Jump to content


Photo

p406 pakaitinimo žvakių rėlė.

406 rėlė 2.0HDI

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2019 June 23 - 17:29

Kol sudegs Joninių laužas sugalvojau pakaitinimo žvakes pakeist p406 2003 2.0HDi 66kw. OK. Pakeičiau. Prieš paleidžiant liūtą ganytis sugalvojau patikrint kaip veikia pakaitinimas t.y. ar tikrai neveikia. Ir pasirodo čirškina žvakes prie +25 be jokios gėdos. Pasigūglinau. Ten stovi kažkokia mandra rėlė su smegenym. Klausimas. Ji autonomiškai gal dirba t.y. pati "mato" temp. ir junginėja žvakes ar mašinos kompas ją valdo? Dar toks dalykas karts nuo karto užkuriant mašiną išmeta į ekraną "coolant temp. to high", įsijungia ventiliatoriai ir birbia kažkiek. Realybės tas dalykas neatitinka, nes variklis tikrai šaltas dar būna. Lauko temp, rodo gerai, skydelis antifrizo temp. rodo gerai. Čia dar kažkoks papildomas daviklis yra? Nebus, kad jo dar ir ta rėlė klauso ir nesąmones daro? :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2019 June 25 - 09:04

Kol sudegs Joninių laužas sugalvojau pakaitinimo žvakes pakeist p406 2003 2.0HDi 66kw. OK. Pakeičiau. Prieš paleidžiant liūtą ganytis sugalvojau patikrint kaip veikia pakaitinimas t.y. ar tikrai neveikia. Ir pasirodo čirškina žvakes prie +25 be jokios gėdos. Pasigūglinau. Ten stovi kažkokia mandra rėlė su smegenym. Klausimas. Ji autonomiškai gal dirba t.y. pati "mato" temp. ir junginėja žvakes ar mašinos kompas ją valdo? Dar toks dalykas karts nuo karto užkuriant mašiną išmeta į ekraną "coolant temp. to high", įsijungia ventiliatoriai ir birbia kažkiek. Realybės tas dalykas neatitinka, nes variklis tikrai šaltas dar būna. Lauko temp, rodo gerai, skydelis antifrizo temp. rodo gerai. Čia dar kažkoks papildomas daviklis yra? Nebus, kad jo dar ir ta rėlė klauso ir nesąmones daro? :)

Gali buti susije. Pagal metus jau turetu buti kitaip, bet pvz senesni 98-00 HDi turejo temperaturos davikli ne zalia dvieju kontaktu, o melyna triju. Mase bendra, vienas kontaktas skydeliui, kitas kompui, va ir skirtumas. Saltam kaitinti neturetu, bet truputi gali. Bet lempute degti skydely neturetu. Trukme, t.y. rele, valdo kompas, o rele nera labai mandra, bet kazkokias smegenis turi. Bet tos smegenys pacios nieko labai nesprendzia, gal tik atsako kompui, ar kaista, ir kiek mato to kaitimo, t.y. ar visos zvakes gyvos. Pries uzvedant pagal ausalo temperatura. Po uzvedimo kaitina kol antifrizas pasiekia tam tikra temperatura, gal kokius 30-40C, bet atjungia kaitinima virsijus 2000rpm. Nuleidus iki laisvu, vel ijungia.
Lempute skydely temperaturos buna dega del susvilusiu arba supuvusiu ventiliatoriaus reliu ir dazniausiai kai ijungtas AC. Jei isjungus AC skydely nebus tu lempuciu, pranesimu ir pan, tai bedu reikia pradet ieskot nuo ten. O ausalo temperatura tuo metu rodo Lexia arba net ir pigus skaneriai visokie. Kaip ir sakiau, jei daviklis melynas, skydelis rodyt gali visai kitaip, jei sugedo tik puse jo
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2019 June 25 - 10:29

Kol sudegs Joninių laužas sugalvojau pakaitinimo žvakes pakeist p406 2003 2.0HDi 66kw. OK. Pakeičiau. Prieš paleidžiant liūtą ganytis sugalvojau patikrint kaip veikia pakaitinimas t.y. ar tikrai neveikia. Ir pasirodo čirškina žvakes prie +25 be jokios gėdos. Pasigūglinau. Ten stovi kažkokia mandra rėlė su smegenym. Klausimas. Ji autonomiškai gal dirba t.y. pati "mato" temp. ir junginėja žvakes ar mašinos kompas ją valdo? Dar toks dalykas karts nuo karto užkuriant mašiną išmeta į ekraną "coolant temp. to high", įsijungia ventiliatoriai ir birbia kažkiek. Realybės tas dalykas neatitinka, nes variklis tikrai šaltas dar būna. Lauko temp, rodo gerai, skydelis antifrizo temp. rodo gerai. Čia dar kažkoks papildomas daviklis yra? Nebus, kad jo dar ir ta rėlė klauso ir nesąmones daro? :)

Cirskina zvakes del ekologijos.


  • 0

#4 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2019 June 26 - 11:32

Gali buti susije. Pagal metus jau turetu buti kitaip, bet pvz senesni 98-00 HDi turejo temperaturos davikli ne zalia dvieju kontaktu, o melyna triju. Mase bendra, vienas kontaktas skydeliui, kitas kompui, va ir skirtumas. Saltam kaitinti neturetu, bet truputi gali. Bet lempute degti skydely neturetu. Trukme, t.y. rele, valdo kompas, o rele nera labai mandra, bet kazkokias smegenis turi. Bet tos smegenys pacios nieko labai nesprendzia, gal tik atsako kompui, ar kaista, ir kiek mato to kaitimo, t.y. ar visos zvakes gyvos. Pries uzvedant pagal ausalo temperatura. Po uzvedimo kaitina kol antifrizas pasiekia tam tikra temperatura, gal kokius 30-40C, bet atjungia kaitinima virsijus 2000rpm. Nuleidus iki laisvu, vel ijungia.
Lempute skydely temperaturos buna dega del susvilusiu arba supuvusiu ventiliatoriaus reliu ir dazniausiai kai ijungtas AC. Jei isjungus AC skydely nebus tu lempuciu, pranesimu ir pan, tai bedu reikia pradet ieskot nuo ten. O ausalo temperatura tuo metu rodo Lexia arba net ir pigus skaneriai visokie. Kaip ir sakiau, jei daviklis melynas, skydelis rodyt gali visai kitaip, jei sugedo tik puse jo

Dėl "coolant temp.", tai kaltas tas daviklis prie termostato - žalias. Mano atveju 2 laidai. Atjugus jį temp. rodyklė krenta. Diagnostika rodo -40C ir skaitosi "Coolant temp. too high" :D Nu neesmė.

O žvakes kaitinina kaip ir normaliai. Panašu ir bus toks rėžimas iki 40C variklio temp.. Atjugiau žvakių fiškę dėl viso ko. Reiks rudeniop kai atvės pažiūrėt kaip ten dirba ta rėlė atidžiau. Jei bludys, tai bus rankinis valdymas atvestas su tumbleriu į saloną :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2019 June 27 - 16:35

Jei bloga, tai nauja ne kostmosa kainuoja, o naudotu geru irgi nesunku gaut. Pirkt geriausia nuo C5 I 2.0hdi 80kw, nes pas ji ta rele kompu dezej sausai ir saugiai padeta
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users