Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Krovimo problema


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 36

#1 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 sausio 23 - 23:09

Sveiki,

Turiu tokią erzinančią bėdą, kurios man niekas neišaiškina. Esant laisvoms, arba labai mažoms apsukoms atsiranda toks lyg generatoriaus diržo cypimas, kurį lydi ir krovimo kritimas ( turiu salone voltmetrą) krenta kažkur nuo 14,5 iki 13 V. Stovint vietoje tą labai lengva išprovokuoti įjungus galinio stiklo šildymą. Gazuojant cypimas nyksta su tokiu labai negražiu džeržgimu, net trumpai vibraciją pajuntu salone. Diržas ir automatinis įtempėjas atkrenta, nes neseniai pakeisti naujais dėl tos pačios priežasties, kas nei kiek nepadėjo. Diržas reikiamo ilgio - 1605. Šiandien užvažiavau pas generatorių meistrą, sako čia diržas tik trečdaliu dengia škyvuką, kai pas visas "normalias" mašinas dviem trečdaliais, suprask alia mažai, sako reikia bandyti keisti į didesnį škyvuką, gal padėtų, nu, bet galvoju visada buvo normaliai ir su esamu, tai sakau pagalvosiu ir dar nieko nedariau.

Jau ir nesuprantu kame čia esmė, faktas, kad kažkodėl sunkiai suka. Dar tokia durna mintis..ar negali būti pasibaigęs alkūninio škyvas, ten jis lyg su guminiu kažkokiu intarpu, gal tas kaip nors įtakoja? Vairo siurblį irgi atmesčiau, nes bėda pasireiškia ir nesukinėjant vairo.

Auto P406 2.0 benzas, 97 kw, 96 metai.
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 24 - 06:10

Tas škyvas būna prasisuka tikrai. Patikrint paprasta - užbrėžt brūkšnį su baltuku per visas tris dalis, ir padirbus varikliui, matysis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2019 sausio 24 - 14:41

Nr. 1 Pasikeisk "Generatorių" meistrą. 

Nr. 2 Jeigu diržas toks koks turi būti, šis turi tiksliai atitikti tiek škyvą, tiek įtempėją ,tiek patį generatorių. Kitaip būti negali. 

Nr. 3 14,5 v. iš genero yra l. gerai. Kad įtampa krenta pajungus papildomus energijos vartotojus irgi yra l. gerai . Taip turi būti. Bet čia yra vienas  negerumas,- Jei tik užvedus įtampa šoka virš 14 v. , reiškia šios žiemos gali ir neišgyventi. Akumui pareina mišios. Nėra kas priima el. energiją. Akumas "sausas". Pabaigos pradžia.

O škyvas gyvenimo pabaigoje labai garsiai praneša apie savo kančias.  Kai Nr. 1 užduotis bus įgyvendinta, reiks kas pigiai ir gerai pakeis škyvą.  Akumą pasikeisi pats. Trys varžtai. Pridavęs dar gausi " ant alaus ".


  • 0

#4 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 sausio 24 - 15:06

...

Nr. 3 14,5 v. iš genero yra l. gerai. Kad įtampa krenta pajungus papildomus energijos vartotojus irgi yra l. gerai . Taip turi būti. Bet čia yra vienas  negerumas,- Jei tik užvedus įtampa šoka virš 14 v. , reiškia šios žiemos gali ir neišgyventi. Akumui pareina mišios. Nėra kas priima el. energiją. Akumas "sausas". Pabaigos pradžia.

O škyvas gyvenimo pabaigoje labai garsiai praneša apie savo kančias.  Kai Nr. 1 užduotis bus įgyvendinta, reiks kas pigiai ir gerai pakeis škyvą.  Akumą pasikeisi pats. Trys varžtai. Pridavęs dar gausi " ant alaus ".

Čia per kurį galą įtampos kritimas iki 13V yra. Čia yra labai blogai. 


