Kol sudegs Joninių laužas sugalvojau pakaitinimo žvakes pakeist p406 2003 2.0HDi 66kw. OK. Pakeičiau. Prieš paleidžiant liūtą ganytis sugalvojau patikrint kaip veikia pakaitinimas t.y. ar tikrai neveikia. Ir pasirodo čirškina žvakes prie +25 be jokios gėdos. Pasigūglinau. Ten stovi kažkokia mandra rėlė su smegenym. Klausimas. Ji autonomiškai gal dirba t.y. pati "mato" temp. ir junginėja žvakes ar mašinos kompas ją valdo? Dar toks dalykas karts nuo karto užkuriant mašiną išmeta į ekraną "coolant temp. to high", įsijungia ventiliatoriai ir birbia kažkiek. Realybės tas dalykas neatitinka, nes variklis tikrai šaltas dar būna. Lauko temp, rodo gerai, skydelis antifrizo temp. rodo gerai. Čia dar kažkoks papildomas daviklis yra? Nebus, kad jo dar ir ta rėlė klauso ir nesąmones daro?
#1
Parašyta 2019 birželio 23 - 17:29
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#2
Parašyta 2019 birželio 25 - 09:04
Gali buti susije. Pagal metus jau turetu buti kitaip, bet pvz senesni 98-00 HDi turejo temperaturos davikli ne zalia dvieju kontaktu, o melyna triju. Mase bendra, vienas kontaktas skydeliui, kitas kompui, va ir skirtumas. Saltam kaitinti neturetu, bet truputi gali. Bet lempute degti skydely neturetu. Trukme, t.y. rele, valdo kompas, o rele nera labai mandra, bet kazkokias smegenis turi. Bet tos smegenys pacios nieko labai nesprendzia, gal tik atsako kompui, ar kaista, ir kiek mato to kaitimo, t.y. ar visos zvakes gyvos. Pries uzvedant pagal ausalo temperatura. Po uzvedimo kaitina kol antifrizas pasiekia tam tikra temperatura, gal kokius 30-40C, bet atjungia kaitinima virsijus 2000rpm. Nuleidus iki laisvu, vel ijungia.Kol sudegs Joninių laužas sugalvojau pakaitinimo žvakes pakeist p406 2003 2.0HDi 66kw. OK. Pakeičiau. Prieš paleidžiant liūtą ganytis sugalvojau patikrint kaip veikia pakaitinimas t.y. ar tikrai neveikia. Ir pasirodo čirškina žvakes prie +25 be jokios gėdos. Pasigūglinau. Ten stovi kažkokia mandra rėlė su smegenym. Klausimas. Ji autonomiškai gal dirba t.y. pati "mato" temp. ir junginėja žvakes ar mašinos kompas ją valdo? Dar toks dalykas karts nuo karto užkuriant mašiną išmeta į ekraną "coolant temp. to high", įsijungia ventiliatoriai ir birbia kažkiek. Realybės tas dalykas neatitinka, nes variklis tikrai šaltas dar būna. Lauko temp, rodo gerai, skydelis antifrizo temp. rodo gerai. Čia dar kažkoks papildomas daviklis yra? Nebus, kad jo dar ir ta rėlė klauso ir nesąmones daro?
Lempute skydely temperaturos buna dega del susvilusiu arba supuvusiu ventiliatoriaus reliu ir dazniausiai kai ijungtas AC. Jei isjungus AC skydely nebus tu lempuciu, pranesimu ir pan, tai bedu reikia pradet ieskot nuo ten. O ausalo temperatura tuo metu rodo Lexia arba net ir pigus skaneriai visokie. Kaip ir sakiau, jei daviklis melynas, skydelis rodyt gali visai kitaip, jei sugedo tik puse jo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2019 birželio 25 - 10:29
Kol sudegs Joninių laužas sugalvojau pakaitinimo žvakes pakeist p406 2003 2.0HDi 66kw. OK. Pakeičiau. Prieš paleidžiant liūtą ganytis sugalvojau patikrint kaip veikia pakaitinimas t.y. ar tikrai neveikia. Ir pasirodo čirškina žvakes prie +25 be jokios gėdos. Pasigūglinau. Ten stovi kažkokia mandra rėlė su smegenym. Klausimas. Ji autonomiškai gal dirba t.y. pati "mato" temp. ir junginėja žvakes ar mašinos kompas ją valdo? Dar toks dalykas karts nuo karto užkuriant mašiną išmeta į ekraną "coolant temp. to high", įsijungia ventiliatoriai ir birbia kažkiek. Realybės tas dalykas neatitinka, nes variklis tikrai šaltas dar būna. Lauko temp, rodo gerai, skydelis antifrizo temp. rodo gerai. Čia dar kažkoks papildomas daviklis yra? Nebus, kad jo dar ir ta rėlė klauso ir nesąmones daro?
