Parašyta 2019 rugpjūčio 30 - 10:05
Įsitikinimas, kad kažkam tai geriau. Šiaip ir jaučiu, kad jam nesmagu šaltam, pašyla vos, aprimsta, pasikeičia darbas, per 11 metų eksploatavimo žinau visus niuansus. Neketvirčiuokit, kiekvienas durniuojam savaip.
Tai šalto variklio faktas negalima "pjauti" t.y. duot dideles apsūkas ar labai apkrauti. Galingesnėse mašinose, ypač bmw mėgsta išvis ribot variklio apsūkas. Jeigu šaltas variklis net nesukelsi daugiau apsūkų nei kompas tau "leidžia".
O dėl variklio pasidomėk dekarbonizacija. Realiai žinau ne vieną ir ne du kur sutvarkė taip ir tepalo rijimą, ir kompresijos sumažėjimą.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI