Peršokti prie turinio


Nuotrauka

OBD Klaidos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 19

#1 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 342
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2019 birželio 27 - 11:23

Dėl OBD klaidų, neradau, arba nėra temos sukurtos.

Taigi.

Modelis:  Peugeot RCZ
Rastos klaidos: 
05FF  - Unexpected re-initialisation fault coming from the BSI
0C63  -  Front Central Accelerometer Sensor (ši labiausiai sudomino, RCZ turi akcelerometrą ? ) :) 


  • 0

#2 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.595
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 birželio 27 - 11:35

Kiekviena mašina su oro pagalvėm turi minimum po viena akcelerometrą :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 342
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2019 birželio 27 - 11:47

Kiekviena mašina su oro pagalvėm turi minimum po viena akcelerometrą :)

Man pirma mintis į galvą šovė apie G jėga kurią rodo ant ekrano :D :D :D 
ir pradėjau apie tai galvoti, apie pagalves net nė į galvą :D


  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.439
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 birželio 27 - 16:30

05FF - nekreipk demesio, net pas nauji is salono buna si klaida :) bet jei nutrynus daznai islenda, kazkas can linija gali trumpint
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 birželio 27 - 21:58

Ta pirma, kaip ir Laimonas sake, neverta demesio 99proc. atveju
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 342
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2019 birželio 28 - 13:28

Gerai, grįžtam 0C63, papildau info.
0C63  -  Front Central Accelerometer Sensor - Pedestrian safety airbag.  (čia kapoto pakėlimas pėsčiųjų smūgio metu ?  ar Peugeot turi airbag'ą pėstiesiems ? negirdėjau apie pastarąjį )   :hmm: 
 


  • 0

#7 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 542
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2019 birželio 28 - 21:12

7 numeris.

 

1.jpg

https://ibb.co/ygDpB...co/ygDpBP8    

linkas i pilnos kokybes nuotrauka.


Šį pranešimą redagavo sizus: 2019 birželio 28 - 21:14

  • 0

#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.439
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 birželio 29 - 08:07

Pasijungti reikia DIAGBOX (PP2000 NETIX) it pameginti sukalibruoti giroskopa (akselerometra). Jei nepades, keisti sizus nurodyta detale
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 macaule

macaule
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:Lietuva/Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI 103kW 2010m

Parašyta 2019 liepos 20 - 15:09

Sveiki, rasau i sita tema del klausimo. Nerandu galu, kodel mano Peugeot 407 2010m 2,0HDI 103kW su Delphi kuro sistema dumina juodais dumais gazuojant. Siaip ir ant laisvu is duslintuvo kvapas juntamas juodo dumo.

Purkstukus tikrinau ant stendo po du kart, blogus pakeiciau i srotinius, zinoma taip pat tikriinau. Turbinos geometrija vaiksto. Nukopinau kai kuriuos gyvus parametrus kiek suprantu susijusius su comonrail. Gal galit padet ir pakonsultuot, mazu cia koks kuro slegio reguliatorius stringa ar panasiai. Nesuprantu gerai siuose dalykuose:

UP9uQ.jpg


  • 0

#10 koba

koba
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Automobilis:P308

Parašyta 2019 liepos 20 - 17:31

jeigu purkstukai tvarkingi , beliktu oro tiekimas, aisku egr voztuvas turetu veikti teisingai, tada, galetu buti  problema  oro srauto matuoklej, nesenai buvo analogiskas toks atveja s su 1,6hdi, oro srauto matuokles pakeitimas issprende problema...bandykite pakeisti, tai nesunku padaryt...


  • 0

#11 macaule

macaule
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:Lietuva/Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI 103kW 2010m