Cirskina zvakes del ekologijos.
#4
Parašyta 2019 birželio 26 - 11:32
Gali buti susije. Pagal metus jau turetu buti kitaip, bet pvz senesni 98-00 HDi turejo temperaturos davikli ne zalia dvieju kontaktu, o melyna triju. Mase bendra, vienas kontaktas skydeliui, kitas kompui, va ir skirtumas. Saltam kaitinti neturetu, bet truputi gali. Bet lempute degti skydely neturetu. Trukme, t.y. rele, valdo kompas, o rele nera labai mandra, bet kazkokias smegenis turi. Bet tos smegenys pacios nieko labai nesprendzia, gal tik atsako kompui, ar kaista, ir kiek mato to kaitimo, t.y. ar visos zvakes gyvos. Pries uzvedant pagal ausalo temperatura. Po uzvedimo kaitina kol antifrizas pasiekia tam tikra temperatura, gal kokius 30-40C, bet atjungia kaitinima virsijus 2000rpm. Nuleidus iki laisvu, vel ijungia.
Lempute skydely temperaturos buna dega del susvilusiu arba supuvusiu ventiliatoriaus reliu ir dazniausiai kai ijungtas AC. Jei isjungus AC skydely nebus tu lempuciu, pranesimu ir pan, tai bedu reikia pradet ieskot nuo ten. O ausalo temperatura tuo metu rodo Lexia arba net ir pigus skaneriai visokie. Kaip ir sakiau, jei daviklis melynas, skydelis rodyt gali visai kitaip, jei sugedo tik puse jo
Dėl "coolant temp.", tai kaltas tas daviklis prie termostato - žalias. Mano atveju 2 laidai. Atjugus jį temp. rodyklė krenta. Diagnostika rodo -40C ir skaitosi "Coolant temp. too high" Nu neesmė.
O žvakes kaitinina kaip ir normaliai. Panašu ir bus toks rėžimas iki 40C variklio temp.. Atjugiau žvakių fiškę dėl viso ko. Reiks rudeniop kai atvės pažiūrėt kaip ten dirba ta rėlė atidžiau. Jei bludys, tai bus rankinis valdymas atvestas su tumbleriu į saloną
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#5
Parašyta 2019 birželio 27 - 16:35
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: 406, rėlė, 2.0HDI
Aš ir mano Peugeot →
Autoservisai, detalių parduotuvės, šrotai →
P406 vairo kolonėlės restauravimasSukūrė sakirE, 2019 Kov 04 peugeot, 406, vairas, kolonėlė ir dar 3 |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Elektra ir elektronika →
Važiuojant užgeso ir nebeužsivedaSukūrė sakirE, 2018 Sau 26 406, elektra, užgeso, neužsiveda |
|
|||
Skelbimų lenta →
Parduodu, siūlau, keičiu →
Peugeot automobiliai →
P406 2.0HDI, motoro defektas. 200 eurSukūrė Liuts07, 2017 Lap 29 Peugeot 406 2000m. 2.0HDI |
|
|||
Skelbimų lenta →
Perku, ieškau →
Peugeot automobiliai ir jų dalys (Perku, ieškau) →
Ieskau P406 1.8l variklio arba tik skyvu.Sukūrė Scorpy, 2017 Lie 16 variklis, skyvas, 406, 1.8 ir dar 4 |
|
|||
Skelbimų lenta →
Parduodu, siūlau, keičiu →
Peugeot automobilių dalys (Parduodu, siūlau, keičiu) →
Peugeot 406 Coupe 2L 99kW, 2000m dalimisSukūrė Mindaz, 2017 Bir 21 Dalimis, coupe, 406 |
|
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0