naujesnio HDi variklio, t.y. apie 20-24bar.

Beje, žemos kompresijos (15-20bar gamykliškai) HDi variklių prie didesnio minuso užkurti praktiškai neįmanoma arba labai sunku. Prie tokių yra 2,7 ir 3.0HDi. Kelios žvakės nieko, nes cilindrų ten daug. Bet jei neveikia nei viena, tai jau ties -5C yra ką veikt, o 10 praktiškai mirtis. 2,2HDi 125kw su viena žvake klientas prie -12C dar šiaip taip užvedė, o prie -18C jau buvo viskas, tik ant šniūro.

 

Kuro užšalimui jautresni tie HDi, kurie neturi siurblio bake, nes pas juos filtre vakuumas. Senesni HDi su gana stipriais (iki 5bar), o taip pat ir 2,7 ir 3,0HDi (pastarieji turi žemo slėgio siurblius, apie 1bar su tiesioginiu ratu į grįžtamą),  turi siurblius bake, kurie į filtrą paduoda jau suslėgtą kurą. Kuris, aišku, šitaip daug lengviau praeina. Plius, tokiu atveju daug mažiau svarbūs būna visokie nesandarumai. Nes kai filtre vakuumas, tai per visokius mikroplyštelius pradeda skverbtis oras. Tuo tarpu, kai nuo bako iki pat purkštukų slėgis, tai gali nebent bėgti, kaip dažnai ir būna :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.697
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2018 gruodžio 01 - 09:19

Kvepia fanatizmu. Kiek tai susije su realiomis ziniomis ir statistika, o kiek su jausmais ar sugedusiu telefonu? Pvz, vienam mano turimam senam TD varikly Bosch nuo 2006tu metu dar visos gyvos. Rida aisku ne milijonine, bet per abi juo varytas masinas kokie 100kkm bus. Pirkau Auturoj Kaune Savanoriu pr. Keite Meharyje Kaune, nes pabandziau pats ir nepavyko. Turejau tada 14 metu :)
Broko pasitaiko, bet manrods tai daugiau padirbiniu atvejai. Pagrinde su Bosch ir Beru ir dirbu, perku pagal tai, kurios pigesnes. Dazniausiai Bosch, bet kai kuriem varikliam pasitaiko ir Beru. Tiek tu, tiek anu dar kolkas nepasitaike, kad rasciau zvakiu klaidu tom masinom, kuriom keiciau zvakes 2014-2015tais metais. Manau, tai pakankamas laiko tarpas ne surinkimo linijos zvakems. Nes pasitaiko jau variantu, kai 2012tu metu masinai keiti ir randi 2-3 negyvas. Kilometrai zvakems mazai groja. Labiausiai groja klimatas ir atvesusio variklio uzvedimu uzvedimu bendras skaicius. Tam tikra prasme taksi dirbanti masina gali buti su gyvensem zvakem, negu kasdien i darba ir is darbo po 5km vaziuojantis zmogus, nes taksi per visa diena neatvesta, o stai i darba/po darbo jau du salti uzvedimai. Traktoriniam dyzeliam buvo kitaip. Ten daugumoj, jei be kompo, kaitino visada vienodai.
Man pvz lyg butu noras kaltinti NGK, nes jau dvi nulauziau is eiles, bet tai gali buti tik sutapimas, tai neskubu.
Bosch kaip originalas visiem 2.0HDi 66, 79, 80, 100, 103kw, 2.2HDi 94, 98kw varikliam. Beru originalas 1.6HDi 66, 80kw, 2.2HDi 125kw varikliam.
O pvz VW 2.0TDI PD 103kw zvakes originalios NGK. Perki ne NGK, o kokias kitas, ir dezutej randi NGK, nes ten spec. keramines jos, daugiau nelabai kas gamina.
Flennor galejo. Jie patys gal nelabai ka ir gamina, tai kazkur uzsakyta. Kur? Kas zino. Iskra bent jau atsisuka dazniausiai, o su sitom velniazin kaip bus. Tikrinkit, nesunku sitam motoriukui gi :)
Nes toliau kuro sistema butu, purkstukai siurbliai, o dar paskui jau tik variklis.