Parašyta 2019 liepos 21 - 10:29

Purkstukai kaip ir tvarkingi, na, nenauji, bet visi itelpa i normas. EGR uzglusintas, isprogramuotas, suodziu filtras isprogramuotas, bet dar neispjautas, nes dar TA reiks pereit, tai kad neprisikabintu prie svieziu virinimo siuliu (Pezas dar nebuvo registruotas LT). Beje, lygiai taip pat dumino ir pries isprogramavimus tu dalyku.
Oro srauto matuokle reiks bandyt pasiskolint is sroto. Nepagalvojau apie ja. Nors kai keiciau oro filtra, tai is vidaus ten viskas kaip nauja ir švaru. Sake siaip kad sitos matuokles labai gerai tarnauja siose masinose, meistrui dar neteko ju keisti.
O pagal parametrus ten su kuro sistema, su comonrailu ar viskas gerai?
Kaip ta matuokle ir kiti su oru susije dalykai tikrinami, kokius parametrus ziureti reikia? Jei ka, tai galit ir i privata rasyt, jei paslaptis :) As suprantu, kad reikia diagnostika varyt meistram, bet masina su pasibaigusiais numeriais, be TA ir draudimo, plius be eiles skubiai nerasiu kas darytu :(
  • 0

#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.439
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 liepos 21 - 11:40

Nieko nereikia pjaustyti tame kamine pas jus... Pjaunat lauk, nes nepjautam ir isprogramuotam max iki 500km galima vaziuot, kitaip suvarysite purkstukus ir t.t.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 macaule

macaule
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:Lietuva/Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI 103kW 2010m

Parašyta 2019 liepos 21 - 12:26

Tai kad butent sake sitame 103kw reikia pjaut. Ti kazkoks neardomas jis, nei tarkim buvo apie 2006metus. O 500km stengsiuos nepravaziuot, zinau kad negalima.
Bet kaip ta srauto matuokle patikrint su Launchu? Nes srote ytariu taip lengvai jos nepaskolins :)
Cia pas mane kazkoks eksliuzyvas, tarkim ausinimo ventiliatoriu visoj Lietuvoj radau tik viena toki (mazoji fiske su 4 kontaktais ir i pati varikli eina dvi fiskes) ir tas neveike. Pirkau is intercars tada ir jis iskart brangesnis, nei su 3 kontaktais. Tai tas pats ir su suodziu filtru ten yra.
Tiesa, dabar galvoju gal purkstukus kai pririsinejau, tai mazu ten kur nulis ar tai O raide perbraukta. Tai ka ji reiskia, ar nulį, ar O raidę. Vedžiau tai nulį. Cia ant delphiniu purkstuku toks marazmas, bet abejoju ar del ju tiek dumint galetu. Juk daug kas ir nerištais važinėja.
  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 liepos 21 - 15:16

Nieko nereikia pjaustyti tame kamine pas jus... Pjaunat lauk, nes nepjautam ir isprogramuotam max iki 500km galima vaziuot, kitaip suvarysite purkstukus ir t.t.

Laimonai, cia 09 ar 10tu metu, jau neardomas bakelis. Pats ta masin maciau, kai jai karteri emiau ir radau sumaltus su svaistiklinius indeklus iki skutu. Kadangi pats jau ruosiausi savo technika kelionei ir tad isvaziavau atostogu, liko masina pas kolegas variklio keitimui, tai toliau istorijos nezinau, tik maciau, kad atveztas srotinis variklis jau buvo ardytas ir surinktas kreivai (pora karomyslu iskrite is savo vietu) ir teko dar ir prie jo padirbeti pries dedant i vieta. Kazin ar del to ir dumina, bus kuro sistemos bedu ko gero, bet bakelis ten tikrai neardomas...
Griztu rugpjucio 1d. Jei reiks, isspresim :)
Ka matau tai kad vieno purkstuko korekcija kazkokia negera. Berods Delphis iki 100ms tik koreguoja, tai ar tik nebus nelabai dirbantis cilindras. Pasitikrinkit, nes is Statoilo salia Stockholmo neprieinu greit prie jokios medziagos su norminem vertem, tai galiu labai meluoti :)
Be to, launchas gali truputi kazka kitaip rodyti dar, ko nezinau

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 liepos 21 - 15:18

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 macaule

macaule
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:Lietuva/Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI 103kW 2010m

Parašyta 2019 liepos 21 - 16:26

Varikli tai gerai viska padare tavo kolega. Bus kazkur kita beda. Siaip variklis labai graziai dirba, jokiu minusu.
  • 0