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#5 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 sausio 24 - 15:23

Nr. 1 Pasikeisk "Generatorių" meistrą.
Nr. 2 Jeigu diržas toks koks turi būti, šis turi tiksliai atitikti tiek škyvą, tiek įtempėją ,tiek patį generatorių. Kitaip būti negali.
Nr. 3 14,5 v. iš genero yra l. gerai. Kad įtampa krenta pajungus papildomus energijos vartotojus irgi yra l. gerai . Taip turi būti. Bet čia yra vienas negerumas,- Jei tik užvedus įtampa šoka virš 14 v. , reiškia šios žiemos gali ir neišgyventi. Akumui pareina mišios. Nėra kas priima el. energiją. Akumas "sausas". Pabaigos pradžia.
O škyvas gyvenimo pabaigoje labai garsiai praneša apie savo kančias. Kai Nr. 1 užduotis bus įgyvendinta, reiks kas pigiai ir gerai pakeis škyvą. Akumą pasikeisi pats. Trys varžtai. Pridavęs dar gausi " ant alaus ".

Apie kurį čia škyvą kalbama? Jei generatoriaus tai jis paprastas, ne sankabinis, nelabai kas jam gali atsitikti, jei alkūninio tai galbūt. Akumuliatoriaus bėdą irgi linkęs atmesti, ten su juo viskas kaip ir ok, tankis visose 6 celėse ok.
Bandysiu kaltinti alkūninio škyvą, kaip Tadas rašė su brūkšniu. Šis reikalas man jau nuo vasaros kažkur vis progresuoja, buvo tik cyptelėdavo labai trumpam, dabar gi beveik kiekvieną kartą išmetus laisvą ir apsukoms nukritus iki 1000 rpm ar dar mažiau jau rėkia kol nepergazuoji.

Ir dar, pajungus visus el. prietaisus niekada tiek krovimas nekrisdavo, max. ten 0,5 v ribose, na, bet ir tos problemos dabartinės nebuvo, kad kažkas kažkur praslysta.

Čia per kurį galą įtampos kritimas iki 13V yra. Čia yra labai blogai.


Čia į prikurkę samadielnas voltmetras pajungtas, matau, kas su krovimu darosi.

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 sausio 24 - 15:21

  • 0

#6 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2019 sausio 24 - 15:48

Apie škyvą viską supratai teisingai. Apie įtampos matavimą prikurkėje yra pamąstymų. Realiai kiekviena maitinimo grandinės atšaka turi savo vartotojų draugiją, kuri realiam laike srebia elektros tai daugiau ,tai mažiau pagal poreikį. Kadangi laidininkai turi varžas, tai ir tavo prietaiso rodmenys bus labai priklausomi nuo tuo metu pajungtų vartotojų apetito. Matuoti reiktų ant pačio akumo klemų. Ir jeigu pakaitinimo žvakių ar sėdynių šildymo vasarą nereikėjo , tai dabar ,jei ką , GILI GILI žiema.  Beveik sibiras....pas jus. Klaipėdoje dar kažkaip pakenčiama. 


  • 0

#7 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 sausio 24 - 16:08

Matuota ir ant pačio akumo, tas pats. Sėdynių šildymas nebeveikia seniai, sėdynėse sutrūkę elementai, o benzą kuriu nekaitindamas žvakių :))
  • 0

#8 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 kovo 23 - 06:18

Sveiki,

Na prisiruošta pakeisti tą škyvą, pakeitė, dabar tylu, bet gana patikimas motoristas sakė, kad alkūninis turi pakankamai nemažą išilginį judėjimą, kas taip pat galėjo prisidėti prie problemos, na, bet su nauju škyvu necypia šiai dienai, tfu tfu tfu.

Prie to pačio pakeisti vožtuvų riebokšliai, išsukinėjant žvakes sako viena sunkiai išsisuko, o jau sukant atgal ji prasisuko, galvoju kas per briedas, motoristas nusuko žvakę.. Nu ok, yra kaip yra. Sako galėjau pavynioti vielos, bet taip nesidaro, tai teko nuiminėti galvą, daryti didesnį sriegį, tada įsukti įvorę ir jau paskui žvakę. Eigoje paaiškėjo, kad reikia pakeisti ir velenėlių riebokšlius.

