Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Nusėdęs akumuliatorius, neina patekti į vidų


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 23

#21 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 balandžio 05 - 14:10

407 neturi bagazines spyneles. O ir dabar nebepamenu taip greit isvis ar kazkuri naujesni masina turi (isskyrus DACIA)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 balandžio 07 - 04:21

Jūs įsivaizduojat realią situaciją - auto kažkur lauke nutrenkta, neįlysi į vidų, tik pasikelt gali su skolintu domkratu, o pakišt kokią plytą ar malką susirasi; kiši kur - po šake ar slenksčiu?; o dar jei stovi įkalnėje ar nestabiliam grunte?? Bandėt kada? Aš bandžiau- ir lygioj vietoj pakišus galingas kalades auto siūbuoja. O su plytgaliais ar lentom keliom kas bus? Suprantama, kad 90% nepaslys - viskas ok.
Žodžiu off topic - kolega surado gerą sprendimą,

Nu gerai, čia kadangi jau man kertasi su pasaulėžiūra, tai pakomentuosiu.

 

Auto siūbuoja dažnai šiek tiek ir labai tvarkingai paremtas, tai nebūtinai jis nestabilus ir nesaugus. Pasitikrint reikia prieš lendant. Ir nedėt domkrato ant palaido grunto, arba pasidėt rimtą didelę lentą arba skardą. O po slenksčiu kišti ne kitą kokį nestabilų žirklinį domkratą, o normalią kulbę bent 30cm skersmens, o ne 10cm skersmes ir 30cm ilgio kaladę, o dar rimčiau - ratą, tarkim atsarginį, arba šiaip kokį kitą. Aišku, šiuo atveju zapaskė bagažinėj, domkratas turbūt irgi, bet tai kai mašina prie namų, tai ar mes kažkur skubam, kad reiktų dirbti bet kaip, nežiūrint į nieką?

 

Megoj konstrukcijos sijas uždengė irgi dėl to, kad nesimatytų žmonėm, kad jos išlinkusios ir jie nebijotų po jomis vaikščioti. Skaičiuojant, nebuvo pažeisti nei saugos, nei tinkamumo ribiniai būviai, ir dar pakankamai daug atsargos, bet dėl didelio jų ilgio žmonėms būdavo baisu. Uždengė, užmiršo ir viskas gerai.

 

Aš bandžiau iki savo karjeros pradžios, ypač kai dar buvau nepilnametis arba pirmaisiais studijų metais, krūvą visokių saugių ir ypač nesaugių metodų. Kitaip sakant, būdavo žaidžiama su mirtimi. Galėčiau ir krūvas istorijų prirašyti čia, kaip žmonės yra po užkurta mašina nukritusias bėgių traukutes užmovinėję, kai ji užkurta tam, kad hidraulika nenusileistų ant žmogaus, o kadangi bėgis įjungtas ir neina išjungt (dėl ko ir lendama po mašina tą traukutę užmaut), tai sankabos pedalas su pagaliuku užremtas ir rankinis aišku irgi neveikia. Yra tekę gulėt po mašina kelis kartus, kai ji nori jau virsti nuo domkrato, ir šalia stovintis žmogus ją prilaiko, kol tu išlįsi arba netgi pirma pabaigsi darbą ir tik tada išlįsi. Dar blogiau, kai domkratas labai stabilus, bet lūžta po juo padėta per silpna lenta, ir jis pamažu pradeda lįsti į žemę, tad tenka staigiai nešdintis. Toks variantas yra buvęs, kad, turėdamas kokius 15metų, sujunginėjau dėdės antram golfui duslintuvą išsimovusį. Besukdamas jungties varžtus jaučiu, kad atstumas mažėja tarp manęs ir mašinos, ir kai supratau, kas vyksta, domkratas jau pilnai išslydo. Kadangi mašina seno tipo, t.y. aukšta, o aš niekad nebuvau storas, tai tik duslintuvo bakelis bamptelėjo per kaktą ir viskas, slenkstis net nepalietė. Aprėkiau dėdę iš po mašinos, tada tas atsinešė lentų ir pakėlė normaliai, šlapia žemė buvo.