#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 liepos 21 - 16:31

Tai kad butent sake sitame 103kw reikia pjaut. Ti kazkoks neardomas jis, nei tarkim buvo apie 2006metus. O 500km stengsiuos nepravaziuot, zinau kad negalima.
Bet kaip ta srauto matuokle patikrint su Launchu? Nes srote ytariu taip lengvai jos nepaskolins :)
Cia pas mane kazkoks eksliuzyvas, tarkim ausinimo ventiliatoriu visoj Lietuvoj radau tik viena toki (mazoji fiske su 4 kontaktais ir i pati varikli eina dvi fiskes) ir tas neveike. Pirkau is intercars tada ir jis iskart brangesnis, nei su 3 kontaktais. Tai tas pats ir su suodziu filtru ten yra.
Tiesa, dabar galvoju gal purkstukus kai pririsinejau, tai mazu ten kur nulis ar tai O raide perbraukta. Tai ka ji reiskia, ar nulį, ar O raidę. Vedžiau tai nulį. Cia ant delphiniu purkstuku toks marazmas, bet abejoju ar del ju tiek dumint galetu. Juk daug kas ir nerištais važinėja.

Neristi max per 100-200km vistiek susiadaptuoja patys. Seniem purkstukam tie kodai labiau formalumas, nei tiesa.
Su naujais visai kitaip, ten reikia rasyt ir vistiek buna gana ilgai trunka adaptacija ir kol jie normaliai prasidirba.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 liepos 21 - 16:33

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#17 macaule

macaule
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:Lietuva/Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI 103kW 2010m

Parašyta 2019 liepos 21 - 16:42

O kaip ta nelemta oro srauto matuokle patikrint? Nors Arturas sake, kad sitos neuzmusamos kaip ir...
  • 0

#18 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.439
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 liepos 21 - 18:54

Tadai, padaryta virs 30 2.0HDi 2009-2010 metu 407, is ju tik 2 buvo su neardomu bakeliu, kaip as supratau, jis dedamas kai keiciamas nauju, o is gamyklos ejo ardomas. Pagal VIN vienai masinai tikrinau, tai is gamyklos ardomas, o idetas neardomas.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#19 macaule

macaule
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:Lietuva/Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI 103kW 2010m

Parašyta 2019 liepos 21 - 23:34

Laimonai, gal mano eitu pagal vin pracekint jei turi priejima? Keista, kad butu keistas, rida kaip ir 180000km, aisku cia ne rodiklis ta rida, neimanoma turbut patikrint, nes auto is Vokietijos.
Beje, sakau ant durniaus nuimsiu tuos daviklius, kur eina prie sklendes ant isiurb kolektoriaus pradzios, tai labai uzsisike suodziais. Bandysiu ryt prapurkst su EGR valikliu. Tuo paciu nuemiau ir visa dangteli, nes anas irgi uzsisikes suodziais. Kazi ar taip greit galejo uzsisikt, nes po variklio keitimo pravaziuota 250km. Nebent neplove isiurbimo kolektoriaus to plastmasinio. Tai issiplausiu viska (reiks vel naujos tarpines pirkt) ir ziuresiu,azu del tu davikliu uzsisikimo ten dumina?
Beje, su kuo plaut? Benzinu galima ta plastmase plaut? Ar tik EGR valikliu?
  • 0

#20 macaule

macaule
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:Lietuva/Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI 103kW 2010m

Parašyta 2019 liepos 26 - 22:29

Neristi max per 100-200km vistiek susiadaptuoja patys. Seniem purkstukam tie kodai labiau formalumas, nei tiesa.
Su naujais visai kitaip, ten reikia rasyt ir vistiek buna gana ilgai trunka adaptacija ir kol jie normaliai prasidirba.


Tadai, o ten kai vedasi tie kodai ir yra tipo O perbraukta. Tai cia nulis ar O raide? Vedziau kaip nuli.
Beje, pas jus padare diagnpstika siandien ir buvo nesutapimai tik su turbinos padeties davikliu. Pakeitem ji, bet vistiek tas patts. Bet dabar rimciau as su ja prapuciau dugnais, tai lyg nemete visai dumo kiek bespaustum, bet paskui kai sustoji ir ant laisvu nestipriai gazuojant, vistiek meta juoda duma. Gal bandyt varyt texnikine ir jei per stebukla pereiciau, tada pjaut ta suodziu filtra. Mazu nebus tada to dumo. Cia kiek matau, tai paskutinis variantas ardymuose/keitimuose? Jau nera ka keisti. Siaip traukia labai gerai.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0