Negana viso šito, laaabai keistas ir nemalonus sutapimas. Pradėjo žiauriai bėgti tepalas iš dėžės, manyta, kad vėlgi riebokšlis, bet nuėmus dėžę paaiškėjo, kad viduje lūžo varžtas ar kažkas panašaus ir prakalė korpuse dvi skyles, per kurias ir žliaugė tepalas. Dėžių specai sakė, kad būna gana dažnai tokių cirkų. Dėžė paskersta, sutvarkyta, korpusas užvirintas.

Na ir vyšnaitė ant torto. Dabar ūžia baisiai rato guolis, iki šių remontų to nebuvo. Sakyčiau vairuotojo pusės, sukant į dešinę garsas aštrėja, į kairę - mažėja. Labiausiai tarp 40-60 km/h, paskui lyg ir aprimsta. Kaip čia būtų galima paaiškinti tokią mistiką? Vienas dalykas ką sugalvoju - per visus šituos remontus mašina prakabėjo apie savaitę laiko ant keltuvo, bet ar tai turi kokios įtakos guoliams? Sorry už durną klausimą.

Sakysit užleista mašina, tikrai ne, nesu iš tų, kur važiuoja iki sustojimo, bet pagal gedimų mastą taip gali pasirodyti. Sveikas protas sako, na kiek begalima kišti į 23 metų amžiaus auto, bet patinka jis man nors tu ką :)
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 kovo 23 - 20:31

Pusasiu ir ratu priverzima patikrinkit, kartais tik tiek del uzimo
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 kovo 24 - 07:32

Pusašių tai čia būtų vadinamų granatų priveržimą?
  • 0

#11 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2019 kovo 24 - 09:55

Aš irgi nesupratau  tado1991 posto.  Čia tikirausiai buvo nuoroda į autolaužyną. Nors....visko šiam pasaulyje būna.


  • 0

#12 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2019 kovo 24 - 14:46

Nu o tai kas verziasi tokia didele verzle guolio centre? Guoliai daznai kaukia, jei per mazai priverzi granatos verzle..tadas viska teisingai pasake..:) vyrai, skaitykit atidziau..granatos yra pusasio dalys.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#13 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2019 kovo 24 - 18:56

Pusasiu ir ratu priverzima patikrinkit, kartais tik tiek del uzimo ....Sorry, ne iki galo perskaičiau..


Šį pranešimą redagavo gau173: 2019 kovo 24 - 18:58

  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 kovo 25 - 17:45

Cia seno tipo rutuliniai konusiniai guoliai, kaip pas dvirati. Labai ilgaamziai, o dar ir ardomi/priziurimi, labai esant noro. Esme, kad vidine guolykla yra is dvieju daliu ir tinkamai nesuverzus ju su isorines granatos verzle/varztu, kliba, o tada ir visokiu garsu gali buti.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 kovo 25 - 18:31

Viskas būtų suprantama jei iki garsų atsiradimo būtų nuiminėti ratai, atsukta granata, bet šito nebuvo. Dėžė jau po to remontuota.

Ar gali atsileisti mistiniu būdu? Na reikės patikrinti.
  • 0

#16 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 kovo 25 - 21:32


Negana viso šito, laaabai keistas ir nemalonus sutapimas. Pradėjo žiauriai bėgti tepalas iš dėžės, manyta, kad vėlgi riebokšlis, bet nuėmus dėžę paaiškėjo, kad viduje lūžo varžtas ar kažkas panašaus ir prakalė korpuse dvi skyles, per kurias ir žliaugė tepalas. Dėžių specai sakė, kad būna gana dažnai tokių cirkų. Dėžė paskersta, sutvarkyta, korpusas užvirintas.

Na ir vyšnaitė ant torto. Dabar ūžia baisiai rato guolis, iki šių remontų to nebuvo.

 

Viskas būtų suprantama jei iki garsų atsiradimo būtų nuiminėti ratai, atsukta granata, bet šito nebuvo. Dėžė jau po to remontuota.

Ar gali atsileisti mistiniu būdu? Na reikės patikrinti.

Taigi pirmame pranesime rasyta kad uzimas atsirado po remonto , o veliau kad pries???

Tai kaip is tikro?