 

Nu čia ne tie dalykai, kuriais aš ar mano draugai, kurie taip darė, turėtume didžiuotis. Padarėm, išgyvenom, valio, galima prisiminti kaip smagius nutikimus ir toliau dirbti naudojantis įgautomis žiniomis ir pagaliau pradėjus naudotis galva ne tik siekiant tikslų, bet jau ir siekiant išgyventi kuo ilgiau. O ne girtis, kaip čia gerai buvo. Nes gerai tikrai nebuvo, buvo baisu. Užtat tokios patirtys dabar lemia tai, kad kai dirbdamas matau, kad koks jaunesnis kolega pasikėlęs vien domkratu (kad ir rimtu garažiniu) lenda po minivenu, nusiėmęs ratą, ir dar tiesiai po stabdžių disku, traukiu lauk iš po mašinos ir stabdau darbą, arba atnešu iš kampo porą atramų, kad pasidėtų bent kaip strachuotę, blogiausiu atveju bent paspiriu po tuo disku tą patį jo nuimtą ir kažkodėl niekur nepakištą ratą. Šiaip, jei mašina yra su ratais, tai fatališkų sužeidimų jai nuslydus greičiausiai netgi nebūtų, ypač jei nesi storas, bet tai vėlgi, reikia protauti ir nekišti galvos po traversa, karteriu ar pavarų dėže. Ir NIEKADA negulti po mašina, kuri paremta abejotinai ir nuimtas bent vienas ratas. Nes visi nutikimai iš tokių nesąmonių ir įvyksta.

 

Tarp durniaus ir didvyrio yra tik du maži skirtumai:

1. Durnius nesuprato, kaip rizikavo

2. Didvyris išgyveno

 

Nes tokiu atveju galima durnium išvadinti šį žmogų:

 

Ir visus šiuos žmones:

 

O kas dėl lengo daužimo, tai irgi variantas, tik būkit protingi ir dauždami langą, t.y. darykite tai SAUGIAI. Nemėtykite jokių ten plytų ir akmenų. Langas mušamas aštriu daiktu, kuo arčiau kampo. Nemuškite fortkės, kaip yra populiaru, nes žmonės galvoja, kad tai mažiausias ir pigiausias langas, bet iš tikro tai tik mažiausias langas, o dažniausiai mašinose, pagamintose po 90tųjų, jos būna klijuotos, todėl nupirkti brangu (niekas nenori išimti), pakeisti dar brangiau. Geriausiai yra galiniai langai populiarioms mašinoms, nes jų niekam nereikia, bet jų yra, arba priekinis keleivio nepopuliarioms mašinoms, nes vairuotojo labiau perkami ir brangesni, o keleivio įmanoma gauti, nes galinius dažnai išmeta kartu su durim.

Kad nebūtų šukių, o tiksliau jų būtų maždaug 20 kartų mažiau, prieš dauždami langą, padenkit jį visą pilnu plotu lipnia juosta. Tik ne žaisline, o rimtesne ruda krovinių pakavimo arba pilka armuota. Dauguma šukių liks prilipę prie to lipnios juostos plokštainio, tereiks apipjauti peiliu kuo arčiau rėmo. Aišku, iš rėmo jau išrankioti teks likučius.


Del dureliu nesirakinimo, tai 90 proc. buvo keistos dureles ir ju spynele jau neoriginali, todel ir nesirakina su originaliu rakteliu. Dar keista, kad zmogus nebande bagazine rakteliu rakinti.

90proc. būna ne keistos durys ar spynos, o tiesiog supuvę spynelės nuo nesutepimo, rakinėjimo tik pulteliu ir automobilio eksploatacijos ne pietų sąlygomis (Vokietijai irgi galioja). Dar kai kuriems modeliams, kur dar senesni ir žmonės dar naudodavosi raktu, labai dildavo spynelės. Tas stipriai galioja 406, kur dažniausiai keleivio veikia normaliai, o vairuotojo arba visai neišeina užkabinti, arba pavyksta tik atrakinti, labai galioja Xantia, XM, C5 I ir II, kur seno tipo citroeninė dviejų kodų geležtė, nes spynutės gale išlūžta rakto atramėlė, ir tuomet netinka joks raktas, nes tiesiog pati širdelė atsirakina, bet nėra kaip jos pastumti gilyn, kad susijungtų su sukimo mechanimzu.

 

407 neturi bagazines spyneles. O ir dabar nebepamenu taip greit isvis ar kazkuri naujesni masina turi (isskyrus DACIA)

Čia gi neseniai vienas kugelis piktinosi citrinos forumiuke, kad jo C6 neturi nei vienos spynelės (garantuotai įdėta anglo rankena arba visos durys) ir gamintojas nenumatė jokio atidarymo būdo be rakto ir pultelio. Kitaip sakant, nenumatė būdo lengvai nuvaryti arba apkraustyti jo automobilį :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 balandžio 07 - 04:22

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 balandžio 07 - 20:23

Vat ko pavydžiu Tadui, tai 5.30 ryto turėt energijos tokius textus rašyt :D 


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 balandžio 08 - 14:56

Vat ko pavydžiu Tadui, tai 5.30 ryto turėt energijos tokius textus rašyt :D

Parašyta viskas buvo kitokiu metu, o priėjus, mygtuką "siųsti" paspausti nėra sunku ir tokiu metu :)

Kompas pas mane nelabai išjungiamas


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0