joks fanatizmas, servise net nerekomendavo bosch det, nes ne viena atveji turejo, kad zmones po puses metu gryzdavo ir boschams jau kaput buvo, ta pati patvirtino ir draugas kuris klp servise dirba. 😉
  • 0

#8 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 407
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2018 gruodžio 01 - 13:44

pas mane bosch 5metai jau . visos gyvos ir savo darba atlieka. o gal as isskirtinis :D
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.583
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2018 gruodžio 01 - 17:04

joks fanatizmas, servise net nerekomendavo bosch det, nes ne viena atveji turejo, kad zmones po puses metu gryzdavo ir boschams jau kaput buvo, ta pati patvirtino ir draugas kuris klp servise dirba. 😉

Sugedes telefonas.
Arba tikrai nelaiko, nes i nesvarius lizdus suka per prievarta, arba tiekejas nepatikimas ir zvakes ne Bosch, o xуиlong. Vakar susukau komplekta i 1.6HDi, siandien nusprendziau dar pasidulkinti ir kaip tik lauke syla 407 kupinis 2.7HDi, irgi paruosta 6vnt. Bosch. Lygiai tokiu paciu pasaku esu girdejes apie dirzus. Vienas servisas vaziuoja ant Conti, kitas ant Gates, puse Lietuvos servisu varo ant Dayco. Daug kas giria INA ar Bosch, nors abu sitie tiesiog pakuoja Conti dirzus su savo logotipais. Mes tuo tarpu dedam kas pigiausia is geru gamintoju asortimento. Tfu tfu dar problemu nebuvo. O ten kai usuotas dede pasakoja, kaip jam Conti trukineja, o Gates dar netruko niekad, tai visad paziuriu, kaip jis keicia. Dazniausiai bet kai. Tempeju rodykles uzsilauze, dirzai verkia...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 757
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2018 gruodžio 01 - 20:24

"...siandien nusprendziau dar pasidulkinti "👍👍👍👍👍😁
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.583
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2018 gruodžio 01 - 23:30

"...siandien nusprendziau dar pasidulkinti "

Na kad niekaip kitaip nepavadinsi :)

Penkias praktiškai pirštais, o šešta, pati nepatogiausia, kur po kolektorium ir reikia su kryžmyte sukti (laužimas gaunasi, pavojinga), praktiškai mirtina, juda vos kelis laipsnius ir toliau jau sukant per prievartą lūžtų 100proc.. Pamankštinau į abi puses truputį, dar keli laipsniai atsirado ir viskas, daugiau niekaip. Palikau įtemptą pailsėti dešimčiai minučių ir dar kartą pabandžiau - truputį atsileido, ir pamažu per kokią valandą išsisuko. Matyt temperatūrai keičiantis kažkas sujudėjo ir atgnybo. Antgalis nebuvo prikepęs, pas 2,7HDi kažkaip pagrinde pats korpusas prikepa suodžiuose. O taip vyksta todėl, kad iš gamyklos jos per silpnai priveržtos. Sakau, kitas penkias praktiškai pirštais, t.y. būčiau atsukęs su atsuktuvu, be rankenėlės. Kai nepriveržta normaliai gamykloj, tuomet per metų metus nuo temperatūrų pokyčių atsileidžia ir per sandarinimo konusą pradeda kauptis suodžiai ir nagaras. Va ten ir bėda.

Pas 1,6HDi užgnyba antgalius-elementus. Jiem ten per mažai vietos paliktą plėtimuisi, o senstant, ir ypač, kai nusprogsta žvakė, jos galiukas dažnai truputį išsipučia. Nedaug, gal kokius 0,1-0,2mm, bet to užtenka užgnybt :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gruodžio 01 - 23:31

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: sunkiai kuriaisi, 2.0hdi 80kw

Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0