  • 0

#17 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 kovo 26 - 06:11

Atsirado dar iki dėžės problemos. Taip, atsiprašau, pirmame būsiu pametęs eiliškumą.. Bet kokiu atveju ačiū už mintis.
  • 0

#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 kovo 29 - 03:25

Atsirado dar iki dėžės problemos. Taip, atsiprašau, pirmame būsiu pametęs eiliškumą.. Bet kokiu atveju ačiū už mintis.

Na tuomet tikrinimo eiliskumas butu:
Padangos. Turbut paaiskes balandi.
Pakabinamas pusasio guolis(paprastai jei nekliba, tai ir neuzia), bet jam skirtumas posukiuose ar tiesiai nelabai jauciasi, pagrinde staigiau spaudziant arba numetant gaza.
Ratu guoliai. Priekinius patikrinti paprasta, pakelus automobilio prieki penktu begiu isukam iki kokiu 150kmh, jungiam lauk pavara, gesinam ir greit begam klausyt. Arba gazuojam ir klauso draugas. Su galiniais kebliau, o dar ir brangesni jie gerokai, tai geriau palaukt, nei speliot, jei rankom sukant rata dar nera aisku, kuris blogas.
Yra buve, kad nuimu dangtelius ir vienam tepalas sudeges juodas ir smirdantis, saratai uzmelynave, o kitoj pusej viskas svaru ir tepalas grazus. Kadangi buvo kelione, tai buvo paziureta tik profilaktiskai, nes atsirado garsas kazkur Prancuzijoj, kad nesuluzt visai. Prikroviau i ta prastai atrodanti sviezio svaraus tepalo ir po to jis dar gal tris metus vaziavo, o uze butent tas grazusis, ir grizus pakeitus - nutilo.
Yra buve nepatenkintu klientu, kai pakeiti viena bloga guoli ir vistiek uzia. Rodai ta metalo drozliu ir rudziu pilna gabala ir sunku vistiek paaiskint, kad kai uzsileidi, buna du ar net kartais trys, o pakeitei tik blogiausia :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 liepos 21 - 18:41

Sveiki,

Na galvoju reikia parašyti kaip išspręsta bėda. Ūžė rato guolis, pagal visus simptomus man atrodė, kad vairuotojo pusės, nors pasirodė, kad keleivio pusės. Sako serviso žargonu kalbant jau “prasukta” stupica, jei teisingai pasakiau. Įkalbėjo dėti pigų guolį, sako būna, kad su ta bėda važiuoja dar ilgai, būna ir netempia, jei vėl pasireikš bėda, sako atsivežk kitą kartą ir stupicą :)

Po dėžės remonto praėjus dviems dienoms vėl pasirodė tepalo balos, varau atgal, sakau kas per reikalai, dar kartą lupo dėžę, leido alkūninio riebokšlis, nors buvau sakęs, kad viską aplink apžiūrėkit, jiems pasirodė, kad jis dar geras ir nekeitė, tai iš antro karto vistik pakeitė, jokių pinigų antrą kartą jau neėmė, užskaitau.

Prasivažinėjau po to gerus tris mėnesius, na dabartinis tos mašinos toks ir važiavimas, iki darbo pirmyn atgal kasdien, tai per tą laiką nuvažiuota tik 1000 km su trupučiu. Per tą laiką jokių tepalo dėmių nepastebėjau, dabar prastovėjo nejudinta savaitę, grįžtu ir mintyse pypt pypt pypt.... Tepaliuko dėmės... Išlekiu prasivažinėti, pastačiau, stebiu skardos gabalą pakišęs - po 3 dienų nukritęs mažas lašiukas, nors po savaitės nejudinimo buvo gerokai daugiau.

Ar čia tvirtinasi ta mintis, kad mašina genda nevažinėjama? Kaip čia taip, tai varva tas tepalas, tai ne :)

Gal atrodys kad paranojikas, nu bet negaliu pakęsti kai kas nors yra negerai :)

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 liepos 21 - 18:45

  • 0

#20 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 liepos 27 - 10:57

O per kur varva tas tepalas.

Yra toks posakis kad auto greiciau genda stovedama.

Tepalo begimo vietu pas auto yra daug .

Tikriausia jis kazkur sunkiasi nedaug, gal vaziuojant visai nebega ,ir po to per kazkoki laika kazkur susikaupia ir nulasa...


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0